quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:10 schreef mascara-klodder het volgende:
@:claudia_x
Ik durf hier nieteens een post te plaatsen want ik ben om verketterd te worden
Als je ergens binnenkomt en zegt niet te durven posten, is in je tweede post de users uitschelden misschien niet de beste manierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben serieus bang om hier te posten.
Van mijn moeder heb ik geleerd om mijn stem te laten horen. Dus ik ga maar gewoon naar mijn moeder luisteren.
Ookal ben ik bang van jullie: ik heb ook een stem.
Velen van jullie zijn een soort van varkens.
Berichten hier en in NWS maken dat duidelijk.
Het gezuig van jullie in NWS is ronduit walgelijk.
Het kabinet zit er nog niet zolang, zullen we gewoon even afwachten?
Een beetje geduld is toch wel op te brengen?!
Kusjes enzo
Een ultra-rechtse hoogleraar (de cynische racist Murray Rothbard is zijn held; Apartheid fan Hayek is zijn held) met een college over dat heus niet alle ultra-rechtsen als Trump zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
En dan is er nog de 'gooi alle sterke leiders op een hoop en noem ze ultra-rechts'-tendens. Ik kwam een college tegen van Jesús Huerta de Soto (hoogleraar) die haarfijn uitlegde wat de (essentiële) verschillen tussen Trump en Milei zijn. Ook kom ik interviews met Nayib Bukele tegen die een intelligente, welbespraakte man tonen en niet de autoritaire leider die van hem wordt gemaakt. Ik kan inmiddels aardig Spaans lezen en volg Miliei en Bukele direct op X waardoor ik een geïnformeerder oordeel kan vellen.
Is je liefde voor Donald Dick vergelijkbaar met de liefde die hij voor de lolita-express meisjes van zijn bromance Epstein voelde?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In het Trump kamp is er vooral veel liefde voor Trump. Deze kant is vooral angst, haat en minachting voor Trump. Over Kamala en de democraten gaat het maar heel weinig eigenlijk hier hoor. Als je zo'n topic terugleest is het 95% anti Trump/republikeinen.
Yep, het zou wel eens fijn zijn om iets te lezen over Kamala’s plannen en waarom uitgerekend zij een goede president zou zijn. Dat komt in deze verkiezingen helemaal niet naar voren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In het Trump kamp is er vooral veel liefde voor Trump. Deze kant is vooral angst, haat en minachting voor Trump. Over Kamala en de democraten gaat het maar heel weinig eigenlijk hier hoor. Als je zo'n topic terugleest is het 95% anti Trump/republikeinen.
Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar ik geloof er niet in dat Georgia, Florida en North Carolina voor de democraten gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hoe dichterbij de verkiezingen, hoe meer Trump-ruis...
De final map van Chris Bouzy is uit! Je weet wel, één van de twee data-analisten die het wél goed had de afgelopen jaren in het oerwoud van foute polls en Trump-ruis!
[ x ]
Komt bijna volledig overeen met mijn verwachtingen. Maarrrr...6 November weten we het zeker
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef Szura het volgende:
Wat zijn de argumenten van die gozer voor het flippen van Florida?
Data. Kiezers registratie (R+), aangevraagde ballots (D+), geretourneerde ballots (D+).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef Szura het volgende:
Wat zijn de argumenten van die gozer voor het flippen van Florida?
Dat zegt hij zelf ja. Dat trucje kennen we.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:38 schreef Chivaz het volgende:
Waarom uitgerekend Joe Rogan het elke keer moet ontgelden is mij een raadsel want hij zit politiek toch echt in het midden.
Hij steunde in het verleden Bernie Sanders en vervolgens steunde hij RFK. Het kan goed zijn dat hij nu voor Trump gaat vanwege RFK.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf ja. Dat trucje kennen we.
Probleem bij mij is altijd dat aan Trumpkant er altijd zo extreem gelogen moet worden. Biden noemden de supporters immers geen garbage (al 100x debunked) terwijl de comedian op MSG Puerto Rico *wel* garbage noemde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
En wat zag ik vanochtend in mijn feed? Foto's van Trump met een vuilniswagen en foto's van Trump die in een outfit van een vuilnisman een speech hield. Trump weet zo'n opmerking van Biden handig in zijn voordeel om te zetten. Ik vond het ondanks mijn afkeer voor Trump wel komisch.
Tenzij we iets niets positiefs op beeld zien en horen, dan is het niet zo, is het maar hyperbool, en liegen politici nu eenmaal altijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
Je moet vooral niet geloven wat je ziet op beeld en hoort met je oren.
Leuke trolpoging weer, George. 2/10quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:34 schreef Chivaz het volgende:
Je moet vooral niet geloven wat je ziet op beeld en hoort met je oren. Geloof vooral de duiding van de media die zeer neutraal en objectief in de race staan.
Geloof vooral niet wat je hoort of ziet, vertrouw op de media.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leuke trolpoging weer, George. 2/10
Dit is toch oud nieuws? Volgens mij gaat het hierom:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:14 schreef ExTec het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe verkiezingsfraude. Van de republikeinen.
[ x ]
Je komt ook niets anders met tweets die jouw perspectief tonen. Voor jouw tweet kan je weer tien tweets van Trump naar boven halen waar hij domme dingen roept over de Dems. Dus wat wil je hiermee bereiken? Gaan we een pingpongspelletje spelen hier?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geloof vooral niet wat je hoort of ziet, vertrouw op de media.
[ x ]
Nou, zonder die media zou ik geen weet hebben van dat de zoveelste republikein veroordeelt is voor verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geloof vooral niet wat je hoort of ziet, vertrouw op de media.
Maar dat is feitelijk keer op keer wat je dus doet. En tegenover je verdachtmakingen staan nu dus al een aantal klinkende veroordelingen. En het verschil tussen een verdachtmaking en een veroordeling is dat in het laatste geval de fraude bewezen is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef Chivaz het volgende:
Ik wil geen twijfel zaaien over de meest veilige verkiezingen op aarde maar
Dit is een whataboutism, mijn tweet gaat over Biden die duidelijk zegt dat Trump supporters “garbage” zijn. Dat de media dit vervolgens probeert te duiden door de mensen te vertellen dat ze het niet goed hebben gehoord is duidelijk. En nee een apostrof of context maakt het echt niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt ook niets anders met tweets die jouw perspectief tonen. Voor jouw tweet kan je weer tien tweets van Trump naar boven halen waar hij domme dingen roept over de Dems. Dus wat wil je hiermee bereiken? Gaan we een pingpongspelletje spelen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |