Norris verneuklt z'n stert meestal inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc gaat Norris ook wel pakken.
Dat sowieso.quote:
Zolang hij morgen maar niet het bokje isquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:09 schreef trein2000 het volgende:
Verstappen doet het gewoon weer als het er echt op aan komt.
[ afbeelding ]
Idd. Dit mag van mij morgen ook de uitslag wordenquote:
Leclerc gaat er vol voor.quote:
Slaap lekker skattiequote:
Het is net een mensquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ramde bijna met zijn hoofd een tafel in twee
Derde hondquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc gaat er vol voor.
Jij had het verkeerde draaiboek!quote:
quote:
Zal niet de laatste keer zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij ramde bijna met zijn hoofd een tafel in twee
Ohquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij had het verkeerde draaiboek!
Hier ook de klokken allemaal weer verplaatst.quote:
Zetten ze nou de klok vooruit? ohohohohohquote:
Als z'n tijd niet deleted was dan had Sainz er later alsnog voor gezeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Max laat gewoon weer eens zien wat een baas hij is, eerste ronde deleted, volde druk erop, ik denk de 3e of 4e beste auto op de grid en als het dan echt moet, er gewoon staan.
Ja, dat gaat niet goed daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zetten ze nou de klok vooruit? ohohohohoh
Eerst maar even morgen afwachtenquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef Rnie het volgende:
Dit moet toch wel een exit zijn voor Perez? Keer na keer na keer is het verschil tussen Max en Checo veels te groot.
Het is goed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet goed daar.
O'Ward?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Adames het volgende:
Perezfans zijn massaal overgestapt naar die andere Spanjool
Blij dat die hype weer een weekje gaat liggen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rumors of my demise were greatly exaggerated - Alex Albon
Charles of Lando.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou weleens Max kunnen zijn die hier als eerste bocht 1 uitkomt. Maar hoop op wat tegenstand
Als het aan Max ligt houdt hij de binnenkant dicht en laat hij het Sainz en Norris met elkaar uitvechtenquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou weleens Max kunnen zijn die hier als eerste bocht 1 uitkomt. Maar hoop op wat tegenstand
Of Norris en Leclerc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het aan Max ligt houdt hij de binnenkant dicht en laat hij het Sainz en Norris met elkaar uitvechten
quote:Op zondag 27 oktober 2024 02:11 schreef 3rr0r het volgende:
Checo moet van psycholoogwerk / auto wisselen
De race duurt daarna nog aardig wat ronden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari zit er wel enorm goed bij en Norris zal ook prima gaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Na ronde 2 ligt ie dan gewoon weer P3 gok ik. Hij zal niet ala Ferrari in Austin aan de horizon verdwijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb toch het idee dat ze niet schoon door bocht 1 komen met z'n vieren, daar valt wel een slachtoffer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Na ronde 2 ligt ie dan gewoon weer P3 gok ik. Hij zal niet ala Ferrari in Austin aan de horizon verdwijnen.
Dat zou best wel eens Verstappen kunnen zijn ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat ze niet schoon door bocht 1 komen met z'n vieren, daar valt wel een slachtoffer.
Misschien gaat Perez bowlenquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat ze niet schoon door bocht 1 komen met z'n vieren, daar valt wel een slachtoffer.
Norris en Verstappen eruit, Leclerc wint en mengt zich in de strijd tussen Norris en Verstappen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens Verstappen kunnen zijn ook
Daar zal de top4 geen last van hebben.quote:
Dat is inderdaad niet uit te sluiten en we hebben divebomb George nog van P5.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens Verstappen kunnen zijn ook
Een grote puinhoop bij de start, podium met Albon, Hulk en Yukiquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet uit te sluiten en we hebben divebomb George nog van P5.
Zou tekenen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een grote puinhoop bij de start, podium met Albon, Hulk en Yuki
Dit sloopt het universumquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben er nog genoeg.quote:
Eerder andersom.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:08 schreef OmniRocket het volgende:
Perez laat zien dat Verstappen bizar goed is.
En dat er maar 11 auto's finishen met Checo op p11quote:
Mag dan Hulk op p1quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Papa Perez zei het dagen geleden inderdaad. Gisteren was het wel duidelijk dat het klaar was. Het enige voordeel wel is dat Red Bull door hem meer windtunnel tijd krijgtquote:
Dan mogen Zhou en Latifi wel uitkijken!quote:
Ik ben het wel met je eens, hoezeer ik Perez ook verdedig. Dit kan gewoon niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Perez mogen ze.per direct vervangen.
Piastri jammer.
Max voor Norris kwalificeren is altijd wel lekker.
Super kwali lap van Sainz
Aan de andere kant, ze hebben een hok gebouwd waar alleen een buitenaardse coureur resultaten mee kan halen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, hoezeer ik Perez ook verdedig. Dit kan gewoon niet meer.
Wil je die auto goed kunnen ontwikkelen dan heb je twee coureurs nodig die meer gelijkwaardig zijn zodat je een ontwikkelingsrichting hebt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ze hebben een hok gebouwd waar alleen een buitenaardse coureur resultaten mee kan halen.
Yup.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je die auto goed kunnen ontwikkelen dan heb je twee coureurs nodig die meer gelijkwaardig zijn zodat je een ontwikkelingsrichting hebt.
De kracht van Verstappen is namelijk ook zijn zwakte waardoor de ontwikkeling van de auto de verkeerde richting op kan gaan zonder dat iemand het door heeft
Het is Ferrari.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de vooruitgang bij Ferrari ziet dan valt Hamilton volgend seizoen wel echt met zijn neus in de boter. Die gaat zomaar uit het niets een serieuze kans krijgen voor zijn 8e WD als Ferrari het niet verkloot deze winter.
Leclerc is er ook nogquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je de vooruitgang bij Ferrari ziet dan valt Hamilton volgend seizoen wel echt met zijn neus in de boter. Die gaat zomaar uit het niets een serieuze kans krijgen voor zijn 8e WD als Ferrari het niet verkloot deze winter.
De rest zit niet stil.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk dat Karel snel bezwijkt door de spelletjes van Lowietje.quote:
Deze zomer won Mercedes nog 3 races en leek Ferrari helemaal weg te vallen. Het gaat allemaal zo snel en onverwachts dat er geen peil op te trekken is hoe het er over een paar maanden voorstaat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, die gaat de druk van een zevenvoudig WD naast zich natuurlijk wel aankunnen.quote:
We gaan het zien, want het kan zomaar zijn dat Lowietje er achter komt dat de Ferrari hem niet ligtquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik denk dat Karel snel bezwijkt door de spelletjes van Lowietje.
Heeeeeel ander volk qua werkmentaliteit dan Duitsers.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We gaan het zien, want het kan zomaar zijn dat Lowietje er achter komt dat de Ferrari hem niet ligt
Klopt. Maar dat hebben ze het afgelopen half jaar ook niet gedaan en toch heeft Ferrari voor het eerst in heeeel lang de grootste progressie tijdens een seizoen geboekt.quote:
Ik verwacht dat die het nog samen aan de stok gaan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die gaat de druk van een zevenvoudig WD naast zich natuurlijk wel aankunnen.
Die kan niet eens omgaan met een coureur naast zich wiens contract niet verlengd wordt.
Leclerc gaat Hamilton niet outperformen, daar geloof ik echt helemaal niks van.
en een hele andere auto wat ook wennen zal zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeeeeel ander volk qua werkmentaliteit dan Duitsers.
Alles kan, dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We gaan het zien, want het kan zomaar zijn dat Lowietje er achter komt dat de Ferrari hem niet ligt
absoluut. De beste teambaas is dan ook een people's managerquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hebben ze het afgelopen half jaar ook niet gedaan en toch heeft Ferrari voor het eerst in heeeel lang de grootste progressie tijdens een seizoen geboekt.
Er zitten daar echt een paar poppetjes beter op hun plek dan de laatste jaren. Zeker aan het technische deel van de ontwikkeling van de wagen.
Daarom moet Ferrari ook geen Italiaan aan het roer hebben staan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat hebben ze het afgelopen half jaar ook niet gedaan en toch heeft Ferrari voor het eerst in heeeel lang de grootste progressie tijdens een seizoen geboekt.
Er zitten daar echt een paar poppetjes beter op hun plek dan de laatste jaren. Zeker aan het technische deel van de ontwikkeling van de wagen.
Is toch ook wel terecht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Papa Perez is wel een held. Oneindig vertrouwen in zijn kind.
Interessanter vond ik dat Stella blijkbaar volgens motorsport Ronald kritisch was op beide eigen coureurs.
Nee, het is meer circuit gerelateerd dan dat zij nu opeens de beste auto hebben, qua allround is Mclaren nog steeds de beste auto.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat betreft Oscar wel. Lando neemt het op tegen de top. Sowieso is pole hier niet zo vreselijk belangrijk.quote:
Neemt niet weg dat hij die had moeten pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat betreft Oscar wel. Lando neemt het op tegen de top. Sowieso is pole hier niet zo vreselijk belangrijk.
Erg boude uitspraak. Ik moet het nog zien de komende weken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, het is meer circuit gerelateerd dan dat zij nu opeens de beste auto hebben, qua allround is Mclaren nog steeds de beste auto.
Bedankt, de vergelijking met de online lobby overtakequote:Op zondag 27 oktober 2024 13:25 schreef schommelstoel het volgende:
Voor de gene die niet in algemeen kijken![]()
RPM
Ik verwacht deze race wel vuurwerk zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg boude uitspraak. Ik moet het nog zien de komende weken.
Denken dat Ferrari mee gaat doen om kampioenschappen vind ik dan weer een boude uitspraakquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg boude uitspraak. Ik moet het nog zien de komende weken.
Wel een beetje makkelijk roepen uiteindelijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij die had moeten pakken.
Nou, eerlijk is eerlijk, Hamilton neemt wel een brok ervaring mee. Zeg wat je wilt maar die kan echt wel input leveren. De vraag is of daar dan ook naar geluisterd gaat worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denken dat Ferrari mee gaat doen om kampioenschappen vind ik dan weer een boude uitspraak, al zou ik het toejuichen.
dat wordt allemaal zwaar overdreven die inbreng van coureurs, tenminste het vertalen van die inbreng naar oplossingen, dat zie je bij Mercedes sinds 22 en bij Red Bull dit jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, Hamilton neemt wel een brok ervaring mee. Zeg wat je wilt maar die kan echt wel input leveren. De vraag is of daar dan ook naar geluisterd gaat worden.
Het is wel een samenspel, dat snap ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wordt allemaal zwaar overdreven die inbreng van coureurs, tenminste het vertalen van die inbreng naar oplossingen, dat zie je bij Mercedes sinds 22 en bij Red Bull dit jaar.
In de tijd van Schumacher, dat ze een onderdeel op de auto zetten en er meteen een paar rondjes mee reden was het wel anders.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is wel een samenspel, dat snap ik ook
Neemt niet weg dat het Verstappen was die wist aan te wijzen waar het fout zat.
En of het wel verstandig is daarnaar te luisteren. Bij Hamilton gaat het allemaal om zelf beter lijken, niet om de auto echt beter te maken. Hij is zelfs ooit met telemetrie data bij de pers gaan leuren om aan te tonen hoezeer het aan het team en de auto lag.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, Hamilton neemt wel een brok ervaring mee. Zeg wat je wilt maar die kan echt wel input leveren. De vraag is of daar dan ook naar geluisterd gaat worden.
"These tyres are gone man."quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef DKUp het volgende:
Volgend jaar gaat Hammie weer zorgen voor een hoop problemen zoals racisme, achtergesteld voelen, Leclerc klooien, zeuren op de radio etc….
Zoals elke coureur doet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"These tyres are gone man."
"Please confirm."
"What?"
"Question?"
Stukje algemene consensus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Pfff, 2021 is al weer een tijdje geleden mensen. Je zou verwachten dat de Hamilton haat inmiddels wel een beetje is afgenomen hier, maar nee hoor.
Kampioen janken over de boordradio is nog altijd Verstappen.
“Plan A B C D E?”quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"These tyres are gone man."
"Please confirm."
"What?"
"Question?"
Vettel maakte het ook niet beter.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En of het wel verstandig is daarnaar te luisteren. Bij Hamilton gaat het allemaal om zelf beter lijken, niet om de auto echt beter te maken. Hij is zelfs ooit met telemetrie data bij de pers gaan leuren om aan te tonen hoezeer het aan het team en de auto lag.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Plan A B C D E?”
“What are you talking about Bono?!?
“Bono who?”
Wat nou 2021? Dat is al sinds hij in de McLaren stapte hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Pfff, 2021 is al weer een tijdje geleden mensen. Je zou verwachten dat de Hamilton haat inmiddels wel een beetje is afgenomen hier, maar nee hoor.
Duurt laaaaaaaaang.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
Nog drie uur en drieënvijftig minuten
Bij mij is het die persoon die in de Toro Rosso stapte. Akelig type is het geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou 2021? Dat is al sinds hij in de McLaren stapte hoor.
Ik vind Sainz best meevallen anders.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij mij is het die persoon die in de Toro Rosso stapte. Akelig type is het geworden.
Dat is Hamilton eigen. Hij valt altijd met zijn neus in de boter als hij van team wisselt. Denk dat Sjarrel helaas niet tegen hem en zijn mindgames opgewassen gaat zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk niet dat Hamilton nog goed genoeg is om een jaar lang op zo'n hoog niveau te presteren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat is Hamilton eigen. Hij valt altijd met zijn neus in de boter als hij van team wisselt. Denk dat Sjarrel helaas niet tegen hem en zijn mindgames opgewassen gaat zijn.
Neem aan dat ze dat na de race dan aankondigen niet niet al ervoor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:47 schreef THEFXR het volgende:
Morgen een persbericht over dat Per met pensioen gaat of zal het na de race worden gedaan?
Die gaan een lastige race krijgen met de banden die ze nog hebben.quote:
Het is te hopen voor hun dat de gebruikte setjes hooguit een paar ronden oud zijn, anders kunnen ze alvast voorover gaan staan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die gaan een lastige race krijgen met de banden die ze nog hebben.
Ja, zou kunnen dat ze daar alleen even mee naar buiten en gelijk weer naar binnen zijn gegaan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is te hopen voor hun dat de gebruikte setjes hooguit een paar ronden oud zijn, anders kunnen ze alvast voorover gaan staan.
als het team in één stuk en gezond Mexico wil verlaten doen ze dat na dat iedereen het land heeft verlatenquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:47 schreef THEFXR het volgende:
Morgen een persbericht over dat Per met pensioen gaat of zal het na de race worden gedaan?
Kleine bijkomstigheidquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo gezellig inderdaad, gidsland.
En met wie moet RB hem dan vervangen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:47 schreef THEFXR het volgende:
Opties genoegquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En met wie moet RB hem dan vervangen?
Dat klinkt heel foutquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:20 schreef StephanL het volgende:
Waar rijden Max en Perez nou weer in?
Russel is net zo bruin als Hamilton![]()
Bijzonder dat als er iets wordt gezegd over Lewis er meteen negatief moet worden gedaan over Maxquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Yuki.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1 uur 32 minuten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
Nog drie uur en drieënvijftig minuten
Hoe hij beveiligd wordt, alsof hij een koning isquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:28 schreef StephanL het volgende:
Hij presteert niks en toch juichen ze alsof die kampioen is
En voor wie? Er loopt alleen pers voornamelijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe hij beveiligd wordt, alsof hij een koning is
Dit is alleen in de grote steden zo. In de kleine kustpplaatsjes waar ik gekite heb allemaal super vriendelijke en gastvrije mensen. Je word gewoon uitgenodigd om mee te komen eten en voetbal te kijken door de host waarvan je het appartementje hebt gehuurd. Maar in de grote stad moet je als buitenlandse toerist idd oppassen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo gezellig inderdaad, gidsland.
Volgens mij in een rooie en een beige Mustang, de originele. Er rijdt ook nog een groene Mustang mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja zo te zien wel. Ging even vergelijken. Deze versie kende ik niet.
Dit was dan ook een goed rondje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:28 schreef StephanL het volgende:
Hij presteert niks en toch juichen ze alsof die kampioen is
Voor hem de eerste van het weekendquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit was dan ook een goed rondje.
De warmup ronde moet nog komen toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit was dan ook een goed rondje.
Dat moeten ze nog bepalen, daarom zit law nu in de cashappquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat is een man die aan het wachten is. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?quote:
Illegaal @vosssquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Nootjes heb ik er ook al bij, kruidnootjes.
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe hij beveiligd wordt, alsof hij een koning is
Lekker!quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
dat heeft iedereen tochquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een man die aan het wachten is. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
Wedden van nietquote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit kan en mag niet in Oktober.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Je moet wat als je gaat bezuinigen op je dienst.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is Viaplay weer poep aan het praten?
Ik kijk niet naar een zender waar ik weer voor moet gaan betalen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is Viaplay weer poep aan het praten?
Ze hadden ook kunnen bezuinigen door die rechten niet te kopen, maar schijnbaar was die onderhandse deal het dan wel weer waard.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet wat als je gaat bezuinigen op je dienst.
De haat richting ziggo zit bij hun diep.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen bezuinigen door die rechten niet te kopen, maar schijnbaar was die onderhandse deal het dan wel weer waard.
Ach, daar merk je in de uitzendingen dan weer niks van. En de haat en het dedain bij Olav Mol en het Ziggo-kamp zit niet minder diep ofzo, boeiend allemaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De haat richting ziggo zit bij hun diep.
Je hebt verdomme F1TV en kiest tussen die tweequote:Op zondag 27 oktober 2024 20:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is Crofty weer van dienst op Sky of weer die vrouw? Want dan pak ik het Viaplay commentaar
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sainz heeft de eerste move op Norris al geplaatst.
die rijdt de race dus niet uitquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is hier ook , verslagen lees ik wel hier of op andere kanalen , maar kijkt dat niet meer op tv.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk graag F1 dus ben gewoon blij dat ik kan kijken
Dat vindt Rachel wel leuk he.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat vraag ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt verdomme F1TV en kiest tussen die twee![]()
Ach dat is al een keer voor gekomen dat iemand zijn velletje er tussen zat jaren geleden ....quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vijfpuntsgordel iets te strak en Norris zet 'm zo langs de kant.
Ja nee, dat heb ik dan weer niet. Ik wil gewoon commentaar en vind het helemaal prima bij Viaplayquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is hier ook , verslagen lees ik wel hier of op andere kanalen , maar kijkt dat niet meer op tv.
Het gaat nergens meer over.
wil de race zien en klaar.
Liever dat ze helemaal niets zeggen tijdens de race en gewoon alleen maar de race laten zien.
Kan zelf wel zien wie wat doet of wanneer iemand een call krijgt
De eerste klap is een daalder waardquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nogmaals, dat vraag ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechter menu -> bovenste rondje kiezen. Graag gedaan.
Was dat niet bij Irvine?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ach dat is al een keer voor gekomen dat iemand zijn velletje er tussen zat jaren geleden ....
Weet even niet meer bij wie ...
Als ik wel eens overprikkeld ben, trek ik dat engelse commentaar helemaal niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nee, dat heb ik dan weer niet. Ik wil gewoon commentaar en vind het helemaal prima bij Viaplay
Ook omdat ik meestal bij mijn vader kom kijken, die spreekt wel Engels, maar vind het toch meer ontspannen om gewoon Nederlands commentaar erbij te hebben (en ik eigenlijk ook wel)
wat vraag je dan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vraag ik niet.
Zou wel leuk zijn als ie er 5 seconden voor krijgt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja volgens mij wel.quote:
Mannen die elkaar daar aanraken bestraffen? Mohammed Ben Sulayem luistert vol interesse mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ie er 5 seconden voor krijgt.
Dat hoor je toch vanzelf? Als je iemand hoort klagen over Verstappen en 2021 dan is het Crofty, als je een mevrouw onzin hoort praten over reptilians dan is het Danica.quote:
Wat ga je busten?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Krijgen we weer die machtige mariachi intro?
Ik ga busten als dat zo is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Dan heeft hij daar zelf ook last vanquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Carlos reed vorige keer nogal agressief, die kan zomaar eens Max eraf botsen
Wat gezellig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
@:R-woud93 @:dombohetolifantje1 en ik ook.
Ik denk dat Max Carlos lekker voor laat en zorgt dat hij voor Lando blijft.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Broekje uit danquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:52 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat de winnaar dit jaar ook op zijn wagen zitten met een sombrero op?
Zou lando nog simply lovely zeggen als hij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar denkt hij niet zo aan, als het Lando is dan wel uiteraardquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan heeft hij daar zelf ook last van
Kruidnotenquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Ik maak me meer zorgen om de tweede en derde startrij en het slipstream effect hier.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ja, soms wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij terug in de tijd willen?
Dan moet ie dokken aan Maxquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou lando nog simply lovely zeggen als hij wint
PER?! Day wordt héél bijzonder danquote:
In de cooldown room, terwijl hij naast Max plaats neemt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou lando nog simply lovely zeggen als hij wint
Mwahquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef raptorix het volgende:
Ernest is trouwens wel een hele fijne analyst, bij far the best.
Zal wel gelijk naar rechts sturen om Verstappen in te sluiten. Het is hopen dat je dan niet van achter geramd wordt door Russell. Norris zal wel buitenom komen, dat opent mogelijkheden dat iemand hem van de baan duwt of hij komt op P1 uit de 1e bocht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
KAP MET STANDAARD VIAPLAY GEVEN KUTF1TV
RUSTAGHquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Muten en GrandPrix radio laten syncenquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |