Nee, hij is Norris aan het intimideren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Max toch een beetje last van de druk hebben? Normaal maakt hij dit soort fouten nooit.
Precies...hogere straf was aangekondigdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
De straffen zijn absurd maar dat Verstappen zichzelf in die situaties met Norris terecht liet komen was ook erg dom. Hij wist dat de boel op scherp stond.
Niet denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe druk ze bij RB zijn om protest in te dienen tegen de straffen van max.
Op de brommerquote:
P11 alweer, schiet opquote:
Levert zelden problemen opquote:
Wel als ze willens en wetens buiten de regels hebben gehandeldquote:
Hij is altijd anti-Max geweest dus derhalve niet serieus te nemen.quote:
Nah daar gaan ze pas echt werk van maken, Black Flagquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
40 seconden penalty voor Max incomming
En gij gelooft dat dit zou worden toegegeven?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel als ze willens en wetens buiten de regels hebben gehandeld
Dat is serieus een vraag?quote:
Omdat Perez een middelmatige coureur is.quote:
Perez mist het killer instinct.quote:
Schade door botsing met Lawson.quote:
En ballenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez mist het killer instinct.
Redelijke schade beperking voor het kampioenschap als het zo eindigt.quote:
En dan heeft die ook nog eens medium bandjesquote:
Britsquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Het commentaar van sky is ook om te janken zeg.
Joylon Palmer?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is altijd anti-Max geweest dus derhalve niet serieus te nemen.
Gohquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Die heeft schade.quote:
Serieuze vraag maar is het ooit voorgekomen dat straffen herzien zijn nadat er protest kwam van het team? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe druk ze bij RB zijn om protest in te dienen tegen de straffen van max.
Volgens mij betekent "Checo" iets van 'iemand met grote ballen'quote:
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gij gelooft dat dit zou worden toegegeven?
Compensatie drang van zijn vaderquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent "Checo" iets van 'iemand met grote ballen'
Water is nat, ....quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij weleens, was het niet Alonso vorig jaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Serieuze vraag maar is het ooit voorgekomen dat straffen herzien zijn nadat er protest kwam van het team? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.
Alleen wat win je ermee, dan krijgen we de volgende race weer een slag de andere kant op ofzo. Die gasten kunnen echt helemaal niks goed doen daar bij de FIA.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.
Volgens mij werd een straf van Alonso ongedaan gemaakt toen hij door Stroll werd gelanceerd in 2022. Hij kreeg de straf voor het rijden met een onveilige wagen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef beantherio het volgende:
? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.
The Iceman is aan het smeltenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef Mano_ het volgende:
Oei Piastri, kijk uit voor Hamilton's signature move..
Die mag datquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef Mano_ het volgende:
Oei Piastri, kijk uit voor Hamilton's signature move..
Dat die schijtbritten eruit geflikkerd worden als stewards.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen wat win je ermee, dan krijgen we de volgende race weer een slag de andere kant op ofzo. Die gasten kunnen echt helemaal niks goed doen daar bij de FIA.
Sinds de zomerstop al problemen in de bochtenquote:
Zul je zien dat ze vaste steward wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat die schijtbritten eruit geflikkerd worden als stewards.
Gaat helaas toch niet veranderen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een Britse sport helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Perez heeft een beschadigde auto.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen zit Max op P9 en vriend Perez nog altijd op P16...
We krijgen vaste stewardsquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat helaas toch niet veranderen denk ik.
Perez is aan het zwaaien naar de fans.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen zit Max op P9 en vriend Perez nog altijd op P16...
Sluit ook niet uit dat de FIA harde data heeft waaruit blijkt dat Max "vals" spel speelde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.
Huh, hoe kan dat met dezelfde auto?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen zit Max op P98 en vriend Perez nog altijd op P16...
Vrees hetquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat helaas toch niet veranderen denk ik.
Als je Zhou niet voorbij kan in een RB dan verdien je je contract nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Perez heeft schade.quote:
Voor die tweede actie, ja. Niet voor de eerste, want dat was exact gelijk als in Austin, waarbij Verstappen nu wel op de baan bleef en toen deed hij volgens de regels niets verkeerd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:49 schreef Breekfast het volgende:
Die 20 seconden voelt inderdaad wel alsof de FIA iets van voorgaande race wil corrigeren, en dat mag natuurlijk nooit de basis zijn van een beslissing. Hoewel een straf natuurlijk meer dan terecht is.
Heeft schadequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Nou...quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Rnie het volgende:
Max wordt gewoon P4. Waarom die paniek hiero?
Helemaal niemand is in paniekquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Rnie het volgende:
Geen podiumplek voor Max is zeldzaam,quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Rnie het volgende:
Andere afstelling oaquote:
Ja en hoe komt dat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Perez heeft een beschadigde auto.
Moet het nog maar zien of hij voor de Mercs komtquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Rnie het volgende:
Straf voor die tweede actie was geheel terecht. 10sec niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor die tweede actie, ja. Niet voor de eerste, want dat was exact gelijk als in Austin, waarbij Verstappen nu wel op de baan bleef en toen deed hij volgens de regels niets verkeerd.
Ik ben daar niet zo van overtuigd. Hopelijk in ieder geval P6.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Rnie het volgende:
Volgens mij zat Verstappen bij de apex een centimeter of tien achter Norris. En de apex is leidend, of begrijp ik de regel verkeerd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor die tweede actie, ja. Niet voor de eerste, want dat was exact gelijk als in Austin, waarbij Verstappen nu wel op de baan bleef en toen deed hij volgens de regels niets verkeerd.
Niemand snapt het nog want MAx krijgt ook gezeik als hij als eerste bij de apex is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zat Verstappen bij de apex een centimeter of tien achter Norris. En de apex is leidend, of begrijp ik de regel verkeerd?
Volgens de richtlijnen wel (als ik de decision documenten mag geloven). Norris kreeg vorige week maar 5s omdat hij door Verstappen weinig anders kon dan van de baan gaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Straf voor die tweede actie was geheel terecht. 10sec niet.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
Piastri gaat nog lastig worden. Hopelijk halen ze Russell binnen vanwege die vleugel.
Dat klopt. Ik dacht dat hij ervoor zat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zat Verstappen bij de apex een centimeter of tien achter Norris. En de apex is leidend, of begrijp ik de regel verkeerd?
Stoppenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik ben benieuwd of Piastri iets raars gaat doen tegen Verstappen
Piastri kan hem nog bijhalen op het eindequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
Piastri gaat nog lastig worden. Hopelijk halen ze Russell binnen vanwege die vleugel.
waarschijnlijk gewoon wat ophouden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik ben benieuwd of Piastri iets raars gaat doen tegen Verstappen
PIA moet nog pitten, nu dus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht dat het te ambigu omschreven was, iets als een "significant margin".quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
20s is best veelquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Piastri kan hem nog bijhalen op het einde
George is aan het zwetenquote:
Haha goede hrapquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zonde Perez. Had gewoon prima punten gepakt zonder zijn idiote capriolen.
Jij bent fan van Perez?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zonde Perez. Had gewoon prima punten gepakt zonder zijn idiote capriolen.
Optimaal genieten van zijn laatste racequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Vooral geen DRS geven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
Piastri naar binnen, hij mag Max niet eens ophouden
Norris kan de Ferrari nog wel bijhalenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Norris loopt maar 7 punten in. Daar doen we het voor
Max gaat nog pitten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:04 schreef RAVW het volgende:
Zal mooi wezne als MAx straks weer achter NOR komt...
NOR hoe kan dat hij had toch 20 Sec gekregen
Ja duh, Perez heeft schade.quote:
Op het moment valt hij op z'n Hards zelfs weg van de Mercs, dus ja...quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:04 schreef RAVW het volgende:
Zal mooi wezne als MAx straks weer achter NOR komt...
NOR hoe kan dat hij had toch 20 Sec gekregen
Zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Norris kan de Ferrari nog wel bijhalen
Niet bij Overtaking on the outside. Dan moet de aanvaller er op de apex helemaal naast zitten om ruimte te krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te ambigu omschreven was, iets als een "significant margin".
Nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Norris kan de Ferrari nog wel bijhalen
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik dacht dat hij ervoor zat?
Ja, +5 voor Max.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Norris er voor lijkt me
Lijntjes trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Norris er voor lijkt me
Max werd opgehoudenquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Norris er voor lijkt me
Waarom zou ik fan van hem zijn met die opmerking?quote:
Ik verwacht het niet. Gat is nu ruim 6 seconden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:07 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Ferrari nog een, terechte, swap gaat doen voor kampioenschap
Denk dat de radio dan spontaan kapot is bij Carlos.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:07 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of Ferrari nog een, terechte, swap gaat doen voor kampioenschap
Dan moet Piastri eerst Max voorbijquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:07 schreef beantherio het volgende:
Het wordt wel P7 voor Verstappen vrees ik. Piastri gaat hard.
Sainz rijdt eigenlijk in de weg om dit goed te beoordelen. Hij beïnvloed als het ware de mogelijkheden van Max. Dus als je hier al een straf voor wil geven dan is 5s eigenlijk al te veel, laat staan 10 😂quote:
Bij winst komt hij op 12 punten van Norris...quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet. Gat is nu ruim 6 seconden.
Na de gebeurtenissen met Norris geloof ik geen seconde dat Verstappen daar ongeschonden uit gaat komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Piastri eerst Max voorbij
Je hebt je rekenmachine erbij gepakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs nu pakt Norris niet genoeg punten. Ook niet als Piastri nog wat doet.
Mij ook.quote:
Doe maar wel.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt je rekenmachine erbij gepakt.
Radar zegt neequote:
Auto is nog meer stukquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef franklop het volgende:
Perez even naar een FL met zijn verse mediums aub
Lukt niet met kapotte autoquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef franklop het volgende:
Perez heeft schade, die kan niet zoveel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef franklop het volgende:
Komt er niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
Wie gaat er nog voor een SC zorgen?
Het begint met jezelf niet in de situatie terecht laten komen waarbij FIA je kan straffen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef rotaderp44 het volgende:
mooi statement van de FIA om dit opeens 2x dubbel zo hard te gaan bestraffen.....
zo word echt racen de nek omgedraait.
Perezquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
Wie gaat er nog voor een SC zorgen?
Nou zo erg zou dat niet zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Zal Norris straks wel wat doms doen met Leclerc in willen halen waardoor er 2 Mercedessen op het podium komen
We gaan een Piquetje zien?quote:
Nou nou.quote:
Nogal!quote:
Ja, soms is het gewoon helemaal niet eenduidig of de positie moet worden teruggegeven. Als je dan verkeerd zit krijg je 5 seconden, ook weer niet zo heel erg. Foutje, straf, kan gebeuren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:10 schreef rotaderp44 het volgende:
mooi statement van de FIA om dit opeens 2x dubbel zo hard te gaan bestraffen.....
zo word echt racen de nek omgedraait.
We hebben al te lang geen teamgenootclash gehad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rus en Ham mogen racen. Als dat fout gaat
Het begint al bij het instappen van een formule 1 wagen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het begint met jezelf niet in de situatie terecht laten komen waarbij FIA je kan straffen.
P6 wordt het.quote:
Maylander start de auto alvast.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rus en Ham mogen racen. Als dat fout gaat
Jep...vlag maar afquote:
per vonkjequote:Op zondag 27 oktober 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
10s straf voor Russell wegens vonken over Hamilton werpen
Vurig straalgebruikquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
10s straf voor Russell wegens vonken over Hamilton werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |