De serie is een tijd weggeweest maar vanaf vandaag zijn ze weer terug van weggeweest en kan je de eerste twee afleveringen kijken op Videoland. Iedere zondag dus een nieuwe aflevering. Vanaf 10 november is het op SBS6 ook te zien om 20:30.quote:Gooische Vrouwen is een Nederlandse dramaserie over het wel en wee van vier vriendinnen in Het Gooi. De serie, die zich afspeelt in Het Gooi, is ontwikkeld door Linda de Mol als een Nederlandse variant op de Amerikaanse series Desperate Housewives en Sex and the City.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
Het lijkt alsof Linda een constant snapchatfilter op haar gezicht heeft
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazigquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:27 schreef Aberkullie het volgende:
Het lijkt alsof Linda een constant snapchatfilter op haar gezicht heeft
Dat kind van Merel groeit ook wel erg traag of is dit de volgendequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazig
Zei het ook al in ander topic maar hoe kunnen ze een 20 jarige casten voor vlinder terwijl vlinder ~17 jaar geleden een beginnende puber was? Een 30 jarige vrouw met bijv een baby oid was een betere casting geweest dan een student die net op kamers gaat..
Verbazing over bewerkt beeld bij scenes Linda de Mol in Gooische Vrouwen; krankzinnige softfilterquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben een rare filter over die hele show gegooid. Raar hoog contrast en wazig
Ga over de foto met google lensquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:32 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoe heet die actrice uit Dertigers ( '24) ook alweer die er in meespeelt?
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.quote:
Hoop dat ze iets met dat commentaar doen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vind het ook geen gezicht. Viel meteen op. Zo jammer. Ze heeft het echt niet nodig.
Ik moest lachen bij "wat is een etmaal"quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:17 schreef roos94 het volgende:
Die Kimberly is echt vreselijk. Ik snap dat het misschien de rol is oid maar het is niet leuk om naar te kijken.
Ik kijk een paar keer per jaar vijf minuten GTST voor een programma aan wat ik wil kijken en daar is dat kind van Bing en Nina ook niet realistisch qua leeftijd haha dus je hebt wel gelijk denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:06 schreef ZarB het volgende:
Het was weer om te gieren. Jammer van de filter en de leeftijden van de (klein)kinderen zoals iemand al zei. Maar dat is wel vaker een dingetje in series. Baby's die voor eeuwig 3 maanden blijven bijv.
https://www.rtl.nl/boulev(...)gooische-vrouwen-meequote:RTL neemt de kritiek op het bovenmatig gebruik van een softfilter voor het nieuwe seizoen van 'Gooische Vrouwen' 'mee bij de afwerking van de resterende afleveringen'. Dat laat een woordvoerder aan RTL Boulevard weten.
De vorige Vlinder acteert niet meer. Is nu pedagoog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vond in de eerste seizoenen al Yari / Alex Klaassen echt geniaal goed... hilarisch!
Overigens erg triest dat er voor alleen Linda (iig al haar scenes) een filter is gebruikt.
Snap de vervanging van Vlinder ook niet zo. Wilde de originele actrice zelf niet meer?
Ah, dankje!quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
De vorige Vlinder acteert niet meer. Is nu pedagoog.
Ja vanwege sbs geneuzel.quote:Op zondag 10 november 2024 09:06 schreef NedKelly het volgende:
Afgelopen 2 weken lekker 's ochtends vroeg Gooische Vrouwen gekeken, maar nu staat het er nog niet op. Kennelijk pas om 21.30 uur.Irritant.
Ja man, mijn hele vernieuwde ochtendritueel van zondagochtend in bed Gooische Vrouwen kijken naar de haaien.....quote:
Mijn 'zondagavond als de meiden in bed liggen' ook. Half 10 lig ik allang te slapen. Ik wil het om half 8 kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 10:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja man, mijn hele vernieuwde ochtendritueel van zondagochtend in bed Gooische Vrouwen kijken naar de haaien.....
Nou dat dus, ik rond 21.45 uur. Dan moet het maar naar de maandagavond, maar toch jammer.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn 'zondagavond als de meiden in bed liggen' ook. Half 10 lig ik allang te slapen. Ik wil het om half 8 kijken.
Vanaf vanavond dus op de reguliere TV te zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Vanaf tien november ook op SBS6 te zien.
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.quote:Op zondag 24 november 2024 05:00 schreef roos94 het volgende:
Al vanaf seizoen 1 is iedereen daar in principe alcoholist toch? Wijn bij alles en elke gelegenheid
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.
Gezeur.
Vooral ook omdat het toch regelmatig in het nieuws is dat in die contreien het gebruik van alcohol nogal genormaliseerd is en vrouwen vaak verborgen alcoholisten zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 06:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was ook opvallend geweest als ze dat in een nieuw seizoen ineens niet deden toch.
Gezeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |