De serie is een tijd weggeweest maar vanaf vandaag zijn ze weer terug van weggeweest en kan je de eerste twee afleveringen kijken op Videoland. Iedere zondag dus een nieuwe aflevering. Vanaf 10 november is het op SBS6 ook te zien om 20:30.quote:Gooische Vrouwen is een Nederlandse dramaserie over het wel en wee van vier vriendinnen in Het Gooi. De serie, die zich afspeelt in Het Gooi, is ontwikkeld door Linda de Mol als een Nederlandse variant op de Amerikaanse series Desperate Housewives en Sex and the City.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
Het lijkt alsof Linda een constant snapchatfilter op haar gezicht heeft
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazigquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
Het lijkt alsof Linda een constant snapchatfilter op haar gezicht heeft
Dat kind van Merel groeit ook wel erg traag of is dit de volgendequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazig
Zei het ook al in ander topic maar hoe kunnen ze een 20 jarige casten voor vlinder terwijl vlinder ~17 jaar geleden een beginnende puber was? Een 30 jarige vrouw met bijv een baby oid was een betere casting geweest dan een student die net op kamers gaat..
Verbazing over bewerkt beeld bij scenes Linda de Mol in Gooische Vrouwen; krankzinnige softfilterquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazig
Ga over de foto met google lensquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe heet die actrice uit Dertigers ( '24) ook alweer die er in meespeelt?
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.quote:
Hoop dat ze iets met dat commentaar doen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.
Ik moest lachen bij "wat is een etmaal"quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:17 schreef roos94 het volgende:
Die Kimberly is echt vreselijk. Ik snap dat het misschien de rol is oid maar het is niet leuk om naar te kijken.
Ik kijk een paar keer per jaar vijf minuten GTST voor een programma aan wat ik wil kijken en daar is dat kind van Bing en Nina ook niet realistisch qua leeftijd haha dus je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:06 schreef ZarB het volgende:
Het was weer om te gieren. Jammer van de filter en de leeftijden van de (klein)kinderen zoals iemand al zei. Maar dat is wel vaker een dingetje in series. Baby's die voor eeuwig 3 maanden blijven bijv.
https://www.rtl.nl/boulev(...)gooische-vrouwen-meequote:RTL neemt de kritiek op het bovenmatig gebruik van een softfilter voor het nieuwe seizoen van 'Gooische Vrouwen' 'mee bij de afwerking van de resterende afleveringen'. Dat laat een woordvoerder aan RTL Boulevard weten.
De vorige Vlinder acteert niet meer. Is nu pedagoog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vond in de eerste seizoenen al Yari / Alex Klaassen echt geniaal goed... hilarisch!
Overigens erg triest dat er voor alleen Linda (iig al haar scenes) een filter is gebruikt.
Snap de vervanging van Vlinder ook niet zo. Wilde de originele actrice zelf niet meer?
Ah, dankje!quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
De vorige Vlinder acteert niet meer. Is nu pedagoog.
Ja vanwege sbs geneuzel.quote:Op zondag 10 november 2024 09:06 schreef NedKelly het volgende:
Afgelopen 2 weken lekker 's ochtends vroeg Gooische Vrouwen gekeken, maar nu staat het er nog niet op. Kennelijk pas om 21.30 uur.Irritant.
Ja man, mijn hele vernieuwde ochtendritueel van zondagochtend in bed Gooische Vrouwen kijken naar de haaien.....quote:
Mijn 'zondagavond als de meiden in bed liggen' ook. Half 10 lig ik allang te slapen. Ik wil het om half 8 kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 10:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja man, mijn hele vernieuwde ochtendritueel van zondagochtend in bed Gooische Vrouwen kijken naar de haaien.....
Nou dat dus, ik rond 21.45 uur. Dan moet het maar naar de maandagavond, maar toch jammer.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn 'zondagavond als de meiden in bed liggen' ook. Half 10 lig ik allang te slapen. Ik wil het om half 8 kijken.
Vanaf vanavond dus op de reguliere TV te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Vanaf tien november ook op SBS6 te zien.
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.quote:Op zondag 24 november 2024 05:00 schreef roos94 het volgende:
Al vanaf seizoen 1 is iedereen daar in principe alcoholist toch? Wijn bij alles en elke gelegenheid
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.
Gezeur.
Vooral ook omdat het toch regelmatig in het nieuws is dat in die contreien het gebruik van alcohol nogal genormaliseerd is en vrouwen vaak verborgen alcoholisten zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.
Gezeur.
Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.quote:Op zondag 24 november 2024 22:33 schreef ZarB het volgende:
Ik bedacht me net nog dat het ook wel heel vreemd is dat Claire als alcoholist gewoon weer drinkt.
Teunie de Brouwerquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe heet die actrice uit Dertigers ( '24) ook alweer die er in meespeelt?
Dit. Natuurlijk niet de eerste keer dat het 'goed' gaat met Claire op deze manier.quote:Op maandag 25 november 2024 06:14 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.
Ja idd. Maar ik ben dat niet gewend uit films en series want meestal leggen ze juist de nadruk op níet drinken als alcoholist. Dus het viel mij op. Maar het zal ongetwijfeld met de Gooische werkelijkheid stroken.quote:Op maandag 25 november 2024 06:14 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat is best uit het leven gegrepen. En dan zeggen dat je het allemaal wel in de hand hebt nu.
Met Claire? 😂quote:Op maandag 25 november 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Dat deug gelul over drankgebruik in een serie weer ineens. Verschrikkelijk. Gewoon als maker van de serie negeren. Was weer een leuke aflevering met wederom een glansrol voor tante Cor in deze aflevering. De scene waarin ze met Claire aan de keukentafel heel subtiel zat te smeken om daar te mogen komen wonen, was weer van een hoog Jiskefet gehalte.
Bij Echte Gooische Moeders gaat het ook hard met de drank en vragen ze bij een kinderkookgebeuren rustig of er ook wijn is, en vinden het dan raar dat dat er niet is.quote:Op zondag 24 november 2024 12:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het toch regelmatig in het nieuws is dat in die contreien het gebruik van alcohol nogal genormaliseerd is en vrouwen vaak verborgen alcoholisten zijn.
Ik heb geen oordeel over hoeveel dagen in de week je wijn zou moeten drinken, zolang je ook maar zonder kan is het mij prima. Maar bij Gooische Vrouwen denk ik toch heel vaak: jemig alweer wijn, nog een glas, ze moeten nog werken / rijden etc.
Overdreven geneuzel van 1 coach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:53 schreef roos94 het volgende:
What the fuck is die doedelzak scene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik bekeek het en het voelde alsof ik aan de drugs zat
Ik kende dit ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?
Bekijk deze YouTube-video
Die ken ik inderdaad niet, maar Yari die met een doedelzak door het scherm huppelt zal ik niet gauw meer vergetenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je kent het orineel duidelijk niet?
Bekijk deze YouTube-video
Beide niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:45 schreef Leandra het volgende:
Maar jullie kenden het liedje dan ook niet? Of alleen de clip niet?
Het is ook echt wel een tijdgeest dingetje hoor.quote:
Nooit gezien of gehoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:45 schreef Leandra het volgende:
Maar jullie kenden het liedje dan ook niet? Of alleen de clip niet?
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:57 schreef Aberkullie het volgende:
Wel een spannend eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:10 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, nog lang geen 50 plus, dacht ook echt: wat is dit voor random actquote:Op woensdag 27 november 2024 13:53 schreef Leandra het volgende:
Maar wel grappig dit, dat sommigen die doedelzak totaal niet snappen en de 50-plussers direct weten waar die doedelzak op sloeg
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:21 schreef Donna het volgende:
Maar jongens, Remy he?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben uit 78 maar kan dit grotendeels meezingen en snapte gelijk de referentie. Vond het erg grappig. Ik dacht ook wel waarom heeft Jari een kilt aan, maar toen de muziek ingezet werd dacht ik oh ja tuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook echt wel een tijdgeest dingetje hoor.
Mijn zusje en ik waren pas ergens en het gros van de aanwezigen kon de muziek zo meezingen en toen zei ik al: "je kunt zo zien wie er in de jaren 80 al minstens puber was en in NL woonde"
Luv, Maywood, als je dat kunt meezingen heb je het meegemaakt
Nee want in één van de 1e afleveringen van dit seizoen komt het weer ter sprake dat hij het niet mag weten.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Weet alleen niet of hij dat ook weet. Dat vroeg ik me toevallig gisteren af.
Oh thanks.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee want in één van de 1e afleveringen van dit seizoen komt het weer ter sprake dat hij het niet mag weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh thanks.Ohzo. Ja die weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 2 weken terug vanaf seizoen 1 gebinged
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Ah toch wel. Dat verklaart zijn gedrag. Thanks. Ik heb ook alles wel gezien jaren geleden maar soms vergeet je wat dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ohzo. Ja die weet het.
Heb 2 weken terug vanaf seizoen 1 gebinged
quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah toch wel. Dat verklaart zijn gedrag. Thanks. Ik heb ook alles wel gezien jaren geleden maar soms vergeet je wat dingen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef Donna het volgende:
Best een knappe meid als je de opgespoten lippen wegdenktquote:Op donderdag 28 november 2024 19:46 schreef ZarB het volgende:
https://www.bndestem.nl/s(...)-altijd-op~af9824e8/
Toch altijd typisch dat mensen eruit zien als hun naam.
Oef Jari nog vaker in beeld, alsjeblieft nietquote:Op donderdag 28 november 2024 23:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik kende het liedje en de clip ook niet maar heb me echt kapot gelachen om Jari, hij doet dat echt zo goed.... zou leuk zijn als hij een wat grotere rol krijgt
Martin en tante Cor ook geweldig.
Is er al iets bekend over nieuwe seizoenen na deze?
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:57 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oké oké smaken verschillen haha![]()
Zal ook niet gebeuren hij is duidelijk alleen een bijrol.
Spin off van Cor zou ik ook absoluut kijken!
Oh ben heel benieuwd, dank voor de tip!!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.
Hoi Bloeme.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |