abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215402096

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215402111
quote:
Niet gekeken, maar aan de titel is geen woord gelogen.
  Trouwste user 2022 maandag 28 oktober 2024 @ 15:40:34 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_215402203
Be be be be bedankt Geert.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 16:14:47 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215402460
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
Be be be be bedankt Geert.

Wat een humorloze kut post.
  Trouwste user 2022 maandag 28 oktober 2024 @ 16:31:38 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_215402563
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Wat een humorloze kut post.
Heb je meneer de stalkende negatieveling weer. Maak je niet zo druk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215402691
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat het nu zo snel goed is gegaan maakt natuurlijk niet alle kritiek op het vertoonde spel/puntverlies onterecht. Zeker nu het uitstekend is vind ik het ook wel kwalijk dat het maanden zo’n zooitje was.

Dat enkele users nu een beetje dom hun gelijk halen is een beetje irritant want er waren op basis van het vertoonde spel maar weinig aanknopingspunten dat het zou omdraaien en zeker zo snel en zo waanzinnig. Ik ben wel te cynisch geweest.
Het is ook maar net hoe je de kaart op tafel wil leggen met nu de 'een beetje dom hun gelijk halen' of toen de 'Je bent veel te optimistisch' en wat er al wel niet meer geroepen werd.

Ik riep het toen en roep het nu nog. De aanknopingspunten waren er genoeg, de verzachtende omstandigheden waren er ook en wat er in de pijplijn zat was ook meer dan voldoende. Natuurlijk verwachtte niemand dat we in Lissabon zo voor de dag zouden komen, maar het sentiment van toen sloeg gewoon helemaal nergens op. Dus ik ben blij dat er nu nog enkele users gelijk blijken te hebben.
  maandag 28 oktober 2024 @ 17:01:26 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215402779
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik riep het toen en roep het nu nog. De aanknopingspunten waren er genoeg, de verzachtende omstandigheden waren er ook en wat er in de pijplijn zat was ook meer dan voldoende. Natuurlijk verwachtte niemand dat we in Lissabon zo voor de dag zouden komen, maar het sentiment van toen sloeg gewoon helemaal nergens op. Dus ik ben blij dat er nu nog enkele users gelijk blijken te hebben.
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.

Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
pi_215402870
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Mwoah, ‘genoeg aanknopingspunten’. Dat viel ook wel weer mee. Enkele momenten, hooguit. Had mezelf voorgenomen om Priske in ieder geval tot en met Oktober te geven om te laten zien of het een goede match was. En die aanknopingspunten waren in het spel tot aan oktober toch maar moeilijk te vinden hoor. Matige keuzes in zijn wissels ook, nog even los van de kwaliteit die je op de bank had zitten want dat was inderdaad een verzachtende omstandigheid.

Het enige waar ik altijd van overtuigd was, was dat deze selectie (de eerste 15 spelers) genoeg kwaliteit bezit om minstens (makkelijk) tweede te worden. Die eerste weken waren daarom uitermate teleurstellend.
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.
pi_215403165
Ik begin voorzichtig Priske believer te worden @Slobeend .
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_215403417
quote:

[..]

Dit ja, verder speelden we ook tegen de lamme en blinde en liet je al 8 punten liggen. Wat dat betreft mocht er best meer ambitie zijn om PSV in de nek te hijgen dan alleen maar tevreden zijn met plek twee.
#12 is not for sale!
pi_215403422
Messiaanse voetbal lol hou op
graag op anoniem
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:30:14 #12
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215403488
quote:

[..]

Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.

Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.

Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
Met pijn en moeite derde
pi_215403700
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Verdedigend staat het gewoon het hele seizoen al goed, zeker in de organisatie. Iets waar het toch allemaal mee begint en al een uitstekende basis is.
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.

Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.

Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.

Het is weer leuk om Feyenoorder te zijn. O+
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:12:58 #14
268491 fetX
pi_215403886
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is vooral ook lekker makkelijk om, na maanden zonder echte onderbouwing oneliners te strooien, je gelijk te halen op de dingen die waar bleken te zijn alsof je een medium bent. Je kan wel van alles roepen maar als je niks toe kan lichten en je verder ontzettend veel onzin verkoopt word je gewoon niet serieus genomen.

Wat betreft Priske is mijn sentiment te negatief geweest. Ik denk dat het slechte wisselbeleid mijn mening -ten onrechte- nogal vroeg heeft laten kantelen van ‘geef het even tijd, Rome is niet in een dag gebouwd’ naar ‘deze man kloot maar wat aan’. Maar tegelijkertijd waren er puur op basis van mijn observaties maar heel weinig aanknopingspunten, en als het positiespel eventjes oké was stortte de boel na een persoonlijke fout alweer in.

Het verbaast mij wel hoe snel ze de koppen bij elkaar hebben gekregen, het aanvallende positiespel is om van te smullen, hoewel ik de kwetsbaarheid bij individuele fouten nog wel te groot vind. De aanloopfase is een teleurstelling geweest, maar uiteindelijk niks anders dan complimenten voor Priske dat hij zijn visie toch zo goed bij de ploeg heeft gekregen dat we nu weer kunnen smullen van het voetbal. Ik zat (gelukkig) fout.
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.
pi_215404257
twitter

Milkshaken.
  maandag 28 oktober 2024 @ 19:55:01 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_215404432
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:12 schreef fetX het volgende:

[..]
En toch had ik altijd het gevoel dat hij wel iets moest kunnen met zijn palmares. Vandaar dat ik ook nog even wilde wachten. Het is nu de derde keer dat hij in oktober de boel helemaal omdraait. Dat is toch wel erg knap en geen toeval meer. Maar dat er weinig aanknopingspunten waren ben ik helemaal met je eens.
Ik draai het juist om, ik vind het wel gek dat het hem nou al drie keer gebeurt, en dan rekenen we Antwerpen niet mee waar hij die negatieve beeldvorming nooit helemaal heeft kunnen omdraaien. Dat snap ik niet zo, want Priske is juist iemand die snel van zijn fouten leert. Maar we weten niet van zijn periode in Praag, misschien dat hij destijds teveel luisterde naar anderen en nu ‘overcompenseerde’ door nu iets te stug zelf alles te willen uitvogelen. Ach ja.

Nu het wel loopt is het best leuk om de verschillen met Slotball te zien. Het is namelijk wel echt anders. Van die snelle aanvallen over meerdere schijven word ik echt botertje geil.
Met pijn en moeite derde
pi_215404441
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
PSV, PEC en Leverkussen schieten meteen te binnen. In die wedstrijden was de organisatie allesbehalve goed. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog een paar.

Maar goed, Brian begon slecht en heeft zichzelf--en daarmee ook het team--uiteindelijk wel weten te herpakken. Waarvoor hulde. Altijd een sympathieke en liever gozer gevonden. Het is hem ook gegund.

Laten we met zijn allen vriendjes en vriendinnetje blijven en de reeks Ajax/AZ/Salzburg/Ally City ook goed afsluiten.

Dan heb je ook over wedstrijden heel vroeg in het seizoen. Leverkusen heb ik hier al eens benoemd, daar waren de eerste momenten zichtbaar dat men de tegenstander goed vast zette.

Ware het niet dat persoonlijke fouten, zoals heel vaak in het begin van het seizoen, daar nogal een grote rol gingen spelen.
pi_215404471
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik zal mij maar niet aangesproken voelen zeker?
pi_215404520
quote:
Nu speelt dan Carrasco uhh Carranza.
- HarryGod
pi_215404566
Het is vooral jammer dat Geertruida nooit als wingback is geprobeerd.

Anders was ik een echt medium geweest met alleen maar goede voorspellingen. :)
pi_215405012
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef bbuddybb het volgende:

[..]

PSV en PEC speelde je nog met Zerrouki, Nieuwkoop, Lopez.. er was nog geen Hwang, Milambo had zich nog niet zo snel ontwikkeld.

Er zijn nu zoveel automatismen onstaan, en koppeltjes. Paixao en Bueno is een genot samen. En Priske heeft Paixao een iets andere rol gegeven die Igor nu ook snapt en goed invult (meer naar binnen trekken). Allemaal kleine puzzelstukjes die tijd kosten maar Priske er nu in heeft gekregen
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:14:47 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215409199
TimberGod is aanwezig op de laatste training
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:31:21 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215409356
Read niet ingeschreven voor de cl is wel weer dom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:44:01 #25
474254 GurneyIsBestOke
pi_215409486
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Read niet ingeschreven voor de cl is wel weer dom.
Ze moesten kiezen tussen Mitchell en Read, en Read kan in de Youth CL meespelen, dus ergens begrijpelijk. Maar gezien het talent wat Read tot nu toe laat zien en het feit dat hij al Europees gedebuteerd heeft ook een beetje gek.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:49:07 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215409538
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ze moesten kiezen tussen Mitchell en Read, en Read kan in de Youth CL meespelen, dus ergens begrijpelijk. Maar gezien het talent wat Read tot nu toe laat zien en het feit dat hij al Europees gedebuteerd heeft ook een beetje gek.
Je verwacht ook niet echt dat alle twee je rechtsbacks geblesseerd raken en zo'n Youth CL is gewoon een heel aardig niveau voor die gasten. Je had ergens wel kunnen verwachten dat Mitchell een flinke aanlooptijd nodig had natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:01:45 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215409642
twitter

Wij zijn Feyenoord werkloos!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215409815
Ueda ook al op de training aanwezig.

Ajax heeft een gigantisch probleem. :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:25:50 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_215410298
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:01 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Wij zijn Feyenoord werkloos!
:D

Hand in hand uit de mouwen. :)

Trouwste user 2022 dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:26:16 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_215410301
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda ook al op de training aanwezig.

Ajax heeft een gigantisch probleem. :)
Ho even, Sjakie is nog in training.

pi_215410343
quote:
Dinsdag 29 oktober 2024 15:15

STREAMEN VOOR JE SJELD.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:34:50 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215410368
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:31 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dinsdag 29 oktober 2024 15:15

STREAMEN VOOR JE SJELD.
Niet geklikt.
What can change the nature of a man?
pi_215410652
De ziekenboeg stroomt weer leeg. :)
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:19:48 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215410655
Timber, Ueda en Nieuwkoop (helaas) zijn er morgen bij
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:24:56 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215410701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
Read > Nieuwkoop
pi_215410845
Nieuwkoop en Osman lijkt mij niet echt een goed koppeltje.

Maar wellicht verandert Brian ook dit in goud.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:48:49 #37
268260 Dr.Mikey
pi_215410857
Gewoon Read opstellen
.
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:51:13 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_215410874
Denken dat Nieuwkoop direct weer basis staat na een blessure :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_215410879
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef Divje het volgende:
Gelukkig heeft niemand die bewering nog gemaakt :)
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:53:46 #40
269692 Divje
brr brr patapim
pi_215410898
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Gelukkig heeft niemand die bewering nog gemaakt :)
Gelukkig niet, maar er zijn mensen die dat angstig denken :Y
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:09:21 #41
474254 GurneyIsBestOke
pi_215411026
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
Hoezo Nieuwkoop helaas? Die staat heus niet in de basis.

Sowieso wel fijn om hem weer op de bank te hebben, ideale speler om in te brengen als je het lastig hebt bij een voorsprong, op zijn snelheid, duelkracht en arbeid valt weinig op aan te merken.
Met pijn en moeite derde
pi_215411148
twitter

Even genieten van onze nummer 6.
pi_215411156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:51 schreef Divje het volgende:
Sowieso al droevig dat er schijnbaar een scenario is waarin je hoopt op Nieuwkoop.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:47:27 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215411267
twitter

Deze vind ik oprecht lastig
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:56:54 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215411310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Wieffer Kokcu Szymanski
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:56:58 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215411325
quote:
[ x ]
Hwang Timber Milambo; alleen te vroeg om nu al te zeggen. Met terugwerkende kracht gaat dit 100% het beste middenveld zijn. Types als Til, Aursnes en Wieffer horen sowieso niet in rijtje met 'beste' ervoor thuis.
pi_215411402
quote:
[ x ]
Ik denk toch Wieffer, Kokcu en Szymanski. Moet je na gaan wat voor middenvelders we hebben gehad. Je hebt nu al met afstand het beste middenveld van Nederland. Maar het was dus nog een stuk beter een paar jaar terug.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:11:52 #49
262211 hhh38
pi_215411411
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 16:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Wieffer Kokcu Szymanski
Qua namen sowieso. Maar ze hebben helemaal niet zo vaak samengespeeld en Wieffer was z'n 2e seizoen nog een stuk beter dan z'n 1e.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:15:01 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215411428
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:10 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik denk toch Wieffer, Kokcu en Szymanski. Moet je na gaan wat voor middenvelders we hebben gehad. Je hebt nu al met afstand het beste middenveld van Nederland. Maar het was dus nog een stuk beter een paar jaar terug.
Mwah, als bij PSV iedereen fit is doet dat er ook niet zoveel van onder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:18:59 #51
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215411459
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:10 schreef CR7 het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
pi_215411680
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, als bij PSV iedereen fit is doet dat er ook niet zoveel van onder.
Tilman zou ik nemen. Rest is minder dan wat wij al hebben. Veerman heeft een betere trap dan de middenvelders die wij jebben. Maar die doet het alleen leuk tegen de nr 10 t/m 18 van de ED. Schouten leuk tegen de nr >nr 30 Fifa ranking en hoger.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:07:24 #53
474254 GurneyIsBestOke
pi_215411790
Ik denk in ieder geval dat dit het beste middenveld gaat worden. Timber is naar mijn bescheiden mening inmiddels een betere middenvelder dan Kökcü was. Hwang of Wieffer is denk ik om het even, Wieffer is het grotere talent maar hij heeft ook een aanlooptijd gehad, Hwang komt al met een bak ervaring binnen. Milambo is nog niet zo ver als Stengs of Szymanski maar wel het meest doelgericht.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:15:46 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215411861
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk in ieder geval dat dit het beste middenveld gaat worden. Timber is naar mijn bescheiden mening inmiddels een betere middenvelder dan Kökcü was. Hwang of Wieffer is denk ik om het even, Wieffer is het grotere talent maar hij heeft ook een aanlooptijd gehad, Hwang komt al met een bak ervaring binnen. Milambo is nog niet zo ver als Stengs of Szymanski maar wel het meest doelgericht.
Mwah, Timber is altijd aan zijn laatste seizoen bezig en Milambo gaat nog genoeg potjes op de bank zitten dit seizoen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:45:01 #55
268491 fetX
pi_215412090
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 16:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hwang Timber Milambo; alleen te vroeg om nu al te zeggen. Met terugwerkende kracht gaat dit 100% het beste middenveld zijn. Types als Til, Aursnes en Wieffer horen sowieso niet in rijtje met 'beste' ervoor thuis.
Mwah. Aursnes en Wieffer zijn zeker voor Eredivisie begrippen erg goede spelers.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:47:29 #56
268491 fetX
pi_215412113
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms mis ik de zeer tactische analyses van Slot.
pi_215412139
Dit middenveld vult zich, tot dusver, wel het meest perfect aan tot elkaar. Wel erg vroeg om al voor het beste middenveld in aanmerking te komen, zeker omdat Stengs op termijn weer zijn plek zal gaan krijgen.

Verder natuurlijk Wieffer - Kokcu - Szymanski.
pi_215412157
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 18:47 schreef fetX het volgende:
SPOILER
Soms mis ik de zeer tactische analyses van Slot.
Die aanval van achteruit net na de 0-1 in Lissabon die leidde tot dat schot van Paixao. Dat was echt een stukje genot. _O_
pi_215412729
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die aanval van achteruit net na de 0-1 in Lissabon die leidde tot dat schot van Paixao. Dat was echt een stukje genot. _O_
Leek op Slotball
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:32:36 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215412742
twitter

Geertgod is inmiddels ook op dreef daar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215412930
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Geertgod is inmiddels ook op dreef daar
Beertrui _O_

Die gaat over 1-2 jaar nog wel een stap naar een echt mooie club maken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215412991
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Beertrui _O_

Zoveel hoger is er niet.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan Priske en @DombohetOlifantje1 . Volgens mij de enige die het nog zag zitten.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215413038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:46 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Zoveel hoger is er niet.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden aan Priske en @:dombohetolifantje1 . Volgens mij de enige die het nog zag zitten.
Ze doen het nu leuk, maar het is toch geen mooie club… dan had ‘ie bij Dortmund - al staan ze nu lager - al beter gezeten. Maar waarom zou hij over 2 jaar niet de stap maken naar een Arsenal, Napoli of Atletico?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215413068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ze doen het nu leuk, maar het is toch geen mooie club… dan had ‘ie bij Dortmund - al staan ze nu lager - al beter gezeten. Maar waarom zou hij over 2 jaar niet de stap maken naar een Arsenal, Napoli of Atletico?
Napoli en Atletico zijn natuurlijk wel mooiere clubs, maar toch niet echt een stap omhoog :P
pi_215413621
7-0, rood Klaassen en Weghorst.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:07:54 #66
474254 GurneyIsBestOke
pi_215413887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 19:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Beertrui _O_

Dat denk ik ook. Wellicht kan hij de stap hogerop naar een club maken die wel top 24 in de Champions League speelt, zoals Feyenoord.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:35:23 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215414561
Ik zeg 4-1.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215415226
@DombohetOlifantje1 nog gratis geld?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 08:16:49 #69
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215415996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 20:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
7-0, rood Klaassen en Weghorst.
Mijn God, welke van mijn nieren moet ik verkopen om dat uit te laten komen? :D
  woensdag 30 oktober 2024 @ 08:22:59 #70
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215416061
1-1
pi_215416114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 08:22 schreef Scrummie het volgende:
1-1
Heb helaas ook zo'n voorgevoel. Weer een standaard klassieker pre Slot tijdperk. Betere van het spel, maar domme goals tegen krijgen.
pi_215416119
Ik verwacht gewoon een taaie wedstrijd. Ajax heeft het dit jaar verdedigend beter voor elkaar en nog weinig wedstrijden verloren. Plus een klein fysiek voordeel dat ze de meeste spelers gespaard hebben. Staat tegenover dat wij op dit moment de beter ingespeelde ploeg zijn, maar ik moet het allemaal nog zien.
#12 is not for sale!
pi_215416281
Gewoon 3-0.
pi_215416516
Grachten poepers aanpakken.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 09:54:40 #75
268491 fetX
pi_215416650
quote:
1-1
Geen goed gevoel?

Ik verwacht ook geen makkie, eigenlijk. Denk wel dat we winnen, maar Ajax is een verdedigend taaie ploeg. Al vind ik ze aanvallend dan wel weer bijzonder zwak.

En die altijd vervelende Klaassen zal wel weer scoren.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:01:37 #76
498282 Scrummie
pi_215416694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Geen goed gevoel?

Ik verwacht ook geen makkie, eigenlijk. Denk wel dat we winnen, maar Ajax is een verdedigend taaie ploeg. Al vind ik ze aanvallend dan wel weer bijzonder zwak.

Eigenlijk een prima gevoel, maar daardoor een 'oh dan zal het wel misgaan' gevoel. Al die gevoelens, bah. Daarnaast lees ik teveel 'oh dit gaat een makkie worden' reacties, dat soort dingen kan alleen maar tegen je werken.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 10:03:39 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215416710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Eigenlijk een prima gevoel, maar daardoor een 'oh dan zal het wel misgaan' gevoel. Al die gevoelens, bah. Daarnaast lees ik teveel 'oh dit gaat een makkie worden' reacties, dat soort dingen kan alleen maar tegen je werken.
Veel beter zijn en dan Klaassen die de 0-1 maakt is het doemscenario.
pi_215416770
quote:

[..]
Exact dit heb ik ook ja.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:15:27 #79
268491 fetX
pi_215416815
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:03 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Veel beter zijn en dan Klaassen die de 0-1 maakt is het doemscenario.
Soort van Rhijn scenario. Dat blijft toch wel een van de meest onredelijke nederlagen _O-
pi_215417035
We kunnen beter beter niet komen opdagen. Lees dat Baas mee doet. :'(
  woensdag 30 oktober 2024 @ 10:40:11 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215417049
quote:

[..]
Dit gaat een makkie worden.
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 10:44:06 #82
35723 crew  GGMM
pi_215417087
Dit wordt een makkie voor Feyenoord natuurlijk. Het zou me niets verbazen als ze de trainingen gisteren alvast voorbereiden op AZ wat een stuk lastiger wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 10:51:37 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215417143
quote:
1-1
Indekken tegen dit Ajax :')
pi_215417145
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Indekken tegen dit Ajax :')
Dit topic blijft verbazen. :)
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 10:52:15 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215417147
quote:

[..]
Feyenoord gaat een mokerslag uitdelen aan Ajax.
pi_215417153
Al begrijp ik ook wel dat men niet zoveel wedstrijden van Ajax gezien heeft.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:08:42 #87
262211 hhh38
pi_215417316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:15 schreef fetX het volgende:

[..]
Soort van Rhijn scenario. Dat blijft toch wel een van de meest onredelijke nederlagen _O-
Dat was mijn eerste Klassieker in het stadion :'(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 11:13:22 #88
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215417362
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 08:28 schreef Haringkop het volgende:
Ik verwacht gewoon een taaie wedstrijd. Ajax heeft het dit jaar verdedigend beter voor elkaar en nog weinig wedstrijden verloren. Plus een klein fysiek voordeel dat ze de meeste spelers gespaard hebben. Staat tegenover dat wij op dit moment de beter ingespeelde ploeg zijn, maar ik moet het allemaal nog zien.
Zo sta ik er ook in. Ik moet het nog maar zien.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:24:58 #89
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215417414
Nee joh mensen, Milambo maakt al binnen 5 minuten het eerste doelpunt en dan moet Ajax wel komen en krijgen we nog meer ruimte.
pi_215417464
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 10:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Feyenoord gaat een mokerslag uitdelen aan Ajax.
Dat mag.

Alles is content. @fetX
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:42:02 #91
268260 Dr.Mikey
pi_215417503
Deze wedstrijd staat altijd op zichzelf.
Gezien beide selecties moet je eigenlijk gewoon winnen maar ja blijft apart zo een klassieker heb er wel zin in.
R.I.P DTS.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:46:33 #92
474254 GurneyIsBestOke
pi_215417538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Geen goed gevoel?

Ik denk dat we vrij eenvoudig 2-0 voorkomen en dat op het einde uit het niks Klaassen nog de 2-1 binnen tikt waardoor het toch nog billenknijpen wordt.
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 11:47:48 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215417549
https://www.ad.nl/nederla(...)-fan-andre~a24da938/

Ongeacht de uitslag een goed gevoel *;
pi_215417625
quote:

[..]
Dat was wel in de periode dat je in de Arena alles standaard verloor (inc domme rode kaart aan onze zijde) en thuis met wat geluk alleen er een gelijkspel uitsleepte ondanks dat je soms beter was.
Van die wedstrijden waar de spelers opeens dachten dom te moeten rennen (want werken voor je kk geld) als een kip zonder kop en extra strijd erin gooide, en dus het voetballen vergaten. Het werken voor het werken idee. Dat is nu gelukkig wel anders. Nu is het goed voetballen eerst, en het druk zetten heeft daadwerkelijk een functie met een idee erachter. (Ja Lex Immers ik kijk naar jou met je domme karate trappen bij de keeper
pi_215417807
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 11:57 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat was wel in de periode dat je in de Arena alles standaard verloor (inc domme rode kaart aan onze zijde) en thuis met wat geluk alleen er een gelijkspel uitsleepte ondanks dat je soms beter was.
Van die wedstrijden waar de spelers opeens dachten dom te moeten rennen (want werken voor je kk geld) als een kip zonder kop en extra strijd erin gooide, en dus het voetballen vergaten. Het werken voor het werken idee. Dat is nu gelukkig wel anders. Nu is het goed voetballen eerst, en het druk zetten heeft daadwerkelijk een functie met een idee erachter. (Ja Lex Immers ik kijk naar jou met je domme karate trappen bij de keeper
Waren in de periode ook aan beide zijde mokerslechte elftallen :')

Wat dat betreft heeft de Eredivisie aardig in de lift gezeten.
pi_215417954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 12:17 schreef Wotte het volgende:

[..]
Waren in de periode ook aan beide zijde mokerslechte elftallen :')

Wat dat betreft heeft de Eredivisie aardig in de lift gezeten.
Als je inderdaad soms opstelling ziet van die tijd is het erg matig ja
pi_215418145
Tegen 3 bussen is het lastig voetballen, we zullen zien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215418200
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen 3 bussen is het lastig voetballen, we zullen zien.
De excuses beginnen al
pi_215418215
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De excuses beginnen al
Ik heb 45 jaar ervaring met dit potje. :@
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:13:37 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215418462
Ik vind het maar een beetje donker buiten, kan die bus nu wel komen?
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 14:45:32 #101
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_215418626
Met gelijkspel ben ik al erg tevreden.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:49:02 #102
474254 GurneyIsBestOke
pi_215418644
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 14:54:58 #103
262211 hhh38
pi_215418679
quote:
:')
  woensdag 30 oktober 2024 @ 15:04:44 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215418758
quote:
Eens.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 15:08:40 #105
pi_215418801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sinds wanneer ben jij voor Ajax?
Ik wil niet degene zijn die het gaat jinxen.

Net zoals hierboven geopperd wordt heb ik ook een levenslange ervaring met deze wedstrijd en die trauma heb ik ondanks de laatste jaren nooit echt kunnen verwerken.

Iets met hoogmoed en kunnen vallen.
[..]
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 15:10:28 #106
pi_215418818
Bij 3 punten is het uiteraard feest :) maar moet het eerst nog maar eens zien
[..]
  woensdag 30 oktober 2024 @ 15:46:05 #107
269692 Divje
brr brr patapim
pi_215419064
1x Anto 2x Paixao 1x Klaassen

4-0, altijd lekker.
pi_215419230
twitter
pi_215419342
twitter

Pauper netten.
pi_215419392
Met een mogelijk invallende Berghuis en Weghorst en een al spelende Klaassen zijn netten ZEER verstandig. :)
pi_215419410
KAPOET MAKEN DIE TROEP!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215419449
Bekijk deze YouTube-video

De Rijnmond Boys.
pi_215419479
Ik ga voor 3-0
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215419524
Dat we dit even gemakkelijk gaan winnen vind ik gevaarlijk, het blijven speciale wedstrijden,ben al blij met een kleine overwinning
pi_215419527
pi_215419539
Prima opstelling lijkt me zo. Bij hun geen Brubbie maar wappie Weghorst overigens.
pi_215419555
3-1
  woensdag 30 oktober 2024 @ 16:56:53 #118
262211 hhh38
pi_215419556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima opstelling lijkt me zo. Bij hun geen Brubbie maar wappie Weghorst overigens.
Dat was te verwachten aangezien Brobbey afgelopen zondag nog speelde. Ik heb Weghorst liever in de basis dan als pinchitter ^O^
pi_215419563
quote:
Dit is een goed stel hoor
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 16:59:04 #120
pi_215419570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 16:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Is alleen maar in ons voordeel als Wappie op een gegeven moment gewisseld moet worden.
[..]
pi_215419582
quote:
Bueno Hwang _O-
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 17:01:17 #122
pi_215419595
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Bueno Hwang _O-
Je hebt de afgelopen weken alleen maar de uitslagen op Teletekst gevolgd?
[..]
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 17:01:25 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:03:24 #124
262211 hhh38
pi_215419612
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Twee middenvelders maar op de bank.
Dat is toch al weken zo? Zechiël heeft ook een mysterieus lange blessure.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 17:08:53 #125
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215419664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is toch al weken zo? Zechiël heeft ook een mysterieus lange blessure.
Ja, maar dat valt me weer even op.
pi_215419685
Lekker al die files. Denk dat helft van de mensen te laat gaat komen :D

Top planning dit tijdstip abou.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215419706
Ik heb hier opeens een slecht gevoel over. :{
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:14:01 #128
262211 hhh38
pi_215419707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef RipCity het volgende:

Vroege wedstrijd altijd met het OV komen.
pi_215419744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:11 schreef RipCity het volgende:

Als ik op kantoor werk kan ik de Kuip zien, maar zelfs dan is het op tijdstippen als deze een hele opgave om op tijd te komen.
pi_215419748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 15:08 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Ik wil niet degene zijn die het gaat jinxen.

Net zoals hierboven geopperd wordt heb ik ook een levenslange ervaring met deze wedstrijd en die trauma heb ik ondanks de laatste jaren nooit echt kunnen verwerken.

Iets met hoogmoed en kunnen vallen.
Deels gelijk, maar Ajax heeft eigenlijk ook maar twijfelachtige selectie qua niveau. Ik zou er geen 1 van hun qua kwaliteit bij ons in de basis zetten.

Dus simpel gezegd, al teveel punten verspeeld. Moet gewonnen worden.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:22:54 #131
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215419778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:13 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb hier opeens een slecht gevoel over. :{
Gek genoeg heb ik er juist een extra goed gevoel over. Je gaat snel scoren en dan is Ajax nergens meer. For sure, no doubt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vis1980 op 30-10-2024 17:28:10 ]
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:30:56 #132
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215419832
quote:

[..]
Ik denk hier vaker aan dan aan het Romeinse Rijk.
pi_215419936
kom op
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik denk hier vaker aan dan aan het Romeinse Rijk.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:44:55 #134
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215419940
Weet nog wel dat Ronnie Flex erbij was bij de viering van de beker van een aantal jaar terug. Ik dacht toen nog aan het moment dat Tatjana in de jaren 90 op de middenstip stond te 'zingen' en het legioen massaal Hand in Hand begon te blèren. Dus ik dacht dat niemand zat te wachten op Ronnie Flex, ik kende zijn liedjes ook niet. Gek genoeg bleek ik een van de weinigen te zijn die niet keihard met zijn liedjes stond mee te zingen.
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 17:45:06 #135
35723 crew  GGMM
pi_215419944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:44 schreef klaasweetalles het volgende:
kom op
[..]
[ afbeelding ]
Spartacus _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215419947
twitter
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:46:22 #137
474254 GurneyIsBestOke
pi_215419954
Geen Klassiekergevoel.
Met pijn en moeite derde
pi_215420008
Otterklok niet overtreden. @Coco
pi_215420016
Ach Geertruida.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215420021
Ik heb liefdesverdriet.

GeertGod.
pi_215420023
GeertGod.
pi_215420036
GeertGod _O_ _O_ _O_
pi_215420040
GeertGod O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:55:09 #144
268260 Dr.Mikey
pi_215420045
Geertje maakt het publiek alvast gek.
R.I.P DTS.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 17:55:16 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215420059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
GeertGod O+
pi_215420081
DJ Panic kan voortaan ook wel thuis blijven.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 17:58:51 #148
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420100
Dit gaat allemaal mis
Met pijn en moeite derde
pi_215420136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gaat allemaal mis
Geen brand dit keer.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:02:51 #150
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geen brand dit keer.
Maar het is wel al donker

Niet volgens het spelplan
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:03:06 #151
498282 Scrummie
pi_215420158
Fijne wedstrijd boys.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:04:37 #152
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420185
Ajax nu al gevaarlijker geweest dan de vorige keer
Met pijn en moeite derde
pi_215420193
Nah, hopen op een mooie uitslag
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:09:15 #154
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420239
Zou het nu afgelopen zijn met Wellenreuther?
Met pijn en moeite derde
pi_215420244
Ach
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215420247
Timon :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_215420254
jezus
pi_215420256
:')
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:09:37 #159
42184 crew  DaMart
pi_215420260
Godver.
pi_215420264
Wat doet die keeper
pi_215420265
haha :P :D
pi_215420270
Timon toch.
pi_215420273
Wellenreuther :')
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:10:03 #164
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420277
Lekker, Timon. :{
pi_215420279
Weer die mof. :')

De zoveelste blunder.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:10:09 #166
268260 Dr.Mikey
pi_215420281
Gvd
R.I.P DTS.
pi_215420282
dit is toch niet te geloven, dit is echt leuk
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:10:14 #168
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_215420289
What the fuck zie ik
pi_215420294
Wanneer Bijlow??? Keer klaar met die Wellenreuther.
pi_215420300
Timon moet eens naar de opticien.
pi_215420310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lijkt echt of hij geen diepte kan inschatten inderdaad.
pi_215420313
oke dan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215420316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou het nu afgelopen zijn met Wellenreuther?
Nope.

Man, man, man.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:12:03 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420323
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daar blijven.
pi_215420324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef H.FR het volgende:

[..]
Lijkt echt of hij geen diepte kan inschatten inderdaad.
Zichzelf overschatten heeft hij dan weer geen enkel probleem mee.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:13:18 #176
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_215420345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef Binge-watch het volgende:
Wanneer Bijlow??? Keer klaar met die Wellenreuther.
Ja en dan raakt Bijlow na drie wedstrijden weer geblesseerd en zit je weer met hetzelfde probleem
pi_215420351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef Wicky15 het volgende:

[..]
Ja en dan raakt Bijlow na drie wedstrijden weer geblesseerd en zit je weer met hetzelfde probleem
Wow... 3 wedstrijden? Vin'k veul :P
pi_215420360
Makkelie blind?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:15:03 #179
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215420367
HET IS STIL AAN DE OVERKANT
graag op anoniem
pi_215420373
Bal gespeeld. :')
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:18:52 #181
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420414
Wat een verschrikkelijke start.
Met pijn en moeite derde
pi_215420417
Kut scheids
pi_215420419
_O- die scheids _O-
pi_215420420
Wakker worden stelletje #####
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:19:25 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
Kut scheids
Schijtkeeper, ook
pi_215420427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Schijtkeeper, ook
2 feiten kunnen tegelijk bestaan
pi_215420428
Gelukkig zat ik nog niet op de trein na 3 wedstrijden.
Wat een walgelijkheid.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:19:51 #188
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Schijtkeeper, ook
Vooral dat ja. Het was wachten tot het een keer mis ging.
Met pijn en moeite derde
pi_215420432
Tempo mag wel ietsje sneller
pi_215420434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een walgelijkheid.
Tijd zat nog om te corrigeren
pi_215420435
Ajax is beter.
pi_215420436
Vind ons niet sterk gestart (en Ajax oogt beter dan verwacht).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:20:58 #193
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_215420444
Ajax is de baas :')
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:21:03 #194
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420446
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een walgelijkheid.
Laten we niet te cynisch zijn.
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:21:19 #195
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Vind ons niet sterk gestart (en Ajax oogt beter dan verwacht).
Ajax staat beter, vooral op het middenveld momenteel.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:21:29 #196
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is beter.
Hebben een prima plan en vleugeltjes door die idiote goal.
Met pijn en moeite derde
pi_215420453
Horen jullie ook iemand schreeuwen
pi_215420471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ajax staat beter, vooral op het middenveld momenteel.
Yep, we hebben geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Door de tactische plan van de Italiaan
Dit moet Priske toch ook wel doorhebben
pi_215420474
Hey... De Pax die niet blind op doel schoot daarnet... Progressie
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:24:25 #200
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420486
En toch denk ik dat het goed komt.
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:24:41 #201
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep, we hebben geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Door de tactische plan van de Italiaan
Dit moet Priske toch ook wel doorhebben
Zet ie vast zo goed.
pi_215420491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ook
pi_215420495
Wel weer een klassieker zoals we hem kennen en waar ik bang voor was, vooraf flink favoriet en je denkt dat er weinig mis kan gaan maar er komt allemaal geen klote van terecht.
pi_215420499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop het, voelt wel goed, maar da's verre van wetenschap :')
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:26:02 #205
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215420506
Ajax wil van achteruit opbouwen, dus wees gerust
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:26:02 #206
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_215420507
Gaat goed he met die lange ballen
pi_215420512
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zet ie vast zo goed.
Slot zou al ingegrepen hebben :X
pi_215420520
Jezus Christus zeg
pi_215420523
_O_
pi_215420525
Jezus
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:27:10 #211
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420527
Wie riep walk-over??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:27:13 #212
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215420529
Oei oei
pi_215420536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:27 schreef Netsplitter het volgende:
Wie riep walk-over??
Niemand die je serieus kan nemen
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:27:37 #214
268260 Dr.Mikey
pi_215420539
Alle geluk met Wang daar.
R.I.P DTS.
pi_215420542
Hang in Boom God.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:27:49 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420545
Wellenreuther _O-

Teringdebiel
Met pijn en moeite derde
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:27:57 #217
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215420553
Jongens wat gebeurt hier??
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:11 #218
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215420561
:o
pi_215420563
??????!!!!!!!???????!??
pi_215420564
tering
pi_215420565
Wtf
pi_215420566
:') zucht
pi_215420567
Aids.
pi_215420574
Weer Timon.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:28 #225
42184 crew  DaMart
pi_215420577
Jezus. Gaan we nou weer punten verspelen tegen een matige kutclub?
pi_215420581
BIJLOW NU
pi_215420587
Nu wordt het echt tijd voor Bijlow.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:42 #228
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215420588
Het grote gelijk van @Scrummie
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:52 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Zet ie vast zo goed.
Maar goed, zolang deze keeper blijft staan...
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:28:53 #230
268260 Dr.Mikey
pi_215420593
Wellenreuter :')
R.I.P DTS.
pi_215420594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef DaMart het volgende:
Jezus. Gaan we nou weer punten verspelen tegen een matige kutclub?
Altijd tegen de kleintjes... Heel irritant dat
pi_215420599
Jongens jongens
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:29:01 #233
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420600
Het zou zo makkelijk worden.
pi_215420604
Die walgelijke grijns van Wappie Weghorst maakt alles nog 10x erger.
pi_215420610
En weer Timon, lekker man. Dit is wel weer het oude Feyenoord
pi_215420614
Wellenreuter, tis nu toch wel eens tijd voor Bijlow…
#12 is not for sale!
pi_215420616
Weg met die Duitser!
pi_215420620
Ons hele middenveld is nergens.
pi_215420622
Goh.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:29:49 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215420624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef Netsplitter het volgende:
quote:

[..]
pi_215420631
Zoals verwacht een taaie kutpot. Ajax houdt het achterin goed dicht en wacht op de fouten.
#12 is not for sale!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:30:14 #242
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Bedankt mof, twee blunders.
Echt onbegrijpelijk dat die nog niet is gewisseld. Maar buiten dat klopt er vandaag echt helemaal niks van.
Met pijn en moeite derde
pi_215420641
Brain, voer wat veranderingen door, dit gaat helemaal mis
pi_215420644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ons hele middenveld is nergens.
Maar die was een paar klasse beter dan die van PSV? @CR7 hahaha
pi_215420645
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef Haringkop het volgende:
Zoals verwacht een taaie kutpot. Ajax houdt het achterin goed dicht en wacht op de fouten.
Jullie leveren altijd .

Goeie keeper ook _O_
pi_215420648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Echt onbegrijpelijk dat die nog niet is gewisseld. Maar buiten dat klopt er vandaag echt helemaal niks van.
Weinig spelers die idd een voldoende halen, maar de keeper met een 1, maximaal 2.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:31:46 #247
pi_215420659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bedankt voor het jinxen, hè.

Met je matige opmerking daarnet.
[..]
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:32:24 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_215420670
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens ?

woensdag 30 oktober 2024 @ 18:33:03 #249
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_215420677
0-6
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:33:31 #250
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Bedankt voor het jinxen, hè.

Met je matige opmerking daarnet.
Richt het niet op mij af.
Met pijn en moeite derde
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:33:31 #251
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215420684
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Goeie keeper ook _O_
Ja toppertje :r
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:33:31 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215420685
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA LEKKER
graag op anoniem
pi_215420700
Sinds wanneer is Ajax een counterploeg?
pi_215420702
Welk aanvalsplan heeft priske? Alsof Ajax gaat jagen….
#12 is not for sale!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:34:49 #255
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_215420710
Osman wat ben je slecht
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:35:06 #256
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420715
Wat een knollenveld dit, trouwens.
Niet des Kuips.
pi_215420719
Jullie centrum is echt elke x te laat.
pi_215420721
_O- daar geel voor geven _O-
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:35:32 #259
pi_215420731
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Richt het niet op mij af.
Moest je mij maar niet beledigen voor mijn voorzichtige onpopulaire mening.

Ik dacht dat je mijn vriend was. Dit vergeet ik niet.
[..]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:35:56 #260
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420736
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef Haringkop het volgende:
Welk aanvalsplan heeft priske? Alsof Ajax gaat jagen….
Priske kan willen wat hij wil, maar als de spelers collectief falen...
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:36:05 #261
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_215420739
Grimmige sfeer.
pi_215420743
We kunnen wel stellen dat Priske deze helft tactisch overklast wordt door Farioli.
pi_215420746
Wellenreuther dramatisch.
pi_215420749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer.
Ik zie nog wel een knokpartij langskomen
pi_215420760
Alles gaat ook over rechts.

Bueno geneutraliseerd. Paixao onzichtbaar.

Het middenveld wordt telkens goed vastgezet.
pi_215420764
Feyenoord heeft heel veel moeite met de HIGH PRESSURE van Ajax.
pi_215420766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef bbuddybb het volgende:
We kunnen wel stellen dat Priske deze helft tactisch overklast wordt door Farioli.
Tot dusver wel ja
Het middenveld heb ik niet gezien vandaag
Alles moet via de zijkant
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:37:48 #268
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Ze mogen elkaar bij Feijenoord wel even op de bek rammen. Misschien worden ze dan wakker
pi_215420772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ze mogen elkaar bij Feijenoord wel even op de bek rammen. Misschien worden ze dan wakker
Beginnen met de keeper?
pi_215420774
Heeft Priske toch te weinig beelden van Ajax gezien.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:21 #271
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:35 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Moest je mij maar niet beledigen voor mijn voorzichtige onpopulaire mening.

Ik dacht dat je mijn vriend was. Dit vergeet ik niet.
Tevreden zijn met een gelijkspelletje tegen een ploeg die je een halfjaar geleden nog oprolt is natuurlijk waanzin.

Maar dit is wellicht de slechtste helft van het seizoen. En door twee blunders van onze kutkeeper staat het nog 0-2 ook.
Met pijn en moeite derde
pi_215420778
quote:

[..]
Eens.

Je schaamt je toch kapot. :{
pi_215420780
Paixao staat ook te ver naar binnen. Nu moet je het veld juist breed houden; anders speel je Ajax zo in de kaart.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:38 #274
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Beginnen met de keeper?
Rondo'tje van maken
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:42 #275
268260 Dr.Mikey
pi_215420783
Probleem is fatsoenlijke wissels heb je niet.
R.I.P DTS.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:42 #276
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215420784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Ik ben ook bang dat de heren uiteindelijk jochies gaan blijken, ja.
pi_215420794
quote:

[..]
Heeft volgens mij niets met slapen of scherpte te maken. Volgens mij wordt inderdaad Priske gewoon tactisch overklast door Farioli.
pi_215420796
Ze voetballen alsof ze er anderhalf uur op hebben zitten.
#12 is not for sale!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:39:55 #279
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Heeft volgens mij niets met slapen of scherpte te maken. Volgens mij wordt inderdaad Priske gewoon tactisch overklast door Farioli.
Nou ja, op de oogscherpte van een zekere keeper valt wat aan te merken
Met pijn en moeite derde
pi_215420806
Dapper van Trauner, recht op de keeper een bal spelen
pi_215420809
@CR7 sta je dan met je topmiddenveld :D compleet gedomineerd door Ajax (Henderson, Taylor en Klaassen lol).
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:40:19 #282
pi_215420814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tevreden zijn met een gelijkspelletje tegen een ploeg die je een halfjaar geleden nog oprolt is natuurlijk waanzin.

Verder heb ik de onvoorspelbaarheid van deze sport niet verzonnen.
[..]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:40:50 #283
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420823
Het gaat zo een hakfeest worden
pi_215420828
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Eens, dat spelletje om ze te lokken werkt gewoon niet tegen dit Ajax.
#12 is not for sale!
pi_215420829
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar dit is wellicht de slechtste helft van het seizoen. En door twee blunders van onze kutkeeper staat het nog 0-2 ook.
Want deze ploegen zijn nog hetzelfde ja.
pi_215420831
:N die scheids :N
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:42:28 #287
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215420848
Dankzij Jade Anna dit
graag op anoniem
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:43:03 #288
268260 Dr.Mikey
pi_215420860
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Dankzij Jade Anna dit
Hele team daar even afgezogen.
R.I.P DTS.
pi_215420864
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef KingRoland het volgende:
Dankzij Jade Anna dit
Die grote neptieten hebben voor een testosteron boost gezorgd. Iets anders kan ik er niet van maken.
pi_215420865
Natuurlijk... Kan er ook nog bij :')
pi_215420870
Je mist niet veel aan Ueda zoals hij speelde
#12 is not for sale!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:43:46 #292
474254 GurneyIsBestOke
pi_215420875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Verder heb ik de onvoorspelbaarheid van deze sport niet verzonnen.
Natuurlijk niet, maar het pessimisme komt ook uit het verleden voort, niet op basis van de kwaliteit van de ploegen.

Vandaag worden we met name tactisch overklast.
Met pijn en moeite derde
pi_215420880
Ze spelen eigenlijk zoals ik had verwacht dat ze afgelopen zondag zouden hebben gespeeld. De wil is wel aanwezig maar het oogt te vermoeid ofzo.
pi_215420889
Vlam in de pan
pi_215420896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:44 schreef Cupfighter het volgende:
Vlam in de pan
Terecht
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 18:44:43 #296
pi_215420900
Ik ga iedereen deze pot heeft gejinxed + mij gingen uitlachen om mijn trauma naaien met een ban

@Netsplitter
[..]
pi_215420913
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze spelen eigenlijk zoals ik had verwacht dat ze afgelopen zondag zouden hebben gespeeld. De wil is wel aanwezig maar het oogt te vermoeid ofzo.
Ajax oogt een stuk fitter.
#12 is not for sale!
pi_215420914
Klaassen doet dat dan wel goed... moet gezegd
pi_215420920
Slechtste eerste helft van de afgelopen maanden
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:03 #300
268260 Dr.Mikey
pi_215420929
De wolf had die italiaan wel een poffert mogen geven.
R.I.P DTS.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:07 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215420932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, maar het pessimisme komt ook uit het verleden voort, niet op basis van de kwaliteit van de ploegen.

Vandaag worden we met name tactisch overklast.
We worden met alles overklast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')