SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat een baas was het toch, die Voetquote:Johannes Voet, also known as John Voet (3 October 1647 – 11 September 1713), was a Dutch jurist whose work remains highly influential in modern Roman-Dutch law.![]()
Lou loene met je lange latte!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef Homijn het volgende:
Vreemd, ik krijg reclame voor een skifabrikant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kon je een nieuwe batterij kopen. Jij je zinquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nu een huawei. Ik spreek over het jaar 2003.![]()
![]()
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jong: Jesse Williams![]()
Oud: Idris Elba![]()
Allebei![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je hebt wel slechte smaak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya![]()
Lach met een schone bips![]()
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiėnquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
ik was al benieuwd naar de picquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een baas was het toch, die Voet
Allebei een beetje een @KillemWieft uiterlijk dus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allebei![]()
![]()
![]()
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar
Heb jij nog nooit mensen zien skiėn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Sowieso niet zo geweldig gepersonaliseerd. De duinen hier zijn niet hoog genoeg, er ligt zelden sneeuw en ik heb nog nooit een zoogdier zien skiėn
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Allebei een beetje een @:killemwieft uiterlijk dus.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt wel slechte smaak.
Oud Jessica Alba![]()
Jong Zendaya
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oudquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En bedankt he........ 43 niet meer jong noemen![]()
Is voor mij wel jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jesse Williams even gegoogled, ja die vind ik ook wel leuk, maar jong zou ik hem ook niet noemen, is toch al 43 jaar![]()
![]()
98?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud denk je dat Jessica Alba is?Lach met een schone bips![]()
Gewoon van een gevorderde leeftijd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet jong meer? Gewoon een mooie leeftijd, nog lang niet oud![]()
![]()
+1 scherp. Ik geef me gewonnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit mensen zien skiėn?
* Homijn gaat naar de keuken, een latte inschenkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja, moest wel lachen toen ik dat zagquote:
Maar ok, ik lach nogal snel
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! lief zijn tegen Mascara of ik kom je benen breken!![]()
![]()
Is wel een goeie eigenschapquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, moest wel lachen toen ik dat zag
Maar ok, ik lach nogal snelIk lach ook om alles
Ik weet nog zo goed, met m'n 2e baan, ik ging met een stel collega's naar een kroeg, we waren allemaal rond de 21 jaar.
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!![]()
![]()
Ik durf hier niet op te klikkenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! lief zijn tegen Mascara of ik kom je benen breken!! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.!!!
![]()
Gratis seks, boeiendquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
Ik weet nog zo goed, met m'n 2e baan, ik ging met een stel collega's naar een kroeg, we waren allemaal rond de 21 jaar.
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!~FEYENOORD~
Ja en toen hield je ook op, anders zou er dadelijk niks van je over zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
Ik stuur hem gewoon overal op afquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]! Laatst zat je ook al met fysiek geweld tegen mij te dreigen!
![]()
![]()
Als een leeuw zal ik je beschermenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik stuur hem gewoon overal op af
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als een leeuw zal ik je beschermen![]()
Of zij liep langs jullie heen omdat jullie nog te puisterig warenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:39 schreef ToT het volgende:
Stapt daar een zonnebankbruine dame van tegen de 50 in strakke panterprint kleding enorm zwoel op ons af, en we werden al gewaarschuwd dat ze op jonge gozertjes viel, dus we liepen gelijk strak langs haar heen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of zij liep langs jullie heen omdat jullie nog te puisterig warenKeek ons nog na toen we weg liepen.
![]()
![]()
Dat denk jequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!Keek ons nog na toen we weg liepen.
![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, gaat allemaal z'n gangetje.~FEYENOORD~
En ff later stonden ze te bekken met de leftovers van de bar waarna die cougar weg ging met de barman.quote:Lach met een schone bips![]()
Jij bent stom met je kut Utrecht! Mijn cluppie had al veel verder voor moeten staan op de restquote:![]()
Gaat wel goed dus met je cluppie.Lach met een schone bips![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?~FEYENOORD~
Ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij nog geneukt de laatste tijd?Bijna weer maagd.
Net zoals jij nu toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, ze wilde een jonkie tussen haar lakens hebben!Keek ons nog na toen we weg liepen.
Maar wel een oude leeuw dus....quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar wel met blote klauwen.In dat geval, kun je die DM negeren @mascara-klodder ?
![]()
![]()
Ik heb hem gewoon op de app hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
OhIn dat geval, kun je die DM negeren @:mascara-klodder
![]()
![]()
Kut! was wel vergeten mijn foto weg te halen. Nu weet je dat ik mokerlelijk benquote:
Ik volgde hem nog een tijdje op instagram, maar @loveyoulongtime heeft zijn account daar opgezegdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon op de app hoor
https://www.instagram.com/blotepootjes/![]()
Ookal ben je niet het type man waar ik op val....je bent supercutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut! was wel vergeten mijn foto weg te halen. Nu weet je dat ik mokerlelijk ben![]()
![]()
Mispiggy69 is mijn nieuw account, heb ik daar ook verteld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik volgde hem nog een tijdje op instagram, maar @:loveyoulongtime heeft zijn account daar opgezegd
https://www.instagram.com/blotepootjes/Lach met een schone bips![]()
Ow ja, dat helpt echtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal ben je niet het type man waar ik op val....je bent supercute
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te makenquote:![]()
Nein man, ik geef geen neuk
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te maken![]()
Nein man, ik geef geen neukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nietBijna weer maagd.
lekker droog staan
Van mij moet je geen complimenten verwachten, die schijnen nooit goed te vallen. Toen ik laatst poste dat @ToT er zo smakelijk uit zag dat mijn bejaarde buurvrouw wel een beschuitje met hem zou willen eten, viel dat ook verkeerdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik wil cute zijn voor ALLEMAAL... Denk weer afspraak maken om wat aanpassingen te maken![]()
Nein man, ik geef geen neuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!
[..]lekker droog staan
![]()
![]()
Ja iedereen vind mongooltjes cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat was echt zeer lief bedoeld![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken
Neger, wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij moet je geen complimenten verwachten, die schijnen nooit goed te vallen. Toen ik laatst poste dat @:tot er zo smakelijk uit zag dat mijn bejaarde buurvrouw wel een beschuitje met hem zou willen eten, viel dat ook verkeerd![]()
![]()
Heb vriendin, en vreemdgaan doe ik dan ook weer niet. En beetje video seksen tel ik dan ook weer niet als neuken. Eerlijk iets wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geef geen neuk en ontvangt geen neuk!
[..]lekker droog staan
Wat zeg je nou over mijn profielfoto?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja iedereen vind mongooltjes cute![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken![]()
![]()
Ooh dus er wordt wel gefuckt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja iedereen vind mongooltjes cute![]()
Nee joh, ik loopt maar te fucken
Is ditDan toch een leugen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik nietBijna weer maagd.
Dacht ik net mn soulmate gevonden te hebben
Heul niks, meer over de acceptatie van mongooltjes zijn altijd cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat zeg je nou over mijn profielfoto?
Weet ik toch schatquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb vriendin, en vreemdgaan doe ik dan ook weer niet. En beetje video seksen tel ik dan ook weer niet als neuken. Eerlijk iets wel.
Ik plaag je maar.
Niet vreemdgaan zouden meer mannen moeten doen!
Die van mij is ook gewoon cutequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heul niks, meer over de acceptatie van mongooltjes zijn altijd cute![]()
![]()
Mongooltjes zijn altijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij is ook gewoon cuteAls iedereen zo blij in het leven zou staan
Is wel lastig soms hoor, merk ook dat ik daardoor wat minder uit ga. Wil het niet verpesten, want als ik wel vreemd zou gaan zou ik het ook vertellen. En ik wil het niet verkutten door ff snel te seksen en klaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet ik toch schat
Ik plaag je maar.
Niet vreemdgaan zouden meer mannen moeten doen!Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: