abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:47:56 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215383583

Hier weer verder....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215383779
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:16:08 #3
37150 livelink
pi_215383802
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:13 schreef Kyara het volgende:
Even geen lego maar ik ben weer terug van mijn 2 nachtjes alleen weg en het was heerlijk. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee maar ik heb echt genoten. Helemaal niet awkward, ook alleen uit eten niet. Mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen. Ik vond het voor herhaling vatbaar (mijn gezin alleen niet zo).
Fijn Kyara!
pi_215383866
quote:
Je gezin heeft je al 362 dagen in het jaar, die 3 dagen/2 nachten moeten ze jou maar gewoon gunnen :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:27:02 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215383916
quote:
Mooi!

Ze wennen er maar aan, wat goed is voor jou is uiteindelijk ook goed voor hen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215384014
Fijn @Kyara :)

En lego, ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik toen de Black Pearl niet heb gekocht. Toen was ie iets van 130 euro en krent die ik voor mezelf ben, vond dat te duur :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:42:29 #7
37150 livelink
pi_215384046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Fijn @:Kyara :)

En lego, ik heb nog steeds zoveel spijt dat ik toen de Black Pearl niet heb gekocht. Toen was ie iets van 130 euro en krent die ik voor mezelf ben, vond dat te duur :')
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?
pi_215384072
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:42 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik vind Lego ook vooral toch wel te duur hoor. Daar hoef je geen krent voor te zijn. Maar kan je hem niet alsnog kopen?
Jawel, bij bol :Y voor 1999,99 euro :X :X :X :X
Maar dit soort lego houdt toch wel redelijk zn waarde.
Kocht voor dochter Ewok village, 260 euro (jup, voor haar wel :D ) en die is nu ook veeeel duurder.

Edit: die staat nu voor 600 euro :')
If they say
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 21:48:11 #9
37150 livelink
pi_215384089
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jawel, bij bol :Y voor 1999,99 euro :X :X :X :X
Maar dit soort lego houdt toch wel redelijk zn waarde.
Kocht voor dochter Ewok village, 260 euro (jup, voor haar wel :D ) en die is nu ook veeeel duurder.
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zitten :D ). Maar die was nog wel wat goedkoper zelfs.
pi_215384115
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:48 schreef livelink het volgende:

[..]
Absurde prijs. Mijn broer heeft de Titanic gekocht en door de kinderen van vrienden laten bouwen (dat zag hij zelf niet zitten :D ). Maar die was nog wel wat goedkoper zelfs.
Die is ook prachtig O+ Wel handig, geen pijnlijke vingers van dat bouwen :D
Zoon bouwde mijn orchideeën, die staan in de slaapkamer. Kocht steeds nieuwe echte dus dit was een perfecte oplossing :)
If they say
pi_215384693
Ik heb een Harry Potter Lego verzameling en zoon spaart Speed Champions.
Ooit -later als ik rijk ben- wil ik de originele WegisWeg (á 450 euro :o )
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215384860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 22:48 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik heb een Harry Potter Lego verzameling en zoon spaart Speed Champions.
Ooit -later als ik rijk ben- wil ik de originele WegisWeg (á 450 euro :o )
Belachelijk toch die prijs :X Ik kocht die voor dochter in december 2011 voor 132,99 euro
If they say
pi_215384876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Belachelijk toch die prijs :X Ik kocht die voor dochter in december 2011 voor 132,99 euro
Niet waar! :o

Ik kan me geen situatie voorstellen dat ik dat geld voor een Lego set zou neertellen.. dus helaas, het blijft bij dromen ;)
pi_215384986
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 23:01 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Niet waar! :o

Ik kan me geen situatie voorstellen dat ik dat geld voor een Lego set zou neertellen.. dus helaas, het blijft bij dromen ;)
Tis echt idioot wat die sets nu kosten. Ze heeft ook de originele Zweinstein voor de prijs van ergens in 2010.

Het zijn wél leuke verjaarskadootjes altijd, zeker als je kinderen hebt die er van houden. Ik krijg elk jaar een lijst met legozooi. Dit jaar staan de Marvel Wolverine, (die klauw) en de sorteerhoed van Harry Potter op zoons lijstje.
Dochter vraagt niks meer van lego. Die kan de gebouwde sets niet meer kwijt en heeft nu een stapel sets nog in dozen staan _O-
Maar voor mezelf... :N
If they say
pi_215386820
Hier gaat oa het Hocus Pocus huis van Lego onder de Kerstboom voor verloofde. Geen enkele moeite met geld aan Lego uitgeven :)
pi_215386955
Ik wil de nightmare before christmas set ooit hebben maar nu even niet. Heb nog zoveel liggen om te bouwen en in juni de lotr barad-dur gekocht (au!). Ik heb gelukkig geen andere dure hobby's :P
pi_215386985
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:46 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik wil de nightmare before christmas set ooit hebben maar nu even niet. Heb nog zoveel liggen om te bouwen en in juni de lotr barad-dur gekocht (au!). Ik heb gelukkig geen andere dure hobby's :P
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.

Wij hebben meer Lego opgeslagen dan gebouwd.
pi_215387002
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:54 schreef exode het volgende:

[..]
Let er wel op dat je hem koopt voordat hij bij Lego uit de collectie gaat.

Wij hebben meer Lego opgeslagen dan gebouwd.
Hij is net uit dus ik heb nog even.
Beste koop van dit jaar was het eldorado fortress in een aanbieding voor 160 (advies 215). Toen wist ik niet dat hij er dit jaar uitging, anders had ik er 2 gekocht. Het kriebelt om hem even te laten liggen en dan te verkopen maar dan weet ik zeker dat mijn kleuter mij later in het meest crappy verzorgingstehuis stopt :D
Plan voor nu is m een jaar of 2 te laten liggen en dan samen te bouwen O+

Ik heb op zich geen probleem om geld uit te geven aan mezelf. Ik werk en spaar ervoor. Je leeft maar 1 keer.
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:02:23 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215387011
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:05:16 #20
37150 livelink
pi_215387020
quote:
:D
pi_215387072
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Zou het iets genetisch zijn, die oneindige liefde van jullie?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215387093
quote:
Jij ook nog wel even doorbouwen in je huis ;)

Hier staat voor ons doen weinig opgebouwd. Stilte voor de Kerst storm. Ik had The appartements en Central Perk van Lego in een groot gebouw verwerkt. Dat was ik zat, dus die heb ik afgebroken en de sets gewoon weer uitgestald in de woonkamer.

Wij kopen nooit voor doorverkoop, wel bewaren we van veel sets de dozen, je weet maar nooit.

Tijdje geleden zelfs een Lego miskoop gedaan. De Londen telefooncel. Ik vond het niet leuk om te bouwen en het staat voor geen meter bij de rest dus die staat op Marktplaats.

Droom van verloofde en de kinderen is een soort Disneyland te bouwen. Wie weet gebeurt dat ooit.
pi_215387106
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees alle legopraat hier elke keer met zoveel verbazing. Bij ons thuis vindt niemand er een hol aan, zowel in mijn eigen gezin als dat waarin ik opgroeide (en de gezinnen van mijn sibs).
Ik had als kind geen Lego, verloofde ook niet. Wij zijn begonnen met een Kerstsetje, leuk op de schoorsteenmantel. Het is voor mij zo heerlijk rustgevend, zoals anderen puzzelen of breien.

Inmiddels bouwen we zelf ook dingen, dus niet uit een boekje. Dat vind ik nog leuker.

En laten we eerlijk zijn, als ik dit niet zou doen, zou ik vierkante ogen van Netflix en gamen krijgen. O-)
pi_215387131
Lego O+
Mijn zoon en ik sparen harry potter, maar het gaat niet zo snel, de sets die we nu willen beginnen bij 140 euro en dat is voor mij best veel geld. :{ maar we sparen vrolijk door.

Ik las iets over lego bij de notaris, Mijn kinderen gaan naar een tandarts die gek is op lego, staan allemaal bouwwerken in de wachtkamer, in de balie zijn allemaal lego poppetjes verwerkt en er zijn lego poppetjes van hem en zijn assistentes. Echt zo tof!
S. 2014
J. 2016
pi_215387138
quote:
Zoo waar _O-

quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:16 schreef Vanyel het volgende:
Denk het, ik bouw al lego sinds mn 6e ofzo en mijn kinderen al een stuk eerder met duplo :Y
En als beide ouders van de lego zijn, zoals mijn dochter en haar man, dan weet je dus écht niet meer waar je alles moet laten met nu 2 straks 3 collecties _O-

En wij gaan zo richting Maastricht. Zoon is zo goed als nieuw en mijn oog is niet verder vertieft dus lets go! *O*
If they say
pi_215387158
Ik had als kind wat lego. Paar kleine setjes en die mooie rode emmers die ze in de jaren 80 hadden. Hier is het tijdens coronatijd begonnen. 1 set gekocht die ik tof vond en het is niet gestopt. Vriend heeft t ook geprobeerd en de smaak ook te pakken gekregen. Hij is meer van de technic.
Kinderen hadden eerst primo, dan duplo en kleuter wil nu alleen maar lego krijgen.
Het is idd rustgevend. Ik bouw wel gewoon uit het boekje. Gewoon ontspannend. Met twee jonge kinderen is het iets waar ik zelfs na wat minder slaap of een slopende dag nog mentale capaciteit voor heb :P
Ik waak er wel voor dat het geen verzamelen wordt. Dus niet kopen om te kopen omdat een collectie van thema x of type y compleet moet zijn. Dan loop je helemaal leeg.
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:38:03 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215387201
Ik ben zo bejaard dat Lego "voor jongens" was, maar dat liet ik me niet vertellen en mijn ouders deden daar ook niet aan mee, dus ik had idd ook al heel jong Lego.

SPOILER: Geen Legoverhaal, wel een tijdsgeestverhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215387219
Ik bouwde liever hutten dan lego :+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215387241
Dat deden ze 15 jaar geleden bij dochter op school nog steeds @Leandra Kreeg ze een pop en dat vond ze vreselijk :{ Maar daar liepen ze wel vaker achter :')
If they say
pi_215387275
Het tofste wat ik ooit op school voor Sinterklaas kreeg was een Jurassic Park kleurset.
Iedereen mocht van nr. 1-4 ofzo z’n voorkeur doorgeven en aangezien ik nooit mazzel had, ging ik er vanuit mijn 1e keus nooit te krijgen.
Ik was zo blij! *O* En voelde me heel stoer. 8-)
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:49:20 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215387276
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Dat deden ze 15 jaar geleden bij dochter op school nog steeds @:Leandra Kreeg ze een pop en dat vond ze vreselijk :{ Maar daar liepen ze wel vaker achter :')
Damn, toen nog? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215387281
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Dat deed ik allebei, 1 sluit het ander niet uit :P
S. 2014
J. 2016
pi_215387286
Oorlogje spelen. :P
Maar goed, Barbies waren echt mijn ding, verder Lego, tekenen en Nintendo.
pi_215387299
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Damn, toen nog? :o
Jup, echt te erg voor woorden :X

Vroeger ging ik elk jaar naar het sinterklaasfeest van het werk van mijn verwekker. Dan vulde mijn mams het verlanglijstje in: lego, lego of lego O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 27-10-2024 09:00:11 ]
If they say
pi_215387444
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ook, hutten bouwen, zwemmen, voetballen, buskruit, stoepranden etc etc.
pi_215387649
Hier staat de Lego Loop achtbaan op de eettafel. Die ga ik vandaag ombouwen naar een wintertafereel.
Ernaast staat een dungeon and dragons Lego set van mijn man. Oudste kind lego't ook graag. Liefst technisch/mindstorms. Jongste heeft er minder mee.

Ik wilde vroeger altijd al met lego spelen. Was altijd al zo'n beta meisje. Ik ben ook heel blij dat ik 2 jongens heb met technische inslag. Ik zou niet weten wat ik moet met poppen en make up :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215387655
SPOILER
pi_215387666
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:31 schreef PoesInDoos het volgende:
SPOILER
Leuk!
pi_215387674
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:31 schreef PoesInDoos het volgende:
SPOILER
O+ O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_215387684
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
O+ O+ O+
Hoe ver zijn jullie al? O+

Ik koop er max 2 per jaar, 1 voor m'n verjaardag en 1 voor Kerst. Af en toe een AliExpresje tussendoor..
pi_215387692
Gaat niet helemaal goed met de koffers. Ik tilde de eerste van het bed maar vergat dat ie nog open was :')
In de tweede koffer moest nog iets bij, die zat wél dicht maar die deed ik opsekop open :')
Ik en stress, neuh :') :D

Gaaf Poes! O+
If they say
pi_215387737
Wij hielden van Barbies, Duplo, hutten bouwen, IVN, muziek maken.
Ik was toen al een kind met vele hobby’s en dat is eigenlijk nog steeds zo.
En een mens met vele gezichten. Ik houd van menigtes en stappen, maar ook van alleen zijn en lezen. Ik heb thuis graag mijn luxe, maar ben deze week mega gelukkig geweest op de camping.
Gelukkig hoeft het niet allemaal in een hokje, want daar zou ik niet mee om kunnen gaan :)
pi_215387761
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Gaat niet helemaal goed met de koffers. Ik tilde de eerste van het bed maar vergat dat ie nog open was :')
In de tweede koffer moest nog iets bij, die zat wél dicht maar die deed ik opsekop open :')
Ik en stress, neuh :') :D

Gaaf Poes! O+
Geen stress gaan hebben nu hè. Je weet inmiddels hoe je in Maastricht moet komen en alles wat je vergeet kun je daar ook kopen ^O^
Je vakantie is nu gewoon begonnen en dan ga je lekker genieten :*
pi_215387832
Heel fijn dat je kan gaan Mush! Geniet lekker met zijn 2tjes O+

Gisteren was hier een niet al te beste dag. De kinderen hadden constant ruzie, zaten elkaar zo ontzettend in de weg en wisten niet wat ze met zichzelf aan moesten.
Vandaag startte vroeg (hoera klok terugzetten) maar ze zijn zo lekker bezig. B is een kettingreactie aan het bouwen door de halve woonkamer met kapla, domino, een ventilator en weet ik veel wat nog meer.
En Juul keutelt rond, van kleuren naar een knikkerbaan maken, van 10 stiekjes in mijn haar doen tot buiten met de kat kletsen.

Heerlijk.
pi_215388295
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:40 schreef LeSage het volgende:

[..]
Geen stress gaan hebben nu hè. Je weet inmiddels hoe je in Maastricht moet komen en alles wat je vergeet kun je daar ook kopen ^O^
Je vakantie is nu gewoon begonnen en dan ga je lekker genieten :*
Je hebt gelijk :Y We hadden alleen de Uber al besteld dus we moesten echt op de tijd letten :D
We zijn nu op Amsterdam centraal dus stress is weg.
Op slag van kakken toch even in mn tas geloerd voor mn puffer en die was bijna leeg dus nog snel een nieuwe kunnen pakken :)

Lekker ochtentje zo exode O+
En dank, gaan we zeker doen :)
If they say
  zondag 27 oktober 2024 @ 10:30:31 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_215388317
Ik kocht op mijn 16e nog een legodoos met bouwsteentjes. Helaas gewoon echt geen ruimte, of het inkomen, om al die prachtige dingen te maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215388524
Zoon heeft zn Nintendo mee. Maar vergat zn games :|W :')
If they say
pi_215388578
Lego wordt hier in huis het meest mee gespeeld denk ik. De kinderen bouwen vooral uit de boekjes en gaan er daarna mee spelen, en wij als volwassenen hebben een paar wat grotere sets die af en toe te voorschijn komen. Momenteel is de Mario lego het populairst, maar levels bouwen, zoals het oorspronkelijk bedoeld was, vinden ze niet leuk, dus ze bouwen nu verschillende dingen waar ze met de poppetjes mee spelen.
  zondag 27 oktober 2024 @ 11:57:00 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215389034
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 10:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon heeft zn Nintendo mee. Maar vergat zn games :|W :')
Per ongeluk?? ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215389324
Wij vertrokken gisteren op vakantie. A9 dicht, dikke file op de A10 en de tijd om op Schiphol te komen liep alleen maar op. Dus uiteindelijk via het Amsterdamse Bos gereden :+ toen bleef het vliegtuig een uur aan de grond staan omdat het onweerde op de plaats van bestemming. Alle skills om de dreumes rustig te houden uit de kast getrokken. Toen hebben we 1,5 uur staan wachten in de rij voor de huurauto. De dreumes rolde tegen die tijd over de grond en likte eraan :') 2,5 uur later dan gepland in het hotel, gelukkig eten Spanjaarden laat dus we konden nog mooi aanschuiven. En toen hadden we een briljante nacht en is iedereen blij O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215389328
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Met een meidenkwartet
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:32:52 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_215389385
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Ik wil maar 1 Lego set: het Home Alone huis. Al jaren en hik er steeds tegenaan er zo veel geld aan uit te geven.
Maar: je wilt hem al jaren en had dus ook al jaren plezier kunnen hebben van een grote uitgave, want de uitgave per jaar een stuk minder maakt. Dus als je het kan missen, zou ik het gewoon doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:33:25 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_215389392
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Clubsoda het volgende:
Wij vertrokken gisteren op vakantie. A9 dicht, dikke file op de A10 en de tijd om op Schiphol te komen liep alleen maar op. Dus uiteindelijk via het Amsterdamse Bos gereden :+ toen bleef het vliegtuig een uur aan de grond staan omdat het onweerde op de plaats van bestemming. Alle skills om de dreumes rustig te houden uit de kast getrokken. Toen hebben we 1,5 uur staan wachten in de rij voor de huurauto. De dreumes rolde tegen die tijd over de grond en likte eraan :') 2,5 uur later dan gepland in het hotel, gelukkig eten Spanjaarden laat dus we konden nog mooi aanschuiven. En toen hadden we een briljante nacht en is iedereen blij O+
Vooral dat laatste klinkt erg fijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215389399
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 11:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Per ongeluk?? ;)
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, wel :D

Boh @Clubsoda, dat was een lekker begin van de vakantie :{ Alles stond gister vast, was drama op de weg.
Maar jullie zijn er en geniet ervan :)
If they say
  Moderator zondag 27 oktober 2024 @ 12:42:24 #55
382129 crew  Donna
pi_215389498
Ik vind Lego geweldig. Dochters helaas niet. Toevallig net nog een vraag over gesteld in het speelgoed topic.

Barbies vind ik nog leuker. De jongste gelukkig ook.
Ik heb zelfs een verzameling. 😇🥰
pi_215389512
Ik heb nog een bak met Barbies en attributen. Z. heeft er weinig interesse in.
Ik heb net een paar dagen besloten dat het nu echt de deur uit moet. :P
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:50:22 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215389559
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef Cathmar het volgende:
Een heel huis voor dat geld, en net als met echte huizen: als je het goed onderhoudt en compleet houdt wordt het alleen maar meer waard :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:51:12 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215389569
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aan zn hoofd te zien toen hij erachter kwam, wel :D

Boh @:Clubsoda, dat was een lekker begin van de vakantie :{ Alles stond gister vast, was drama op de weg.
Maar jullie zijn er en geniet ervan :)
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215389589
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:34 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hoe ver zijn jullie al? O+

Ik koop er max 2 per jaar, 1 voor m'n verjaardag en 1 voor Kerst. Af en toe een AliExpresje tussendoor..
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)
Zwerkbal
Wisseldrank
Aragog
Dobby
De auto
Het krijsende krot
Toverschool toernooi de aankomst
Het zwarte meer
Privet drive

En voor sint krijgt hij het toverdrank lokaal.
S. 2014
J. 2016
pi_215389627
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
De zweinsteinexpress ( al heeft zoon die met een vriendje uit elkaar gehaald en in de algemene legobak gegooid dus ik ben al 2 weken bezig alle stukjes te zoeken..)
Zwerkbal
Wisseldrank
Aragog
Dobby
De auto
Het krijsende krot
Toverschool toernooi de aankomst
Het zwarte meer
Privet drive

En voor sint krijgt hij het toverdrank lokaal.
Oh wauw! O+ Ook al een heel end op weg O+
pi_215390048
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het echt per ongeluk was zou ik een nieuw spel met hem kopen.
Was écht per ongeluk. Hij heeft zo'n pokedex waar al zn games inzitten. Was vanmorgen ook best chaotisch omdat we normaliter de avond ervoor al inpakken maar omdat het nog niet zeker was of hij beter zou zijn... Wie weet heeft ie mazzel en zeg ik zomaar ja, tegen een nieuwe game ;)
If they say
pi_215392196
Wij waren vandaag uitgenodigd in het Openluchtmuseum in Arnhem. Deze dag zou normaal niet onze keuze zijn geweest, zó druk. Nu hebben we wel eens de Canon van Nederland bekeken, die hebben we de vorige keer overgeslagen. Best een aanrader, veel leuker dan het leek!
pi_215392589
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!

Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.

Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 oktober 2024 @ 17:52:09 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215392615
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:
Fijne vakantie Clubsoda! Klinkt als een stressvol begin, maar een nachtje slapen doet gelukkig een hoop!

Het openluchtmuseum hopen we deze zomer mee te pakken, als we daar in de buurt in een huisje zitten. Nog nooit geweest.

Ik heb een bh-beugel die gebroken is. Iemand ervaring of dat nog redelijk makkelijk te fixen is? Anders wordt het enkele reis kledingcontainer helaas.
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215392708
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:52 schreef Ynske het volgende:

[..]
Open tornen, nieuwe beugel erin en vast naaien
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
pi_215392777
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Is een beugel merkafhankelijk? Of zou in principe elke beugel van dezelfde cupmaat goed moeten zijn? De beugel eruit halen is iig een poging waard!
Niet merkafhankelijk, je kunt een beugel uit een oude bh halen, zolang het maar dezelfde cup is.

Iemand tips voor leuke vakantieparken die ook nog betaalbaar zijn? Met veel activiteiten en vermaak voor kids van 8 en 10.
S. 2014
J. 2016
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 oktober 2024 @ 18:23:02 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215392927
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Standaard
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215393328
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 16:59 schreef Hupje het volgende:
Wij waren vandaag uitgenodigd in het Openluchtmuseum in Arnhem. Deze dag zou normaal niet onze keuze zijn geweest, zó druk. Nu hebben we wel eens de Canon van Nederland bekeken, die hebben we de vorige keer overgeslagen. Best een aanrader, veel leuker dan het leek!
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺
pi_215394033
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:00 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Ik was er donderdag. Fijnste plek in Nederland wat mij betreft ☺
Ik vind het er heerlijk! Toen ik ooit in Arnhem woonde ging ik er vaak gewoon even wandelen (met mijn museumkaart).
Ik had alleen de Canon nog nooit gezien. Nu wel dus: aanrader!
pi_215396647
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef FlyingFish het volgende:

Had mijn vrouw een paar keer, bracht ze hier toen naar de kledingmaker in het dorp. Die maakte het voor ¤ 12,50, was in ieder geval goedkoper dan een nieuwe bh :+

Over lego gesproken, mijn meiden hebben beiden aardig wat lego friends. Daar speelden ze in het begin heel lief mee, toen kakte het in en nu hebben ze het eindelijk weer een beetje herontdekt. Leuk vind ik dat O+
pi_215397205
Vriendin van mij gaf aan dat ze altijd als een bh versleten was ze de beugels er uithaalde en bewaarde voor als ze ooit een gebroken beugel heeft.

Ik heb nooit hele dure bh’s dus als er ooit een keer een beugel breekt gaat hij bij mij weg.
Heb ook altijd hetzelfde model. Deze heeft een tijdje wel een slechte batch gehad qua beugels, de een na de ander brak. Nu gaat het weer een hele tijd goed.

Maar ik ben zelf ook niet zo’n held met naald en draad dat ik op het idee kwam om ze te vervangen. Maar ik kan me zeker voorstellen als het wat duurdere bh’s zijn dat je ze wel wil vervangen.

Lego hebben ze hier wel een paar sets gehad. Dit was dan leuk bij het in elkaar zetten. Maar daarna blijft het ongebruikt staan. Dochter heeft nog een ziekenhuis gehad daar heeft ze wel even mee gespeeld maar ook niet veel.

Ook een hele bak met diverse LEGO ooit opgekocht, dat is wel een tijdje gebruikt, maar ook niet heel uitgebreid.

Ik heb zelf ook niet veel met Lego, maar zat laatst het melkwegstelsel. Die vind ik erg gaaf en wil ik in het nieuwe huis graag maken en aan de muur hangen. Maar man vind hem niks. Dus geen idee, denk dat het hem niet zal gaan worden helaas. Ik vind het dan weer te duur om hem te maken en in de kast te leggen
pi_215397450
Zoon heeft een soort van stellagekast in zn kamer, alleen voor de lego :D
Hij is nu af en toe bezig met bouwen aan de geheime kamer, al past die waarschijnlijk niet meer in zn kast :') Aan de slag om Zweinstein is hij nog niet eens begonnen. Nouja, scheelt iig ruimte :+
De paarse Harry Potter bus ligt ook nog ergens in een la maar daar is ie wat van kwijt. Maar es kijken wat en dan maar steentjes bestellen.

Zn eerste buit is binnen btw. Onderzetters van Naruto :')
If they say
pi_215399374
Venom 3 maar geannuleerd en hopelijk dat we morgen wél kunnen want de bios is woensdag dicht.
Zoon zit weer op de plee ;(
If they say
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:53:41 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215399429
:{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 oktober 2024 @ 09:57:44 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215399457
Wij hebben langzamerhand wat lego in huis gehaald. En waar de oudste er echt niks aan vindt (die bouwt niet uit het boekje, ook niet zelf en speelt er ook niet mee), vindt de jongste het wel heel leuk om zelf te bouwen. Die krijgt van de kerstman bij opa en oma zo'n grote doos met allerlei blokjes. Naast de monstertruck, kleine brandweerauto en wat andere kleine setjes die hij al heeft.

Barbies vind ik zelf niks. Maar dat zit 'm meer in de idiote verhoudingen die die poppen hebben en het beeld dat ik mijn kinderen liever niet meegeef dat vrouwen er zo uitzien of uit horen te zien. Maar dochter vindt het wel leuk, dus we hebben er toch wat in huis, gekregen van een collega... Achja, principes mogen soms best overboord ;-)

Waar hier wel fanatiek mee gespeeld wordt:
- de trampoline
- knutselspullen
- strijkkralen
- klei
- buitenspeelgoed: ballen, fietsen, van die klittenbandovergooidingen, van die dingen waar je balletjes mee kan wegschieten en dan weer vangen (hoe heeet zoiets?)
- puzzelboekjes als de bobo (jongste), donald duck junior (oudste) en losse exemplaren uit de winkel
- auto's en dino's (tegelijk, door elkaar)
- boekjes
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215399575
Nou ja, ik heb ook nog nooit mensen gezien die op LEGO poppetjes leken. :+
  maandag 28 oktober 2024 @ 10:21:53 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215399672
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben langzamerhand wat lego in huis gehaald. En waar de oudste er echt niks aan vindt (die bouwt niet uit het boekje, ook niet zelf en speelt er ook niet mee), vindt de jongste het wel heel leuk om zelf te bouwen. Die krijgt van de kerstman bij opa en oma zo'n grote doos met allerlei blokjes. Naast de monstertruck, kleine brandweerauto en wat andere kleine setjes die hij al heeft.

Barbies vind ik zelf niks. Maar dat zit 'm meer in de idiote verhoudingen die die poppen hebben en het beeld dat ik mijn kinderen liever niet meegeef dat vrouwen er zo uitzien of uit horen te zien. Maar dochter vindt het wel leuk, dus we hebben er toch wat in huis, gekregen van een collega... Achja, principes mogen soms best overboord ;-)

Waar hier wel fanatiek mee gespeeld wordt:
- de trampoline
- knutselspullen
- strijkkralen
- klei
- buitenspeelgoed: ballen, fietsen, van die klittenbandovergooidingen, van die dingen waar je balletjes mee kan wegschieten en dan weer vangen (hoe heeet zoiets?)
- puzzelboekjes als de bobo (jongste), donald duck junior (oudste) en losse exemplaren uit de winkel
- auto's en dino's (tegelijk, door elkaar)
- boekjes
Ik heb heel veel met Barbies gespeeld en ik heb echt geen vertekend beeld van vrouwen of rollen of wat dan ook.
Daarnaast heb ik ook met baby poppen gespeeld en met speelgoedtelefoons en keukentjes.
Maar ook met lego. Daar bouwde ik dan een huistelefoon van. 😋
  maandag 28 oktober 2024 @ 10:26:42 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215399716
Oh, en ook met MLP’s. En ik heb ook geen vertekend beeld van paarden gekregen

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 28-10-2024 10:34:09 ]
pi_215399986
B heeft gisteren uren gewerkt aan een kettingreactie. Inspiratie van Klokhuis en Mark Rober (Crunch Labs). We keken vol verwondering, want hij heeft het geduld van een pinda. Steeds viel er wel iets om en moest hij deels opnieuw starten. Normaal wordt hij dan zo gefrustreerd dat er van alles door de kamer vliegt, maar nu zuchtte hij diep en loste het op, zonder onze hulp.

Ik kijk veel Mythbusters, Mark Rober en Checkpoint met hem en het is zo bijzonder om te zien dat hij veel heeft opgeslagen en dat in de praktijk brengt. Elk onderdeel apart testen bijvoorbeeld.

De baan had oa een Lego trainrails met een zelfgemaakte treintje die de knop van de verlengsnoer op aan 'reed' waardoor een ventilator ging blazen die Kapla blokjes omblies en ergens midden in de baan een telefoon die van een snijplank naar beneden gleed door de trilling van het gebeld worden.

Hij begon om 10 uur en de geslaagde volledige test was om 16 uur.
pi_215400035
Toch maar even de ha gebeld. Maar de assistente weet ook niet wat het nou is, vv of een virus maar waarschijnlijk het laatste. Diarreeremmers zijn geen goed idee want het moet eruit en anders stel je het uit. Maar dit is ook geen doen... :{ Als het over twee dagen nog zo is, moet ik weer bellen en dan krijgt hij er iets voor.
Lullige is dat het steeds op en af is: goede dagen, slechte dagen :')
If they say
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 11:08:52 #81
382129 crew  Donna
pi_215400125
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:21 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb heel veel met Barbies gespeeld en ik heb echt geen vertekend beeld van vrouwen of rollen of wat dan ook.
Daarnaast heb ik ook met baby poppen gespeeld en met speelgoedtelefoons en keukentjes.
Maar ook met lego. Daar bouwde ik dan een huistelefoon van. 😋
Precies. En tegenwoordig heb je ook die petite, tall en curvy Barbies. :Y :Y
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:17:09 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_215400209
Ik kreeg ooit EINDELIJK een barbie met bruin haar. En die moest op mijn (neppe, zelf bij elkaar gespaarde) barbiepaard. En toen brak ik haar been af. HUILEN.

Dus ik snap het wel. Barbies leken niet op mijzelf. Maar dat was de haarkleur en niet het lijf :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215400218
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:11 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, ik heb ook nog nooit mensen gezien die op LEGO poppetjes leken. :+
Echt wel! Ik heb ook vierkante heupen en een platte buik en soms een geel hoofd.
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:18:36 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_215400220
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:52 schreef exode het volgende:

Hij begon om 10 uur en de geslaagde volledige test was om 16 uur.
Helemaal geslaagd? Gaaf! Dat vind ik echt ontzettend knap.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215400231
Wat stom Mush, veel beterschap ;(
pi_215400234
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:18 schreef Troel het volgende:

[..]
Helemaal geslaagd? Gaaf! Dat vind ik echt ontzettend knap.
Ja! Echt zo gaaf, hij stond te juichen en te dansen door de kamer.
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:22:58 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215400267
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef Donna het volgende:

[..]
En die curvy barbie is dus echt niet curvy. Die heeft gewoon een normaal figuur...

Ik weet zelf ook wel dat je geen vertekend beeld krijgt van spelen met een Barbie, maar ik sta er gewoon niet zo achter dat die poppen op echte mensen lijken, maar in realiteit niet eens zouden kunnen lopen met hun verhoudingen... Ik stel me ongetwijfeld aan, maar zo hebben we allemaal iets ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215400273
Dank Poes! En hij wil zo graag naar buiten... Zo maar even de stad in, mocht het fout gaan zijn we zo weer terug.
Als hij dit gister had gehad, hadden we nu thuis gezeten.

En ik kreeg ooit 1 barbie en die heb ik gesloopt :') Was een jaar of 6 en niemand heeft me daarna ooit nog een pop gegeven. Nou wist heel de familie al dat ik niet van poppen hield, wel van beren O+ en dan toch proberen he? :+
If they say
  Moderator maandag 28 oktober 2024 @ 11:38:10 #89
382129 crew  Donna
pi_215400375
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En die curvy barbie is dus echt niet curvy. Die heeft gewoon een normaal figuur...

Ik weet zelf ook wel dat je geen vertekend beeld krijgt van spelen met een Barbie, maar ik sta er gewoon niet zo achter dat die poppen op echte mensen lijken, maar in realiteit niet eens zouden kunnen lopen met hun verhoudingen... Ik stel me ongetwijfeld aan, maar zo hebben we allemaal iets ;)
Dat klopt hoor, maar de 'normale' Barbie om het zo maar even te zeggen heeft ook niet meer de maten van vroeger met die enorm dunne taille, bijna rechte benen en grote borsten. Ze is alleen nog wel echt te lang, in verhouding.
Ik vind het juist jammer dat ze allemaal zulke kleine borsten hebben nu, maar goed. Je moet wat te zeuren hebben. :P :P
  maandag 28 oktober 2024 @ 11:46:32 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215400481
Mijn ouders hebben vrienden in België wonen. En vroeger als ze daar op bezoek gingen gingen wij natuurlijk mee. Hun dochter had echt heel veel barbie spullen. De cabrio, noem maar op. Miljoen miljard kledingstukken. Altijd als ik daar was, wilde ik natuurlijk met de Barbies spelen. Zij niet want zij speelde er elke dag al mee.
pi_215400577
Monchhichi O+
If they say
pi_215400896
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 11:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Neemt allemaal niet weg dat de klassieke Barbie volledig uit verhouding is en in tegenstelling tot legopoppetjes en little ponies wel is gemarket als de ideale vrouw en dat ze via die weg bijdraagt aan vervormen van het beeld van een 'normale vrouw'.

Niet alleen Barbie heeft dat, sterker nog, bij Barbie is er nog soort van een ontwikkeling de goede kant op. Bij andere dingen (ik meen me playmobil te herinneren, en superhelden) is de ontwikkeling de andere kant op. Worden mannelijke poppetjes tegenwoordig bizar breed van boven en smal van onder, hebben vrouwelijke poppetjes enorme tieten en konten vgl hun lichaam.

Het aantal jongens met lichaamsissues en ongezond lichaamsbeeld is hoger dan ooit, bizarre schoonheidsidealen vieren bij beide geslachten hoogtij.
Best wonderlijk dat daar hier zo lollig over wordt gedaan.
pi_215400915
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Neemt allemaal niet weg dat de klassieke Barbie volledig uit verhouding is en in tegenstelling tot legopoppetjes en little ponies wel is gemarket als de ideale vrouw en dat ze via die weg bijdraagt aan vervormen van het beeld van een 'normale vrouw'.

Niet alleen Barbie heeft dat, sterker nog, bij Barbie is er nog een ontwikkeling de goede kant op. Bij andere dingen (ik meen me playmobil te herinneren, en superhelden) is de ontwikkeling de andere kant op. Worden mannelijke poppetjes tegenwoordig bizar breed van boven en smal van onder, hebben vrouwelijke poppetjes enorme tieten en konten vgl hun lichaam.

Het aantal jongens met lichaamsissues en ongezond lichaamsbeeld is hoger dan ooit, bizarre schoonheidsidealen vieren bij beide geslachten hoogtij.
Ik las afgelopen weekend artikelen dat juist Social Media daar een grote rol in spelen. Het zal elkaar misschien versterken maar ik zie meer issues in TikTok, influencers en aanverwanten.
pi_215400931
Ook :Y

Het is imo idd niet het een of het ander. De hele shitzooi (speelgoed, kleding, marketing, socials) versterkt elkaar.
  maandag 28 oktober 2024 @ 12:40:29 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_215400962
Ik hoorde op de radio dat er wel minder narcisten zijn dan vroeger. Omdat door het gebruik van sociale media iedereen meer onzeker is. Ik heb helaas het hele nieuwsbericht niet gehoord, maar ik vond het bijzonder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215401039
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 12:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet alleen Barbie heeft dat, sterker nog, bij Barbie is er nog soort van een ontwikkeling de goede kant op. Bij andere dingen (ik meen me playmobil te herinneren, en superhelden) is de ontwikkeling de andere kant op. Worden mannelijke poppetjes tegenwoordig bizar breed van boven en smal van onder, hebben vrouwelijke poppetjes enorme tieten en konten vgl hun lichaam.

Als een grapje nou ook niet meer gemaakt kan worden.
Dat is wel heel flauw.

Natuurlijk heeft ALLES bij elkaar invloed.
Zoals al geschreven werd: social media, tijdschriften, films, series, etc. hebben daar al decennia een rol in gespeeld.
Ik betwijfel of het hebben van Barbies ervoor zorgt dat je een scheef beeld krijgt van de gemiddelde vrouw.
Dan zit daar in mijn ogen echt meer achter dan een stuk speelgoed.
pi_215401148
Ik heb vroeger echt heel veel met Barbies gespeeld. We hadden een hele barbie speel plek op zolder. Compleet met zelfgemaakt poppenhuis, cafe, camper, paardenkoets... Goede herinneringen aan :Y
Mijn ouders hebben dat allemaal nog. Alleen geen kleinkinderen met interesse in Barbies :D
pi_215401262
Beterschap voor je zoon @Mushanga71, wat naar zeg :(

@exode, wat ontzettend knap van B, wat een doorzettingsvermogen! O+

Barbies, mijn dochters willen ze altijd hebben maar ondertussen spelen ze er nooit (meer) mee. Maar goed, dat hebben ze met wel meer speelgoed :+

Ik weet nog dat mijn zus vroeger into barbie was, die kreeg daar alles van. Ik wilde ook maar kreeg alleen de afdankertjes van mijn zus want ik sloopte die dingen meteen. Speelgoed bleef sowieso nooit lang heel als ik het in handen kreeg :')
pi_215401303
Wat knap van B exode!

Beterschap voor zoon mush! Balen zo op vakantie!
pi_215401389
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:11 schreef Schanu het volgende:
maar ondertussen spelen ze er nooit (meer) mee. Maar goed, dat hebben ze met wel meer speelgoed :+
Dat heeft J met eigenlijk ál het speelgoed :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')