Nog mooiere catch, weer een stukje goedgemaakt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mooie catch, strike out bij bases loaded een klein beetje goed gemaakt.
Was ik nou maar toch opgestaan. Historisch.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 05:38 schreef H.Vviv het volgende:
Freeman slaat Dodgers naar de winst met een grandslam
Je hebt nu de pitch timer/clock, waardoor je als pitcher sneller dan voorheen de bal moet werpen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk zelden MLB, maar voor mijn gevoel ligt het tempo veel hoger dan in de jaren ‘90. Kan dit kloppen?
https://www.mlb.com/glossary/rules/pitch-timerquote:In an effort to create a quicker pace of play, a 30-second timer between batters was implemented in 2023. A timer was also implemented between pitches -- 15 seconds with the bases empty and 20 seconds with runners on. The timer was reduced to 18 seconds with runners on base starting in 2024.
Sinds vorig jaar, daarvoor was het ergerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk zelden MLB, maar voor mijn gevoel ligt het tempo veel hoger dan in de jaren ‘90. Kan dit kloppen?
Dan klopt het wel dat het in 2019 echt verschrikkelijk was ja. Zat op einde 2e inning al biertje zoveel in een stadionquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar, daarvoor was het erger
[ afbeelding ]
Nadeel van het NL commentaar is dat het stadiongeluid amper aanwezig is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben in principe geen honkbalkijker maar dit is wel een hele boeiende serie. Wat een baasje zeg, die Juan Soto. Het Nederlandse commentaar is ook erg goed vind ik.
Er gebeuren veel bizarre dingen deze world series. Maar dit was echt insanequote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:29 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongool die fan
Probeert de vangbal uit de glove te stelen. Kan zomaar de speler z'n arm blesseren. Die zal nu een halve inning voor z'n dure kaartje hebben gezien
quote:
4/72 ook nog eens.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:21 schreef H.Vviv het volgende:
Dodgers halen ook nog Tanner Scott, een van de beste relief pitchers.
Pressly wilde nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:38 schreef Binge-watch het volgende:
Na het tekenen van Profar zijn Alex Bregman en Pete Alonso de twee meest interessante beschikbare free agent position players. Er gaan geruchten dat de Astros closer Ryan Pressly gaan traden richting de Cubs, waardoor een eerder niet waarschijnlijk geachte terugkeer van Bregman toch mogelijk wordt.
Ik kan me niet voorstellen dat de Mets Pete Alonso laten lopen, maar er gaan geruchten dat de Blue Jays hem bijna binnen hebben. Toch denk ik dat de Mets de kans krijgen om het Jays aanbod te matchen en dat Alonso dit seizoen de clean-up man achter Soto wordt.
Ik ben Jays fan dus handen af van Vladdy graag. 😀quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Pressly wilde niet
Ben zelf Angel fan en hoop echt dat ze ver weg blijven Alonso.
Guerrero is FA na het seizoen en de Mets willen graag. Zou Alonso lekker naar de Blue Jays laten gaan.
Oh echt haha.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:09 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ik ben Jays fan dus handen af van Vladdy graag. 😀
Ik verwacht dat Vladdy ook gaat bijtekenen in Toronto. Hij wil, de Jays willen en er wordt momenteel onderhandeld. Ik verwacht vlak voor spring training een verlenging voor 400+ miljoen euro.
Jep, Vladdy heeft ook aangegeven tot aan de start van spring training te willen onderhandelen. Als er dan geen akkoord ligt, gaat hij free agency testen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh echt haha.
Hoop het voor je, dan moet het wel gebeuren dit voorjaar, in free agency wordt het lastig denk ik.
400 miljoen is sowieso achterlijk veel geld. Als je dan inderdaad de 2023 variant krijgt, prima. Maar de twee seizoen daarvoor vielen qua potentie tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:36 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Jep, Vladdy heeft ook aangegeven tot aan de start van spring training te willen onderhandelen. Als er dan geen akkoord ligt, gaat hij free agency testen.
De Jays hebben zeker het geld om hem vast te liggen. Het is de vraag wat ze neer willen leggen. Vladdy liet in de tweede helft van vorig jaar zijn gigantische potentie zien, maar heeft ook mindere seizoenen gehad. Lastig om te bepalen wie Vladdy nou echt is en welk bedrag daar bijhoort.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een homegrown speler en fan favorite laten lopen. Als hij echt free agent wordt zullen de Mets en de Red Sox de prijs flink op gaan drijven.
Als Angel fan ben ik allerminst optimistisch. 70-92 zou ik al knap vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef Binge-watch het volgende:
Poeh, behoorlijke overpay voor een speler wiens achteruitgang al lijkt ingezet.
Leuke move van Jansen richting de Angels. Die hebben toch goede zaken gedaan dit jaar. De AL West ligt ook behoorlijk open. En mocht het niets worden, hebben de Angels wat leuke trade pieces in handen richting de deadline.
Flaherty terug naar Detroit? Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:38 schreef mitt het volgende:
Flaherty naar Detroit.
Langzamerhand zijn de grote namen van het bord. Alleen Alonso en Bregman nog.
En Kenley Jansen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:31 schreef Binge-watch het volgende:
Geen akkoord tussen Vladdy en de Blue Jays...
Dat worden een hoop lege stoeltjes in het Rogers Centre als ze Vladdy in FA laten lopen.
Das de enige speler van de Blue Jays die ik ken van MLB the Show.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:31 schreef Binge-watch het volgende:
Geen akkoord tussen Vladdy en de Blue Jays...
Dat worden een hoop lege stoeltjes in het Rogers Centre als ze Vladdy in FA laten lopen.
Los van de uitkomst wordt het sowieso rete-irritant dat de vraag wat Vladdy gaat doen de komende 9/10/11 maanden boven de markt blijft hangen voor een Jays fan. 🫠quote:
Misschien traden voor Deversquote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:46 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Los van de uitkomst wordt het sowieso rete-irritant dat de vraag wat Vladdy gaat doen de komende 9/10/11 maanden boven de markt blijft hangen voor een Jays fan. 🫠
Voor de Jays wel een franchise bepalende uitkomst. Hij is homegrown en de favoriet van de fans. Als je hem laat lopen, laat je een gapend gat achter. Bichette zal in zijn kielzog volgen, de farm is - op zijn best - matig en er staat niemand klaar om zijn schoenen te vullen. Ook richting andere free agents is dit een slecht signaal.
Hartstikke leuk dat je het stadion renoveert, maar als ze niet oppassen zit er in 2026 nog maar 10.000 man.
Hmmquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:33 schreef Binge-watch het volgende:
Poeh, hopelijk is het geen Tommy John...
Klote moment ook, want hij zal ook een deel van 2026 missen dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:46 schreef Binge-watch het volgende:
Eerste diagnose is toch TJ voor Cole.
Dodgers laten meteen zien waarom ze topfavoriet zijn. Zonder Betts en Freeman 4-1 winnen. Yamamoto al in postseason vorm. Dominantie in honkbal is moeilijk, maar als de starters een klein beetje heel blijven, wie kan ze dan verslaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:28 schreef Binge-watch het volgende:
En los!
Mooi om te zien wat een liefhebbers de Japanse fans zijn. Doodse stilte als de pitcher zich klaarmaakt voor de pitch.
Veel plezier! Heb je ook een voorkeur voor een MLB-team?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zin in. Denk dat ik vanavond een wedstrijd van de Yankees mee ga pakken.
In de AL de Yankees, en in de NL de Pirates.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:31 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb je ook een voorkeur voor een MLB-team?
De Piratesquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In de AL de Yankees, en in de NL de Pirates.
Ik las het. Arme pitcher als oud-Yankee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:49 schreef Binge-watch het volgende:
Zeven homeruns voor de Yankees in de eerste drie innings. Een MLB-record.
Absurd natuurlijk. Net als de zwempakken begin deze eeuw. Voor ze werden verboden miste Pieter zijn derde goud op de 100 meter en werden de recordboeken herschreven.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:06 schreef mitt het volgende:
[ x ]
En het zou allemaal hierdoor komen. Duurt niet lang voordat iedereen deze gebruikt of dat het verboden wordt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:58 schreef Binge-watch het volgende:
Over verboden gesproken. Kersverse Braves speler Profar heeft van een verboden middel gesnoept en krijgt 80 wedstrijden schorsing.
https://www.nu.nl/sport-o(...)ieve-dopingtest.html
Zijn vader was al vroeg oud. Bij Chris Davis dachten ze ook een franchise player binnen te hebbenquote:Op maandag 7 april 2025 18:11 schreef Binge-watch het volgende:
Het is een overpay maar de Jays moeten wel. Het is een signaal dat de front office wil investeren. Wanneer ze Vlad en Bo laten lopen, ga je nooit interessante free agents aantrekken.
Wel heel leuk dat de Jays nu weer echt een franchise player hebben.
Gebeurt tegenwoordig veel te weinig, beetje actie. Wat dat betreft is MLB wel braaf geworden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:24 schreef H.Vviv het volgende:
Was gezellig in de serie tussen de Dodgers en de Padres. Pitchers die vol op de slagmensen gooien
Nee hoor, want ik kijk amper honkbal deze periode.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Die 162 wedstrijden in een seizoen zijn er ook 80 teveel he?
Of is dat vloeken in de kerk?
Kijk nu random naar Detroit-Twins
Het staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot elkaar, maar op die manier bezoek ik met enkele anderen de wedstrijden van Amsterdam Pirates in de Hoofdklasse hier in Nederland, thuis en regelmatig uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik kijk amper honkbal deze periode.
Maar als ik Amerikaan was geweest was ik wel 2x keer per week in t zonnetje gaan zitten in het stadion met een maat.
Beetje babbelen, eten, drankje erbij en honkbal als bijzaak.
Als ik Seattle was zou ik er toch helemaal voor gaan dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:02 schreef Binge-watch het volgende:
De trade deadline komt heel voorzichtig in zicht. Josh Naylor verruilt Arizona voor Seattle.
Altijd een interessante periode in het seizoen dit.
Zeker. En Cal Raleigh gaat dit seizoen ook nooit meer herhalen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ik Seattle was zou ik er toch helemaal voor gaan dit jaar.
Die starting pitchers blijven niet jaren nog zo goed.
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:37 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zeker. En Cal Raleigh gaat dit seizoen ook nooit meer herhalen.
Als ze nog een Eugenio Suarez toe kunnen voegen, hebben ze een behoorlijke line-up. Maar het blijven de Mariners, ze zullen het wel weer verpesten. 😂
Ik weet niet wat ik zie. Sinds eind mei is er iets geklikt en is het gaan lopen. Zonder echte superster of iemand die met veel homeruns het team op z'n rug neemt. Iedereen draagt bij en elke avond is er weer iemand anders beslissend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.
Wel knap van de Blue Jays wat ze doen
Savannna Bananasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:02 schreef tong80 het volgende:
Oeps......................https://www.ad.nl/show/ho(...)lemaal-mis~a4e467f3/
Of Harlem Globetrotters.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Savannna Bananas![]()
Een soort FC de Rebellen.
Dat kan wel wat minder. Uiteindelijk zal een trade voor beide partijen wel de beste oplossing zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Wat is het toch zonde dat Paul Skenes bij die verschrikkkelijk slechte Pirates speelt. Dat gaat nooit wat worden.
Wat kan wat minder. Haten op de Pirates?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat kan wel wat minder. Uiteindelijk zal een trade voor beide partijen wel de beste oplossing zijn.
De Angels zijn toch buyers blijkbaar? Verrassend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.
Wel knap van de Blue Jays wat ze doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |