SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 18:15:23 ]![]()
Ik ook in bed.. maar als ik op mijn mobiel zit dan niet altijdquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik lig eigenlijk altijd op mijn zij
Dan is het een moeilijke houding vind ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook in bed.. maar als ik op mijn mobiel zit dan niet altijd![]()
![]()
Nou als ik mijn mobiel vast heb danquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)Wijsneus
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Trilstand?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je mobiel gaan zitten (of liggen)![]()
Tril functie stellen niet veel meer voor van de nieuwe telefoonquote:
Ze zei wijsneus tegen mijquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als ik mijn mobiel vast heb danWijsneus
Kun je dan niet beter een tablet gebruiken?quote:![]()
Dit antwoord levert meer vragen opquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tril functie stellen niet veel meer voor van de nieuwe telefoon
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2024 18:24:30 ]![]()
Doet die van mij nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze zei wijsneus tegen mij![]()
[..]
Kun je dan niet beter een tablet gebruiken?![]()
![]()
Google heeft alle antwoordenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit antwoord levert meer vragen op
Rundvleestomatengroentesoep.quote:
Met saucijzenballetjes en soep- en schenkelvlees.
En een stokbroodje.
En lekkere camembert.![]()
![]()
Een lekker gevuld soepje dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef maily het volgende:
[..]
Rundvleestomatengroentesoep.
Met saucijzenballetjes en soep- en schenkelvlees.
En een stokbroodje.
En lekkere camembert.
"Dit is net als weer een kinderfeestje, papa!" zei Mini-ToT toen hij de cadeaus aan het uitpakken was!Mijn hemel, wat was dat kind blij zeg!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 28-10-2024 18:49:50 ]![]()
Wordt het morgen
Groene rok, mijn blaadjes blouse
Groen rok, witte blouse met roze stipjes
Bruine rok, witte blouse met roze stipjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eerste optie!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het morgen
Groene rok, mijn blaadjes blouse
Groen rok, witte blouse met roze stipjes
Bruine rok, witte blouse met roze stipjes![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: