Gebeurt tegenwoordig veel te weinig, beetje actie. Wat dat betreft is MLB wel braaf geworden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:24 schreef H.Vviv het volgende:
Was gezellig in de serie tussen de Dodgers en de Padres. Pitchers die vol op de slagmensen gooien
Nee hoor, want ik kijk amper honkbal deze periode.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef franklop het volgende:
Die 162 wedstrijden in een seizoen zijn er ook 80 teveel he?
Of is dat vloeken in de kerk?
Kijk nu random naar Detroit-Twins
Het staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot elkaar, maar op die manier bezoek ik met enkele anderen de wedstrijden van Amsterdam Pirates in de Hoofdklasse hier in Nederland, thuis en regelmatig uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik kijk amper honkbal deze periode.
Maar als ik Amerikaan was geweest was ik wel 2x keer per week in t zonnetje gaan zitten in het stadion met een maat.
Beetje babbelen, eten, drankje erbij en honkbal als bijzaak.
Als ik Seattle was zou ik er toch helemaal voor gaan dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:02 schreef Binge-watch het volgende:
De trade deadline komt heel voorzichtig in zicht. Josh Naylor verruilt Arizona voor Seattle.
Altijd een interessante periode in het seizoen dit.
Zeker. En Cal Raleigh gaat dit seizoen ook nooit meer herhalen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ik Seattle was zou ik er toch helemaal voor gaan dit jaar.
Die starting pitchers blijven niet jaren nog zo goed.
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:37 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zeker. En Cal Raleigh gaat dit seizoen ook nooit meer herhalen.
Als ze nog een Eugenio Suarez toe kunnen voegen, hebben ze een behoorlijke line-up. Maar het blijven de Mariners, ze zullen het wel weer verpesten. 😂
Ik weet niet wat ik zie. Sinds eind mei is er iets geklikt en is het gaan lopen. Zonder echte superster of iemand die met veel homeruns het team op z'n rug neemt. Iedereen draagt bij en elke avond is er weer iemand anders beslissend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.
Wel knap van de Blue Jays wat ze doen
Savannna Bananasquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:02 schreef tong80 het volgende:
Oeps......................https://www.ad.nl/show/ho(...)lemaal-mis~a4e467f3/
Of Harlem Globetrotters.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Savannna Bananas![]()
Een soort FC de Rebellen.
Dat kan wel wat minder. Uiteindelijk zal een trade voor beide partijen wel de beste oplossing zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Wat is het toch zonde dat Paul Skenes bij die verschrikkkelijk slechte Pirates speelt. Dat gaat nooit wat worden.
Wat kan wat minder. Haten op de Pirates?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat kan wel wat minder. Uiteindelijk zal een trade voor beide partijen wel de beste oplossing zijn.
De Angels zijn toch buyers blijkbaar? Verrassend.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze mogen wel bij de Angels komen shoppen. Ze doen het beter dan verwacht maar het wordt verder toch niets dit jaar.
Wel knap van de Blue Jays wat ze doen
Angels be Angelsquote:Op woensdag 30 juli 2025 23:55 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
De Angels zijn toch buyers blijkbaar? Verrassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |