SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is tegenwoordig de crossover niet de burgerlijke auto?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende: [..]
![]()
dan moet ik wel een Peugeot kopen, of een stationwagen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat komt goed uit, want ik wil een crossover gaan kopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is tegenwoordig de crossover niet de burgerlijke auto?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 09:37:51 ]![]()
Is dat de burgerhond? Die zie je toch niet veel meer? Misschien vervangen door de labradoodlequote:
Vroeger was dat DE burgerhond, ik leef nog in het verleden he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat de burgerhond? Die zie je toch niet veel meer? Misschien vervangen door de labradoodle
Nee geen labradoodle. Labrador dan maar?![]()
Ik heb geen Peugeot en geen bouvier ben ik nu niet burgerlijk ?
#dtvThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vooruit, de labrador wordt het!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vroeger was dat DE burgerhond, ik leef nog in het verleden he.
Nee geen labradoodle. Labrador dan maar?
Of een golden retriever?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb je wel een crossover?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ik heb geen Peugeot en geen bouvier ben ik nu niet burgerlijk ?
#dtv
En een huisje en een boompje?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik wil een crossover gaan kopenideale oude mensen auto
Geen crossoverquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je wel een crossover?
En een huisje en een boompje?
Huis ja
Boom ja
Beest jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon allebei? Bestel jij de matching ANWB-pakken?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooruit, de labrador wordt het!
Of een golden retriever?![]()
Ik geef je 73% burgelijkheid, er is nog ruimte voor verbetering!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen crossover
Huis ja
Boom ja
Beest ja
Of hebben jullie al matchende anwb outfits, dan stijg je in de ranking!
Akkoord!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon allebei? Bestel jij de matching ANWB-pakken?
Heb je nog voorkeur voor een kleur? Blauw rood of grijs?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Felle kleuren uiteraardquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Akkoord!
Heb je nog voorkeur voor een kleur? Blauw rood of grijs?
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2024 09:48:21 ]![]()
Maar al wel een hoge instap, dat is wel fijn voor de rug!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, dat is een suv, ik zit in het voorportaalCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geef je 73% burgelijkheid, er is nog ruimte voor verbetering!
Of hebben jullie al matchende anwb outfits, dan stijg je in de ranking!
Ook geen matchende fietsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil wel een cupra maar mijn bankrekening zegt neequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zat. Ik wil een Puma kopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo is het, we zijn geen 16 meer hequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar al wel een hoge instap, dat is wel fijn voor de rug!![]()
Manmanman steeds weer moeten werken onder werktijd
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Slavernij is al een tijdje afgeschaft hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman steeds weer moeten werken onder werktijd![]()
Dat is wel een beetje burgerlijk hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks gaat boven stoelverwarming![]()
Boeit me niksquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje burgerlijk hoor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik houd er niet van als het oppervlak waar ik op ga zitten al warm isTrotste mama van Ambar
Het is niet al warmquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd er niet van als het oppervlak waar ik op ga zitten al warm is
Je stapt in
En zet hem aan
Dan wordt je stoel warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Erwtensoep met hemarookworstquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens vreten zeven dagen lang
Worstjesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens vreten zeven dagen langWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
De 7 P'squote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens vreten zeven dagen lang
Patat
Pizza
Pannenkoeken
Pasta
Poffertjes
Plofkip
Proodje hamburger.Trotste mama van Ambar
Dit klikt niet slecht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 7 P's
Patat
Pizza
Pannenkoeken
Pasta
Poffertjes
Plofkip
Proodje hamburger.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
rookworst van wild: hert en wilde zwijnquote:
maar nu eerst broodje gerookte zalmUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Altijd leuk als je mocht kiezen wat je ging eten, maar het mocht niet met een P beginnen.
Dus dan werd het friet ipv patat
En 1 keer zei mijn broer: gourmetten. Toen werd er dus gegourmet tijdens een verjaardagTrotste mama van Ambar
Ik dacht het al even, klinkt bijzonder, ben benieuwd hoe het smaakt!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rookworst van wild: hert en wilde zwijn
maar nu eerst broodje gerookte zalm
Jij gaat voor het luxe eten deze week?
Ik zou hier graag aan toe willen voegen:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 7 P's
Patat
Pizza
Pannenkoeken
Pasta
Poffertjes
Plofkip
Proodje hamburger.
piemelbrieTrotste mama van Ambar
Gourmettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd leuk als je mocht kiezen wat je ging eten, maar het mocht niet met een P beginnen.
Dus dan werd het friet ipv patat
En 1 keer zei mijn broer: gourmetten. Toen werd er dus gegourmet tijdens een verjaardag
Ik nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier graag aan toe willen voegen:
piemelbrie
Ik heb er echt een graftyfushekel aanquote:Trotste mama van Ambar
Oh ok, dan heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is een lijstje voor hema he?
het is maar waar je trek in hebtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou hier graag aan toe willen voegen:
piemelbriehotpot danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er echt een graftyfushekel aanUw ADH vitamine Worst
Ik ben er dol opquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er echt een graftyfushekel aan
Ik houd niet van al die samen koken aan tafel en het gezellig noemen of buffet eten stijl of van die rondes bestellen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is maar waar je trek in hebt
[..]
hotpot dan
Ik wil gewoon met zijn allen eten zonder gedoeTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Gourmet hou ik wel van net zoals barbiknoeien
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
Gourmet hou ik wel van net zoals barbiknoeienquote:![]()
![]()
Oh ik hou wel van gedoequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd niet van al die samen koken aan tafel en het gezellig noemen of buffet eten stijl of van die rondes bestellen.
Ik wil gewoon met zijn allen eten zonder gedoe
Fondue is ok, mits eigen pannetje en niet-gedeeld eten om erin te dippenTrotste mama van Ambar
Lekker van alles op tafel en dan zelf eten pakken wat je wilt hebben etc"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
biefstukquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:42 schreef Lovely het volgende:
Lekker van alles op tafel en dan zelf eten pakken wat je wilt hebben etc![]()
![]()
![]()
Ik ben in dat soort situaties teveel bezig met anderen ipv met mijn eigen etenTrotste mama van Ambar
heb ik net een appelflap in de oven gedaan
komt de schoorsteenvegert
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gourmetten haten is toch wel een dealbraker voor mij hoor![]()
Ik denk dat er in mijn geval iets te veel trauma en negativiteit aan vastzit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gourmetten haten is toch wel een dealbraker voor mij hoorTrotste mama van Ambar
Dat. Ik moet steeds vissen want drop in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Fondue is ok, mits eigen pannetje en niet-gedeeld eten om erin te dippenWerewolf
Dat is wmb een legitiemere reden dan niet van kleine stukjes vlees houden, of dat het te lang duurt, of de geur de dag ernaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat er in mijn geval iets te veel trauma en negativiteit aan vastzit.
Oooh, die flap, ik zat weer eens ergens anders met mn gedachtenquote:
En misschien snap ik de ongeschreven regels niet van het gourmetten en ben ik teveel bezig dat persoon X het halve bakje champignons in hun pannetje doet en er maar 2 bakjes zijn. En er dus over 10 min al geen champignons meer zijn.
Of ik vind het gewoon moeilijk. Terwijl als je gewoon een bord met eten voor je neus krijgt, die je zelf hebt uitgezocht dan zijn er gewoon regels dat het jouw bord is met jouw eten.Trotste mama van Ambar
1. het duurt te langquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wmb een legitiemere reden dan niet van kleine stukjes vlees houden, of dat het te lang duurt, of de geur de dag erna
2. iedereen is zich compleet aan volvreten
3. iedereen laad zijn pannetje vol alsof ze nooit meer te eten krijgt en vergeten dat er langzame eters zijn
4. had ik al gezegd dat het te lang duurt?
5. eten, eten, eten, weinig gezelligheid
Ik was met een uur het wel zat. Ik ging de honden wel uitlaten.Trotste mama van Ambar
En dat al in de ochtend hahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, die flap, ik zat weer eens ergens anders met mn gedachten![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En misschien snap ik de ongeschreven regels niet van het gourmetten en ben ik teveel bezig dat persoon X het halve bakje champignons in hun pannetje doet en er maar 2 bakjes zijn. En er dus over 10 min al geen champignons meer zijn.
Of ik vind het gewoon moeilijk. Terwijl als je gewoon een bord met eten voor je neus krijgt, die je zelf hebt uitgezocht dan zijn er gewoon regels dat het jouw bord is met jouw eten.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens behalve de honden dan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. het duurt te lang
3. iedereen laad zijn pannetje vol alsof ze nooit meer te eten krijgt en vergeten dat er langzame eters zijn
Ik was met een uur het wel zat. Ik ging de honden wel uitlaten.
Geef mij maar een Bicky Chicken Burger en friet oorlog.Werewolf
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat er in mijn geval iets te veel trauma en negativiteit aan vastzit.![]()
Ik denk dat het erg afhangt van het gezelschap, zoals jij beschrijft klinkt het niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. het duurt te lang
Ik was met een uur het wel zat. Ik ging de honden wel uitlaten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Vanavond uit eten, ben benieuwd wat er op het menu staat!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik doe altijd lekker lang gourmetten
Lekker lang, altijd goed
wat voor restaurant wordt het?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanavond uit eten, ben benieuwd wat er op het menu staat!Uw ADH vitamine Worst
Hmm, het theatermenu is maar beperkte keusLekker makkelijk welquote:Verrassende voorgerechtjes om te delen
…
Kogelbiefstuk, kabeljauw of een groente gerecht
…
Dessert van de chef
Restaurant bij het theater, vanavond naar een voorstelling. (de omdenken theatershow)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor restaurant wordt het?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zou voor de biefstuk gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, het theatermenu is maar beperkte keus
[..]
Lekker makkelijk wel![]()
![]()
Om te delenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, het theatermenu is maar beperkte keus
[..]
Lekker makkelijk wel
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Compenseren voor wat anders
Ik ook, tenzij de kabeljauw als kibbeling bereid is (en waarschijnlijk kies ik dan nog voor de biefstukquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou voor de biefstuk gaan)
Ja, maar hoef maar met 1 iemand te delen, dat gaat meestal wel goedquote:
Maar er moeten wel regels bij. Zoals dat als je met z'n 2en bent dat er van elk 2 ligt ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Vanavond turksbrood op het menu.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ga regelmatig met familie naar een dim sum restaurant, dat zijn allemaal hapjes die je met elkaar deelt, nooit problemen gehad. Lijkt me ook gewoon kwestie van rekeninghouden met elkaar, je gaat toch niet doen alsof je alleen eet als je met andere bent?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar er moeten wel regels bij. Zoals dat als je met z'n 2en bent dat er van elk 2 ligt ofzoUw ADH vitamine Worst
Ik ben een keer met een date naar een Indonesisch restaurant geweest, waar je gerechten moet delen (wat ik niet wist van te voren).
Dat is geen goede plek voor een 2e date.![]()
Er zijn mensen die gewoon eten alsof ze alleen zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga regelmatig met familie naar een dim sum restaurant, dat zijn allemaal hapjes die je met elkaar deelt, nooit problemenTrotste mama van Ambar
En ook mbt het kan spicy zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben een keer met een date naar een Indonesisch restaurant geweest, waar je gerechten moet delen (wat ik niet wist van te voren).
Dat is geen goede plek voor een 2e date.
Ruften verbind dat niet zo perse
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Samen zonder gene ruften is anders wel de ultieme verbindingUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En ook mbt het kan spicy zijn.
Ruften verbind dat niet zo perseEr is nog wel een 3e date geweest
![]()
![]()
Indisch eten is dan ook heel erg lekkerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Er is nog wel een 3e date geweest
Die grenzen maar meteen opzoeken, dan weet je tenminste wat je aan elkaar hebt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Samen zonder gene ruften is anders wel de ultieme verbindingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Doe ik met mijn vriendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
Samen zonder gene ruften is anders wel de ultieme verbinding
Dan heb je de broek vol?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja soms loopt het gewoon uit de handOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het puffen gaat vanzelf.quote:
Soms wat lucht in de buik
Ik krijg weinig gedaan als iedereen mij maar blijft storenTrotste mama van Ambar
Hij heeft de geluidsmakers ik de silent killers (die je niet hoort maar effect hebbenquote:)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft de geluidsmakers ik de silent killers (die je niet hoort maar effect hebben)
dat zijn de smerigste
![]()
Mexicaans is te belastend voor mijn maag. Schijterij voor opstijgen vanuit Manchester.
Werewolf
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is geen goede plek voor een 2e date.
Of wil jij ook je eten niet delen?
Dat zeg ik ook altijd tot ik een heel orkest ter gehore breng waarna er een belletje van het strafhof in den haag volgt voor het gebruik van chemische wapens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft de geluidsmakers ik de silent killers (die je niet hoort maar effect hebben)
Je hebt nu toch personeel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg weinig gedaan als iedereen mij maar blijft storen![]()
Moet je tegen kunnen iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tot ik een heel orkest ter gehore breng waarna er een belletje van het strafhof in den haag volgt voor het gebruik van chemische wapens.
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Andersom juistquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Of wil jij ook je eten niet delen?![]()
Oh hmm, naja, je kan daar maar beter op tijd achter komenquote:
Ik vind shared dining met een gezelschap ook niet altijd even prettig, maar met 1 ander is het meestal wel prima.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Haha ja, meeste mensen met wie ik eet, doen automatisch gewoon een beetje pakken. Maar sommige mensen hebben dat niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als we een bak Gado Gado bestellen, dan wil ik ook wel wat Gado Gado eten
En kinderen ook niet altijd.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ouders die dat gedrag niet afstraffenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, meeste mensen met wie ik eet, doen automatisch gewoon een beetje pakken. Maar sommige mensen hebben dat niet.
En kinderen ook niet altijd.![]()
![]()
Grote blijquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga niet alleen naar Tilburg.
Mamsie gaat mee![]()
![]()
Ook die kleintjes?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat heet gewoon 'pide' aangezien jij van de originele benamingen bentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat ga je doen in Tilburg?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga niet alleen naar Tilburg.
Mamsie gaat meeUw ADH vitamine Worst
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, maar die verwennen de kinderen graag, ja jammer dat de rest van het gezelschap dan niet heeft, dan eten die maar wat anders is hun ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ouders die dat gedrag niet afstraffen
Is het kattencafe de reden dat je naar Tilburg gaat?quote:
Tilburg is toch niet echt bijzonder verder?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kan je daar knuffelen met katten of kopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of allebei?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daar knuffelen met katten of kopen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zou ook kunnen. Hier in Zutphen is er pas geleden ook een geopendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
denk niet kopen, is gewoon een cafe waar allemaal katten rondlopenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daar knuffelen met katten of kopen?Uw ADH vitamine Worst
zo hip joh daar in zutphenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Zou ook kunnen. Hier in Zutphen is er pas geleden ook een geopend
Uw ADH vitamine Worst
Ik zal er niet komen, en of het hip is geen idee. Snap de toegevoegde waarde er van niet. Maar ik heb ook niets met katten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil jij geen kattenharen in je koffie of stukje taart?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal er niet komen, en of het hip is geen idee. Snap de toegevoegde waarde er van niet. Maar ik heb ook niets met katten.![]()
Ook dat niet maar ik heb gewoon niets met die beestjes, vind er niets aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij geen kattenharen in je koffie of stukje taart?
als ik er naar toe zou gaan kan ik thuis direct alles in de was gooien
dochter is stik allergisch voor kattenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hier twee dochters en drie kleinkids die er allergisch voor zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
als ik er naar toe zou gaan kan ik thuis direct alles in de was gooien
dochter is stik allergisch voor kattenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook niet, doe maar een vissencafe ofzoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat niet maar ik heb gewoon niets met die beestjes, vind er niets aan.Uw ADH vitamine Worst
een cafe is al voor mij aapjes kijken, hoef ik niet nog andere beestjes te hebben
Uw ADH vitamine Worst
Blup blup blupquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet, doe maar een vissencafe ofzo
quote:
Ik zat van de zomer op een kattenterras. Blijkbaar ben ik zeer aantrekkelijk voor katten, eentje kroop op schoot en 3 kwamen er om me heen liggen.
een kattenterras???quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zat van de zomer op een kattenterras. Blijkbaar ben ik zeer aantrekkelijk voor katten, eentje kroop op schoot en 3 kwamen er om me heen liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n aquarium dat je kan aanwijzen welke vis je op wil etenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ook niet, doe maar een vissencafe ofzo
hou je van naakte katten of?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik speel ook graag met poezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jah? Gewoon waar je wat te eten en drinken kan halen en op het terras zitten.quote:
Maar wel buitenaf gelegen, dus niet dat de katten ook op andere terrasjes rondlopen
Die beesten komen ook altijd naar mijn toe als ik ergens op bezoek ben. Het is niet te gelovenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zat van de zomer op een kattenterras. Blijkbaar ben ik zeer aantrekkelijk voor katten, eentje kroop op schoot en 3 kwamen er om me heen liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Johquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik speel ook graag met poezen
geen main coon dus?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook, al ze maar niet al te harig zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die vind ik wel heel mooi om te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja erg mooiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel mooi om te zien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand hier had ze ook, was dat niet Bondage?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jep en ik geloof KB een halve?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand hier had ze ook, was dat niet Bondage?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een halve katquote:, welke helft de rechtste of de linkse
als een soort halve gebraden kip opdienen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een halve kat, welke helft de rechtste of de linkse
Uw ADH vitamine Worst
Ja met een leuke garneringquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als een soort halve gebraden kip opdienen?
ik wist dat deze opmerking kwamquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een halve kat, welke helft de rechtste of de linkse
![]()
de voorkant
LunchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist dat deze opmerking kwam![]()
de voorkant
Heb net toch weer gesmokkeld, een Italiaanse bol bij de lidl meegenomen.quote:
Met ham en een plakje kaas er op
Haha ik vind katten wel leuk, zou er zelf ook wel een willen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die beesten komen ook altijd naar mijn toe als ik ergens op bezoek ben. Het is niet te gelovenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ze weten dat je er niet dol op bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die beesten komen ook altijd naar mijn toe als ik ergens op bezoek ben. Het is niet te geloven![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou lekker danquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ze weten dat je er niet dol op bent.
kloptquote:
katten gaan vaak bij mensen zitten die een hekel hebben aan henThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1 van de cadeaus die Mini-ToT gekregen had was een autogarage met 2 gave sportwagens waarbij je de voor- en achterbumpers kunt vervangen voor andere race-modellen.Mini-ToT vindt het echt ongelooflijk gaat!
Maar waarom zit er in Wodan's naam een boze lesbische lasser met roze haar in een rolstoel bij?![]()
![]()
Ze duren welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
katten gaan vaak bij mensen zitten die een hekel hebben aan hen
hier hebben we voornamelijk kattige trollenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die vooral ziedend zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier hebben we voornamelijk kattige trollen![]()
Die vooral zichzelf niet herkennen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat had een verklaarbare reden hoorde ik laatst!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
katten gaan vaak bij mensen zitten die een hekel hebben aan hen
Die personen laten katten lekker met rust, want dat ik wat de gemiddelde kat eigenlijk wil: met rust gelaten worden![]()
Honden vinden het heerlijk om gekriebeld te worden (vooruit, de meeste dan)
Sommige poesjes bedelen anders enorm om aandacht hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had een verklaarbare reden hoorde ik laatst!
Die personen laten katten lekker met rust, want dat ik wat de gemiddelde kat eigenlijk wil: met rust gelaten worden![]()
Ik laat geen enkel dier met rust! Knuffelen!Trotste mama van Ambar
genoeg katten die gek zijn op knuffelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat had een verklaarbare reden hoorde ik laatst!
die ook dergelijk gedrag vertonen
wij hadden een echt heel lieve knuffelkat
maar kwam er iemand die niks met katten te maken wilde hebben
zat hij daar als eerste bij op schootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat geen enkel dier met rust! Knuffelen!
katten zijn vaak ook een soort trollen
vinden het heerlijk om mensen te ergeren
Jouw kat wilde die persoon bekerenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
genoeg katten die gek zijn op knuffelen
die ook dergelijk gedrag vertonen
wij hadden een echt heel lieve knuffelkat
maar kwam er iemand die niks met katten te maken wilde hebben
zat hij daar als eerste bij op schoot
Krolse poezen zie je idd vakerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige poesjes bedelen anders enorm om aandacht hoor.
Smile, it's free therapy.![]()
het was gewoon een eikel tegen mensen die niks met katten haddenquote:
deed het er echt omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb hier een foto bij nodigquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
1 van de cadeaus die Mini-ToT gekregen had was een autogarage met 2 gave sportwagens waarbij je de voor- en achterbumpers kunt vervangen voor andere race-modellen.Mini-ToT vindt het echt ongelooflijk gaat!
Maar waarom zit er in Wodan's naam een boze lesbische lasser met roze haar in een rolstoel bij?
Terecht wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was gewoon een eikel tegen mensen die niks met katten hadden
deed het er echt omOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was gewoon een eikel tegen mensen die niks met katten hadden
deed het er echt om
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat geen enkel dier met rust! Knuffelen!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze in een prikkelbare bui is.....quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Genoeg plekken op dat dier om alsnog aan te kunnen rakenquote:Trotste mama van Ambar
ik zag vanmorgen toevallig een filmpje van een porcupine die niet wist dat hij een porcupine was en lekker op schoot wilde en knuffelsquote:
wist ie wel dat ie een stekelvarken wasquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen toevallig een filmpje van een porcupine die niet wist dat hij een porcupine was en lekker op schoot wilde en knuffels
Smile, it's free therapy.![]()
Die hebben ook liefde nodig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen toevallig een filmpje van een porcupine die niet wist dat hij een porcupine was en lekker op schoot wilde en knuffels
hij was engelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wist ie wel dat ie een stekelvarken was
apart jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is haar net iets minder boze gezicht trouwens.
Zit ook een roze lashelm bij.Uw ADH vitamine Worst
Is dit niet uit een of andere serie/film?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is haar net iets minder boze gezicht trouwens.
Zit ook een roze lashelm bij.Trotste mama van Ambar
Deed me denken aan die ouwe die ontplofte in Breaking Bad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dit niet uit een of andere serie/film?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Knuffelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je daar knuffelen met katten of kopen?
Werewolf
Ik moet eigenlijk nog vanalles in huis doen, maar heb nergens zin in behalve luieren
Ik moet dingen op werk doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:05 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet eigenlijk nog vanalles in huis doen, maar heb nergens zin in behalve luierenTrotste mama van Ambar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze knuffelt ook graag.
[ afbeelding ]
Doe je wel maar 1 keer.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Delegeren aan een bende overwerkte en niet betaalde stagiaires en als ze het verneuken gewoon de stage begeleider de schuld geven dat ze niet goed begeleid werden?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beetje wel en grote SoLowquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is het kattencafe de reden dat je naar Tilburg gaat?
Tilburg is toch niet echt bijzonder verder?Werewolf
We hebben geen stagiaires op dit momentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Delegeren aan een bende overwerkte en niet betaalde stagiaires en als ze het verneuken gewoon de stage begeleider de schuld geven dat ze niet goed begeleid werden?Trotste mama van Ambar
Dan gewoon als je baas komt vragen waarom er niks is gedaan, het ontbreken van een bende stagiaires de schuld gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben geen stagiaires op dit moment
Is dat hoe zwaar je grote boodschap vanmorgen was?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ken je de film niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat hoe zwaar je grote boodschap vanmorgen was?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan was het wel een behoorlijk genot vanmorgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat hoe zwaar je grote boodschap vanmorgen was?![]()
![]()
Ooit wel, maar geen idee meer precies en wat het dus met een kwal te maken heeft.quote:
Smith pleegt op het eind min of meer zelfmoord door in een ijs gekoeld bad vol kwallen te gaan liggen waarna hij 7 organen doneert aan mensen die hij op voorhand heeft geselecteerd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooit wel, maar geen idee meer precies en wat het dus met een kwal te maken heeft.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik vind katten wel leuk, zou er zelf ook wel een willen.![]()
![]()
Oh dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Smith pleegt op het eind min of meer zelfmoord door in een ijs gekoeld bad vol kwallen te gaan liggen waarna hij 7 organen doneert aan mensen die hij op voorhand heeft geselecteerd.
Onzinnige trivia idd, maar dat soort details vergeet ik vrijwel nooitquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Katten zijn ook gewoon leuk.quote:
Danny heeft verklaard waarom de YouTube-linkjes het niet doen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef Danny het volgende:
Youtube heeft ons uit hun API gekicked. We zouden hun developervoorwaarden schenden. De reden is "zie onze voorwaarden".
Kortom; die gaat het voorlopig niet meer doen vrees ik...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
RIPquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
Danny heeft verklaard waarom de YouTube-linkjes het niet doen...
[..]![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Uw ADH vitamine Worst
Het meest lastige vind ik nog dat die linkjes(tekst) niet opent in nieuw tabblad, lol
Maar je kan ook niet meer zien waar je heen klikt. Welk onderwerp het is
Ach dan maar gewoon alleen dit voortaan zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hoe doet die van jou het nu wel dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu moet je maar hopen dat mensen op je link klikken
Magic!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe doet die van jou het nu wel dan?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Haha nee, hij die hier niet genoemd mag worden had een oplossingCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha nee, hij die hier niet genoemd mag worden had een oplossingUw ADH vitamine Worst
Ik wacht op het moment dat ik een vergadering ingezogen wordtTrotste mama van Ambar
gaat het over stofzuigers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht op het moment dat ik een vergadering ingezogen wordtUw ADH vitamine Worst
Je kan het toch gewoon zien in mn post? Youtube tagsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zou het wel cool vinden om bij CoolBlue te mogen werkenTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon zien in mn post? Youtube tagsdat heb ik net ook gedaan maar niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Magic!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe doet die van jou het nu wel dan?quote:
Volgens mij weet ik het welquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu moet je maar hopen dat mensen op je link klikken![]()
Haha!
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: