SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat een baas was het toch, die Voetquote:Johannes Voet, also known as John Voet (3 October 1647 – 11 September 1713), was a Dutch jurist whose work remains highly influential in modern Roman-Dutch law.![]()
Lou loene met je lange latte!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Vreemd, ik krijg reclame voor een skifabrikant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kon je een nieuwe batterij kopen. Jij je zinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nu een huawei. Ik spreek over het jaar 2003.![]()
![]()
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jong: Jesse Williams![]()
Oud: Idris Elba![]()
Allebei![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Je hebt wel slechte smaak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya![]()
Lach met een schone bips![]()
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiënquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik was al benieuwd naar de picquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een baas was het toch, die Voet
Allebei een beetje een @KillemWieft uiterlijk dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
![]()
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar
Heb jij nog nooit mensen zien skiën?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiën
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Allebei een beetje een @:killemwieft uiterlijk dus.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt wel slechte smaak.
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oudquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen![]()
Is voor mij wel jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar![]()
![]()
98?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?Lach met een schone bips![]()
Gewoon van een gevorderde leeftijd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oud![]()
![]()
+1 scherp. Ik geef me gewonnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit mensen zien skiën?
* Homijn gaat naar de keuken, een latte inschenkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja, moest wel lachen toen ik dat zagquote:
Maar ok, ik lach nogal snel
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! lief zijn tegen Mascara of ik kom je benen breken!![]()
![]()
Is wel een goeie eigenschapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moest wel lachen toen ik dat zag
Maar ok, ik lach nogal snelIk lach ook om alles
Ik weet nog zo goed, met m'n 2e baan, ik ging met een stel collega's naar een kroeg, we waren allemaal rond de 21 jaar.
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!![]()
![]()
Ik durf hier niet op te klikkenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! lief zijn tegen Mascara of ik kom je benen breken!! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.!!!
![]()
Gratis seks, boeiendquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik weet nog zo goed, met m'n 2e baan, ik ging met een stel collega's naar een kroeg, we waren allemaal rond de 21 jaar.
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!~FEYENOORD~
Ja en toen hield je ook op, anders zou er dadelijk niks van je over zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
Ik stuur hem gewoon overal op afquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
![]()
![]()
Als een leeuw zal ik je beschermenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik stuur hem gewoon overal op af
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als een leeuw zal ik je beschermen![]()
Of zij liep langs jullie heen omdat jullie nog te puisterig warenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of zij liep langs jullie heen omdat jullie nog te puisterig warenKeek ons nog na toen we weg liepen.
![]()
![]()
Dat denk jequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!Keek ons nog na toen we weg liepen.
![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, gaat allemaal z'n gangetje.~FEYENOORD~
En ff later stonden ze te bekken met de leftovers van de bar waarna die cougar weg ging met de barman.quote:Lach met een schone bips![]()
Jij bent stom met je kut Utrecht! Mijn cluppie had al veel verder voor moeten staan op de restquote:![]()
Gaat wel goed dus met je cluppie.Lach met een schone bips![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?~FEYENOORD~
Ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?Bijna weer maagd.
Net zoals jij nu toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!Keek ons nog na toen we weg liepen.
Maar wel een oude leeuw dus....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar wel met blote klauwen.In dat geval, kun je die DM negeren @mascara-klodder ?
![]()
![]()
Ik heb hem gewoon op de app hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
OhIn dat geval, kun je die DM negeren @:mascara-klodder
![]()
![]()
Kut! was wel vergeten mijn foto weg te halen. Nu weet je dat ik mokerlelijk benquote:
Ik volgde hem nog een tijdje op instagram, maar @loveyoulongtime heeft zijn account daar opgezegdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op de app hoor
https://www.instagram.com/blotepootjes/![]()
Ookal ben je niet het type man waar ik op val....je bent supercutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut! was wel vergeten mijn foto weg te halen. Nu weet je dat ik mokerlelijk ben![]()
![]()
Mispiggy69 is mijn nieuw account, heb ik daar ook verteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volgde hem nog een tijdje op instagram, maar @:loveyoulongtime heeft zijn account daar opgezegd
https://www.instagram.com/blotepootjes/Lach met een schone bips![]()
Ow ja, dat helpt echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal ben je niet het type man waar ik op val....je bent supercute
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te makenquote:![]()
Nein man, ik geef geen neuk
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te maken![]()
Nein man, ik geef geen neukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nietBijna weer maagd.
lekker droog staan
Van mij moet je geen complimenten verwachten, die schijnen nooit goed te vallen. Toen ik laatst poste dat @ToT er zo smakelijk uit zag dat mijn bejaarde buurvrouw wel een beschuitje met hem zou willen eten, viel dat ook verkeerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te maken![]()
Nein man, ik geef geen neuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!
[..]lekker droog staan
![]()
![]()
Ja iedereen vind mongooltjes cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was echt zeer lief bedoeld![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken
Neger, wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij moet je geen complimenten verwachten, die schijnen nooit goed te vallen. Toen ik laatst poste dat @:tot er zo smakelijk uit zag dat mijn bejaarde buurvrouw wel een beschuitje met hem zou willen eten, viel dat ook verkeerd![]()
![]()
Heb vriendin, en vreemdgaan doe ik dan ook weer niet. En beetje video seksen tel ik dan ook weer niet als neuken. Eerlijk iets wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!
[..]lekker droog staan
Wat zeg je nou over mijn profielfoto?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja iedereen vind mongooltjes cute![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken![]()
![]()
Ooh dus er wordt wel gefuckt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja iedereen vind mongooltjes cute![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken
Is ditDan toch een leugen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nietBijna weer maagd.
Dacht ik net mn soulmate gevonden te hebben
Heul niks, meer over de acceptatie van mongooltjes zijn altijd cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zeg je nou over mijn profielfoto?
Weet ik toch schatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb vriendin, en vreemdgaan doe ik dan ook weer niet. En beetje video seksen tel ik dan ook weer niet als neuken. Eerlijk iets wel.
Ik plaag je maar.
Niet vreemdgaan zouden meer mannen moeten doen!
Die van mij is ook gewoon cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heul niks, meer over de acceptatie van mongooltjes zijn altijd cute![]()
![]()
Mongooltjes zijn altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij is ook gewoon cuteAls iedereen zo blij in het leven zou staan
Is wel lastig soms hoor, merk ook dat ik daardoor wat minder uit ga. Wil het niet verpesten, want als ik wel vreemd zou gaan zou ik het ook vertellen. En ik wil het niet verkutten door ff snel te seksen en klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik toch schat
Ik plaag je maar.
Niet vreemdgaan zouden meer mannen moeten doen!Lach met een schone bips![]()
Lange uitbundige snoeiharde neuqsecks dan maar?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel lastig soms hoor, merk ook dat ik daardoor wat minder uit ga. Wil het niet verpesten, want als ik wel vreemd zou gaan zou ik het ook vertellen. En ik wil het niet verkutten door ff snel te seksen en klaar.![]()
![]()
Die je op tv ziet wel ja. Je bedoelt mensen met het syndroom van Down.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn altijdAls iedereen zo blij in het leven zou staan
En die heb je in alle soorten en maten en ze staan echt niet allemaal blij in het leven.
![]()
Ik stel me MizzezAmy altijd zo voor:
AmyGirl![]()
Rod Stewart concert mee mogen maken was ook zo erg het beste concert van mijn leven.
Wel totaal failliet![]()
![]()
Rod Stewart vond ik vroeger ook erg gaaf!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
AmyGirl![]()
Rod Stewart concert mee mogen maken was ook zo erg het beste concert van mijn leven.
Wel totaal failliet
Niet live gezien echter.![]()
Nog steeds gaaf, en wat een humorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Rod Stewart vond ik vroeger ook erg gaaf!
Niet live gezien echter.![]()
![]()
Tuurlijk ieder mens heeft zijn ups and downs (nuance). Maar ik ben opgegroeid met ouders in de gehandicapten zorg. Vader als management moeder als hoofd van de nachtdienst in die instelling. Maar bij ieder contact blije mensen met syndroom van down. (en ja er zaten ook veel zwaardere gevallen). Maar met de 'mongooltjes' ook al mag je ze zo niet meer noemen tegenwoordig was het altijd leuk en lol voor mij als kind zijnde als ik mee mocht daar heen. Het is ook juist niet dat ik op ze neer kijk, ik kijk juist op tegen het vermogen dat veel van de mensen met syndroom van down hebben in alles iets leuks en positiefs te zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Die je op tv ziet wel ja. Je bedoelt mensen met het syndroom van Down.En die heb je in alle soorten en maten en ze staan echt niet allemaal blij in het leven.
Wel joh en alle homo's zijn gezelligquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Die je op tv ziet wel ja. Je bedoelt mensen met het syndroom van Down.En die heb je in alle soorten en maten en ze staan echt niet allemaal blij in het leven.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Geer&Goor!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel joh en alle homo's zijn gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me ook fantastisch een Gordon aan tafel te hebben met kerst die weer de hele wereld de schuld geeft van zijn mislukte levenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel joh en alle homo's zijn gezellig
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me ook fantastisch een Gordon aan tafel te hebben met kerst die weer de hele wereld de schuld geeft van zijn mislukte leven![]()
![]()
![]()
![]()
"Ja ieder snuifje coke kan mijn laatste zijn volgens de dokter, maar die klote avondklok voor corona he.....even mijn neus poederen hoor!"![]()
En dat is ook echt positief hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk ieder mens heeft zijn ups and downs (nuance). Maar ik ben opgegroeid met ouders in de gehandicapten zorg. Vader als management moeder als hoofd van de nachtdienst in die instelling. Maar bij ieder contact blije mensen met syndroom van down. (en ja er zaten ook veel zwaardere gevallen). Maar met de 'mongooltjes' ook al mag je ze zo niet meer noemen tegenwoordig was het altijd leuk en lol voor mij als kind zijnde als ik mee mocht daar heen. Het is ook juist niet dat ik op ze neer kijk, ik kijk juist op tegen het vermogen dat veel van de mensen met syndroom van down hebben in alles iets leuks en positiefs te zien, maar ik wil ook zeggen dat niet alle kinderen/mensen met het syndroom van Down iets leuks en positiefs zien. Je hebt er zoveel gradaties in. Niet iedere Downer is blij en vrolijk. En sommigen houden het niveau van een 4-jarige en kunnen niet praten en blijven in hun eigen wereldje.
![]()
Ik heb wel al de afleveringen gekeken en het bevestigd eigenlijk des te meer dat het een naar persoon is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me ook fantastisch een Gordon aan tafel te hebben met kerst die weer de hele wereld de schuld geeft van zijn mislukte levenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk met die Gerard Joling kun je echt wel lachen, maar die Gordon![]()
![]()
Ja maar vaak is dat dan geen syndroom van down meer maar zal als zwakzinnig bestempeld worden. Er zit best een vrij brede scheidslijn in. En wie dat beoordeelt? Who knows.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
En dat is ook echt positief hoor, maar ik wil ook zeggen dat niet alle kinderen/mensen met het syndroom van Down iets leuks en positiefs zien. Je hebt er zoveel gradaties in. Niet iedere Downer is blij en vrolijk. En sommigen houden het niveau van een 4-jarige en kunnen niet praten en blijven in hun eigen wereldje.
De gemiddelde mongool zogezegd kan ook prima mee draaien op een werkvloer als het werk maar duidelijk is. Een zwakzinnige kan dat niet.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel al de afleveringen gekeken en het bevestigd eigenlijk des te meer dat het een naar persoon is.Mensenkennis
Jawel hoor, gewoon het syndroom van Down. Zwakzinnig vind ik echt geen goed woord daarvoor. Geloof me, ik ken er velen en de een verschilt heel erg met de ander.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar vaak is dat dan geen syndroom van down meer maar zal als zwakzinnig bestempeld worden. Er zit best een vrij brede scheidslijn in. En wie dat beoordeelt? Who knows.
De gemiddelde mongool zogezegd kan ook prima mee draaien op een werkvloer als het werk maar duidelijk is. Een zwakzinnige kan dat niet.![]()
De enige mongool en zwakzinnige ben jij toch wel als je die mensen zo blijft noemen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Je hebt serieus geen verstand van zaken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar vaak is dat dan geen syndroom van down meer maar zal als zwakzinnig bestempeld worden. Er zit best een vrij brede scheidslijn in. En wie dat beoordeelt? Who knows.
De gemiddelde mongool zogezegd kan ook prima mee draaien op een werkvloer als het werk maar duidelijk is. Een zwakzinnige kan dat niet.![]()
Ik zeg ook nergens dat ik zoiets vind qua termen. Maar die worden wel gebruikt, en daarom ook wie die scheidslijn maakt geen idee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon het syndroom van Down. Zwakzinnig vind ik echt geen goed woord daarvoor. Geloof me, ik ken er velen en de een verschilt heel erg met de ander.
Ik ga nog steeds ieder jaar naar het oude werk van mijn moeder om met ze te gaan wandelen, soms 1 aan de hand soms duw je een rolstoel. En daarna help je degenen die niks kunnen met ijsje eten of je zit met anderen lekker te kletsen over hun leven daar in die instelling. Dat doen ze 1x per jaar en ik vind dat leuk om te doen.Lach met een schone bips![]()
Haha zag ik er maar zo uit! Maar helaasquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
AmyGirl![]()
Wel totaal faillieten ik kan ook al niet zo goed zingen, al scheelt het niet veel
Vond Rod ook wel de beste van deze 3 (en er het leukst uit zien)
Topnummer welquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha zag ik er maar zo uit! Maar helaasen ik kan ook al niet zo goed zingen, al scheelt het niet veel
![]()
Ik dacht heel even dat je bedoelde dat je wenste dat je eruit zag als Rod Stewart.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha zag ik er maar zo uit! Maar helaasen ik kan ook al niet zo goed zingen, al scheelt het niet veel
![]()
Misschien meer dan je denkt, al is de verwoording soms niet goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je hebt serieus geen verstand van zaken.Lach met een schone bips![]()
De verwoording van jou is juist waarom ik 24 jaar later nog aan het vechten ben voor mijn dochter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Misschien meer dan je denkt, al is de verwoording soms niet goed.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je bedoelde dat je wenste dat je eruit zag als Rod Stewart.![]()
had ook gekund, maar ik voel me best senang in een vrouwenlichaam, dus zie er dan toch liever uit zoals Amy Belle
Er is hoog en laag niveau... En dus kunnen wat ik eerder zei sommigen best meedraaien in werk als alles duidelijk is. Tuurlijk kunnen niet allemaal dat. En ja sorry meen ik serieus als dat jouw dochter betreft. Maar er zijn gewoon gradaties die door "experts" En ik heb een hekel aan dat woord bepaald zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De verwoording van jou is juist waarom ik 24 jaar later nog aan het vechten ben voor mijn dochter.
Ben ik het met alles eens nee, maar het is wel zo op dit moment. Ik maak geen regels Mascara. Maar zie wel door hoe ik opgegroeid ben en vaak mee ging naar de instelling waar mijn ouders werkten dat er ook wel echt verschillen zijn. En de benamingen heb ik niet bedacht.Lach met een schone bips![]()
Heb inmiddels bijna weer het figuurtje van Amyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]had ook gekund, maar ik voel me best senang in een vrouwenlichaam, dus zie er dan toch liever uit zoals Amy Belle
Nog een kilo of 2 te gaan
![]()
![]()
Ik kop hem niet inquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]had ook gekund, maar ik voel me best senang in een vrouwenlichaam, dus zie er dan toch liever uit zoals Amy Belle
![]()
Ik hou heelveel van jou en dit is DTS dus ik ga hier niet op in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is hoog en laag niveau... En dus kunnen wat ik eerder zei sommigen best meedraaien in werk als alles duidelijk is. Tuurlijk kunnen niet allemaal dat. En ja sorry meen ik serieus als dat jouw dochter betreft. Maar er zijn gewoon gradaties die door "experts" En ik heb een hekel aan dat woord bepaald zijn.
Ben ik het met alles eens nee, maar het is wel zo op dit moment. Ik maak geen regels Mascara. Maar zie wel door hoe ik opgegroeid ben en vaak mee ging naar de instelling waar mijn ouders werkten dat er ook wel echt verschillen zijn. En de benamingen heb ik niet bedacht.![]()
Ok, let it goquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou heelveel van jou en dit is DTS dus ik ga hier niet op in.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De verwoording van jou is juist waarom ik 24 jaar later nog aan het vechten ben voor mijn dochter.![]()
![]()
Waarom geen Margot?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Argh, ik kan ook niets zeggen zonder dat het dubbelzinnig wordt opgevatquote:
Ik ga dat figuurtje pas krijgen als ik dood ben vrees ik #viesdikquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb inmiddels bijna weer het figuurtje van AmyNog een kilo of 2 te gaan
Ja, die natuurlijk sowieso liever, maar als ik de keus had uit Rod of Amyquote:
@mascara-klodder
Breaking NewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij bent de Margot Robbie van het forumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, die natuurlijk sowieso liever, maar als ik de keus had uit Rod of Amy
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:mascara-klodder
Breaking NewsOhhhhhh hopelijk is dat te piraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Housewives of Cheshire ben ik na 14 seizoen ofzo mee gestopt.
Dawn is wel vriendin met Stansbury maar ze heeft geen actieve rol Dubai.![]()
Misschien doet ze wel een crossoverquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhhhhh hopelijk is dat te piraten.
Real Housewives of Cheshire ben ik na 14 seizoen ofzo mee gestopt.
Dawn is wel vriendin met Stansbury maar ze heeft geen actieve rol Dubai.
Wat een genot weer iets om te bingen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ben zo blij dat smaken kunnen verschillen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel een crossover
Wat een genot weer iets om te bingen
Ben daar ook zo blij omquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben zo blij dat smaken kunnen verschillen.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Perez![]()
Moet ik niet heel veel meer over zeggen toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of hij maandag nog steeds dat zitje heeft![]()
Dit kan toch ook gewoon niet?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of hij maandag nog steeds dat zitje heeftLach met een schone bips![]()
De druk is hem nu gewoon te veel geworden, een ander excuus is er niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit kan toch ook gewoon niet?![]()
Haha dat is zo niet waar. Maar bedankt voor het complimentquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent de Margot Robbie van het forum
Isse welle waarquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat is zo niet waar. Maar bedankt voor het compliment
Tegendraadsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Misschien qua innerlijkquote:
Heb je weleens gekeken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben zo blij dat smaken kunnen verschillen.
Ik weet niet, elke andere coureur naast Max deed het beter. Ricciardo, Albon.... Ik denk serieus dat die auto echt kut is en Max gewoon er echt alles uit haalt wat er uit te halen is. Perez was ook geen koekebakker, die kon echt wel racen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De druk is hem nu gewoon te veel geworden, een ander excuus is er niet meer.Lach met een schone bips![]()
Ik lijk meer op James Earl Jones.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Allebei een beetje een @:killemwieft uiterlijk dus.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Max komt in zijn van Barneveld dip na de piek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niks mis met mijn voorliefde voor alleen blauwe m&m'squote:
Vandaar dat ie voor zijn titelconcurrent start morgen en bijna 60 punten voorsprong heeft.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Max komt in zijn van Barneveld dip na de piek.
Goed doordachte opmerking wel.![]()
Woop woopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als je denkt dat Verstappen in een dip zit dan heb je echt nul verstand van F1.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij reed in de alpha tauri of hoe het team destijds heette ook veel sterkere teams aan gort. Is hij echt zo goed? Dat moet nu blijken want RB is niet zo heel goed meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vandaar dat ie voor zijn titelconcurrent start morgen en bijna 60 punten voorsprong heeft.
Goed doordachte opmerking wel.
heb nog patat in mayo gedipt, komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:21 schreef aeque het volgende:
Als je denkt dat Verstappen in een dip zit dan heb je echt nul verstand van F1.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij kan wel een stevig robbertje sturenquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij reed in de alpha tauri of hoe het team destijds heette ook veel sterkere teams aan gort. Is hij echt zo goed? Dat moet nu blijken want RB is niet zo heel goed meer![]()
Beste narrator naast Sir David Attenboroughquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lijk meer op James Earl Jones.![]()
![]()
Ik kijk dat toch niet joh.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vandaar dat ie voor zijn titelconcurrent start morgen en bijna 60 punten voorsprong heeft.
Goed doordachte opmerking wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je al patat dipt ben je al afquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nog patat in mayo gedipt, komt wel heel dichtbij zo![]()
Friet dopen in de mayo
Mijn broeder in Christus, je kunt ook te ver gaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je al patat dipt ben je al af![]()
Friet dopen in de mayo![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Wat nu wel weer is uit de jos tijd is die Edwin Everts weer op de radio. Maar zie wel eens filmpjes voorbijkomen hij is wel heel flauw eigenlijk lachen om zijn eigen grappen ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kruisig me dan!! Do it!quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn broeder in Christus, je kunt ook te ver gaanLach met een schone bips![]()
Wow, heftig wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nog patat in mayo gedipt, komt wel heel dichtbij zo
Ben je nu wel oke?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
@sp3cquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#teamfrietI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die van Someren op Radio 10 was ook om te janken, om 16u ging bij ons de radio op andere zender.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat nu wel weer is uit de jos tijd is die Edwin Everts weer op de radio. Maar zie wel eens filmpjes voorbijkomen hij is wel heel flauw eigenlijk lachen om zijn eigen grappen ook.Lach met een schone bips![]()
Jij bent buitenlander en mag niet meer deelnemen aan de teams.quote:
Ik was ooit een tijdje aan het daten tussen relaties door. was ze een keer bij me wilde ze darts kijken op een doordeweekse avond. Daarna maar aangeven dat het niks ging worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niets mis mee!quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik lijk meer op James Earl Jones.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent buitenlander en mag niet meer deelnemen aan de teams.
I'm surrounded by morons!
Ik zag mezelf al zitten drie keer in de week darten te moeten gaan kijken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je welquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan anders, want ik ben geen neger.
Wie?quote:
[spoiler]* Fogel wil stiekum best een stelletje zijn met Amy[/spoiler]
Maar hoe dan wel? Qua vorm, qua leeftijd, qua stem...?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar dan anders, want ik ben geen neger.Cause there is always a wrong to your right 🎶
KwootverklootI'm surrounded by morons!
[quote]Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie?
[/quote]
Als je ruzie wil om Amy dan loop je nu op de grens maat.Lach met een schone bips![]()
Liever darten kijken dan Marvel series.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
Zo hard gelachen om geen jager geen neger
Tegenwoordig wel jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Liever darten kijken dan Marvel series.
R.I.P DTS.![]()
[quote]Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie?
[/quote]
Dat was al duidelijk hoor.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had ooit een vriend die van voetbal hieldquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie ventquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriend die van voetbal hield
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ruzie? Nah?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je ruzie wil om Amy dan loop je nu op de grens maat.
Stoeien met haar? Ja(bij voorkeur naakt)
Hermanquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om geen jager geen neger![]()
![]()
Ow dan, dacht dat je wilde trouwen met haar. Nee dit is prima ok maat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ruzie? Nah?
Stoeien met haar? Ja(bij voorkeur naakt)
50 euro per tikkie weer sturen naar je? Ow kut dit moest in whatsapp
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan, dacht dat je wilde trouwen met haar. Nee dit is prima ok maat.
50 euro per tikkie weer sturen naar je? Ow kut dit moest in whatsapp![]()
Dit kan niet hoorquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2024 00:39:16 ]![]()
quote:![]()
Was niet de bedoeling dat je het zou lezen lieffie. Sorry en zal het nooit meer doenKusje kusje kroel kroel.
[quote]Op zondag 27 oktober 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor
[/quote
[quote]Op zondag 27 oktober 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
KWOOTVERKLOOTquote:[ afbeelding ] Op zondag 27 oktober 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor
[/quote![]()
Wat gebeurt hier allemaal?
Alles gaat mis!
Trouwen? Nah, al eens gedaan, een keer is genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat trouwen duur is moeten scheiden eens proberen
Alles gaat Mizz?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat gebeurt hier allemaal?
Alles gaat mis!I'm surrounded by morons!
Ik snap je broer! Tikkie on the way.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Trouwen? Nah, al eens gedaan, een keer is genoeg.
Mensen die vinden dat trouwen duur is moeten scheiden eens proberenLach met een schone bips![]()
Het kan maar duidelijk zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spuit 11, dat zag ik zelf ook wel![]()
Ik moet echt eens een nickchange gaan aanvragen. Of mn kloon gaan gebruikenquote:
HET WAREN DE RUSSEN!!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het kan maar duidelijk zijnLach met een schone bips![]()
Ik heb geen tikkiedingesquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je broer! Tikkie on the way.
Grunnegs wiepje moaken joahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon jezelf zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een nickchange gaan aanvragen. Of mn kloon gaan gebruiken
Nee joh, je bent gewaardeerd zoals je bent Amiekequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een nickchange gaan aanvragen. Of mn kloon gaan gebruiken
Zelfs eminem hebben ze te pakkenquote:
R.I.P DTS.![]()
Speklap?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een nickchange gaan aanvragen. Of mn kloon gaan gebruiken![]()
SpeklapAmy? Ik weet het niet, klinkt toch wel een beetje raarquote:
Amiekeslapjesquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SpeklapAmy? Ik weet het niet, klinkt toch wel een beetje raar
speklap?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lapmyquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SpeklapAmy? Ik weet het niet, klinkt toch wel een beetje raarUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
SpeklapAmy? Ik weet het niet, klinkt toch wel een beetje raarAmiessp3klapjesquote:Lach met een schone bips![]()
Die ging speechen op een Harris Rally.quote:
R.I.P DTS.![]()
klinkt als een prima kloon
sp3clap
niemand gaat weten dat ik het benOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sp3ctaculair welquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:52 schreef sp3c het volgende:
klinkt als een prima kloon
sp3clap
niemand gaat weten dat ik het benLach met een schone bips![]()
Ik mis spekkie wel @Speklap3000Cause there is always a wrong to your right 🎶
I try so hard ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zit net Bone Thugs & Harmony te luisteren... lekker wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeeeehquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Ken alleen dat nummer met AkonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zou dan gaan voor sp3ctacularrrrrquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet dan weer dat Akon op podium een minderjarig meisje probeerde te hupsen. Dus mag ook bij grof vuil.quote:Lach met een schone bips![]()
heb ik ook een keer gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet dan weer dat Akon op podium een minderjarig meisje probeerde te hupsen. Dus mag ook bij grof vuil.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
toen was ik ook minderjarig
#noconvictOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vind ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat kan nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat verhaal zit genuanceerder in elkaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet dan weer dat Akon op podium een minderjarig meisje probeerde te hupsen. Dus mag ook bij grof vuil.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik trok me af op Britney Spears toen ze 17 was.... No brainer. Iedereen die dat niet deed is nu oud.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zou gaan voor sp3ctaculraaarrrrrquote:
ik was meer van cristina aguilera of hoe je het schrijftquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik trok me af op Britney Spears toen ze 17 was.... No brainer. Iedereen die dat niet deed is nu oud.
britney mehOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tegenwoordig ziet ze eruit als genie in a bottle Cristina maar met botoxhoofdquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was meer van cristina aguilera of hoe je het schrijft
britney meh'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
No!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik trok me af op Britney Spears toen ze 17 was.... No brainer. Iedereen die dat niet deed is nu oud.ik deed dat niet hoor!
Ja die kwam pas maand of 2 later, die vlekken zullen ook nog steeds op de muur van mijn ouders oude huis zittenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
britney mehLach met een schone bips![]()
Akon moest optreden in een club waar je in mag vanaf 21 jaar en ouder het was toen een gick van hem om bij elk optreden een vrouwelijke fan het podium op te vragen en die een soort lapdance te geven dit “slachtoffer” was 14 en met een illegale ID de club in gekomen.
R.I.P DTS.![]()
Daar had ik een poster van die Christinaquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
britney meh
R.I.P DTS.![]()
heb jij geen sokken ofzo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die kwam pas maand of 2 later, die vlekken zullen ook nog steeds op de muur van mijn ouders oude huis zittenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of jongquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik trok me af op Britney Spears toen ze 17 was.... No brainer. Iedereen die dat niet deed is nu oud.Uw ADH vitamine Worst
Ok dit word mij teveel
Succes met fapverhalen verbroedering
Doei
Rockbitch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Akon moest optreden in een club waar je in mag vanaf 21 jaar en ouder het was toen een gick van hem om bij elk optreden een vrouwelijke fan het podium op te vragen en die een soort lapdance te geven dit “slachtoffer” was 14 en met een illegale ID de club in gekomen.I'm surrounded by morons!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:04 schreef sp3c het volgende:
kleine ik was heftig fan van deze
[ afbeelding ]\
nu ik oud en wijs ben denk ik, wtf is met die ogenBeide nice, maar Christina Millian was wel echt top level in hottiequote:In mijn ogen dan.
ja dit was wel een dingetje op een gegeven momentquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: