SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het mss ook een idee dat iets hoogs heeft om op te zitten in de keuken?
quote]Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
[/quote]
Mwoah
met jou?Smile, it's free therapy.![]()
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef kree het volgende: [..] ik sas met fok ff keertje
althans via video verder ben ijk eigenlijk ook altijd alleen arme ik n
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mwoahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijken
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
met jou?
[/quote]
Whatsup? met mij wel oke.![]()
Gezellig diepe gesprekken iedere avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig diepe gesprekken iedere avond
tja wie weet hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.![]()
🤨quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.F.K.A. SuperwormJim![]()
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggen![]()
![]()
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wenkies zijn weer mooi en wat lekkers gehaald voor vanavond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zij ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.
Was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksF.K.A. SuperwormJim![]()
sjah klopt wel, maar is ook beetje omdat het hier makkelijk is en mening zo neer te zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschien
in het echt ben ik ietwat toch meer aan verlegen kant denk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij ook niet denk ik.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
mensen van een online forum hatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijks
Smile, it's free therapy.![]()
Wait what?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type![]()
![]()
relatief is het he.... bij gebrek aan ander woord, in het echt zou ik het wss prima met hem kunnen vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen van een online forum haten
maar hij is baas hier en ik slaaf in wat ik kan zeggen of doen, vandaar.Do what you love, love what you do!![]()
Kree en iniemiequote:
Geen matchieder een andere type nodig denk ik.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
'nog niet', of 'niet meer'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit nog niet genoegin bij hem
F.K.A. SuperwormJim![]()
Katwijkers zijn onverzettelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eens!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kree en iniemie
![]()
Ik loop met je meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Opposites attractsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type![]()
Soms zie je weleens een stel zou je denken: is net broer en zus en dan ook qua uiterlijk
Nou er zijn er wel één of twee waar ik irl nog niet overheen zou pissen als ze in de fik stonden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen van een online forum haten
Maar dat ben ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee een labradoodle tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2,1 kind en een golden retriever![]()
En 2 konijnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2,1 kind en een golden retrieverAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
relatief is het he.... bij gebrek aan ander woord, in het echt zou ik het wss prima met hem kunnen vinden.
maar hij is baas hier en ik slaaf in wat ik kan zeggen of doen, vandaar.![]()
okee dan
geen idee ken ieneminie er niet genoeg voor. jullie zeggen het he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kree en iniemie
Lijkt me de kans toch al klein om hier iemand die ik dan echt meer leuk vind te vinden als alleen verhaaltjes posten.
maar andere kant is, zal de eerste keer niet zijn
Het ommetjequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de liefde kan allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ken ieneminie er niet genoeg voor. jullie zeggen het he?
Lijkt me de kans toch al klein om hier iemand die ik dan echt meer leuk vind te vinden als alleen verhaaltjes posten.
maar andere kant is, zal de eerste keer niet zijn
Ook niet als je heel erg hard nodig moet pissen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou er zijn er wel één of twee waar ik irl nog niet overheen zou pissen als ze in de fik stonden.
Maar dat ben ik.![]()
Dude gewoon wegblijven. Ik hak je hele zaakje eraf in de eerste 5 minuten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is precies zijn fetishquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dude gewoon wegblijven. Ik hak je hele zaakje eraf in de eerste 5 minuten.![]()
Pis nog liever in m’n broek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook niet als je heel erg hard nodig moet pissen?
Nee niet die is niet kapotquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat ommetje, die je gaat maken
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zatquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang kapotje mar niet kapot isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ja je weet nooit idd. kan soms raar lopen.quote:
maar eerlijk ff van mij, mis het soms wel en soms dus ook totaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
maken dat je wegkomtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zatUw ADH vitamine Worst
Ja echt, ik heb totaal geen zin meer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelijk heb je tis tenslotte bijna weekendquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zat
LOL. nouja voor zover dat ik moet rekening houden met wat jullie denkenquote:
Ja, nog even de tanden op elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelijk heb je tis tenslotte bijna weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nog effetjes de tanden op elkaar.
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.Trotste mama van Ambar
Ja. Behoeftes doen er ook toe. Ook niet raar dat je wisselende gevoelens erover kan hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja je weet nooit idd. kan soms raar lopen.
maar eerlijk ff van mij, mis het soms wel en soms dus ook totaal niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ga eerst even een stukje lopenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een knietjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Loopze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een stukje lopen
Playing hard to get, daar houdt kree wel van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.
Ik zie niet op t werk, dus ik kan t best googlen maar doe ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou hier niet naar googlen op je werk, tippie mijnerzijds
uhu want dat doe jijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. nouja voor zover dat ik moet rekening houden met wat jullie denkenSmile, it's free therapy.![]()
Ik kop deze niet inquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.![]()
kree gaat ervoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Playing hard to get, daar houdt kree wel van.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sorry hoor, maar ik vind dit geen leuke plagerijtjes
Trotste mama van Ambar
Die optie is er uiteraard ook nogquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie niet op t werk, dus ik kan t best googlen maar doe ik niet![]()
nou je bedoelt seksueel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja. Behoeftes doen er ook toe. Ook niet raar dat je wisselende gevoelens erover kan hebben.
Het valt eigenlijk wel mee, tis er wel natuurlijk. Maar niet zo op voorgrond ofzo toch?Do what you love, love what you do!![]()
en dan lekker duinworstelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Playing hard to get, daar houdt kree wel van.Smile, it's free therapy.![]()
Maar t gaat een beetje te snel nu, dus ik ben even weer gone
Dat niet.quote:
Ik heb wel eens een oorvijg gehad van een meid. Maarja, ook dat is alweer even geleden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vlakke hand?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet.
Ik heb wel eens een oorvijg gehad van een meid. Maarja, ook dat is alweer even geleden.![]()
Zeker nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bedoelt seksueel?
Het valt eigenlijk wel mee, tis er wel natuurlijk. Maar niet zo op voorgrond ofzo toch?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niet alleen seksueel maar ook op emotioneel vlak. Maakt toch niet uit als je daarover nadenkt en voelt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bedoelt seksueel?
Het valt eigenlijk wel mee, tis er wel natuurlijk. Maar niet zo op voorgrond ofzo toch?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
de slimme optie soms, en richting mod dus. of admin.quote:
geleerd uit het verleden wel, haha heb er geen zin meer in joh al die drama. genoeg gebaande geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil me dat niet voorstellen! Wil me geen enkele vrouw met kree in de duinen voorstellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis met zand in d’r kut, kan je het je voorstellen?
Hoi one in the pink, three in the stink!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die optie is er uiteraard ook nog
Ja, het was een flinke tik. Daarna ook nooit meer wat tegen haar gezegd.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze waardeert het niet dus hou er maar over op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha het is uitdaging wel natuurlijk......'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Omdat je het zelf wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wil me dat niet voorstellen! Wil me geen enkele vrouw met kree in de duinen voorstellen
Rape-play is inderdaad niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wil me dat niet voorstellen! Wil me geen enkele vrouw met kree in de duinen voorstellenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is wel een dingetje bij hem..grenzen aanvoelen en respecterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze waardeert het niet dus hou er maar over op.
Dan hou je een vinger over, niet erg efficiëntquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoi one in the pink, three in the stink!![]()
Terecht welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was een flinke tik. Daarna ook nooit meer wat tegen haar gezegd.![]()
He jouw ken ik ook nog!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet alleen seksueel maar ook op emotioneel vlak. Maakt toch niet uit als je daarover nadenkt en voelt?![]()
Ja, weten wanneer het genoeg is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje bij hem..grenzen aanvoelen en respecteren'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
eens wel enne ik denk er gewoon ff over na. wil niet zeggen dat ik dan onwijs verliefd kan zijn als het klikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet alleen seksueel maar ook op emotioneel vlak. Maakt toch niet uit als je daarover nadenkt en voelt?
maarre geen zorgen dames voorlopig nog vrij dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet meer waar het over ging, volgens mij zei ik iets wat niet leuk was.quote:
Maar goed, klaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rape-play is inderdaad niet voor iedereen.
alsof mij dat wat uitmaakt als het er hier openbaar ff zo over gaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze waardeert het niet dus hou er maar over op.
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Met een beetje goed lopende zinnen, hoofdlettergebruik en leestekens had hij misschien nog kans gemaakt. Maar nu, nah.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet mij verwarren met je eigen fantasie![]()
Strandwandeling.![]()
Het geluid van de bruisende zee, de zeelucht, frisse wind.... Het uitzicht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel plezier GGquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Strandwandeling.![]()
Het geluid van de bruisende zee, de zeelucht, frisse wind.... Het uitzicht.
het gebrokenglas in je voetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Strandwandeling.![]()
Het geluid van de bruisende zee, de zeelucht, frisse wind.... Het uitzicht.![]()
Is de duinen ook een optie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Strandwandeling.![]()
Het geluid van de bruisende zee, de zeelucht, frisse wind.... Het uitzicht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een beetje goed lopende zinnen, hoofdlettergebruik en leestekens had hij misschien nog kans gemaakt. Maar nu, nah.
Ze geeft aan het niet te waarderen. Moet je dan doorgaan omdar het jou niet boeit? Dat is lomp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
alsof mij dat wat uitmaakt als het er hier openbaar ff zo over gaat
Hahaha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helaas, helaas. Eerst werken.quote:
Binnenkort een keer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O heerlijk geniet er vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Strandwandeling.![]()
Het geluid van de bruisende zee, de zeelucht, frisse wind.... Het uitzicht.![]()
![]()
Bolkwerkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, helaas. Eerst werken.
Binnenkort een keer.
Ja nee het was even mijn fantasie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerst even een ommetje maken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou ik vraag me af waarom bemoei jij je ermee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze geeft aan het niet te waarderen. Moet je dan doorgaan omdar het jou niet boeit? Dat is lomp.
ik zie toch reageren nou niet echt als drama ofzo in dit topic. ? of wat
Vandaag nog niet buiten geweest.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier wel prima moet ik zeggen!quote:
Echt een poos dat ik jou voor het laatst gesproken heb, alles buiten Fok! om helemaal prima ook verder?![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3950 / +238 / +123 / 4964 / 5819
2. JustinK / 1532 / +6 / +0 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 958 / +50 / +43 / 669 / 1070
4. Lovely / 932 / +41 / +15 / 3620 / 4231
5. devzero / 837 / +18 / +39 / 828 / 1099
6. AardappelSchotel / 822 / +17 / +30 / 3388 / 3997
7. Sally / 631 / +79 / +14 / 524 / 728
8. ieniminimuis / 595 / +64 / +3 / 1854 / 2148
9. hemarookworst / 514 / +26 / +2 / 1253 / 1558
10. mascara-klodder / 503 / +5 / +6 / 786 / 990
11. MizzezAmy / 497 / +18 / +11 / 2291 / 2647
12. mario390 / 472 / +23 / +18 / 284 / 433
13. Pinnenmutske / 455 / +27 / +12 / 1156 / 1454
14. ToT / 446 / +51 / +40 / 2356 / 2570
15. loveyoulongtime / 439 / +1 / +12 / 1621 / 1865
16. Kissingbird / 364 / +18 / +10 / 2021 / 2298
17. sp3c / 286 / +7 / +18 / 576 / 696
18. gebrokenglas / 266 / +0 / +9 / 1140 / 1313
19. kree / 229 / +6 / +77 / 736 / 882
20. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 363SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik mag zeggen wat ik wil maar blijkbaar voel je heel erg aangevallen erdoor wat ik zei wat niet mijn bedoeling is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik vraag me af waarom bemoei jij je ermee?
ik zie toch reageren nou niet echt als drama ofzo in dit topic. ? of wat
Doei geen zin hierin.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
rustig aan joh. hahaha je quote mij he en over iemand anders ik niet jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik mag zeggen wat ik wil maar blijkbaar voel je heel erg aangevallen erdoor wat ik zei wat niet mijn bedoeling is.
Doei geen zin hierin.
LOL laat gaan vroeg het me ff af enzo want het was eigenlijk niet iets met jou namelijk of waar het over ging.
vandaar
Maarre ok borrenootje. zin in strandwandeling?Do what you love, love what you do!![]()
Heb je niet iets met meer glitters?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:32 schreef aeque het volgende:
Voor ik het weer vergeet @:borrelnootje00
[ afbeelding ]![]()
Niks rustig aan jij zegt waar bemoei jij je mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
rustig aan joh. hahaha je quote mij he en over iemand anders ik niet jou.
LOL laat gaan vroeg het me ff af enzo want het was eigenlijk niet iets met jou namelijk of waar het over ging.
vandaar
Maarre ok borrenootje. zin in strandwandeling?
En dan hoef je zeker niet te vragen of ik een strandwandeling wil wtf is dat nou weer voor een vraag.
Uitgepraat en quote mij niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De glitters vielen nogal tegen bij m'n zoektocht net.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je niet iets met meer glitters?
niet zo overdrijven, jullie kennen mee allemaal lang genoeg en als je beetje had gelezen alles en verhaal dan weet je dat ik toch niet zo ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Kree maakt nieuwe slachtoffers zo te zien___!!
kan wel lief puppy meenemen trouwens als dat helpt?
of twee kleine neefjes en nichtje.Do what you love, love what you do!![]()
LOL nou zo ging het niet he? maar ok boeie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niks rustig aan jij zegt waar bemoei jij je mee.
En dan hoef je zeker niet te vragen of ik een strandwandeling wil wtf is dat nou weer voor een vraag.
Uitgepraat en quote mij niet.
Hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek de knop "tyf op met je klotehoere dodetopicspel uit mijn MyAT"Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
die zit er toch heel simpel rechts onder bij mij " stop volgen "quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek de knop "tyf op met je klotehoere dodetopicspel uit mijn MyAT"Do what you love, love what you do!![]()
Ga maar lekker koffie drinkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek de knop "tyf op met je klotehoere dodetopicspel uit mijn MyAT"![]()
Laat je niet gek maken door hemquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo grappig allemaal hahaha
Dus nietUw ADH vitamine Worst
🤣🤣 tja dan moet je er niet postenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek de knop "tyf op met je klotehoere dodetopicspel uit mijn MyAT"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
moet wel lachen he, want ik heb jou echt nooit genoemd en je ging het opnemen voor iemand anders ofzo uit niks. waar ik ook nooit echt in diepe details ofzo mee praatte.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zo grappig allemaal hahaha
Dus niet
het orakel is gevonden hoor hier op fok
tis borrelnoot.![]()
maatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door hem![]()
O jee ik ben ook blauwquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er niet over door blijven gaan is een keuze.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
alles goed hoorquote:
snap de hele drama niet? want die werd dus ff niet door mij veroorzaakt. als je op me reageert reageer ik terug natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi hoiquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sad praat maar zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel lachen he, want ik heb jou echt nooit genoemd en je ging het opnemen voor iemand anders ofzo uit niks. waar ik ook nooit echt in diepe details ofzo mee praatte.
het orakel is gevonden hoor hier op fok
tis borrelnoot.![]()
Read the room, heel moeilijk allemaal.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Misschien ben ik wat fel, hou wel op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door hem'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En als er nu eens niemand op reageerd is het probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ze geeft aan het niet te waarderen. Moet je dan doorgaan omdar het jou niet boeit? Dat is lomp.
hahahah jemig zeg, soms nemen jullie het te serieus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sad praat maar zo.
Read the room, heel moeilijk allemaal.
no worry joh.
ik zal ff rustig aan doen en gewoon alleen lezen, want anders weer gezeik krijg ik,.Do what you love, love what you do!![]()
IK kom net binnen, het is echt lekker buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie moeten vooral niet na mij reageren tot aan 1 november.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er nu eens niemand op reageerd is het probleem ook opgelost
Nou IK nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kom net binnen, het is echt lekker buiten![]()
O ja gewoon niet over praten lost dingen op. Prima.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als er nu eens niemand op reageerd is het probleem ook opgelost'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En dan is het weer afwachten tot de volgende ronde doordraaienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
hahahah jemig zeg, soms nemen jullie het te serieus.
no worry joh.
ik zal ff rustig aan doen en gewoon alleen lezen, want anders weer gezeik krijg ik,.Uw ADH vitamine Worst
Ja ik mag het gewoon voor haar opnemen maar vind jammer dat jij zo erop reageert. Dat kan en jij denkt er anders over. Dat kan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
hahahah jemig zeg, soms nemen jullie het te serieus.
no worry joh.
ik zal ff rustig aan doen en gewoon alleen lezen, want anders weer gezeik krijg ik,.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
excel ff open zetten en apen toe naar boven en naar beneden scrollen werkt wel bij ons. ziet er interessant uit ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:46 schreef Driepink het volgende:
Jullie mogen wel op mij reageren, dan lijkt het net of ik werk
helaas niet mijn werk pf naja, liever niet ookDo what you love, love what you do!![]()
Wees maar niet bang, ik ben niet je tegenstanderquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan is het weer afwachten tot de volgende ronde doordraaien![]()
Die zijn er ookquote:
ALs het zo erg is moet men er zelf ook niet op reageren, maar iedere reactie lokt weer een antwoord uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:41 schreef aeque het volgende:
Er niet over door blijven gaan is een keuze.
Wat zie ik, je staat op nr 1
dat is toch stom? want je praat voor iemand anders? of weet je hoe ze zelf denkt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik mag het gewoon voor haar opnemen maar vind jammer dat jij zo erop reageert. Dat kan en jij denkt er anders over. Dat kan.
afgezien daarvan kwam alles niet van mij hoor met insunniaties of weet ik veel wat?
dus dan nog ga je mij afzeiken als ik klaag dat jij over iets waar je totaal niks mee te maken had denk? je bezig houdtDo what you love, love what you do!![]()
Soms wel, maar soms moet je ook leren dat je op tijd moet stoppenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wij snappen elkaar wel soms. dus is anders.![]()
Wees eens de wijste
Ik ben toch altijd jouw nummer 1.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het zo erg is moet men er zelf ook niet op reageren, maar iedere reactie lokt weer een antwoord uit
Wat zie ik, je staat op nr 1![]()
O echt, welk subforum?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was ook ooit eens op een blauwe maandag blauwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blijft leerpuntje enzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms wel, maar soms moet je ook leren dat je op tijd moet stoppen![]()
Wees eens de wijsteDo what you love, love what you do!![]()
Met jou valt niet te praten, ga ook niet meer mijn exucuses aanbieden als jij het zo ziet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat is toch stom? want je praat voor iemand anders? of weet je hoe ze zelf denkt?
afgezien daarvan kwam alles niet van mij hoor met insunniaties of weet ik veel wat?
dus dan nog ga je mij afzeiken als ik klaag dat jij over iets waar je totaal niks mee te maken had denk? je bezig houdt
Uitgepraat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij hebt genoeg bij elkaar gespronkeldquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie moeten vooral niet na mij reageren tot aan 1 november.
Ben jij niet lekkerquote:
Dit valt niet op te lossen geloof mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O ja gewoon niet over praten lost dingen op. Prima.
Euh ik heb het over het spelquote:![]()
Hier staat niemand nr 1 b ij mij
Mooi moment om nu mee te beginnenquote:
Ben je vrij vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
my god zeg, hmmm soms vrouwen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met jou valt niet te praten, ga ook niet meer mijn exucuses aanbieden als jij het zo ziet.
Uitgepraat.
wtf echt...... lees het allemaal nog eens terug enzo zou ik zeggen. Ik kwam helemaal met niks of met ieneminie dat waren anderen.
Ineens ga je mij erop benoemen. WTF Borrel. LOL
je hoeft geen sorry te zeggen hoor ik heb het je al vergeven en laat gewoon gaan
I need moar!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg bij elkaar gespronkeld
Ohw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh ik heb het over het spel![]()
Hier staat niemand nr 1 b ij mij
Ja dat was voorheen MENquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heette het toen niet MEN ?
Staat nu allemaal in SPL iig, al die teltopics
Ik kom daar eigenlijk zelden in SPL ik moet altijd lachen als ik mensen van 0 tot 100 en terug zie tellen.
Maar goed, ieder zijn hobbyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een heerlijk tijdsverdrijf somsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
moet altijd lachen als ik mensen van 0 tot 100 en terug zie telle![]()
De euforie als je wint dottquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was voorheen MEN
Ik kom daar eigenlijk zelden in SPL ik moet altijd lachen als ik mensen van 0 tot 100 en terug zie tellen.
Maar goed, ieder zijn hobby![]()
Je moet er van houden. Ik klets liever met mensen danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het was een heerlijk tijdsverdrijf soms
1
2
3
4
5
6
7
8
9 en zo te typen
Het is wel goed om je postaantallen op te kricken
heeft me toch nooit echt geboeid, wat ik wel leuk vond is dat het Topic dan ook wel altijd liep enzo en met alle diverse onderdelen dag en nacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het was een heerlijk tijdsverdrijf soms
dat vond ik er leuk aan, die hele punten boeide me nooit.Do what you love, love what you do!![]()
O kan je daar ook winnen, dacht dat het oneindig door ging met tellenquote:![]()
Maar goed, ieder zijn hobby, de mijne is het niet in ieder gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja als je de 0 of 100 hebt bereikt etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan je daar ook winnen, dacht dat het oneindig door ging met tellen![]()
Maar goed, ieder zijn hobby, de mijne is het niet in ieder geval
al die spellen daar slaan nergens op eigenlijk![]()
tijdverdrijf
Hoe denk je dat Haags aan zn postcount komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik klets liever met mensen dan
1
2
3
4
5
6
7
8
9 en zo te typen
Het is wel goed om je postaantallen op te kricken![]()
zoals meestal, gelukkig komt er dan iemand weer eens die wel wat boeiends heeft en anders haak ik zeg maar aantal topics af totdat het wel weer iets boeiends isquote:
Tot 1 Decemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:10 schreef kree het volgende:
[..]
zoals meestal, gelukkig komt er dan iemand weer eens die wel wat boeiends heeft en anders haak ik zeg maar aantal topics af totdat het wel weer iets boeiends is![]()
![]()
Kletsen met Dotquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik klets liever met mensen dan
1
2
3
4
5
6
7
8
9 en zo te typen
Het is wel goed om je postaantallen op te kricken![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
NougatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ohhh ik heb gewoon zo'n apparaatje. Melk erin, na een minuut ofzo heb je schuim.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook lekker, maar ik ben vaak te lui om de melk op te stomen![]()
weet ik en zou er nog tegen in willen gaan wat een onrecht me weer aangedaan werd uit niks van wat ik zelf zei eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Your cornbread ain’t done in the middle
Maarja die strijd heb ik jaren geleden al opgegeven makker.
het boeit me niet meer enzo. om me gelijk hier te hoeven halen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en zou er nog tegen in willen gaan wat een onrecht me weer aangedaan werd uit niks van wat ik zelf zei eigenlijk.
Maarja die strijd heb ik jaren geleden al opgegeven makker.
het boeit me niet meer enzo. om me gelijk hier te hoeven halen. LOLHier zouden ze zeggen dat you're not the sharpest tool in the shed
![]()
hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]Hier zouden ze zeggen dat you're not the sharpest tool in the shed
Ik warm de melk in de magnetron en klop het dan op met een kleine garde. Mijn espresso machine heeft wel zo'n stangetje, maar is lastig schoon te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik heb gewoon zo'n apparaatje. Melk erin, na een minuut ofzo heb je schuim.![]()
ik doe een cup in senseso pres startquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik warm de melk in de magnetron en klop het dan op met een kleine garde. Mijn espresso machine heeft wel zo'n stangetje, maar is lastig schoon te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahaha
moet zeggen tis ok niet het beste natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohja das al meer gedoequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik warm de melk in de magnetron en klop het dan op met een kleine garde. Mijn espresso machine heeft wel zo'n stangetje, maar is lastig schoon te maken.![]()
![]()
dat wij dan weer niet, tis wel gekoeld enzo met bubbels of zonder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ook en met Isostar tabletje.
Haha tis zelden hoor dat ik ff flesje vul daar. zeker nu want toch koud, in de zomer is het nog wel eens lekker.Do what you love, love what you do!![]()
⬜⬜⬜🟩🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟧🟧🟧🟧🟧⬜⬜
⬜🟧🟧🟧🟧🟧🟧🟧⬜
🟧🟧⬛🟧🟧🟧⬛🟧🟧
🟧⬛⬛🟧🟧🟧⬛⬛🟧
🟧🟧🟧🟧⬛🟧🟧🟧🟧
🟧🟧⬛🟧🟧🟧⬛🟧🟧
⬜🟧🟧⬛⬛⬛🟧🟧⬜
⬜⬜🟧🟧🟧🟧🟧⬜⬜Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
om deze ben ik ontslagen een keer omdat ik dat zo doorstuurde enzo naar werkgeverquote:
nog steeds vind ik er niks mis mee/. m,aargoed 20 jaar terug dit he.Do what you love, love what you do!![]()
Bij mij was destijds proefperiode om en niet verlengd.
Begeleid werk is relaxed
Werewolf
ben er bekend mee hoor, uiteindelijk vind jij ook je plekje wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bij mij was destijds proefperiode om en niet verlengd.
Begeleid werk is relaxed
Vond ik alquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
ben er bekend mee hoor, uiteindelijk vind jij ook je plekje wel.![]()
Werewolf
goed toch... echt ben er blij om dat het lukt enzo nog steeds en daarom steun ik ook beetje die organisaties nog steeds. niet in geld geven maar maken we muziek ofzo en dat levert geld op.quote:
wel wat anders als wat ik net poste enzo. maarja das beetje van vroeger.Do what you love, love what you do!![]()
Kelder groot genoeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heb een miljoen kinderen voor mijn huisF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja weet ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Paul is helaas ontsnapt, dus ruimte voor 10
Werewolf
zit dat hele album nog eens te luisteren, toch blijf ik het goed vinden.
Zolang die mij maar niet lastigvalt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niets aan te doen, PinnieWerewolf
2010-2011 Goede tijden, slechte tijden Opnameleider O.a. spelregie
2011-heden RegisseurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We houden hem wel weg bij jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zolang die mij maar niet lastigvalt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 16:26:04 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We houden hem wel weg bij jou![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: