SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meneer de stalkende negatieveling weer. Maak je niet zo druk.quote:
Het is ook maar net hoe je de kaart op tafel wil leggen met nu de 'een beetje dom hun gelijk halen' of toen de 'Je bent veel te optimistisch' en wat er al wel niet meer geroepen werd.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat het nu zo snel goed is gegaan maakt natuurlijk niet alle kritiek op het vertoonde spel/puntverlies onterecht. Zeker nu het uitstekend is vind ik het ook wel kwalijk dat het maanden zo’n zooitje was.
Dat enkele users nu een beetje dom hun gelijk halen is een beetje irritant want er waren op basis van het vertoonde spel maar weinig aanknopingspunten dat het zou omdraaien en zeker zo snel en zo waanzinnig. Ik ben wel te cynisch geweest.
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik riep het toen en roep het nu nog. De aanknopingspunten waren er genoeg, de verzachtende omstandigheden waren er ook en wat er in de pijplijn zat was ook meer dan voldoende. Natuurlijk verwachtte niemand dat we in Lissabon zo voor de dag zouden komen, maar het sentiment van toen sloeg gewoon helemaal nergens op. Dus ik ben blij dat er nu nog enkele users gelijk blijken te hebben.
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.
Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
Dit ja, verder speelden we ook tegen de lamme en blinde en liet je al 8 punten liggen. Wat dat betreft mocht er best meer ambitie zijn om PSV in de nek te hijgen dan alleen maar tevreden zijn met plek twee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.
Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.
Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.
Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
Ik draai het juist om, ik vind het wel gek dat het hem nou al drie keer gebeurt, en dan rekenen we Antwerpen niet mee waar hij die negatieve beeldvorming nooit helemaal heeft kunnen omdraaien. Dat snap ik niet zo, want Priske is juist iemand die snel van zijn fouten leert. Maar we weten niet van zijn periode in Praag, misschien dat hij destijds teveel luisterde naar anderen en nu ‘overcompenseerde’ door nu iets te stug zelf alles te willen uitvogelen. Ach ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.
Dan heb je ook over wedstrijden heel vroeg in het seizoen. Leverkusen heb ik hier al eens benoemd, daar waren de eerste momenten zichtbaar dat men de tegenstander goed vast zette.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.
Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.
Het is weer leuk om Feyenoorder te zijn.
Ik zal mij maar niet aangesproken voelen zeker?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.
Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.
Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
PSV en PEC speelde je nog met Zerrouki, Nieuwkoop, Lopez.. er was nog geen Hwang, Milambo had zich nog niet zo snel ontwikkeld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.
Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.
Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.
Het is weer leuk om Feyenoorder te zijn.
Ze moesten kiezen tussen Mitchell en Read, en Read kan in de Youth CL meespelen, dus ergens begrijpelijk. Maar gezien het talent wat Read tot nu toe laat zien en het feit dat hij al Europees gedebuteerd heeft ook een beetje gek.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Read niet ingeschreven voor de cl is wel weer dom.
Je verwacht ook niet echt dat alle twee je rechtsbacks geblesseerd raken en zo'n Youth CL is gewoon een heel aardig niveau voor die gasten. Je had ergens wel kunnen verwachten dat Mitchell een flinke aanlooptijd nodig had natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moesten kiezen tussen Mitchell en Read, en Read kan in de Youth CL meespelen, dus ergens begrijpelijk. Maar gezien het talent wat Read tot nu toe laat zien en het feit dat hij al Europees gedebuteerd heeft ook een beetje gek.
quote:
Ho even, Sjakie is nog in training.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda ook al op de training aanwezig.
Ajax heeft een gigantisch probleem.
Dinsdag 29 oktober 2024 15:15quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:43 schreef Zipportal het volgende:
https://one.feyenoord.nl/live/273753
14:30
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dinsdag 29 oktober 2024 15:15
STREAMEN VOOR JE SJELD.
Read > Nieuwkoopquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
Timber, Ueda en Nieuwkoop (helaas) zijn er morgen bij
Gelukkig heeft niemand die bewering nog gemaaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef Divje het volgende:
Denken dat Nieuwkoop direct weer basis staat na een blessure
Gelukkig niet, maar er zijn mensen die dat angstig denkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand die bewering nog gemaakt
Hoezo Nieuwkoop helaas? Die staat heus niet in de basis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
Timber, Ueda en Nieuwkoop (helaas) zijn er morgen bij
Sowieso al droevig dat er schijnbaar een scenario is waarin je hoopt op Nieuwkoop.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef Divje het volgende:
Denken dat Nieuwkoop direct weer basis staat na een blessure
Hwang Timber Milambo; alleen te vroeg om nu al te zeggen. Met terugwerkende kracht gaat dit 100% het beste middenveld zijn. Types als Til, Aursnes en Wieffer horen sowieso niet in rijtje met 'beste' ervoor thuis.quote:
Ik denk toch Wieffer, Kokcu en Szymanski. Moet je na gaan wat voor middenvelders we hebben gehad. Je hebt nu al met afstand het beste middenveld van Nederland. Maar het was dus nog een stuk beter een paar jaar terug.quote:
Qua namen sowieso. Maar ze hebben helemaal niet zo vaak samengespeeld en Wieffer was z'n 2e seizoen nog een stuk beter dan z'n 1e.quote:
Mwah, als bij PSV iedereen fit is doet dat er ook niet zoveel van onder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk toch Wieffer, Kokcu en Szymanski. Moet je na gaan wat voor middenvelders we hebben gehad. Je hebt nu al met afstand het beste middenveld van Nederland. Maar het was dus nog een stuk beter een paar jaar terug.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik denk toch Wieffer, Kokcu en Szymanski. Moet je na gaan wat voor middenvelders we hebben gehad. Je hebt nu al met afstand het beste middenveld van Nederland. Maar het was dus nog een stuk beter een paar jaar terug.
Tilman zou ik nemen. Rest is minder dan wat wij al hebben. Veerman heeft een betere trap dan de middenvelders die wij jebben. Maar die doet het alleen leuk tegen de nr 10 t/m 18 van de ED. Schouten leuk tegen de nr >nr 30 Fifa ranking en hoger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, als bij PSV iedereen fit is doet dat er ook niet zoveel van onder.
Mwah, Timber is altijd aan zijn laatste seizoen bezig en Milambo gaat nog genoeg potjes op de bank zitten dit seizoenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk in ieder geval dat dit het beste middenveld gaat worden. Timber is naar mijn bescheiden mening inmiddels een betere middenvelder dan Kökcü was. Hwang of Wieffer is denk ik om het even, Wieffer is het grotere talent maar hij heeft ook een aanlooptijd gehad, Hwang komt al met een bak ervaring binnen. Milambo is nog niet zo ver als Stengs of Szymanski maar wel het meest doelgericht.
Mwah. Aursnes en Wieffer zijn zeker voor Eredivisie begrippen erg goede spelers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hwang Timber Milambo; alleen te vroeg om nu al te zeggen. Met terugwerkende kracht gaat dit 100% het beste middenveld zijn. Types als Til, Aursnes en Wieffer horen sowieso niet in rijtje met 'beste' ervoor thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms mis ik de zeer tactische analyses van Slot.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef fetX het volgende:
Die aanval van achteruit net na de 0-1 in Lissabon die leidde tot dat schot van Paixao. Dat was echt een stukje genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms mis ik de zeer tactische analyses van Slot.![]()
Leek op Slotballquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die aanval van achteruit net na de 0-1 in Lissabon die leidde tot dat schot van Paixao. Dat was echt een stukje genot.
Beertruiquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Geertgod is inmiddels ook op dreef daar
Zoveel hoger is er niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beertrui
Die gaat over 1-2 jaar nog wel een stap naar een echt mooie club maken.
Ze doen het nu leuk, maar het is toch geen mooie club… dan had ‘ie bij Dortmund - al staan ze nu lager - al beter gezeten. Maar waarom zou hij over 2 jaar niet de stap maken naar een Arsenal, Napoli of Atletico?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoveel hoger is er niet.
Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan Priske en @:dombohetolifantje1 . Volgens mij de enige die het nog zag zitten.
Napoli en Atletico zijn natuurlijk wel mooiere clubs, maar toch niet echt een stap omhoogquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze doen het nu leuk, maar het is toch geen mooie club… dan had ‘ie bij Dortmund - al staan ze nu lager - al beter gezeten. Maar waarom zou hij over 2 jaar niet de stap maken naar een Arsenal, Napoli of Atletico?
Dat denk ik ook. Wellicht kan hij de stap hogerop naar een club maken die wel top 24 in de Champions League speelt, zoals Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beertrui
Die gaat over 1-2 jaar nog wel een stap naar een echt mooie club maken.
Heb helaas ook zo'n voorgevoel. Weer een standaard klassieker pre Slot tijdperk. Betere van het spel, maar domme goals tegen krijgen.quote:
Geen goed gevoel?quote:
Eigenlijk een prima gevoel, maar daardoor een 'oh dan zal het wel misgaan' gevoel. Al die gevoelens, bah. Daarnaast lees ik teveel 'oh dit gaat een makkie worden' reacties, dat soort dingen kan alleen maar tegen je werken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen goed gevoel?
Ik verwacht ook geen makkie, eigenlijk. Denk wel dat we winnen, maar Ajax is een verdedigend taaie ploeg. Al vind ik ze aanvallend dan wel weer bijzonder zwak.
En die altijd vervelende Klaassen zal wel weer scoren.
Veel beter zijn en dan Klaassen die de 0-1 maakt is het doemscenario.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk een prima gevoel, maar daardoor een 'oh dan zal het wel misgaan' gevoel. Al die gevoelens, bah. Daarnaast lees ik teveel 'oh dit gaat een makkie worden' reacties, dat soort dingen kan alleen maar tegen je werken.
Exact dit heb ik ook ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eigenlijk een prima gevoel, maar daardoor een 'oh dan zal het wel misgaan' gevoel. Al die gevoelens, bah. Daarnaast lees ik teveel 'oh dit gaat een makkie worden' reacties, dat soort dingen kan alleen maar tegen je werken.
Soort van Rhijn scenario. Dat blijft toch wel een van de meest onredelijke nederlagenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veel beter zijn en dan Klaassen die de 0-1 maakt is het doemscenario.
Dit gaat een makkie worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat een mokerslag uitdelen aan Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste Klassieker in het stadionquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Soort van Rhijn scenario. Dat blijft toch wel een van de meest onredelijke nederlagen
Zo sta ik er ook in. Ik moet het nog maar zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:28 schreef Haringkop het volgende:
Ik verwacht gewoon een taaie wedstrijd. Ajax heeft het dit jaar verdedigend beter voor elkaar en nog weinig wedstrijden verloren. Plus een klein fysiek voordeel dat ze de meeste spelers gespaard hebben. Staat tegenover dat wij op dit moment de beter ingespeelde ploeg zijn, maar ik moet het allemaal nog zien.
Dat mag.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord gaat een mokerslag uitdelen aan Ajax.
Ik denk dat we vrij eenvoudig 2-0 voorkomen en dat op het einde uit het niks Klaassen nog de 2-1 binnen tikt waardoor het toch nog billenknijpen wordt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen goed gevoel?
Ik verwacht ook geen makkie, eigenlijk. Denk wel dat we winnen, maar Ajax is een verdedigend taaie ploeg. Al vind ik ze aanvallend dan wel weer bijzonder zwak.
En die altijd vervelende Klaassen zal wel weer scoren.
Dat was wel in de periode dat je in de Arena alles standaard verloor (inc domme rode kaart aan onze zijde) en thuis met wat geluk alleen er een gelijkspel uitsleepte ondanks dat je soms beter was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Soort van Rhijn scenario. Dat blijft toch wel een van de meest onredelijke nederlagen
Waren in de periode ook aan beide zijde mokerslechte elftallenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was wel in de periode dat je in de Arena alles standaard verloor (inc domme rode kaart aan onze zijde) en thuis met wat geluk alleen er een gelijkspel uitsleepte ondanks dat je soms beter was.
Van die wedstrijden waar de spelers opeens dachten dom te moeten rennen (want werken voor je kk geld) als een kip zonder kop en extra strijd erin gooide, en dus het voetballen vergaten. Het werken voor het werken idee. Dat is nu gelukkig wel anders. Nu is het goed voetballen eerst, en het druk zetten heeft daadwerkelijk een functie met een idee erachter. (Ja Lex Immers ik kijk naar jou met je domme karate trappen bij de keeper
Als je inderdaad soms opstelling ziet van die tijd is het erg matig jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren in de periode ook aan beide zijde mokerslechte elftallen![]()
Wat dat betreft heeft de Eredivisie aardig in de lift gezeten.
De excuses beginnen alquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen 3 bussen is het lastig voetballen, we zullen zien.
Ik heb 45 jaar ervaring met dit potje.quote:
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Met gelijkspel ben ik al erg tevreden.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik wil niet degene zijn die het gaat jinxen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?
Dat was te verwachten aangezien Brobbey afgelopen zondag nog speelde. Ik heb Weghorst liever in de basis dan als pinchitterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima opstelling lijkt me zo. Bij hun geen Brubbie maar wappie Weghorst overigens.
Is alleen maar in ons voordeel als Wappie op een gegeven moment gewisseld moet worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima opstelling lijkt me zo. Bij hun geen Brubbie maar wappie Weghorst overigens.
Ja, maar dat valt me weer even op.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch al weken zo? Zechiël heeft ook een mysterieus lange blessure.
Vroege wedstrijd altijd met het OV komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef RipCity het volgende:
Lekker al die files. Denk dat helft van de mensen te laat gaat komen
Top planning dit tijdstip abou.
Als ik op kantoor werk kan ik de Kuip zien, maar zelfs dan is het op tijdstippen als deze een hele opgave om op tijd te komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef RipCity het volgende:
Lekker al die files. Denk dat helft van de mensen te laat gaat komen
Top planning dit tijdstip abou.
Deels gelijk, maar Ajax heeft eigenlijk ook maar twijfelachtige selectie qua niveau. Ik zou er geen 1 van hun qua kwaliteit bij ons in de basis zetten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik wil niet degene zijn die het gaat jinxen.
Net zoals hierboven geopperd wordt heb ik ook een levenslange ervaring met deze wedstrijd en die trauma heb ik ondanks de laatste jaren nooit echt kunnen verwerken.
Iets met hoogmoed en kunnen vallen.
Gek genoeg heb ik er juist een extra goed gevoel over. Je gaat snel scoren en dan is Ajax nergens meer. For sure, no doubt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:13 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb hier opeens een slecht gevoel over.
Ik denk hier vaker aan dan aan het Romeinse Rijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk hier vaker aan dan aan het Romeinse Rijk.
Geen brand dit keer.quote:
Lijkt echt of hij geen diepte kan inschatten inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon moet eens naar de opticien.
Nope.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou het nu afgelopen zijn met Wellenreuther?
En daar blijven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon moet eens naar de opticien.
Zichzelf overschatten heeft hij dan weer geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt echt of hij geen diepte kan inschatten inderdaad.
Ja en dan raakt Bijlow na drie wedstrijden weer geblesseerd en zit je weer met hetzelfde probleemquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef Binge-watch het volgende:
Wanneer Bijlow??? Keer klaar met die Wellenreuther.
Wow... 3 wedstrijden? Vin'k veulquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja en dan raakt Bijlow na drie wedstrijden weer geblesseerd en zit je weer met hetzelfde probleem
Tijd zat nog om te corrigerenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig zat ik nog niet op de trein na 3 wedstrijden.
Wat een walgelijkheid.
Laten we niet te cynisch zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig zat ik nog niet op de trein na 3 wedstrijden.
Wat een walgelijkheid.
Ajax staat beter, vooral op het middenveld momenteel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Vind ons niet sterk gestart (en Ajax oogt beter dan verwacht).
Yep, we hebben geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Door de tactische plan van de Italiaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ajax staat beter, vooral op het middenveld momenteel.
Zet ie vast zo goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Yep, we hebben geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Door de tactische plan van de Italiaan
Dit moet Priske toch ook wel doorhebben
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En toch denk ik dat het goed komt.
Ik hoop het, voelt wel goed, maar da's verre van wetenschapquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En toch denk ik dat het goed komt.
Slot zou al ingegrepen hebbenquote:
Altijd tegen de kleintjes... Heel irritant datquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef DaMart het volgende:
Jezus. Gaan we nou weer punten verspelen tegen een matige kutclub?
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat die nog niet is gewisseld. Maar buiten dat klopt er vandaag echt helemaal niks van.quote:
Maar die was een paar klasse beter dan die van PSV? @CR7 hahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ons hele middenveld is nergens.
Jullie leveren altijd .quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef Haringkop het volgende:
Zoals verwacht een taaie kutpot. Ajax houdt het achterin goed dicht en wacht op de fouten.
Weinig spelers die idd een voldoende halen, maar de keeper met een 1, maximaal 2.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat die nog niet is gewisseld. Maar buiten dat klopt er vandaag echt helemaal niks van.
Bedankt voor het jinxen, hè.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat die nog niet is gewisseld. Maar buiten dat klopt er vandaag echt helemaal niks van.
Volgens ?quote:
Richt het niet op mij af.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bedankt voor het jinxen, hè.
Met je matige opmerking daarnet.
Moest je mij maar niet beledigen voor mijn voorzichtige onpopulaire mening.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Richt het niet op mij af.
Priske kan willen wat hij wil, maar als de spelers collectief falen...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef Haringkop het volgende:
Welk aanvalsplan heeft priske? Alsof Ajax gaat jagen….
Tot dusver wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef bbuddybb het volgende:
We kunnen wel stellen dat Priske deze helft tactisch overklast wordt door Farioli.
Ze mogen elkaar bij Feijenoord wel even op de bek rammen. Misschien worden ze dan wakkerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een knokpartij langskomen
Beginnen met de keeper?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar bij Feijenoord wel even op de bek rammen. Misschien worden ze dan wakker
Tevreden zijn met een gelijkspelletje tegen een ploeg die je een halfjaar geleden nog oprolt is natuurlijk waanzin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Moest je mij maar niet beledigen voor mijn voorzichtige onpopulaire mening.
Ik dacht dat je mijn vriend was. Dit vergeet ik niet.
Eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar bij Feijenoord wel even op de bek rammen. Misschien worden ze dan wakker
Rondo'tje van makenquote:
Ik ben ook bang dat de heren uiteindelijk jochies gaan blijken, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een knokpartij langskomen
Heeft volgens mij niets met slapen of scherpte te maken. Volgens mij wordt inderdaad Priske gewoon tactisch overklast door Farioli.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou ja, op de oogscherpte van een zekere keeper valt wat aan te merkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets met slapen of scherpte te maken. Volgens mij wordt inderdaad Priske gewoon tactisch overklast door Farioli.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tevreden zijn met een gelijkspelletje tegen een ploeg die je een halfjaar geleden nog oprolt is natuurlijk waanzin.
Eens, dat spelletje om ze te lokken werkt gewoon niet tegen dit Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets met slapen of scherpte te maken. Volgens mij wordt inderdaad Priske gewoon tactisch overklast door Farioli.
Want deze ploegen zijn nog hetzelfde ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tevreden zijn met een gelijkspelletje tegen een ploeg die je een halfjaar geleden nog oprolt is natuurlijk waanzin.
Maar dit is wellicht de slechtste helft van het seizoen. En door twee blunders van onze kutkeeper staat het nog 0-2 ook.
Hele team daar even afgezogen.quote:
Die grote neptieten hebben voor een testosteron boost gezorgd. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:
Natuurlijk niet, maar het pessimisme komt ook uit het verleden voort, niet op basis van de kwaliteit van de ploegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder heb ik de onvoorspelbaarheid van deze sport niet verzonnen.
Ajax oogt een stuk fitter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze spelen eigenlijk zoals ik had verwacht dat ze afgelopen zondag zouden hebben gespeeld. De wil is wel aanwezig maar het oogt te vermoeid ofzo.
We worden met alles overklast.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het pessimisme komt ook uit het verleden voort, niet op basis van de kwaliteit van de ploegen.
Vandaag worden we met name tactisch overklast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |