abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215381953
Dit is dus StephanL zijn held:

https://www.theguardian.c(...)ight-march-in-london

Die mag dan van Wilders wél het land binnen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215382008
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is dus StephanL zijn held:

https://www.theguardian.c(...)ight-march-in-london

Die mag dan van Wilders wél het land binnen.
Mijn held _O-

Nu gaat het weer opeens over Tommy Robinson :') Terug naar de Nederlandse politiek
pi_215382018
Ach @Klopkoek tijd voor een vakantie
pi_215382060
twitter

Wat een gemiste kans. Was ze maar teruggestuurd of volgens PVV-recept kansarm gemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215382085
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Wat een gemiste kans. Was ze maar teruggestuurd of volgens PVV-recept kansarm gemaakt.
Ze wilde in ieder geval niet in de slachtofferrol bij extreemlinks.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:05:34 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215382091
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet. Het beste dat je dan kunt doen is inderdaad om ze te pesten en niet welkom te laten voelen, is ook beter voor de integratie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215382225
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet.
Dat lijkt me geen natuurwet.
pi_215382276
quote:
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet. Het beste dat je dan kunt doen is inderdaad om ze te pesten en niet welkom te laten voelen, is ook beter voor de integratie.
Er is geen integratie nodig als ze doorreizen naar een ander EU-land en daar asiel aanvragen. Moet niet volgens de verdragen maar ja, die zijn niet dan ineens niet meer natuurwetten hé.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:48:43 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215382411
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er is geen integratie nodig als ze doorreizen naar een ander EU-land en daar asiel aanvragen. Moet niet volgens de verdragen maar ja, die zijn niet dan ineens niet meer natuurwetten hé.
Ah, we gaan 0 vluchtelingen meer binnenkrijgen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215382417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ah, we gaan 0 vluchtelingen meer binnenkrijgen?
Natuurlijk niet, vluchtelingen eerlijk verdelen over de EU moet het doel zijn.
pi_215382453
quote:
Met de arbeidsmigranten maken we dezelfde fout als in de jaren 60 en 70 (ja, EU-regels verbieden het om Polen en Bulgaren te dwingen je taal te leren).

Een deel vertrekt weliswaar maar een deel ook niet en de EU gaat de regels ook versoepelen (voor de transportsector).

'Links' geven we dan weer de schuld.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215382500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Nober het volgende:

[..]
Ze wilde in ieder geval niet in de slachtofferrol bij extreemlinks.
Neuh, dat is het niet. Deze opportunist had landelijke ambities en dus stapte ze over naar de VVD, de partij van de ministe-president. Nadat het linkse Amsterdam haar alle kansen had gegeven en een zeker leven had (rijke man aan de haak geslagen enz.)

Vervolgens werd ze geparachuteerd door Powned, de populistische slachtofferomroep bij uitstek, en zat ze lachend naast Baudet zijn Soros t-shirt. Want Soros en de linkse elite had het allemaal weer gedaan. Dat is Yesilgöz, boos en verontwaardigd in de camera kijken. Een Oom Tom, niveau Joodse Raad.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 26-10-2024 22:40:19 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215382502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Blijkbaar niet want we zitten onder het gemiddelde en vinden dat teveel. Ik geloof niet dat jij of het kabinet willen voorstellen dat we meer vluchtelingen op gaan nemen?
pi_215382628
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Blijkbaar niet want we zitten onder het gemiddelde en vinden dat teveel. Ik geloof niet dat jij of het kabinet willen voorstellen dat we meer vluchtelingen op gaan nemen?
Ik zeg eerlijk.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:27:16 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215382702
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Onzin op de linkse UU kreeg ik gewoon een gastcollege van Van Beek. Lucassen nooit iets van gelezen. de Haas is wel wat breder gedeeld maar volgens mij ook daadwerkelijk van een hogere status.
Maar in elk geval vind ik dit totaal geen serieuze analyse van het podium van die mensen. Je pleneert dit als feit terwijl het niet meer dan je mening is zonder enige onderbouwing.
[..]
Waar jij heel eenzijdig kritisch op bent. Of wil je echt doen dat van Beek zijn tegenstanders niet wegzet.
[..]
Probeer dat dan eens te onderbouwen, in dit voorbeeld hebben beide toch gewoon wat in de Volkskrant geschreven en dus precies hetzelfde podium.
[..]
Onderbouw zoiets als dit dan eens een beetje. Dit is uiteraard het geroeptoeter dat we van je kennen. Het probleem met het geluid zoals van Beek zit meer in de feitelijkheid ervan. Net zoals je bij klimaatwetenschappers veel meer geluid hebt dat het problematisch is, omdat dat nou eenmaal de feiten zijn.
Is bij migratie het zo dat het heel rechtse geluid gewoon weinig gestaafd is in de wetenschap, het op het schild heisen van een pseudo wetenschapper als van Beek geeft dat ook wel aan. Dat geluid krijgt juist onterecht veel te veel aandacht omdát flink aan diversiteit van meningen wordt gehecht.
Wat de wetenschappelijke discussie juist heel erg schaad is wat jij doet, doen alsof tegengeluid automatisch waardevol is omdat het een ander geluid is.
Daargelaten dat die onderbouwing al herhaaldelijk heeft plaatsgevonden, waarbij de standaard reactie luidde dat dit allemaal 'conservatieve praat' was, of in ieder geval 'achterhaald progressivisme van de jaren '60 dat niet meer aansluit bij het huidige:

Dat Van Beek als een luis in de pels functioneert geeft aan hoe eenzijdig dat debat tot op heden op academisch niveau is gevoerd. Dat i.p.v. een rigoureuze onderbouwde weerlegging van diens werk het voldoende is om als de baas van CBS en types als Lucassen om - zonder die werken gelezen te hebben, aantoonbaar gewoon niet - het volstaat om met wat getwitter en een paar pagina's in de VK je opponent als xenofobe charlatan weg te zetten spreekt van een ontzettende bias.

Regel 1: wil je een opponent op de inhoud aanpakken, lees die inhoud eerst.

Dat je zelf een bias aanhangt is overigens ook volstrekt helder; en aangezien je dat hele DEI-gereutel aan onze universiteiten toejuicht, snap ik ook dat je nooit uit die ijzeren bubbel van het grote gelijk zult stappen: dat is het evangelie waarvan ik sprak. En dus is ook Van Beek nu een leugenaar en een charlatan.

Dat evangelie gaat grofweg als volgt (corrigeer me als ik ernaast zit):
- Als er al problemen zijn met immigratie en/of integratie, is dat voornamelijk zo niet geheel te wijten aan Nederland en Nederlanders;
- Als er kritiek op is, is het negen van de tien keer een absolute zekerheid dat het geen rationele argumenten betreft maar blijken van al dan niet bewuste xenofobie en/of racisme;
- Diversiteit is een kracht, maar wel een bepaalde vorm van diversiteit.

Van al deze drie geloofswaarheden kunnen we talloze exempels alleen al uit POL halen.

Waar ik me vooral over zou uitspreken tegen Van Beek, zijn zijn onrealistische, ongrondwettelijke en voor mij inhumane 'oplossingen': het opzeggen van verdragen en zelfs deportatie. Al was het maar omdat ik ook het gelijkheidsbeginsel een warm hart toedraag en Van Beek op geen enkele wijze wetenschappelijk kan aantonen dat leden behorende tot groep X, en alleen omdat ze tot die groep behoren, bepaalde eigenschappen zouden delen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:29:26 #17
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215382719
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Neuh, dat is het niet. Deze opportunist had landelijke ambities en dus stapte ze over naar de VVD, de partij van de ministe-president. Nadat het linkse Amsterdam haar alle kansen had gegeven en een zeker leven had (rijke Jood aan de haak geslagen enz.)

Vervolgens werd ze geparachuteerd door Powned, de populistische slachtofferomroep bij uitstek, en zat ze lachend naast Baudet zijn Soros t-shirt. Want Soros en de linkse elite had het allemaal weer gedaan. Dat is Yesilgöz, boos en verontwaardigd in de camera kijken. Een Oom Tom, niveau Joodse Raad.
Persoonlijk ben ik blij hoe je dat zogenaamd inclusieve en geweldige 'progressieve' denken dat je aanhangt zelf steeds weet te ondermijnen.

Katholieken moeten we al zo min mogelijk van hebben, nu zijn niet-blanke Nederlanders met een ongewenste politieke voorkeur Uncle Toms.

Ga zo door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215382846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Persoonlijk ben ik blij hoe je dat zogenaamd inclusieve en geweldige 'progressieve' denken dat je aanhangt zelf steeds weet te ondermijnen.

Katholieken moeten we al zo min mogelijk van hebben, nu zijn niet-blanke Nederlanders met een ongewenste politieke voorkeur Uncle Toms.

Ga zo door.
Het was wel degelijk een (aankomend) probleem dat Katholieken de meerderheid van Nederland gingen vormen, loyaal aan Rome waren, en je in delen van Nederland stemuitslagen zoals in Noord-Korea zag. Met meer dan 90% voor de KVP of RKSP.

Yesilgöz is een (oud-)vluchteling. Weliswaar kun je ook dan denken dat niet iedereen vluchteling kan zijn, maar nu zo enthousiast de ontmenselijkende en neo-nazi vrienden van de PVV omarmen maakt je van het niveau Joodse Raad en Oom Tom. Mensen terugsturen naar onveilige landen. Haar eigen herkomstland was destijds veilig (uiteraard kwam zij hier naartoe vóór de Cohen-wetten).
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:45:28 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215382911
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het was wel degelijk een (aankomend) probleem dat Katholieken de meerderheid van Nederland gingen vormen, loyaal aan Rome waren, en je in delen van Nederland stemuitslagen zoals in Noord-Korea zag. Met meer dan 90% voor de KVP of RKSP.

Yesilgöz is een (oud-)vluchteling. Weliswaar kun je ook dan denken dat niet iedereen vluchteling kan zijn, maar nu zo enthousiast de ontmenselijkende en neo-nazi vrienden van de PVV omarmen maakt je van het niveau Joodse Raad en Oom Tom. Mensen terugsturen naar onveilige landen. Haar eigen herkomstland was destijds veilig (uiteraard kwam zij hier naartoe vóór de Cohen-wetten).
Zoals ik al zei, ga zo door.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215383216
quote:

[..]
Dat idee lijkt me volslagen onacceptabel voor de partijen in dit kabinet. Immers, we hebben er nu minder dan we op basis van evenredige verdeling op zouden moeten vangen.
pi_215383227
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat idee lijkt me volslagen onacceptabel voor de partijen in dit kabinet. Immers, we hebben er nu minder dan we op basis van evenredige verdeling op zouden moeten vangen.
Dat is incorrect. Ik heb het ook over een eerlijke verdeling. Dus de gehele EU, samen optrekken om opvang te doen. Dat wil jij toch ook, of niet?
pi_215383255
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ga zo door.
Jij laat je door Apartheidsfantasten gek maken met allerlei geleuter over hoe erg woke wel niet is

twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215383295
quote:

[..]
Eens, dan gaan wij naar 60.000 asielzoekers per jaar die een status krijgen, ongeveer. Ipv 30.000. Dat is ons eerlijke deel. En dan eigenlijk ook extra mensen opnemen van de specifieke VN categorie, ipv minder.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215383304

[ Bericht 100% gewijzigd door Hanca op 26-10-2024 20:20:57 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215383317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is incorrect. Ik heb het ook over een eerlijke verdeling. Dus de gehele EU, samen optrekken om opvang te doen. Dat wil jij toch ook, of niet?
Zeker en het percentage asielzoekers wat wij opvangen is lager dan ons percentage van de EU-bevolking.
Ik ben zeker voor Europese afspraken maar dan moeten wij dus wel wat extra gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')