Mijn heldquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is dus StephanL zijn held:
https://www.theguardian.c(...)ight-march-in-london
Die mag dan van Wilders wél het land binnen.
Ze wilde in ieder geval niet in de slachtofferrol bij extreemlinks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Wat een gemiste kans. Was ze maar teruggestuurd of volgens PVV-recept kansarm gemaakt.
Dat lijkt me geen natuurwet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet.
Er is geen integratie nodig als ze doorreizen naar een ander EU-land en daar asiel aanvragen. Moet niet volgens de verdragen maar ja, die zijn niet dan ineens niet meer natuurwetten hé.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet. Het beste dat je dan kunt doen is inderdaad om ze te pesten en niet welkom te laten voelen, is ook beter voor de integratie.
Ah, we gaan 0 vluchtelingen meer binnenkrijgen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:30 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er is geen integratie nodig als ze doorreizen naar een ander EU-land en daar asiel aanvragen. Moet niet volgens de verdragen maar ja, die zijn niet dan ineens niet meer natuurwetten hé.
Natuurlijk niet, vluchtelingen eerlijk verdelen over de EU moet het doel zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, we gaan 0 vluchtelingen meer binnenkrijgen?
Met de arbeidsmigranten maken we dezelfde fout als in de jaren 60 en 70 (ja, EU-regels verbieden het om Polen en Bulgaren te dwingen je taal te leren).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Een heleboel vluchtelingen zullen hier uiteindelijk gewoon blijven, of het kabinet leuk vindt of niet. Het beste dat je dan kunt doen is inderdaad om ze te pesten en niet welkom te laten voelen, is ook beter voor de integratie.
Neuh, dat is het niet. Deze opportunist had landelijke ambities en dus stapte ze over naar de VVD, de partij van de ministe-president. Nadat het linkse Amsterdam haar alle kansen had gegeven en een zeker leven had (rijke man aan de haak geslagen enz.)quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze wilde in ieder geval niet in de slachtofferrol bij extreemlinks.
Blijkbaar niet want we zitten onder het gemiddelde en vinden dat teveel. Ik geloof niet dat jij of het kabinet willen voorstellen dat we meer vluchtelingen op gaan nemen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, vluchtelingen eerlijk verdelen over de EU moet het doel zijn.
Ik zeg eerlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want we zitten onder het gemiddelde en vinden dat teveel. Ik geloof niet dat jij of het kabinet willen voorstellen dat we meer vluchtelingen op gaan nemen?
Daargelaten dat die onderbouwing al herhaaldelijk heeft plaatsgevonden, waarbij de standaard reactie luidde dat dit allemaal 'conservatieve praat' was, of in ieder geval 'achterhaald progressivisme van de jaren '60 dat niet meer aansluit bij het huidige:quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onzin op de linkse UU kreeg ik gewoon een gastcollege van Van Beek. Lucassen nooit iets van gelezen. de Haas is wel wat breder gedeeld maar volgens mij ook daadwerkelijk van een hogere status.
Maar in elk geval vind ik dit totaal geen serieuze analyse van het podium van die mensen. Je pleneert dit als feit terwijl het niet meer dan je mening is zonder enige onderbouwing.
[..]
Waar jij heel eenzijdig kritisch op bent. Of wil je echt doen dat van Beek zijn tegenstanders niet wegzet.
[..]
Probeer dat dan eens te onderbouwen, in dit voorbeeld hebben beide toch gewoon wat in de Volkskrant geschreven en dus precies hetzelfde podium.
[..]
Onderbouw zoiets als dit dan eens een beetje. Dit is uiteraard het geroeptoeter dat we van je kennen. Het probleem met het geluid zoals van Beek zit meer in de feitelijkheid ervan. Net zoals je bij klimaatwetenschappers veel meer geluid hebt dat het problematisch is, omdat dat nou eenmaal de feiten zijn.
Is bij migratie het zo dat het heel rechtse geluid gewoon weinig gestaafd is in de wetenschap, het op het schild heisen van een pseudo wetenschapper als van Beek geeft dat ook wel aan. Dat geluid krijgt juist onterecht veel te veel aandacht omdát flink aan diversiteit van meningen wordt gehecht.
Wat de wetenschappelijke discussie juist heel erg schaad is wat jij doet, doen alsof tegengeluid automatisch waardevol is omdat het een ander geluid is.
Persoonlijk ben ik blij hoe je dat zogenaamd inclusieve en geweldige 'progressieve' denken dat je aanhangt zelf steeds weet te ondermijnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Neuh, dat is het niet. Deze opportunist had landelijke ambities en dus stapte ze over naar de VVD, de partij van de ministe-president. Nadat het linkse Amsterdam haar alle kansen had gegeven en een zeker leven had (rijke Jood aan de haak geslagen enz.)
Vervolgens werd ze geparachuteerd door Powned, de populistische slachtofferomroep bij uitstek, en zat ze lachend naast Baudet zijn Soros t-shirt. Want Soros en de linkse elite had het allemaal weer gedaan. Dat is Yesilgöz, boos en verontwaardigd in de camera kijken. Een Oom Tom, niveau Joodse Raad.
Het was wel degelijk een (aankomend) probleem dat Katholieken de meerderheid van Nederland gingen vormen, loyaal aan Rome waren, en je in delen van Nederland stemuitslagen zoals in Noord-Korea zag. Met meer dan 90% voor de KVP of RKSP.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik blij hoe je dat zogenaamd inclusieve en geweldige 'progressieve' denken dat je aanhangt zelf steeds weet te ondermijnen.
Katholieken moeten we al zo min mogelijk van hebben, nu zijn niet-blanke Nederlanders met een ongewenste politieke voorkeur Uncle Toms.
Ga zo door.
Zoals ik al zei, ga zo door.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een (aankomend) probleem dat Katholieken de meerderheid van Nederland gingen vormen, loyaal aan Rome waren, en je in delen van Nederland stemuitslagen zoals in Noord-Korea zag. Met meer dan 90% voor de KVP of RKSP.
Yesilgöz is een (oud-)vluchteling. Weliswaar kun je ook dan denken dat niet iedereen vluchteling kan zijn, maar nu zo enthousiast de ontmenselijkende en neo-nazi vrienden van de PVV omarmen maakt je van het niveau Joodse Raad en Oom Tom. Mensen terugsturen naar onveilige landen. Haar eigen herkomstland was destijds veilig (uiteraard kwam zij hier naartoe vóór de Cohen-wetten).
Dat idee lijkt me volslagen onacceptabel voor de partijen in dit kabinet. Immers, we hebben er nu minder dan we op basis van evenredige verdeling op zouden moeten vangen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Ik heb het ook over een eerlijke verdeling. Dus de gehele EU, samen optrekken om opvang te doen. Dat wil jij toch ook, of niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat idee lijkt me volslagen onacceptabel voor de partijen in dit kabinet. Immers, we hebben er nu minder dan we op basis van evenredige verdeling op zouden moeten vangen.
Jij laat je door Apartheidsfantasten gek maken met allerlei geleuter over hoe erg woke wel niet isquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ga zo door.
Eens, dan gaan wij naar 60.000 asielzoekers per jaar die een status krijgen, ongeveer. Ipv 30.000. Dat is ons eerlijke deel. En dan eigenlijk ook extra mensen opnemen van de specifieke VN categorie, ipv minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zeker en het percentage asielzoekers wat wij opvangen is lager dan ons percentage van de EU-bevolking.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is incorrect. Ik heb het ook over een eerlijke verdeling. Dus de gehele EU, samen optrekken om opvang te doen. Dat wil jij toch ook, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |