Nee, hij is Norris aan het intimideren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Max toch een beetje last van de druk hebben? Normaal maakt hij dit soort fouten nooit.
Precies...hogere straf was aangekondigdquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
De straffen zijn absurd maar dat Verstappen zichzelf in die situaties met Norris terecht liet komen was ook erg dom. Hij wist dat de boel op scherp stond.
Niet denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe druk ze bij RB zijn om protest in te dienen tegen de straffen van max.
Op de brommerquote:
P11 alweer, schiet opquote:
Levert zelden problemen opquote:
Wel als ze willens en wetens buiten de regels hebben gehandeldquote:
Hij is altijd anti-Max geweest dus derhalve niet serieus te nemen.quote:
Nah daar gaan ze pas echt werk van maken, Black Flagquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
40 seconden penalty voor Max incomming
En gij gelooft dat dit zou worden toegegeven?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel als ze willens en wetens buiten de regels hebben gehandeld
Dat is serieus een vraag?quote:
Omdat Perez een middelmatige coureur is.quote:
Perez mist het killer instinct.quote:
Schade door botsing met Lawson.quote:
En ballenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez mist het killer instinct.
Redelijke schade beperking voor het kampioenschap als het zo eindigt.quote:
En dan heeft die ook nog eens medium bandjesquote:
Britsquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Het commentaar van sky is ook om te janken zeg.
Joylon Palmer?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is altijd anti-Max geweest dus derhalve niet serieus te nemen.
Gohquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Die heeft schade.quote:
Serieuze vraag maar is het ooit voorgekomen dat straffen herzien zijn nadat er protest kwam van het team? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe druk ze bij RB zijn om protest in te dienen tegen de straffen van max.
Volgens mij betekent "Checo" iets van 'iemand met grote ballen'quote:
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
En gij gelooft dat dit zou worden toegegeven?
Compensatie drang van zijn vaderquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij betekent "Checo" iets van 'iemand met grote ballen'
Water is nat, ....quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef pmponer het volgende:
Volgens mij weleens, was het niet Alonso vorig jaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Serieuze vraag maar is het ooit voorgekomen dat straffen herzien zijn nadat er protest kwam van het team? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.
Alleen wat win je ermee, dan krijgen we de volgende race weer een slag de andere kant op ofzo. Die gasten kunnen echt helemaal niks goed doen daar bij de FIA.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.
Volgens mij werd een straf van Alonso ongedaan gemaakt toen hij door Stroll werd gelanceerd in 2022. Hij kreeg de straf voor het rijden met een onveilige wagen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:53 schreef beantherio het volgende:
? Alle gevallen van de laatste 4 jaar die ik me kan herinneren leverden niets op.
The Iceman is aan het smeltenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef Mano_ het volgende:
Oei Piastri, kijk uit voor Hamilton's signature move..
Die mag datquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef Mano_ het volgende:
Oei Piastri, kijk uit voor Hamilton's signature move..
Dat die schijtbritten eruit geflikkerd worden als stewards.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen wat win je ermee, dan krijgen we de volgende race weer een slag de andere kant op ofzo. Die gasten kunnen echt helemaal niks goed doen daar bij de FIA.
Sinds de zomerstop al problemen in de bochtenquote:
Zul je zien dat ze vaste steward wordenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat die schijtbritten eruit geflikkerd worden als stewards.
Gaat helaas toch niet veranderen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een Britse sport helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Perez heeft een beschadigde auto.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen zit Max op P9 en vriend Perez nog altijd op P16...
We krijgen vaste stewardsquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat helaas toch niet veranderen denk ik.
Perez is aan het zwaaien naar de fans.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:57 schreef Mano_ het volgende:
Ondertussen zit Max op P9 en vriend Perez nog altijd op P16...
Sluit ook niet uit dat de FIA harde data heeft waaruit blijkt dat Max "vals" spel speelde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als RB hier keihard tegen in gaan kan het een vervelende aangelegenheid worden voor de FIA. En die hebben al geen beste naam nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |