SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 18:15:23 ]![]()
Ik ook in bed.. maar als ik op mijn mobiel zit dan niet altijdquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik lig eigenlijk altijd op mijn zij
Dan is het een moeilijke houding vind ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook in bed.. maar als ik op mijn mobiel zit dan niet altijd![]()
![]()
Nou als ik mijn mobiel vast heb danquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)Wijsneus
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Trilstand?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)![]()
Tril functie stellen niet veel meer voor van de nieuwe telefoonquote:
Ze zei wijsneus tegen mijquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik mijn mobiel vast heb danWijsneus
Kun je dan niet beter een tablet gebruiken?quote:![]()
Dit antwoord levert meer vragen opquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tril functie stellen niet veel meer voor van de nieuwe telefoon
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 18:24:30 ]![]()
Doet die van mij nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zei wijsneus tegen mij![]()
[..]
Kun je dan niet beter een tablet gebruiken?![]()
![]()
Google heeft alle antwoordenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit antwoord levert meer vragen op
Rundvleestomatengroentesoep.quote:
Met saucijzenballetjes en soep- en schenkelvlees.
En een stokbroodje.
En lekkere camembert.![]()
![]()
Een lekker gevuld soepje dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Rundvleestomatengroentesoep.
Met saucijzenballetjes en soep- en schenkelvlees.
En een stokbroodje.
En lekkere camembert.
"Dit is net als weer een kinderfeestje, papa!" zei Mini-ToT toen hij de cadeaus aan het uitpakken was!Mijn hemel, wat was dat kind blij zeg!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 28-10-2024 18:49:50 ]![]()
Wordt het morgen
Groene rok, mijn blaadjes blouse
Groen rok, witte blouse met roze stipjes
Bruine rok, witte blouse met roze stipjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eerste optie!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Bruine rok, witte blouse met roze stipjes![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Heel blij dat het ze in de smaak valt. Ik vind het vrij lastig iets te kiezen voor hem wat niet digitaal was, maar omdat hij diagnose ass heeft zocht ik het in de crea hoek wat hij alleen en binnen kon doen. Kleuren en verf spreken altijd wel tot de verbeelding gokte ik en zo te zien had ik niet beter kunnen gokken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik zou die groen met blaadjes blouse doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Bruine rok, witte blouse met roze stipjes
Ook mooi met deze herfst.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Alledrie overelkaarquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Bruine rok, witte blouse met roze stipjesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar waarom heb je niet 1, maar 2 flessen sinas op de grond staan?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat is mooi om te zienquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
"Dit is net als weer een kinderfeestje, papa!" zei Mini-ToT toen hij de cadeaus aan het uitpakken was!Mijn hemel, wat was dat kind blij zeg!!!
Grote blij![]()
Groene rok, mijn blaadjes blousequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Maar eigenlijk dat aan doen waar jij het fijnste in voelt.Smile, it's free therapy.![]()
Setje 1quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Als de ene fles leeg is hoeft hij niet eerst naar de keuken maar kan direct grijpen naar de 2e fles.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet 1, maar 2 flessen sinas op de grond staan?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooruit denkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de ene fles leeg is hoeft hij niet eerst naar de keuken maar kan direct grijpen naar de 2e fles.![]()
![]()
Frisdrankoholicquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de ene fles leeg is hoeft hij niet eerst naar de keuken maar kan direct grijpen naar de 2e fles.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
DORST!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet 1, maar 2 flessen sinas op de grond staan?![]()
![]()
Het zal overal morgenmiddag toch wel teringjantje warm zijnTrotste mama van Ambar
Artistiekquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Iemand vond het raar vandaag dat ik 19 graden warm genoeg vind in huisTrotste mama van Ambar
Een prima temperatuur
Hier in huis is t wel iets warmer..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
* gebrokenglas gaat geïnteresseerd verzitten.quote:* gebrokenglas zakt weer terug in de stoel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent toch niet ziek?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* Lovely voelt even aan haar hoofdquote:
Nee niet ziek
Mijn weerstation meldt dat het buiten 11.5 graden is en binnen 21.7quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja dat geeft mijn "weerstation" aanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh niet heel veel warmer dan hierquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn weerstation meldt dat het buiten 11.5 graden is en binnen 21.7
Die binnentemperatuur is vooral door de warmte van de computers en monitor.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zoveel warmte komt er toch niet uit een monitor of heb je een ouwe CRT monitorquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die binnentemperatuur is vooral door de warmte van de computers en monitor.
Uw ADH vitamine Worst
Je hebt meerdere computers?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die binnentemperatuur is vooral door de warmte van de computers en monitor.
Nee, dat weerstationnetje staat hier op mijn bureau. Maar een blazende laptop enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zoveel warmte komt er toch niet uit een monitor of heb je een ouwe CRT monitorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een laptop en een computer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet het ook op een wat meer neutrale plek zettenquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat weerstationnetje staat hier op mijn bureau. Maar een blazende laptop enzo.Trotste mama van Ambar
Klopt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet het ook op een wat meer neutrale plek zetten
* gebrokenglas verzet het weerstationnetje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kon herinneren in brugklas bij computerzaal, als je zo'n CRT-monitor aanzette ging alle andere schermen die aan stonden flikkeren
Uw ADH vitamine Worst
Ojaquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
Kon herinneren in brugklas bij computerzaal, als je zo'n CRT-monitor aanzette ging alle andere schermen die aan stonden flikkeren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar voel jij je het fijnst in?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
In alle drie waarschijnlijk![]()
![]()
Scherp!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waarom heb je niet 1, maar 2 flessen sinas op de grond staan?![]()
![]()
Correct en tevens juist. Het is eigenlijk bijna 3x dezelfde outfitquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Waar voel jij je het fijnst in?
In alle drie waarschijnlijkTrotste mama van Ambar
""""""Sinas"""""""quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de ene fles leeg is hoeft hij niet eerst naar de keuken maar kan direct grijpen naar de 2e fles.![]()
![]()
En het feit dat je die hebt gekregen van "users op een internetforum", van meest onbekende mensen die je nog nooit gezien hebt en niet eens weet hoe ze echt heten en eruit zien...quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
Mijn moeder werd zeer emotioneel bij het zien van de cadeaus!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt alles inmiddels uitgepakt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het feit dat je die hebt gekregen van "users op een internetforum", van meest onbekende mensen die je nog nooit gezien hebt en niet eens weet hoe ze echt heten en eruit zien...Echt he!
![]()
![]()
Tot weet wel hoe ik er uit ziequote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het feit dat je die hebt gekregen van "users op een internetforum", van meest onbekende mensen die je nog nooit gezien hebt en niet eens weet hoe ze echt heten en eruit zien...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt alles inmiddels uitgepakt?Yupyup!
Dat whisky-glas van "Best dad" gaat heus wel een keer gebruikt worden, maar voorlopig ff niet; even een alcoholvrije periode weer.
Mini-ToT wilde nu met de koekjesvormpjes spelen.![]()
![]()
Zand ik geloof maizena en kleurstof dan heb je ook magisch zandquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
Dat whisky-glas van "Best dad" gaat heus wel een keer gebruikt worden, maar voorlopig ff niet; even een alcoholvrije periode weer.
Mini-ToT wilde nu met de koekjesvormpjes spelen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En op school "Kinderen, wat doen jullie ouders? Vertel eens?"
"Mijn papa zit op FOK, zegt hij".
"Mini-ToT!". "niet van die rare woorden zeggen!!!! Dat mag niet, dat zijn hele lelijke woorden"
"Het is echt zo"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien zit juf ook wel op FOK!quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Mini-ToT!". "niet van die rare woorden zeggen!!!! Dat mag niet, dat zijn hele lelijke woorden"
"Het is echt zo"
Ja, dat zou nog kunnen ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zit juf ook wel op FOK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zit juf ook wel op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de koekjes?quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zand ik geloof maizena en kleurstof dan heb je ook magisch zand![]()
![]()
Oh ik kijk journaal en ze zeggen dat mensen die op gas koken eerder dood gaan?![]()
Als je een keer geen zin hebt om te bakkenquote:
Kan hij zandkoekjes maken
Ja dat zeggen zequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
Oh ik kijk journaal en ze zeggen dat mensen die op gas koken eerder dood gaan?![]()
NWS / Op gas koken is gevaarlijk voor de gezondheid![]()
Jammer danquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
Dan ga ik maar eerder doodThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
ALLEMAAL
Smile, it's free therapy.![]()
Eng he 😱quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
![]()
Dan maar snel van t gas af..quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze
NWS / Op gas koken is gevaarlijk voor de gezondheid
Nou liever niet..quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dan
Dan ga ik maar eerder dood
Toen de magnetron werd uitgevonden hebben ze ook niet erbij vermeld dat die straling niet al te gezond isquote:
Ik ben bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond om daar op te gaan![]()
allemaal de mensen die op gas koken zoals in de quote stondquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee want niet iedereen kookt op gas..
Ik heb les gegeven op een VMBO en liet de leerlingen naar de Frontpage om een nieuws-item te kiezen waar ze later wat mee moesten doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Het is echt zo"
Ehhh....was niet handig!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa straling van telefoons blijkt ook niet goed..quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen de magnetron werd uitgevonden hebben ze ook niet erbij vermeld dat die straling niet al te gezond isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Echt doodmoe word je ervan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze
NWS / Op gas koken is gevaarlijk voor de gezondheidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat is tegenwoordig nog wel goedquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa straling van telefoons blijkt ook niet goed..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet veel meerquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig nog wel goed
Je moet er niet met je hoofd in gaan zitten he.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen de magnetron werd uitgevonden hebben ze ook niet erbij vermeld dat die straling niet al te gezond is![]()
![]()
Ik zit sowieso nooit op mijn hoofdquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet er niet met je hoofd in gaan zitten he.
Wanneer moet hij een spreekbeurt geven?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb les gegeven op een VMBO en liet de leerlingen naar de Frontpage om een nieuws-item te kiezen waar ze later wat mee moesten doen.
Ehhh....was niet handig!![]()
![]()
Ik hou mijn spreekbeurt over FOK!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:10 schreef maily het volgende:
[..]
Wanneer moet hij een spreekbeurt geven?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neem hij die mat meequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou mijn spreekbeurt over FOK!![]()
![]()
Had een bepaalde user toevallig net een nieuwsitem ingediend met betrekking tot paarsgepunte lansen en geknotknotsen...?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb les gegeven op een VMBO en liet de leerlingen naar de Frontpage om een nieuws-item te kiezen waar ze later wat mee moesten doen.
Ehhh....was niet handig!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, maar hij dacht wel dat hij veel fans en vriendinnetjes hier had.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had een bepaalde user toevallig net een nieuwsitem ingediend paarsgepunte lansen, geknotknotsen en puddingbuksen...?![]()
Die user is een trolquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]"Daar wordt iedereen de moeder gebolkt, zoals hier te zien is."
Verdorie is dat nu net de jufThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die user is een trol
Verdorie is dat nu net de juf![]()
![]()
![]()
goed ventilerenquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze
NWS / Op gas koken is gevaarlijk voor de gezondheidUw ADH vitamine Worst
Djeeeezzzzzzzquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had een bepaalde user toevallig net een nieuwsitem ingediend met betrekking tot paarsgepunte lansen en geknotknotsen...?![]()
![]()
Op de Frontpage ging het bij hem altijd over seks of aliens, zelden over seks met aliens trouwens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van het gejank op WKN![]()
daar kijk ik dus nooitquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de Frontpage ging het bij hem altijd over seks of aliens, zelden over seks met aliens trouwens.Uw ADH vitamine Worst
Iedereen weggejaagdquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Dat is echt toeval.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaja, was zeker heel de dag druk hier, tot nuquote:
Naja, kan ik wel puntjes scoren!
Ik mis @JustinK
Ik had hem een DM gestuurd, maar nog niks terugquote:
Ik weet tquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had hem een DM gestuurd, maar nog niks terug
Edit: natuurlijk niet dat jij een DM had gestuurd, maar dat hij niet antwoordtCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja dat kan.
Heb soms zelf ook wel de neiging om gewoon met de stille trom te verdwijnen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gewoon doen hoor.. ik doe dat soms ook een dag of tweeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik maak liever veel kabaalquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja dat kan.
Heb soms zelf ook wel de neiging om gewoon met de stille trom te verdwijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak liever veel kabaalJa dat is ook een optie, groots je vertrek aankondigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan 10 minuten later weer terugkomen
Zo vroeg al?quote:
Of zitten jullie nog op zomertijd?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Vroeg?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Of zitten jullie nog op zomertijd?
Das wel viesquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las kotsslingeren![]()
Avond lieve allemaal
Zo vroeg? Kind moet gewoon op tijd naar bed hoorquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Of zitten jullie nog op zomertijd?![]()
![]()
Oh eigenlijk is het al 21:50 uur nu natuurlijkquote:
Ja, miniToT is toch een avond-mens?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Grappenmaaksterquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Avond lieve allemaal
Hoi![]()
![]()
Maar mini is miniquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh eigenlijk is het al 21:50 uur nu natuurlijk
Ja, miniToT is toch een avond-mens?![]()
Ja en? Morgen gewoon weer naar schoolquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh eigenlijk is het al 21:50 uur nu natuurlijk
Ja, miniToT is toch een avond-mens?![]()
![]()
![]()
Ja maar ik dacht dat hij vaak laat naar bed gaat, omdat hij anders om 5 uur alweer aan staat.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Zo vroeg? Kind moet gewoon op tijd naar bed hoorCause there is always a wrong to your right 🎶
Vakantiequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en? Morgen gewoon weer naar school![]()
Maar dit is toch zijn "normale tijd" ? @ToTquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hij vaak laat naar bed gaat, omdat hij anders om 5 uur alweer aan staat.![]()
Goedenavond!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Avond lieve allemaal
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Avond lieve allemaal![]()
![]()
![]()
Huh?quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:53 schreef maily het volgende:
[..]
O dat kan natuurlijk .... het is nu de 2e week herfstvakantieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mobiel is het klikken op het horizontale staafdiagram icoontjeCause there is always a wrong to your right 🎶
Altijd om 20.25.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Of zitten jullie nog op zomertijd?
Tandjes poetsen, en daarna ga ik op een grappige manier een verhaaltje voorlezen.![]()
![]()
Mobiel. Kan ze regelmatig aanmaken als ik op foon ga zitten maar dan klik ik snel weg van de schrikquote:![]()
![]()
Herfstvakantie is 1 weekquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ja toch? Of is die alweer helemaal afgelopen?
Maar zoals alle vakanties wel verdeeld ( noord zuid midden)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dus er zijn twee weken herfstvakantiequote:Op maandag 28 oktober 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Herfstvakantie is 1 week
Maar zoals alle vakanties wel verdeeld ( noord zuid midden)![]()
![]()
Nee, vakantie hier maar ik wil wel het reguliere ritme aanhouden.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ja en? Morgen gewoon weer naar school![]()
Hij vindt het erg fijn dat hier rust en regelmaat is.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mobiel. Kan ze regelmatig aanmaken als ik op foon ga zitten maar dan klik ik snel weg van de schrik
20.25 is laat zat voor een kind van 6!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat hij vaak laat naar bed gaat, omdat hij anders om 5 uur alweer aan staat.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dit is toch zijn "normale tijd" ? @:ToT![]()
![]()
Rechts naast <php>quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mobiel. Kan ze regelmatig aanmaken als ik op foon ga zitten maar dan klik ik snel weg van de schrik![]()
Oh, dat is vroeger dan ik dacht!quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd om 20.25.
Tandjes poetsen, en daarna ga ik op een grappige manier een verhaaltje voorlezen.
Hier maar 1quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dus er zijn twee weken herfstvakantie
Jaquote:
Maar doordat het verdeeld wordt over het land heb je 2 weken waarin ieder deel 1 week heeft
Ik mis de optie Raaaaarrrrrrquote:
Ahzo..ik snapquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar doordat het verdeeld wordt over het land heb je 2 weken waarin ieder deel 1 week heeft
Geen vakantie hier
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoals?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar goed, ik ga weer voor ik iets doms ga doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je ijsvoorraad opeten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar goed, ik ga weer voor ik iets doms ga doen.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar goed, ik ga weer voor ik iets doms ga doen.Waddan?
![]()
Ja, dan wil ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook niet
Misschien rond de kerst
Maar heb niet zo veel uren meer
Hey ToTquote:
En dan naar huis..quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu wachten op de postcredit sceneMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jaaah domme postsquote:![]()
![]()
![]()
Die maak ik gelukkig bijna nooit
Ik heb Doritos Bits Sweet Paprikaquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Thnx
Nu heb ik zin in wat lekkers
Weet ik welquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Doe gewoon met ons mee joh.
Met het één of met het ander![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Kan het me niet voorstellenquote:![]()
![]()
Ik heb een blueberry muffin
Dat is wel lekkerderquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zal ik ze warm maken
En slagroom erbij ?
Dorito's ? wtf ...quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zal ik ze warm maken
En slagroom erbij ?![]()
Warm wel, slagroom neequote:Op maandag 28 oktober 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
Zal ik ze warm maken
En slagroom erbij ?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nou het was fijn jullie gekend te hebben.
Ik kreeg van de huisarts vandaag een ontstekingaremmende luchtweg verwijderaar.
Oftewel iets dat de luchtwegen vrij zou moeten maken/verwijden, ipv te verwijderen.
@Rob stikte bijna van het lachen om mijn stomme opmerking
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jouw beurt om naar de keuken te gaanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hopen dat dat snel gaat helpenquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef DJMO het volgende:
Oftewel iets dat de luchtwegen vrij zou moeten maken/verwijden, ipv te verwijderen.
@:Rob stikte bijna van het lachen om mijn stomme opmerkingMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef DJMO het volgende:
@:Rob stikte bijna van het lachen om mijn stomme opmerking
Hopelijk helpt het!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Het hoesten an sich leek al minder te zijn vandaag (was @Rob ook al opgevallen), maar toch. Ik was zo'n beetje uitgeput door slaapgebrek door het hoesten en de spierpijn daardoor. Ook het nauwelijks eten daardoor en het geen energie meer hebben etc. Het was een vicieuze cirkel aan het worden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Whehehe!quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef DJMO het volgende:
Ja ik kreeg als jonge tiener 1000 mg Adalat, om bloedvaten te verwijderen.(Wijder te maken.) Verwijden? Lijkt me een logischer woord.
![]()
Mwa hoesten is gewoon erg vervelend.. en dan vooral in de nacht..quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het hoesten an sich leek al minder te zijn vandaag (was @:rob ook al opgevallen), maar toch. Ik was zo'n beetje uitgeput door slaapgebrek door het hoesten en de spierpijn daardoor. Ook het nauwelijks eten daardoor en het geen energie meer hebben etc. Het was een vicieuze cirkel aan het worden.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef DJMO het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4314 / +117 / +179 / 5388 / 6346
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1102 / +41 / +38 / 788 / 1237
4. Lovely / 1072 / +17 / +49 / 3952 / 4641
5. AardappelSchotel / 919 / +11 / +36 / 3651 / 4335
6. devzero / 910 / +16 / +28 / 953 / 1256
7. Pinnenmutske / 654 / +79 / +47 / 1362 / 1745
8. ieniminimuis / 645 / +11 / +22 / 2003 / 2326
9. Sally / 640 / +8 / +0 / 532 / 737
10. ToT / 606 / +35 / +27 / 3033 / 3320
11. MizzezAmy / 565 / +11 / +8 / 2512 / 2920
12. hemarookworst / 556 / +6 / +17 / 1410 / 1747
13. mascara-klodder / 549 / +8 / +2 / 920 / 1168
14. mario390 / 532 / +0 / +21 / 308 / 475
15. loveyoulongtime / 516 / +16 / +0 / 1936 / 2221
16. Kissingbird / 401 / +12 / +1 / 2134 / 2429
17. gebrokenglas / 338 / +29 / +32 / 1369 / 1582
18. sp3c / 309 / +2 / +21 / 612 / 741
19. kree / 257 / +13 / +0 / 859 / 1024
20. marc0871 / 232 / +0 / +23 / 237 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 4314 / +117 / +179 / 5388 / 6346
2. JustinK / 1532 / +0 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 1102 / +41 / +38 / 788 / 1237
4. Lovely / 1072 / +17 / +49 / 3952 / 4641
5. AardappelSchotel / 919 / +11 / +36 / 3651 / 4335
6. devzero / 910 / +16 / +28 / 953 / 1256
7. Pinnenmutske / 654 / +79 / +47 / 1362 / 1745
8. ieniminimuis / 645 / +11 / +22 / 2003 / 2326
9. Sally / 640 / +8 / +0 / 532 / 737
10. ToT / 606 / +35 / +27 / 3033 / 3320
11. MizzezAmy / 565 / +11 / +8 / 2512 / 2920
12. hemarookworst / 556 / +6 / +17 / 1410 / 1747
13. mascara-klodder / 549 / +8 / +2 / 920 / 1168
14. mario390 / 532 / +0 / +21 / 308 / 475
15. loveyoulongtime / 516 / +16 / +0 / 1936 / 2221
16. Kissingbird / 401 / +12 / +1 / 2134 / 2429
17. gebrokenglas / 338 / +29 / +32 / 1369 / 1582
18. sp3c / 309 / +2 / +21 / 612 / 741
19. kree / 257 / +13 / +0 / 859 / 1024
20. marc0871 / 232 / +0 / +23 / 237 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Rob. Uitgelachen 😝Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: