abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218379787
En de Mets ook met Diaz, Helsley en Rogers in 7,8 en 9.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218381325
De Padres gaan ook weer all-in. Mason Miller naar San Diego, Leo de Vries naar de A's samen met drie andere prospects. San Diego lijkt ook vast te houden aan Suarez, zij hebben ook een bullpen waar je bang van wordt.

De A's hebben ook een bak talent zeg. Die zijn gevaarlijk als ze straks in Vegas zitten. Jammer voor de fans dat ze een cheap-ass eigenaar hebben en ze alles weer weg zullen traden als de dure arb jaren beginnen...
  Redactie Sport donderdag 31 juli 2025 @ 21:32:49 #153
451829 crew  H.Vviv
pi_218382770
Bednar van de Pirates naar de Yankees. Prima arm voor in de bullpen daar. Pirates ontvangt C Rafael Flores (Yankees' No. 8 prospect), C/1B Edgleen Perez (Yankees' No. 14), OF Brian Sanchez
pi_218383514
De Padres gaan maar door. O'Hearn en Laureano gaan naar San Diego, de return voor Baltimore nu nog onduidelijk.

De National League play-off gaan smullen worden.

De Twins verkopen zo'n beetje alles behalve het stadion. Carlos Correa terug naar Houston!
pi_218384852
Yankees hadden beter nog een SP kunnen zoeken. Maar de bullpen kan geweldig zijn;

Williams
Bednar
Doval
Weaver

Nu maar hopen voor ze dat Judge terugkeert.
pi_218385872
En wat te denken van de Padres:

Miller
Suarez
Morejon
Estrada
Adam

8)7
pi_218387585
Ik had verwacht dat de Red Sox ook een klapper zouden maken, maar die hebben opvallend weinig gedaan ondanks dat de American League helemaal open ligt.
pi_218395964
twitter

:')
pi_218444906
Vrijdag in Chavez Ravine: Clayton Kershaw vs. Max Scherzer.

Om half 4 's nachts Nederlandse tijd. 😭
pi_218445339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:55 schreef Binge-watch het volgende:
Vrijdag in Chavez Ravine: Clayton Kershaw vs. Max Scherzer.

Om half 4 's nachts Nederlandse tijd. 😭
Ken je deze?

twitter
pi_218445365
quote:
12s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:50 schreef mitt het volgende:

[..]
Ken je deze?

[ x ]
Ha, nee. Wat een mooi verhaal weer. Honkbal. 😍
pi_218468491
Bekijk deze YouTube-video

Profar maakte een vrij aardige catch
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218468579
twitter

:') :')
  Redactie Sport vrijdag 5 september 2025 @ 10:43:21 #164
451829 crew  H.Vviv
pi_218684829
Pirates gaan echt lekker de laatste tijd.
  Redactie Sport zondag 7 september 2025 @ 12:32:11 #165
451829 crew  H.Vviv
pi_218703072
Yamamoto was op weg naar een no-hitter. Hij had nog maar n out nodig, maar kreeg toen een homerun tegen. Uiteindelijk verloren de Dodgers in de negende inning met 3-4.

twitter
pi_218703898
Pohhh, dat moet met afstand het meest pijnlijke verliee van het seizoen zijn.
pi_218750034
Het is goed spannend in de AL West. De Astros en de Mariners staan gelijk en de Rangers staan er, ondanks een golf aan blessures, maar twee wedstrijden achter.

Volgende week vlieg ik naar Houston voor een roadtrip door Texas. Een bezoek aan de Astros en de Rangers mag natuurlijk niet ontbreken. Volgend weekend staat Astros-Mariners op het programma en op de zondag ben ik erbij! Twee dagen later zit ik in Globe Life Field als de Rangers het opnemen tegen de Twins. Daarna staat de teller op 5/30 van de MLB stadions.
pi_218751403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef Binge-watch het volgende:
Het is goed spannend in de AL West. De Astros en de Mariners staan gelijk en de Rangers staan er, ondanks een golf aan blessures, maar twee wedstrijden achter.

Volgende week vlieg ik naar Houston voor een roadtrip door Texas. Een bezoek aan de Astros en de Rangers mag natuurlijk niet ontbreken. Volgend weekend staat Astros-Mariners op het programma en op de zondag ben ik erbij! Twee dagen later zit ik in Globe Life Field als de Rangers het opnemen tegen de Twins. Daarna staat de teller op 5/30 van de MLB stadions.
Nice *O*

Heel jaloers.
pi_218775879
twitter

Voor wat het waard is.
pi_218809175
twitter

Door zijn nummer zal hij naar mate van tijd steeds grootser gezien worden (hoop ik). Jammer dat het stempeltje van de postseason op hem gedrukt blijft.
  Redactie Sport zondag 21 september 2025 @ 23:04:42 #171
451829 crew  H.Vviv
pi_218839185
Met nog een week te gaan in het regular season moeten de Mets gaan vrezen dat ze het postseason gaan missen. Reds komt op gelijke hoogte met de Mets, die van de laatste 15 wedstrijden elf keer hebben verloren. Ook de Diamondbacks maken in de NL ook nog wel een kansje op de laatste wildcard.

In de AL ligt nog alles open in de divisies. Blue Jays na vandaag wel zeker van het postseason.
pi_218839945
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 23:04 schreef H.Vviv het volgende:
Met nog een week te gaan in het regular season moeten de Mets gaan vrezen dat ze het postseason gaan missen. Reds komt op gelijke hoogte met de Mets, die van de laatste 15 wedstrijden elf keer hebben verloren. Ook de Diamondbacks maken in de NL ook nog wel een kansje op de laatste wildcard.

In de AL ligt nog alles open in de divisies. Blue Jays na vandaag wel zeker van het postseason.
Mets moet zich doodschamen als ze de playoffs niet halen. Zou het wel heel vermakelijk vinden, dat wel.

En @Binge-watch gefeliciteerd!
pi_218839955
twitter

Honkiebal!
pi_218846825
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2025 07:18 schreef mitt het volgende:

[..]
Mets moet zich doodschamen als ze de playoffs niet halen. Zou het wel heel vermakelijk vinden, dat wel.

En @:Binge-watch gefeliciteerd!
Thanks! Nu nog de East pakken. De marge was daar, maar vier nederlagen op rij helpen niet. De Yankees hebben een makkelijk schema, dit gaat nog heel spannend worden.

Gisteren de Astros tegen de Mariners bezocht. Voor het eerst een grand slam gezien! En twee batters later nummer 58 van Cal Raleigh. Na maandenlang de West in handen te hebben, dreigen de Astros nu zelfs buiten de playoffs te vallen.

De ineenstorting van de Tigers is trouwens bijna net zo bizar als die van de Mets. Ze stonden aan het begin van deze maand 9.5 wedstrijd voor op Cleveland en nu nog maar 1. En ze spelen nog tegen elkaar...

Morgen naar de Rangers tegen de Twins. Gaat nergens meer over, maar gaat MLB stadion nummer vijf van me worden. Zin in!
pi_218878450
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:46 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
Thanks! Nu nog de East pakken. De marge was daar, maar vier nederlagen op rij helpen niet. De Yankees hebben een makkelijk schema, dit gaat nog heel spannend worden.

Gisteren de Astros tegen de Mariners bezocht. Voor het eerst een grand slam gezien! En twee batters later nummer 58 van Cal Raleigh. Na maandenlang de West in handen te hebben, dreigen de Astros nu zelfs buiten de playoffs te vallen.

De ineenstorting van de Tigers is trouwens bijna net zo bizar als die van de Mets. Ze stonden aan het begin van deze maand 9.5 wedstrijd voor op Cleveland en nu nog maar 1. En ze spelen nog tegen elkaar...

Morgen naar de Rangers tegen de Twins. Gaat nergens meer over, maar gaat MLB stadion nummer vijf van me worden. Zin in!
Jammer dat je geen dag later was, dan had je deGrom gezien. Maar lijkt me sowieso een vette ervaring!
pi_218878455
twitter

Sports.
pi_218880444
Hoort niet echt hier, maar een regulier baseball-topic loopt er niet.

quote:
Honkballers EK-finalist, werper Kelly maakt indruk als invaller tegen Spanje

De Nederlandse honkballers hebben de finale van het EK gehaald. In Rotterdam werd Spanje met 6-1 verslagen.

Zaterdagavond mag Nederland in de finale aantreden tegen rivaal Itali, dat al tien keer Europees kampioen werd. Nederland pakte al 24 keer de Europese titel.

Spanje kwam vroeg op voorsprong, maar in de derde inning kwam Oranje op 2-1 dankzij een homerun van Jonathan Schoof. Lange tijd veranderde er niks aan de score.

In de zevende inning werd het 4-1 voor Nederland dankzij homeruns van Ray-Patrick Didder en Jiandido Tromp. In de achtste inning liep Oranje nog verder uit.

Succesvolle invalbeurt
Startende werper Tom de Blok, de beste pitcher dit seizoen van de hoofdklasse en kampioen met Neptunus, moest er al in de eerste inning af met een armblessure. Kevin Kelly maakte zijn opwachting als invaller.

Kelly gooide jarenlang afwisselend als startende werper en reliever bij Neptunus en vervult nu de rol van 'closer' bij Oranje. Maar nu was Kelly, die afgelopen seizoen in de Mexicaanse competitie actief was, nodig als 'brandweerman' en dat deed hij met verve. Hij schakelde zeventien Spanjaarden achter elkaar uit en gooide in totaal zestienmaal drieslag.
pi_218889653
quote:
Honkballers verslaan aartsrivaal Itali en zijn voor de 25ste keer kampioen van Europa

Nederland heeft in Rotterdam het EK honkbal gewonnen. Het Koninkrijksteam versloeg aartsrivaal Itali in de twintigste onderlinge EK-finale op zaterdagavond met 6-5. Het is de 25ste keer dat Oranje zich de beste honkbalploeg van Europa mag noemen. Itali blijft staan op tien Europese titels.

Het Koninkrijksteam wist zich op het EK via overwinningen op Groot-Brittanni (9-3), Frankrijk (13-4), Isral (9-1), Kroati (3-1) en Spanje (6-1) overtuigend te plaatsen voor de eindstrijd tegen de Italianen. Het team van bondscoach Evert-Jan 't Hoen bekroonde zichzelf op het toernooi waarbij het liet zien dat Oranje een klasse apart is in Europa.

Het Koninkrijksteam speelde op het EK met drie spelers die in het verleden in de Amerikaanse Major League (MLB) actief waren. Didi Gregorius (onder andere ex-New York Yankees), Jonathan Schoop (onder andere ex-Baltimore Orioles) en Shairon Martis (onder andere ex-Washington Nationals) waren de belangrijkste krachten in de mix van ervaren honkballers en opkomend talent.

Het Koninkrijksteam begon tegen Itali met Martis op de heuvel. Oranje kwam in de eerste inning via Didi Gregorius en Hendrik Clementina op een voorsprong van 2-0. Itali maakte via een homerun van Giaconino Lasaracina in de tweede inning en een punt van Alberto Mineo in de vierde inning gelijk in het uitverkochte Familiestadion.

Nederland nam in de tweede helft van de vierde inning weer afstand door punten van Sharlon Schoop (homerun), Juremi Profar en Eugene Helder. In de vijfde inning zette catcher Clementina de thuisploeg op 6-2.

Pitcher Martis werd na de vijfde inning door bondscoach 't Hoen vervangen door Wendell Floranus. De Italianen kwamen via Mineo, Jhorjan Guevara Dycato en Lorenzo Morresi in de zesde inning terug tot 6-5. Daar bleef het bij.
  Redactie Sport zondag 28 september 2025 @ 12:58:33 #179
451829 crew  H.Vviv
pi_218891443
Geen Astros in het postseason, voor het eerst sinds 2016.
pi_218896187
De AL East is voor de Blue Jays!!!!
Nooit gedacht aan het begin van het seizoen. Ook nog het beste record in de gehele AL.

De collapse van de Mets is compleet. Geen playoffs voor hen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')