Zoek de beschaafde mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme. Domrechtse PVV'erts in de bocht. Filmpje in link:
Bussen met vluchtelingen cynisch uitgejoeld in Ugchelen
Deze is van populistenblad De Telegraaf ("asielhoppers", "asielplaag", "asieltsunami" - zo maar even wat letterlijke voorpaginateksten in chocoladeletters), niet van FD. Het is de serie-schnabbelaar Matijs Bouman niet, de Achmea spreekpop.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is geen wetmatigheid dat iedereen op rechts maar per definitie verschuift naar de PVV c.s. hè.
De pluriformiteit op WNL is zeer beperkt. In onderwerpkeuzes, in framing en in gastenbeleid. Ze drukken GL-PVDA de extreem-linkse hoek in, en het werkt helaas.quote:Overigens een mooi voorbeeld van pluriformiteit van dat WNL, complot stand-up die vroege ochtend was niet helemaal aangekomen.
"Nog een duurdere jas als ik, wat te vak"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoek de beschaafde mensen.
Zie ook:
Noodopvang Ugchelen opent dag later na schade door explosies
En dat is dan een 'christelijk' dorp. Ze hebben er een paar 'heb uw naaste lief'-afslagen gemist.
Terecht overigens, wat is dat voor achterlijks dat Idsinga gewoon voor 6 miljoen aandelen mag hebben?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/politie(...)ed-bestuur~a24bb8a6/
Geert blijft toch een gezellige coalitiepartner. NSC dat zelf telkens de boel nog sust als er een PVV'er uit de bocht vliegt maar andersom werkt het anders
Dat zag je hier op Fok ook al kan ik me herinneren. "Hoe kan het zo zijn dat er Ukrainers in SUV's rijden?!" heb ik hier al voorbij zien komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Nog een duurdere jas als ik, wat te vak"
Het PVVD-volk is klaarblijkelijk zo dom dat ze niet snappen dat niet iedereen die uit een oorlogsgebied arm hoeft te zijn.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:50 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/politie(...)ed-bestuur~a24bb8a6/
Geert blijft toch een gezellige coalitiepartner. NSC dat zelf telkens de boel nog sust als er een PVV'er uit de bocht vliegt maar andersom werkt het anders
Hoe zit het eigenlijk met de financiën van deze man zelf? Wie betaald de PVV?quote:Geert Wilders accepteert de geheimzinnigheid erover niet meer.
Ja dat vind ik ook terecht dat er vragen over komen, maar ik wilde meer het punt maken dat enige vorm van loyaliteit bij Wilders ver te zoeken isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Terecht overigens, wat is dat voor achterlijks dat Idsinga gewoon voor 6 miljoen aandelen mag hebben?
Je kunt je wel afvragen of dit terecht is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook terecht dat er vragen over komen, maar ik wilde meer het punt maken dat enige vorm van loyaliteit bij Wilders ver te zoeken is
Het ontmenselijken werpt duidelijk zure vruchten af jammer genoegquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:37 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme. Domrechtse PVV'erts in de bocht. Filmpje in link:
Bussen met vluchtelingen cynisch uitgejoeld in Ugchelen
Zag dit ook al langskomenquote:Cemile (82) lag dagenlang op ic na zware mishandeling door buurvrouw: ‘Durf niet meer naar buiten’
Je mag alleen op de vlucht middels een barre voettocht. De BMW laat je maar thuis.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zag je hier op Fok ook al kan ik me herinneren. "Hoe kan het zo zijn dat er Ukrainers in SUV's rijden?!" heb ik hier al voorbij zien komen.
Voor je het weet kom je Ria weer tegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je mag alleen op de vlucht middels een barre voettocht. De BMW laat je maar thuis.
Een complot is wel moeilijk uit te voeren als de complotdeelnemers zich niet aan het script houden, maar kudo's voor de redactie dan dat ze een Plan B klaar hadden staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:47 schreef Klopkoek het volgende:
Het complot is hier: Telegraaf man volgt niet het script, direct duiken de drie WNL jongelingetjes op de oude man af. WNL is gewoon Foxnews.
Als je de definitie volgt, is dat natuurlijk gewoon terrorisme. Maar daar horen we dan weer helemaal niets over in FoK! NWS.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoek de beschaafde mensen.
Zie ook:
Noodopvang Ugchelen opent dag later na schade door explosies
En dat is dan een 'christelijk' dorp. Ze hebben er een paar 'heb uw naaste lief'-afslagen gemist.
"Ja maar de kogel kwam van links!"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het ontmenselijken werpt duidelijk zure vruchten af jammer genoeg
https://www.ad.nl/den-haa(...)aar-buiten~a34aa098/
[..]
Zag dit ook al langskomen
Waar iemand (82) wordt uitgescholden voor kankerturk en de IC in geslagen.
Dan plaatst Geert natuurlijk weer geen minder tweetjes.
Daar denken ze dat in Afrika men dit nieuws ook leest en daarom maar niet besluiten om niet meer dan 20 veilige landen door te reizen om in Nederland een huis en uitkering te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je de definitie volgt, is dat natuurlijk gewoon terrorisme. Maar daar horen we dan weer helemaal niets over in FoK! NWS.
Er is een nieuw boek uit over die B-acteur van jou. Geschreven door een voormalig Republikein, nu opgeschoven naar het centrum.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Een complot is wel moeilijk uit te voeren als de complotdeelnemers zich niet aan het script houden, maar kudo's voor de redactie dan dat ze een Plan B klaar hadden staan.
Die tweetjes zijn natuurlijk de buitenkant. In het binnenwerk van de staat heeft racisme ruimte gekregen en dat komt nu in een versnelling. Zoals ik al zei, ook dat antisemitisme getoeter moet verhullen dat hun eigen beleid en keuzes in bezuinigingen dit alleen maar gaat vergroten. Zo rolt (een deel van) het 'grootkapitaal'.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het ontmenselijken werpt duidelijk zure vruchten af jammer genoeg
https://www.ad.nl/den-haa(...)aar-buiten~a34aa098/
[..]
Zag dit ook al langskomen
Waar iemand (82) wordt uitgescholden voor kankerturk en de IC in geslagen.
Dan plaatst Geert natuurlijk weer geen minder tweetjes.
Je bent wel wat geobsedeerd door Reagan, zodanig dat het ook alinea's lang daarover gaat in een antwoord op Nederlandse politiek. Maar ik houd het bij Byrne.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is een nieuw boek uit over die B-acteur van jou. Geschreven door een voormalig Republikein, nu opgeschoven naar het centrum.
Hier een degelijke recensie over dat boek, geschreven door een Tory. Die dan wel wat al te gemakkelijk over alle leugens en racisme heen stapt, maar dat is dan maar zo. Het blijft een Murdoch krant.
https://www.thetimes.com/(...)oot-review-d9hbdnddf
How, then, to reconcile these different Reagans: the sunny raconteur who made everybody laugh, the peddler of lies and exaggerations who lived in a fantasy world, the tactful pragmatist who presided over the end of the Cold War? Was he the true successor to Roosevelt, the incarnation of American optimism, the embodiment of presidential dignity? Or was he the forerunner of Trump, appealing to some of the worst instincts in American life?
The answer, of course, is that he was all of them at once. “There remains a piece of Reagan that is unknowable,” one Washington Post columnist wrote in 1984. That remains true today. But thanks to Boot’s enormously readable and scrupulously honest book, we know more than ever before about this complicated, frustrating and yet oddly magnetic man.
Byrne is prima!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Je bent wel wat geobsedeerd door Reagan, zodanig dat het ook alinea's lang daarover gaat in een antwoord op Nederlandse politiek. Maar ik houd het bij Byrne.
Nou moet ik zeggen dat ik het ook wel zielig vind voor de Uchelaars dat ze blijkbaar zo weinig gaande hebben dat je met zon afgunst reageert op mensen met een tas of gitaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is Ugchelen de facto geen dorp maar gewoon een wijk in Apeldoorn. Het is dus niet dat er een klein schattig dorpje overspoeld wordt.
Romantisch ingeklemd tussen Apeldoorn en de A1.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is Ugchelen de facto geen dorp maar gewoon een wijk in Apeldoorn. Het is dus niet dat er een klein schattig dorpje overspoeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |