Er gebeuren veel bizarre dingen deze world series. Maar dit was echt insanequote:Op woensdag 30 oktober 2024 01:29 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongool die fan
Probeert de vangbal uit de glove te stelen. Kan zomaar de speler z'n arm blesseren. Die zal nu een halve inning voor z'n dure kaartje hebben gezien
quote:
4/72 ook nog eens.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:21 schreef H.Vviv het volgende:
Dodgers halen ook nog Tanner Scott, een van de beste relief pitchers.
Pressly wilde nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:38 schreef Binge-watch het volgende:
Na het tekenen van Profar zijn Alex Bregman en Pete Alonso de twee meest interessante beschikbare free agent position players. Er gaan geruchten dat de Astros closer Ryan Pressly gaan traden richting de Cubs, waardoor een eerder niet waarschijnlijk geachte terugkeer van Bregman toch mogelijk wordt.
Ik kan me niet voorstellen dat de Mets Pete Alonso laten lopen, maar er gaan geruchten dat de Blue Jays hem bijna binnen hebben. Toch denk ik dat de Mets de kans krijgen om het Jays aanbod te matchen en dat Alonso dit seizoen de clean-up man achter Soto wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |