quote:Op woensdag 27 november 2024 19:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef ZarB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:21 schreef Donna het volgende:
Maar jongens, Remy he?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben uit 78 maar kan dit grotendeels meezingen en snapte gelijk de referentie. Vond het erg grappig. Ik dacht ook wel waarom heeft Jari een kilt aan, maar toen de muziek ingezet werd dacht ik oh ja tuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook echt wel een tijdgeest dingetje hoor.
Mijn zusje en ik waren pas ergens en het gros van de aanwezigen kon de muziek zo meezingen en toen zei ik al: "je kunt zo zien wie er in de jaren 80 al minstens puber was en in NL woonde"
Luv, Maywood, als je dat kunt meezingen heb je het meegemaakt
Nee want in één van de 1e afleveringen van dit seizoen komt het weer ter sprake dat hij het niet mag weten.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Weet alleen niet of hij dat ook weet. Dat vroeg ik me toevallig gisteren af.
Oh thanks.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee want in één van de 1e afleveringen van dit seizoen komt het weer ter sprake dat hij het niet mag weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 november 2024 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh thanks.Ohzo. Ja die weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 2 weken terug vanaf seizoen 1 gebinged
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Ah toch wel. Dat verklaart zijn gedrag. Thanks. Ik heb ook alles wel gezien jaren geleden maar soms vergeet je wat dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ohzo. Ja die weet het.
Heb 2 weken terug vanaf seizoen 1 gebinged
quote:Op woensdag 27 november 2024 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah toch wel. Dat verklaart zijn gedrag. Thanks. Ik heb ook alles wel gezien jaren geleden maar soms vergeet je wat dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef Donna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best een knappe meid als je de opgespoten lippen wegdenktquote:Op donderdag 28 november 2024 19:46 schreef ZarB het volgende:
https://www.bndestem.nl/s(...)-altijd-op~af9824e8/
Toch altijd typisch dat mensen eruit zien als hun naam.
Oef Jari nog vaker in beeld, alsjeblieft nietquote:Op donderdag 28 november 2024 23:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik kende het liedje en de clip ook niet maar heb me echt kapot gelachen om Jari, hij doet dat echt zo goed.... zou leuk zijn als hij een wat grotere rol krijgt
Martin en tante Cor ook geweldig.
Is er al iets bekend over nieuwe seizoenen na deze?
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.quote:Op vrijdag 29 november 2024 06:57 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oké oké smaken verschillen haha![]()
Zal ook niet gebeuren hij is duidelijk alleen een bijrol.
Spin off van Cor zou ik ook absoluut kijken!
Oh ben heel benieuwd, dank voor de tip!!!quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.
Hoi Bloeme.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je kan Showponies van Alex Klaassen bekijken op NPO Plus. Daarin speelt hij ook allerlei typetjes. Wellicht naar je smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |