SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Weer app op mobiel zegt 16 gradenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Frisjes bij jou love!
Gaat het niet veel warmer worden daar vandaag?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goed, zal zo even een foto maken. Schiet al lekker op, nog 500 plaatjes te gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen KW hoe staat het met het bouwwerk?![]()
![]()
O hier begint de vakantie na vandaag pas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh niks concreets nog. De vakantieweek is weer voorbij gevlogen.
Misschien even naar een vriendin of poolen met zoon.
Bedenk me nu dat hij nog huiswerk moet maken
Altijd tot het laatste wachten met huiswerk he
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi hoi KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja deed ik ook, maar mobiel gaat het iets minder snel dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneller zijn dan had je zelluf kunnen openen![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed, zal zo even een foto maken. Schiet al lekker op, nog 500 plaatjes te gaan.dat schiet op
![]()
Benieuwd hoe het nu uitziet.Smile, it's free therapy.![]()
Zo lekker hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch al warmer dan 13![]()
Vandaag max 20 hier morgen 21 zelfs![]()
Ja wij zijn de eerste regio dit jaar met schoolvakanties.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier begint de vakantie na vandaag pas.
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste moment
Moet zeggen zijn gewone huiswerk maakt hij in de les of na school meteen in het studiecentrum.
Hij moet nog een tekening voor een punt afmaken...Smile, it's free therapy.![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier begint de vakantie na vandaag pas.
Van mij moesten ze dat altjd het eerst doen en nooit wachten tot het laatste momentWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja en dat voor eind oktoberquote:![]()
sowieso veel geluk gehad hier met het weer met de oktoberfeesten afgelopen week![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is nog te overzien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wij zijn de eerste regio dit jaar met schoolvakanties.
Moet zeggen zijn gewone huiswerk maakt hij in de les of na school meteen in het studiecentrum.
Hij moet nog een tekening voor een punt afmaken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kunnen ze echt vakantie vieren, klaar is klaarquote:
Vaak als het aan het eind nog moet is het zo gemopperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat schiet op
![]()
Benieuwd hoe het nu uitziet.![]()
![]()
Heb hem alvast maar beneden neer gezet anders moet ik straks met dat zware ding twee trappen naar beneden.![]()
Ik heb zin om weer eens iets te bakken.
Ging eigenlijk deze week naar die dure toko voor een cakevorm om een pandancake te maken maar ze verkochte alleen maar eten daar.
toko hier heeft volgens mij wel bakspullen.. daar eens kijken en anders op internet bestellen.Smile, it's free therapy.![]()
Nee, niet echt. Er moeten hier in huis nog dingen gedaan worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
Heb jij nog plannen @:dotteke voor dit weekend?
Beetje bij beetje de beneden verdieping leeg halen zover mogelijk is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben niks te klagen qua weer, dat is helemaal fijn..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en dat voor eind oktober![]()
sowieso veel geluk gehad hier met het weer met de oktoberfeesten afgelopen week![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
WAUW je hebt goed doorgebouwd
![]()
![]()
Wordt mooi![]()
![]()
Owww wanneer beginnen ze bij jou?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Er moeten hier in huis nog dingen gedaan worden.
Beetje bij beetje de beneden verdieping leeg halen zover mogelijk is.Smile, it's free therapy.![]()
Verstandig, het zou ook jammer zijn dat door het verplaatsen de boel uit elkaar valtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:31 schreef KoningWouter het volgende:
Heb hem alvast maar beneden neer gezet anders moet ik straks met dat zware ding twee trappen naar beneden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig, het zou ook jammer zijn dat door het verplaatsen de boel uit elkaar valt![]()
![]()
Beetje zonde dat je de binnenkant niet ziet als het af isquote:![]()
Of zitten er klepjes en zo op zodat je naar binnen kunt spieken?Smile, it's free therapy.![]()
Weet ik niet precies. Er zitten wel twee kamertjes in dus ik ga er vanuit dat je die met klepjes wel open kunt zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje zonde dat je de binnenkant niet ziet als het af is![]()
Of zitten er klepjes en zo op zodat je naar binnen kunt spieken?
Er zit namelijk ook een onderkant aan, die is al helemaal af maar zie je dus eigenlijk ook niet.![]()
![]()
10 november, helaas op een zondagmorgen. Maar het was zo druk dat het niet anders kon. Of ik moest nog veel langer wachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owww wanneer beginnen ze bij jou?
Gisteren is iemand wezen kijken voor het oude laminaat, de goede stukken zijn nog te gebruiken en dat is zo 40 m2 van de 55. Dus dat scheelt zelf alweer het uithalen.
De plinten halen we ook zelf eraf. ALs ik dat had moeten laten doen door die lui was ik 800 euro kwijt geweest
Ook voor het opnieuw opzetten voor de plinten vragen ze 500 euro, ze zijn echt net goed wijs
Henk gaat dat zzelf doen, alleen kan het dan weer maanden duren voor alles er aan zit. Maar het is niet anders.
Ze vragen er geld voor omdat het eigen plinten zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik daar zo over nadenk is dat best zondequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Er zitten wel twee kamertjes in dus ik ga er vanuit dat je die met klepjes wel open kunt zetten.
Er zit namelijk ook een onderkant aan, die is al helemaal af maar zie je dus eigenlijk ook niet.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10 november, helaas op een zondagmorgen. Maar het was zo druk dat het niet anders kon. Of ik moest nog veel langer wachten.
Gisteren is iemand wezen kijken voor het oude laminaat, de goede stukken zijn nog te gebruiken en dat is zo 40 m2 van de 55. Dus dat scheelt zelf alweer het uithalen.
De plinten halen we ook zelf eraf. ALs ik dat had moeten laten doen door die lui was ik 800 euro kwijt geweest
Ook voor het opnieuw opzetten voor de plinten vragen ze 500 euro, ze zijn echt net goed wijs
Henk gaat dat zzelf doen, alleen kan het dan weer maanden duren voor alles er aan zit. Maar het is niet anders.
Ze vragen er geld voor omdat het eigen plinten zijn.Zoo dat ze dat wel nog doen op zondag werken!
heel fijn dat de oude laminaat eruit gehaald gaat worden. Scheelt je weer werk.
Sodeju dat is waanzinnig duur.. 800 voor het eruit halen van wat plinten.![]()
![]()
Nog een geluk dat Henk ook wat dingen kan doen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja ze verkopen op ali ook een standaard dat je hem schuin kunt zetten. Dan kun je de onderkant wel zien alleen staat dat niet zo mooi op dat kastje. Dan wordt hij weer te smal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ik daar zo over nadenk is dat best zonde
Wel is van de week de Barad Dur set binnen gekomen.
Die ga ik hierna maken denk ik.![]()
Die is ook sjiek!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ze verkopen op ali ook een standaard dat je hem schuin kunt zetten. Dan kun je de onderkant wel zien alleen staat dat niet zo mooi op dat kastje. Dan wordt hij weer te smal.
[ afbeelding ]
Die ga ik hierna maken denk ik.
Henk kan alles, of beter kon alles, helaas door zijn gezondheid niet veel meer. Hij doet nog wel dingen maar in etappes en als zijn lijf het toestaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zoo dat ze dat wel nog doen op zondag werken!
heel fijn dat de oude laminaat eruit gehaald gaat worden. Scheelt je weer werk.
Sodeju dat is waanzinnig duur.. 800 voor het eruit halen van wat plinten.![]()
![]()
Nog een geluk dat Henk ook wat dingen kan doen.
Het is gewoon jammer dat we allebei laminaat kunnen leggen maar door ons lijf het niet meer lukt
Ze vragen ook 850 euro voor het leggen. Ik vind dat zo veel geld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb toen 750 voor plinten inclusief plaatsen betaald, wel van die grotere met ruimte voor kabels erachterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
10 november, helaas op een zondagmorgen. Maar het was zo druk dat het niet anders kon. Of ik moest nog veel langer wachten.
Ze vragen er geld voor omdat het eigen plinten zijn.![]()
Zo danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ze verkopen op ali ook een standaard dat je hem schuin kunt zetten. Dan kun je de onderkant wel zien alleen staat dat niet zo mooi op dat kastje. Dan wordt hij weer te smal.
[ afbeelding ]
Die ga ik hierna maken denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boh dat is best veel geld, zeker als je het zelf kunt maar niet meer kunt..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk kan alles, of beter kon alles, helaas door zijn gezondheid niet veel meer. Hij doet nog wel dingen maar in etappes en als zijn lijf het toestaat.
Het is gewoon jammer dat we allebei laminaat kunnen leggen maar door ons lijf het niet meer lukt
Ze vragen ook 850 euro voor het leggen. Ik vind dat zo veel geld.
Maar ik heb van die plinten twee jaar geleden laten plaatsen. Kunnen ook kabels achter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb toen 750 voor plinten inclusief plaatsen betaald, wel van die grotere met ruimte voor kabels erachter
Vind het onzin om nu weer nieuwe te kopen, ze zijn nog goed.
Alleen helaas zitten ze gelijmd en een enkele is gesneuveld met het afhalen.
Is toch een hoop geld he, vooral dat uurloon is niet misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als met die plise gordijnen ophangen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Boh dat is best veel geld, zeker als je het zelf kunt maar niet meer kunt..
Deed ik zelf altijd, nu betaal ik 30 of 40 euro per gordijn, ben even kwijt hoeveel precies
Nou ik heb er 6 dus zo weer 180 euro wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die heb ik hier ook, maar daar komen plakplintjes voor. Geen gewone plintenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor 60m2 inclusief klotehoekjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het laminaat heb ik vergoed gekregen van de verzekering maar de plinten nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is echt zo zonde van het geld maar het is helaas nu niet anders.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als met die plise gordijnen ophangen.
Deed ik zelf altijd, nu betaal ik 30 of 40 euro per gordijn, ben even kwijt hoeveel precies
Nou ik heb er 6 dus zo weer 180 euro wegSmile, it's free therapy.![]()
Ah, hier zijn het plakplinten geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier ook, maar daar komen plakplintjes voor. Geen gewone plinten![]()
Helaas niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo zonde van het geld maar het is helaas nu niet anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
50 per uur zal je gemiddeld zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb van die plinten twee jaar geleden laten plaatsen. Kunnen ook kabels achter.
Vind het onzin om nu weer nieuwe te kopen, ze zijn nog goed.
Alleen helaas zitten ze gelijmd en een enkele is gesneuveld met het afhalen.
Is toch een hoop geld he, vooral dat uurloon is niet mis![]()
Bijj jou is alles al lekker klaar, hier moet de ellende nog beginnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, hier zijn het plakplinten geloof ik
ZIe er best tegen op, vooral omdat je zelf niets meer kan dan toekijken en kleine dingetjes doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet mis tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
50 per uur zal je gemiddeld zitten
Keuken en toilet bij dochter bijna klaar
Hele beneden verdieping is gedaan, alles eruit
Mooie nieuwe zwarte deuren, zitten er nu ook in,
[ Bericht 60% gewijzigd door Dotteke op 25-10-2024 12:07:21 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MwMwa, belasting, verzekeringen etc.. die zzper houdt er echt niet zo heel veel van overquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 12:01:57 ]![]()
Met natte handen bolkuhquote:
Dat is ook waar, maar ik ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mw
[..]
Mwa, belasting, verzekeringen etc.. die zzper houdt er echt niet zo heel veel van over
Is antreciet, ook donker. Ik hou der wel van. Al zou ik het zelf ook niet willen, ik ben meer van het lichtequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wel erg zwart, niet mijn smaak, maar als zij er maad blij mee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afzuiging in inductieplaat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is antreciet, ook donker. Ik hou der wel van. Al zou ik het zelf ook niet willen, ik ben meer van het lichte![]()
Wat is jouw designstijl?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wel erg zwart, niet mijn smaak, maar als zij er maad blij mee is'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jip volgens mij wel zei ze. Heb het ook nog niet gezien. Binnenkort maar eens naar Enschede om te kijken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Afzuiging in inductieplaat?
Kan ik gelijk een gedeelte van het servies meenemen
De bank krijg ze pas half nov en de andere meubels eind novemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben de laatste maanden veel aan het klussen geweest, vind ook leuk van andere om te zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zal even kijken of ik nog een pica heb
Mijn stijl is botanisch met een luxe tintje en warmte
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Foto?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben de laatste maanden veel aan het klussen geweest, vind ook leuk van andere om te zien.
Mijn stijl is botanisch met een luxe tintje en warmteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen die nog in aanbouw was, niet quoten aub
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 12:12:29 ]![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen die nog in aanbouw was, niet quoten aubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is wel mooi die combi, mooie zwarte handvaten en dan een zwarte plintquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik niet maar wat we laatst gedaan hebben om kleur aan te brengen is: een muur is groen geverd, de andere 2 grijs. Heb zwarte meubels (niet alles maar meeste wel) en echt veeel plantenquote:die brengen ook groen terug. En in de accessoires hebben kleur.
Dank u, ik ben er blij meequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel mooi die combi, mooie zwarte handvaten en dan een zwarte plint![]()
![]()
Iedereen heeft zijn eigensmaak niets mis mee tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet ieders smaak, maar wel de mijne
Maar ook al is het niet je smaak kan je iets nog wel mooi vinden.
Het is niet mijn smaak, maar ik vind hem wel heel mooi.
I
![]()
Voorlopig wel ff goed genoeg zo...
Die resten op de stenen haal ik morgen wel met de staalborstel weg.![]()
En daar gaat het om, jij moet er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dank u, ik ben er blij mee
Wat een ander er dan ook van vind maakt niet uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie keuken, beetje industrieel of light landelijk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hopelijk is het voldoende ToTquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig wel ff goed genoeg zo...
Die resten op de stenen haal ik morgen wel met de staalborstel weg.
Zo is mijn hele woonkamer nu, beetje warm industrieel. Heb vorige week de verlichting gedaan, nu is het erg sfeervol, vind ik zelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mooie keuken, beetje industrieel of light landelijk.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Oh, dat was snel weer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen die nog in aanbouw was, niet quoten aub
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Leuk hoor. Bedankt voor de piccaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo is mijn hele woonkamer nu, beetje warm industrieel. Heb vorige week de verlichting gedaan, nu is het erg sfeervol, vind ik zelfverlichting maakt het nog beter.
Ja het ziet er allemaal knus en warm uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo is mijn hele woonkamer nu, beetje warm industrieel. Heb vorige week de verlichting gedaan, nu is het erg sfeervol, vind ik zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar ging het om toch, in iedergeval tot volgens jaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ging het om toch, in iedergeval tot volgens jaar
Ja feitelijk zal die hele bovenkant er van af moeten; alles zit los. En dan moet die hele grijze muur ook nog tot de grond toe afgebroken en herbouwd worden.![]()
Sow wat een werk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ja feitelijk zal die hele bovenkant er van af moeten; alles zit los. En dan moet die hele grijze muur ook nog tot de grond toe afgebroken en herbouwd worden.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
EEn hele klus, kan je dat zelf?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Ja feitelijk zal die hele bovenkant er van af moeten; alles zit los. En dan moet die hele grijze muur ook nog tot de grond toe afgebroken en herbouwd worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enorm, ja!quote:
Een vriend wil me daar mee helpen, maar mocht het hem onverhoopt toch niet lukken, dan flikker ik er gewoon trespa platen of whatever tegenaan.![]()
Het enige dat bij mij moet gebeuren zijn de vochtplekken.
AaaarghWerewolf
Whehe, eenvoudige dingen wel, ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks ToTKlusGod he
Als het goed is komt de kameraad morgen naar de muren kijken. Als hij de boel lekvrij verklaart, wil ik een keukenkastje van de muur halen en kijken of er schimmel achter zit.
Mocht hij nog wel plekken vinden die aandacht nodig hebben, ga ik eerst daar aan werken.![]()
Ook al vocht? Heb je lekkage daar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het enige dat bij mij moet gebeuren zijn de vochtplekken.
Aaaargh![]()
Kennissen zijn met een nieuw huis bezig, hebben gisteren het bouwkundig laten keuren. Er moest nog minimaal 1,5 ton in de fundering/kruipruimte gestoken worden man3quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, eenvoudige dingen wel, ja!
Als het goed is komt de kameraad morgen naar de muren kijken. Als hij de boel lekvrij verklaart, wil ik een keukenkastje van de muur halen en kijken of er schimmel achter zit.
Mocht hij nog wel plekken vinden die aandacht nodig hebben, ga ik eerst daar aan werken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2024 12:25:47 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kennissen zijn met een nieuw huis bezig, hebben gisteren het bouwkundig laten keuren. Er moest nog minimaal 1,5 ton in de fundering/kruipruimte gestoken worden man3Motherfucker! Dat is een klap zeg!
Hier is de fundering een tijd geleden volgestort met beton. Een oude houten steunbalk in de nog overgebleven kruipruimte is door en door verrot, maar die wordt geholpen door een strook beton.![]()
Vooral een klap voor de verkopers, want die zien nu 1,5 ton verbranden voor hun ogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Motherfucker! Dat is een klap zeg!
Hier is de fundering een tijd geleden volgestort met beton. Een oude houten steunbalk in de nog overgebleven kruipruimte is door en door verrot, maar die wordt geholpen door een strook beton.![]()
Oh heeft ze antraciete deuren? vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is antreciet, ook donker. Ik hou der wel van. Al zou ik het zelf ook niet willen, ik ben meer van het lichteSmile, it's free therapy.![]()
Ahhh verborgen gebrek waar zij voor moeten opdraaien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vooral een klap voor de verkopers, want die zien nu 1,5 ton verbranden voor hun ogen![]()
Al heel lang op de slaapkamer.quote:
Dakgoot is proper gemaakt maar toch blijven er plekken bijkomen.
Woonmaatschappij, beschermd minulent monument.Werewolf
Het is nog niet verkocht. Mijn kennissen trekken nu hun bod in, en de kopers weten het nuquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh verborgen gebrek waar zij voor moeten opdraaien?![]()
Wauw, een hele klus. Je kan het beter in een keer goed doen anders blijf je bezigquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm, ja!
Een vriend wil me daar mee helpen, maar mocht het hem onverhoopt toch niet lukken, dan flikker ik er gewoon trespa platen of whatever tegenaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Minulent?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al heel lang op de slaapkamer.
Dakgoot is proper gemaakt maar toch blijven er plekken bijkomen.
Woonmaatschappij, beschermd minulent monument.![]()
![]()
Ahhhh beter!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is nog niet verkocht. Mijn kennissen trekken nu hun bod in, en de kopers weten het nu![]()
![]()
Ik vind het wel mooi staan, bij een ander. Volgens mij blijf je aan het poetsen op die donkere kleurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh heeft ze antraciete deuren? vind ik wel mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je ziet er wel eerder vingerafdrukken en stofjes op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi staan, bij een ander. Volgens mij blijf je aan het poetsen op die donkere kleuren
Buiten heb ik alle kozijnen/ramen antraciet maar binnen voor een witkleur gekozen.Smile, it's free therapy.![]()
Blijf ik ook het mooiste vinden. AL vind ik het bij een ander altijd heel mooi staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja je ziet er wel eerder vingerafdrukken en stofjes op.
Buiten heb ik alle kozijnen/ramen antraciet maar binnen voor een witkleur gekozen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij kan zich maar beter bij presenteren houdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zie ik bij mij al heel ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi staan, bij een ander. Volgens mij blijf je aan het poetsen op die donkere kleuren![]()
![]()
Mijn kozijnen en jaloezieën zijn gitzwart, erg fijn als je 2 katten hebt. Heb daar niet heel erg over nagedacht toentertijd![]()
Deze man.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hier zitten we in huur en de keuken is oerlelijk. We hebben besloten om te gaan wrappen.
En ik dacht zelf voor de keuken wat lichter gaan ook mbt wat jullie zeggen. Donkere kleuren zie je alles op qua vlekken enz.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja de situatie: er staat een aanbouw op een monumentale kelder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, een hele klus. Je kan het beter in een keer goed doen anders blijf je bezig
Die kelder is vol puin gestort en de ingang is dicht gegooid.
Vocht in die kelder gedraagt zich anders dan de werking van het grondwater er omheen. Er trekt wat vocht de vloer in, en de muren van de kelder bewegen lichtelijk bij veranderingen in de grondwaterstand waardoor de tegelvloer in de schuur is gaan werken en is gaan breken. De keuken zit in diezelfde aanbouw, maar de tegels daar zijn gelukkig heel gebleven.
Meerdere mensen zeggen dat de muren van de kelder voor zover mogelijk uitgegraven moeten worden om er gaten in te boren om zo het water vrijelijk er in en er uit te kunnen laten stromen. Dat is gewoonweg nauwelijks te doen, zeker ook omdat de enige muur die je zou kunnen uitgraven, onder het gangpad zit waar buren dagelijks overheen lopen.
De aanbouw op die kelder was altijd enkelsteens, De vorige eigenaar heeft er lot een muurtje voor gezet zonder verankering en zonder isolatie. Dit muurtje is opgetrokken tot de kop van de originele muur en is daar onder tegenaan gemetseld. Die kop is de omringende muur van het dakterras wat op de aanbouw zit.
De bovenkant van die kop zit ook grotendeels los, maar de voegen van die los zittende bovenkant heb ik aan de bovenkant aangesmeerd zodat er in ieder geval geen water meer die spouw in kan trekken. Voorlopig blijft het echter wel los zitten.
De spouw (gevormd door de originele muur en dat losse later gemetselde muurtje) zit bomvol puin, vocht en schimmel.![]()
Kan je nagaan als je met een gezin woont, al die vingers die overal aan zitten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mij al heel erg
Je poets je ongangsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan zie je al die haren ook heel goed natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn kozijnen en jaloezieën zijn gitzwart, erg fijn als je 2 katten hebt. Heb daar niet heel erg over nagedacht toentertijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hier zitten we in huur en de keuken is oerlelijk. We hebben besloten om te gaan wrappen.
En ik dacht zelf voor de keuken wat lichter gaan ook mbt wat jullie zeggen. Donkere kleuren zie je alles op qua vlekken enz.
Of valt die wrap later makkelijk weer te verwijderen?![]()
Hey Killemquote:
Sommige dingen kunnen we goed laten keuren of aan laten vragen of het mag.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag dat?
Of valt die wrap later makkelijk weer te verwijderen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Krijg je dat allemaal ooit nog betaalbaar goed?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de situatie: er staat een aanbouw op een monumentale kelder.
Die kelder is vol puin gestort en de ingang is dicht gegooid.
Vocht in die kelder gedraagt zich anders dan de werking van het grondwater er omheen. Er trekt wat vocht de vloer in, en de muren van de kelder bewegen lichtelijk bij veranderingen in de grondwaterstand waardoor de tegelvloer in de schuur is gaan werken en is gaan breken. De keuken zit in diezelfde aanbouw, maar de tegels daar zijn gelukkig heel gebleven.
Meerdere mensen zeggen dat de muren van de kelder voor zover mogelijk uitgegraven moeten worden om er gaten in te boren om zo het water vrijelijk er in en er uit te kunnen laten stromen. Dat is gewoonweg nauwelijks te doen, zeker ook omdat de enige muur die je zou kunnen uitgraven, onder het gangpad zit waar buren dagelijks overheen lopen.
De aanbouw op die kelder was altijd enkelsteens, De vorige eigenaar heeft er lot een muurtje voor gezet zonder verankering en zonder isolatie. Dit muurtje is opgetrokken tot de kop van de originele muur en is daar onder tegenaan gemetseld. Die kop is de omringende muur van het dakterras wat op de aanbouw zit.
De bovenkant van die kop zit ook grotendeels los, maar de voegen van die los zittende bovenkant heb ik aan de bovenkant aangesmeerd zodat er in ieder geval geen water meer die spouw in kan trekken. Voorlopig blijft het echter wel los zitten.
De spouw (gevormd door de originele muur en dat losse later gemetselde muurtje) zit bomvol puin, vocht en schimmel.
Dit zijn toch allemaal verborgen gebreken of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die keuken ja kan mij niet voorstellen dat dat niet mag maar weet het ook niet zeker. Wel goed dat je het zegt @ToT.
Maar alles is beter dan oerlelijke vloekende jaren 80 keuken
Doet me denken aan meerdere buren in de vorige wijk waar ik heb gewoond: die hebben hun huurhuizen (met toestemming) helemaal casco gesloopt, tussenmuren verwijderd en hebben alles helemaal naar hun smaak ingericht. Hun nieuwe badkamers en keukens staan nu ook op compleet andere plaatsen als eerst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen we goed laten keuren of aan laten vragen of het mag.
Maar die mensen willen er dan ook tot hun dood blijven wonen.![]()
![]()
Geen wit mochten jullie dat overwegen. Eigenwijze ikke wilde perse een witte keuken met zwart marmer blad en rvs dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En ik dacht zelf voor de keuken wat lichter gaan ook mbt wat jullie zeggen. Donkere kleuren zie je alles op qua vlekken enz.
spijt van het witte...
Toch mooi dat het kan, en zeker als het potentie heeft. Veel huurhuizen in het lagere segment zijn dan ook niet zo praktisch ingericht en de afwerking ook vaak slecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan meerdere buren in de vorige wijk waar ik heb gewoond: die hebben hun huurhuizen (met toestemming) helemaal casco gesloopt, tussenmuren verwijderd en hebben alles helemaal naar hun smaak ingericht. Hun nieuwe badkamers en keukens staan nu ook op compleet andere plaatsen als eerst.
Maar die mensen willen er dan ook tot hun dood blijven wonen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb ook een huurwoning maar best een redelijke keuken. Zal ff foto maken momentquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen we goed laten keuren of aan laten vragen of het mag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oo ja ik hou van de marmerlook maar goed dat je het zegt. Ik neig nu naar grijze marmerlook met een kleur voor de kastjes (misschien blauw of groen of iets anders weet nog niet). Maar wel mooi van jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen wit mochten jullie dat overwegen. Eigenwijze ikke wilde perse een witte keuken met zwart marmer blad en rvs dingen.
spijt van het witte...
Ik was echt heel dichtbij toen ik hier kwam wonen om de hele keuken te verwijderen en iets nieuws te plaatsen. De keuken zat er wel net in, maar typisch 3 kastjes beneden en boven. Kastje boven precies 15 cm onder verlaagd plafond. Altijd ruimte naast het blok omdat het breder is dan het fornuis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch mooi dat het kan, en zeker als het potentie heeft. Veel huurhuizen in het lagere segment zijn dan ook niet zo praktisch ingericht en de afwerking ook vaak slecht.
Toch niet gedaan, want ik zou de oude keuken moeten bewaren en terug plaatsen als ik er ooit uit zou gaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die kelder laat ik zo zitten, dat is een te grote ingreep en zolang ik geen tegelvloer daar leg zal het vast wel goed komen. Die oude tegels schenen er heel lang gelegen te hebben, maar het waterschap heeft de afgelopen jaren de waterstand extreem hoog laten komen, en in die extreme omstandigheden zijn die tegels vorig jaar geknapt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je dat allemaal ooit nog betaalbaar goed?
Dit zijn toch allemaal verborgen gebreken of niet?
De muren van de aanbouw kan ik zeer betaalbaar in orde krijgen als die vriend gaat helpen met alles af te breken en te herbouwen. Als ik het aan een vakman over laat, is het echt niet te doen.
Verborgen gebrek....goeie. De makelaar liet me zien dat er op een hoek wat voegwerk "hier en daar wat aangesmeerd" moest worden en dat er "een paar stenen" los zaten.
De pest is alleen dat het een monumentaal pand betreft en dat muurtje dat los voor de aanbouw is gemetseld door de vorige bewoner is een deel van het huis, en dus heeft die ook een monumentale status en kan ik hen er niet op aanspreken: op dat muurtje van 20 - 30 jaar oud zit net als de rest van het huis een ouderdomsclausule.
Daarbij zijn de eigenaren van het huis overleden en de (volwassen) kinderen ervan verkopen het, dus ondanks dat de zoon enorm heeft zitten klussen in het huis, heb ik ook te maken met een niet-zelf bewonings clausule en ook daardoor heb ik geen poot om op te staan.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen wit mochten jullie dat overwegen. Eigenwijze ikke wilde perse een witte keuken met zwart marmer blad en rvs dingen.
spijt van het witte...Mijn toenmalige vrouw en ik wilde in ons vorige huis eigenlijk een hoogglans witte keuken!
![]()
![]()
O ja, dat is veel gedoe dan. Vooral als je de oude keuken terug zou moeten plaatsen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was echt heel dichtbij toen ik hier kwam wonen om de hele keuken te verwijderen en iets nieuws te plaatsen. De keuken zat er wel net in, maar typisch 3 kastjes beneden en boven. Kastje boven precies 15 cm onder verlaagd plafond. Altijd ruimte naast het blok omdat het breder is dan het fornuis.
Toch niet gedaan, want ik zou de oude keuken moeten bewaren en terug plaatsen als ik er ooit uit zou gaan.
Hier is de ruimte goed en heb 2 werkbladen, ook grote ramen in de keuken. En met wrappen zou het al 10 x mooier worden. Goedkoper dan een nieuwe keuken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het blad is mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oo ja ik hou van de marmerlook maar goed dat je het zegt. Ik neig nu naar grijze marmerlook met een kleur voor de kastjes (misschien blauw of groen of iets anders weet nog niet). Maar wel mooi van joumaar je ziet wel ieder watervlekje erop.. dus.. vaak poetsen
![]()
Op het wit zie je alles.. en mijn kat springt graag op het aanrecht en de hond staat wel eens met zijn poten er tegenaan![]()
Lichtgroen is ook mooi (zou ik nu zelf voor gaan)Smile, it's free therapy.![]()
quote:Sowieso niet als je een blije koter in huis hebt en het licht rechtstreeks op de keukendeurtjes valt!
![]()
![]()
Hoogglans hebben ze me in de winkel al uit het hoofd gepraat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn toenmalige vrouw en ik wilde in ons vorige huis eigenlijk een hoogglans witte keuken!
gelukkig heb ik matte kastjesSmile, it's free therapy.![]()
Marmer is ook h eel mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oo ja ik hou van de marmerlook maar goed dat je het zegt. Ik neig nu naar grijze marmerlook met een kleur voor de kastjes (misschien blauw of groen of iets anders weet nog niet). Maar wel mooi van jou
DIt is mijn keukentje, een simpel woningbouwkeukentje maar het is wel netjes
Deze kant was de kant van de brand, zit ander behang op dan op de onderste foto, die moet nog behangen worden
Kortom Kudt dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kelder laat ik zo zitten, dat is een te grote ingreep en zolang ik geen tegelvloer daar leg zal het vast wel goed komen. Die oude tegels schenen er heel lang gelegen te hebben, maar het waterschap heeft de afgelopen jaren de waterstand extreem hoog laten komen, en in die extreme omstandigheden zijn die tegels vorig jaar geknapt.
De muren van de aanbouw kan ik zeer betaalbaar in orde krijgen als die vriend gaat helpen met alles af te breken en te herbouwen. Als ik het aan een vakman over laat, is het echt niet te doen.
Verborgen gebrek....goeie. De makelaar liet me zien dat er op een hoek wat voegwerk "hier en daar wat aangesmeerd" moest worden en dat er "een paar stenen" los zaten.
De pest is alleen dat het een monumentaal pand betreft en dat muurtje dat los voor de aanbouw is gemetseld door de vorige bewoner is een deel van het huis, en dus heeft die ook een monumentale status en kan ik hen er niet op aanspreken: op dat muurtje van 20 - 30 jaar oud zit net als de rest van het huis een ouderdomsclausule.
Daarbij zijn de eigenaren van het huis overleden en de (volwassen) kinderen ervan verkopen het, dus ondanks dat de zoon enorm heeft zitten klussen in het huis, heb ik ook te maken met een niet-zelf bewonings clausule en ook daardoor heb ik geen poot om op te staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is verder wel een fijne keuken op zich. En ze plaatsen ook natuurlijk nooit meer keuken, want dan gaat de huurprijs omhoog.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O ja, dat is veel gedoe dan. Vooral als je de oude keuken terug zou moeten plaatsen.
Hier is de ruimte goed en heb 2 werkbladen, ook grote ramen in de keuken. En met wrappen zou het al 10 x mooier worden. Goedkoper dan een nieuwe keuken.
Maar ik een stukje keuken van Ikea bijgeplaatst in dezelfde sfeer als mijn inrichting, want dat stukje zie je vanuit de woonkamer. Daar zit o.a. de koelkast in. En overal nu wel dezelfde handgrepen. En voor de rest probeer ik gewoon met accessoires en kleur de sfeer gelijk te houden.Trotste mama van Ambar
Ja in de winkel hadden ze een zwaar bekraste hoogglans witte plaat en zeiden dat je op hoogglans elk krasje ziet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoogglans hebben ze me in de winkel al uit het hoofd gepraat.
gelukkig heb ik matte kastjes
Mja ik vond dat weer wat minder overtuigend, want het is maar net hoe je met de keuken om gaat. Hoe vaak schraap je nou met een scherp object over een deurtje heen?
Vlekken enzo wil ik wel geloven, en ja; met een blije koter in huis is de kans natuurlijk ook wel iets aanwezig dat hij met een stuk plastic speelgoed over de kastjes heen gaat, maar daar zou zo'n deur toch niet gelijk helemaal van moeten beschadigen?![]()
![]()
DIt vind ik dus zo vies. Doet de kat van de buurvrouw ook. Ik wil daar nooit wat te eten hebben met die kat op het aanrechtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het blad is mooimaar je ziet wel ieder watervlekje erop.. dus.. vaak poetsen
![]()
Op het wit zie je alles.. en mijn kat springt graag op het aanrecht en de hond staat wel eens met zijn poten er tegenaan![]()
Lichtgroen is ook mooi (zou ik nu zelf voor gaan)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziet er heel netjes uit. Tegels zijn ook mooi. Rustig neutraal en modern.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marmer is ook h eel mooi
[ afbeelding ]
Deze kant was de kant van de brand, zit ander behang op dan op de onderste foto, die moet nog behangen worden
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Sowieso voor woningbouw niet verkeerd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marmer is ook h eel mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scroll scroll, oh er is een 2e foto; dat is helemaal netjes!![]()
![]()
Dat is niet altijd waar, wij hebben 8 jaar geleden of zo een nieuwe keuken gekregen maar geen huurverhoging gekregenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is verder wel een fijne keuken op zich. En ze plaatsen ook natuurlijk nooit meer keuken, want dan gaat de huurprijs omhoog.
Maar ik een stukje keuken van Ikea bijgeplaatst in dezelfde sfeer als mijn inrichting, want dat stukje zie je vanuit de woonkamer. Daar zit o.a. de koelkast in. En overal nu wel dezelfde handgrepen. En voor de rest probeer ik gewoon met accessoires en kleur de sfeer gelijk te houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben onhandig, dus bij mij raakt alles uiteindelijk beschadigdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de winkel hadden ze een zwaar bekraste hoogglans witte plaat en zeiden dat je op hoogglans elk krasje ziet.
Mja ik vond dat weer wat minder overtuigend, want het is maar net hoe je met de keuken om gaat. Hoe vaak schraap je nou met een scherp object over een deurtje heen?
Vlekken enzo wil ik wel geloven, en ja; met een blije koter in huis is de kans natuurlijk ook wel iets aanwezig dat hij met een stuk plastic speelgoed over de kastjes heen gaat, maar daar zou zo'n deur toch niet gelijk helemaal van moeten beschadigen?
Trotste mama van Ambar
Langer dan 2 meter aanrecht is extra punten voor de huurprijs, vandaar dat veel woningbouw daar niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar, wij hebben 8 jaar geleden of zo een nieuwe keuken gekregen maar geen huurverhoging gekregenTrotste mama van Ambar
Ow!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben onhandig, dus bij mij raakt alles uiteindelijk beschadigd![]()
![]()
Ja precies, zodra ze iets verbeteren willen ze ook meer. Dat is slim heb je zelf een extra element toegevoegd in de keuken. Ja de eenheid heb je zo wel gecreëerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is verder wel een fijne keuken op zich. En ze plaatsen ook natuurlijk nooit meer keuken, want dan gaat de huurprijs omhoog.
Maar ik een stukje keuken van Ikea bijgeplaatst in dezelfde sfeer als mijn inrichting, want dat stukje zie je vanuit de woonkamer. Daar zit o.a. de koelkast in. En overal nu wel dezelfde handgrepen. En voor de rest probeer ik gewoon met accessoires en kleur de sfeer gelijk te houden.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja en het is maar een huurhuis, dus mag niet mopperenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ziet er heel netjes uit. Tegels zijn ook mooi. Rustig neutraal en modern.
Nu heb ik een geluk bij een ongeluk, doordat ik slecht kan bukken heb ik ook laden gekregen ipv kastjes en een langer aanrechtblad. Normaal zijn er 4 kastjes onder en 4 boven. Ik heb onder 5 en het aanrechtblad helemaal doorgetrokken tot aan het raam Normaal zit hier het kook gedeelte waar de koelkast staat
Maar omdat ik vaak op de trippelstoel zit te koken en de keukendeur daar zit hebben ze op mijn verzoek die aanleg veranderd en heb ik de kookplaats links ipv rechts gekregen. Welliswaar met WMO die er een gedeelte van bijbetaald heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee de kans dat hij met speelgoed over je keukenkasten heen gaat lijkt me ook heel klein. (hier nooit gebeurd).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de winkel hadden ze een zwaar bekraste hoogglans witte plaat en zeiden dat je op hoogglans elk krasje ziet.
Vlekken enzo wil ik wel geloven, en ja; met een blije koter in huis is de kans natuurlijk ook wel iets aanwezig dat hij met een stuk plastic speelgoed over de kastjes heen gaat, maar daar zou zo'n deur toch niet gelijk helemaal van moeten beschadigen?
Je ziet er ieder vingervlekje op dat lijkt me niks.Smile, it's free therapy.![]()
Ja toch, mag niet mopperenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso voor woningbouw niet verkeerd!
Scroll scroll, oh er is een 2e foto; dat is helemaal netjes!
Wil er zelf nog steeds zwarte handvaten op zetten, maar voorals nog blijft het bij denken ipv doen
ja en ik zet hem er iedere keer af... al met de plantenspuit geprobeerd eraf te krijgen maar dat boeit hem niks!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt vind ik dus zo vies. Doet de kat van de buurvrouw ook. Ik wil daar nooit wat te eten hebben met die kat op het aanrecht
Hij vindt water leuk
Aluminiumfolie op het aanrecht leggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ik zet hem er iedere keer af... al met de plantenspuit geprobeerd eraf te krijgen maar dat boeit hem niks!
Hij vindt water leukTrotste mama van Ambar
DIe van mij is 3.45quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Langer dan 2 meter aanrecht is extra punten voor de huurprijs, vandaar dat veel woningbouw daar niet aan beginnen.
Oo fijn dat het kon! Maakt je leven en keuken praktischer. En met laden ook nog ideaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het is maar een huurhuis, dus mag niet mopperen
Nu heb ik een geluk bij een ongeluk, doordat ik slecht kan bukken heb ik ook laden gekregen ipv kastjes en een langer aanrechtblad. Normaal zijn er 4 kastjes onder en 4 boven. Ik heb onder 5 en het aanrechtblad helemaal doorgetrokken tot aan het raam Normaal zit hier het kook gedeelte waar de koelkast staat
Maar omdat ik vaak op de trippelstoel zit te koken en de keukendeur daar zit hebben ze op mijn verzoek die aanleg veranderd en heb ik de kookplaats links ipv rechts gekregen. Welliswaar met WMO die er een gedeelte van bijbetaald heeft'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik had mijn kat dat soort dingen afgeleerd. Spring ook niet op tafel of zo. Niet eens bij me op schoot, ging netjes voor me zitten en wachtte op het teken van mij dat het mocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt vind ik dus zo vies. Doet de kat van de buurvrouw ook. Ik wil daar nooit wat te eten hebben met die kat op het aanrecht
Ik wil weer een kat.
Misschien heb je gewoon mazzel omdat je niet de standaard huurder bent.quote:Trotste mama van Ambar
Lekker danquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en ik zet hem er iedere keer af... al met de plantenspuit geprobeerd eraf te krijgen maar dat boeit hem niks!
Hij vindt water leuk
Ik hou er echt niet van, dieren in bed en dieren op het aanrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever een dier in bed dan een vent.
Met een beetje fantasie rijmt dat.Trotste mama van Ambar
Ja is echt fijn, je hoeft nooit meer diep te bukken om achter in je kastje te komenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oo fijn dat het kon! Maakt je leven en keuken praktischer. En met laden ook nog ideaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O kijk dat is nog eens een goed opgevoede katquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had mijn kat dat soort dingen afgeleerd. Spring ook niet op tafel of zo. Niet eens bij me op schoot, ging netjes voor me zitten en wachtte op het teken van mij dat het mocht.
Ik wil weer een kat.![]()
Waarom koop je er dan niet een?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaa neem eemn kat weer!! Zoveel liefde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had mijn kat dat soort dingen afgeleerd. Spring ook niet op tafel of zo. Niet eens bij me op schoot, ging netjes voor me zitten en wachtte op het teken van mij dat het mocht.
Ik wil weer een kat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier is de regel dat ze bij dit soort renovaties geen huur verhoging doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon mazzel omdat je niet de standaard huurder bent.
Wij hebben een hele renovatie gehad, de oude puien er uit en helemaal nieuwe puien erin, allemaal zonder huurverhoging. Je moet er wel wat voor doen als huurder en wij hebben een bewonerscommisie opgericht en hebben gewoon heel hard onderhandeld
Jakkiequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Liever een dier in bed dan een vent.
Met een beetje fantasie rijmt dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allergie. Had ik toen ook al, maar lijkt te zijn verergerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk dat is nog eens een goed opgevoede kat![]()
Waarom koop je er dan niet een?
O dat is ellende, dan kan je het beter niet doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Allergie. Had ik toen ook al, maar lijkt te zijn verergerd.
Kan je echt veel last van hebben
Of je moet een naaktkat nemen. Zalf vind ik oerlelijke beestjes net als die naakthondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een siamees. Mijn pa is harstikke allergies voor katten maar van mijn kat heeft hij nauwelijks last.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Allergie. Had ik toen ook al, maar lijkt te zijn verergerd.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Etiketten met de plakkant naar boven op je aanrecht leggen, daar hebben ze een bloedhekel aan. Wel consequent blijven doen voor een tijdje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij vindt water leuk![]()
Is nie goed nie, allergisch zijn voor de poesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb een siamees. Mijn pa is harstikke allergies voor katten maar van mijn kat heeft hij nauwelijks last.![]()
Ja voor bepaalde poesjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goed nie, allergisch zijn voor de poes
Nee man, dieren in je bed is smerigquote:
Overal zand en haren in je bed bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ga ik doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aluminiumfolie op het aanrecht leggenbedankt voor de tip.
Die van mij mogen OP bed, niet in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee man, dieren in je bed is smerig
Overal zand en haren in je bed bah bah
Maar zijn binnenkatten, dat is ook net weer ff wat anders![]()
Ik blijf bij mijn statementquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal zand en haren in je bed bah bahTrotste mama van Ambar
Zelfde als mijne.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen OP bed, niet in.
Maar zijn binnenkatten, dat is ook net weer ff wat anders
Maar hij is sneaky slim en opeens ligt hij nachts bij mijn zij onder de deken en heb ik niks gemerkt
Honden zijn roedeldieren dus een beetje raar dat je niet samen zou slapen.Trotste mama van Ambar
beetje mee eens dit, hoewel ik honden enzo onwijs leuk vind. maar in bed nahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal zand en haren in je bed bah bahDo what you love, love what you do!![]()
Wel een heel goed idee!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, mag niet mopperen
Wil er zelf nog steeds zwarte handvaten op zetten, maar voorals nog blijft het bij denken ipv doen![]()
![]()
Teckel ligt altijd bij mij in bed onder de dekens aan het voeteneindquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Honden zijn roedeldieren dus een beetje raar dat je niet samen zou slapen.![]()
![]()
Hoi lieve vrouw!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een luxe
Hier zelf voor bijna 3 meter extra werkblad gezorgd.
teckel liefdequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Teckel ligt altijd bij mij in bed onder de dekens aan het voeteneindDo what you love, love what you do!![]()
Sowieso slimquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb toch maar een uitgebreide mail naar mijn rechtsbijstandsverzekering gestuurd.![]()
Ik heb een tijdje alleen met mijn vader gewoond en we hadden een bobtail mix. Mijn vader ging wel eens sporten en was dan later terug. Hij sliep dan altijd op mijn kamer. Hond sliep eigenlijk altijd op de overloop en mijn vader had op een gegeven moment in de andere kamer maar een bed voor hem opgemaakt. Softie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Teckel ligt altijd bij mij in bed onder de dekens aan het voeteneindTrotste mama van Ambar
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje alleen met mijn vader gewoond en we hadden een bobtail mix. Mijn vader ging wel eens sporten en was dan later terug. Hij sliep dan altijd op mijn kamer. Hond sliep eigenlijk altijd op de overloop en mijn vader had op een gegeven moment in de andere kamer maar een bed voor hem opgemaakt. Softie.![]()
![]()
Te lief ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:28 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Toen ging hij samenwonen met iemand die de hond niet zo goed kon hebben. En hij zou toen gehapt hebben naar de jongste daar en toen was het asiel
Trotste mama van Ambar
jaaaaaaa die laatste foto die is dood onderhand trouwens.quote:
eerste niet, maar nieuw puppy enzo. ze zitten bij mn ma trouwens maar opgegroeid met honden altijd hoor. beetje Duitse staanders meestal
Do what you love, love what you do!![]()
Hond was aan mij toebedeeld bij de scheiding, maar geen van beide ouders deden er iets mee![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
DIe hebben geen zand en je weet waar ze in zijn geweest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen OP bed, niet in.
Maar zijn binnenkatten, dat is ook net weer ff wat andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maargoed ouders zorgen standaard voor teleurstelling dus zo raar was het ook weer niet.Trotste mama van Ambar
Dat is wel heel sad... hartverscheurend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond was aan mij toebedeeld bij de scheiding, maar geen van beide ouders deden er iets mee![]()
Ja, maar een dier hoort ook niet in bed ik zie in de natuur nergens bedjes voor dieren staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:19 schreef kree het volgende:
[..]
beetje mee eens dit, hoewel ik honden enzo onwijs leuk vind. maar in bed nah
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
wat sneu
![]()
![]()
EEn goed idee dat het bij denken blijftquote:
voordeel van honden of ander huisdier, ze zijn altijd vrolijk als je er weer bent enzo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
nooit gezeik ook ervan en`zo, tis dat het me niet lukt met werk en dat je beestje moet uitlaten enzo anders had ik ook een hond genomen.Do what you love, love what you do!![]()
IK had in deze het voordeel dat ik slecht ter been was en het kookgedeelte verplaatst moest worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een luxe
Hier zelf voor bijna 3 meter extra werkblad gezorgd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb toch maar een uitgebreide mail naar mijn rechtsbijstandsverzekering gestuurd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal nooit een poesje uit m’n bed schoppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar een dier hoort ook niet in bed ik zie in de natuur nergens bedjes voor dieren staanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een hond is er dankzij de mens, compleet aangepast aan samenleven met mensen. En genoeg hondenrassen die van oorsprong ook specifiek gefokt zijn als verwarming voor in bed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar een dier hoort ook niet in bed ik zie in de natuur nergens bedjes voor dieren staan
Katten hebben zich ook aangepast aan samenleven met de mens, zou ook raar zijn als je een kat niet zijn ding laat doen in je huis.Trotste mama van Ambar
Ligt er natuurlijk aan welk poesjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal nooit een poesje uit m’n bed schoppen.
Vond het heel jammer dat ze mij niet om inbreng gevraagd hadden met de keuken. Had 'm dan echt anders gedaan. En had ook graag extra huur willen betalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had in deze het voordeel dat ik slecht ter been was en het kookgedeelte verplaatst moest worden.
Maargoed, handige pa enzo. Zal kijken of ik fotootje kan vinden.![]()
Dan past die kat zich nog iets meer aan als ‘ie in m’n huis wil wonen. Ik geef ‘m vreten en ruim toch ook z’n stront op!?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hond is er dankzij de mens, compleet aangepast aan samenleven met mensen. En genoeg hondenrassen die van oorsprong ook specifiek gefokt zijn als verwarming voor in bed.
Katten hebben zich ook aangepast aan samenleven met de mens, zou ook raar zijn als je een kat niet zijn ding laat doen in je huis.
Je snapt prima wat ik bedoelquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan past die kat zich nog iets meer aan als ‘ie in m’n huis wil wonen. Ik geef ‘m vreten en ruim toch ook z’n stront op!?Trotste mama van Ambar
Goh kree, wat zit je hier veel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
is ook maar toeval hoor, soms ben ik er ff en soms gewoon tijd nietquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Keuken is ruim 5 meter lang dus, met een mini-keukenblok erin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had in deze het voordeel dat ik slecht ter been was en het kookgedeelte verplaatst moest worden.
Achter keukenblok deur naar badkamer die achter het keukenblok zit.
Voorbij de stellingkasten staan nog een droger en wasmachine en daartegenover, zit nog een nis.
Staan kastjes nu.
Nog steeds ruimte te kort voor al mijn keukenspullen![]()
![]()
![]()
Ja sehr gut! Viel wasser saufen ja!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom staat je prullenbak midden in de doorgang?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Keuken is ruim 5 meter lang dus, met een mini-keukenblok erin.
Achter keukenblok deur naar badkamer die achter het keukenblok zit.
Voorbij de stellingkasten staan nog een droger en wasmachine en daartegenover, zit nog een nis.
Staan kastjes nu.
Nog steeds ruimte te kort voor al mijn keukenspullen![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind liefquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
RIP kleine (en grote)makker![]()
Staat ie niet. Staat zelfs nog een kleiner formaat achterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom staat je prullenbak midden in de doorgang?
Kunnen gewoon geen dikke mensen in mijn keuken![]()
![]()
Zo lijkt het wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat ie niet. Staat zelfs nog een kleiner formaat achter
Kunnen gewoon geen dikke mensen in mijn keuken
Mooi, dan mag jij voortaan mijn boterham maken.
Dikke mensen-preventie methodequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Staat ie niet. Staat zelfs nog een kleiner formaat achter
Kunnen gewoon geen dikke mensen in mijn keuken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel.
Mooi, dan mag jij voortaan mijn boterham maken.![]()
Keuken is ook gewoon lastig te fotograferen. Ook echt de meest aparte keuken die ik ooit heb gehad.
Maar ben er blij mee
En ik ben toch altijd de enige in de keuken.![]()
ik ben ook altijd enige in de keuken, zou raar zijn als dat niet zo wasUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geen spoken in huis?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben ook altijd enige in de keuken, zou raar zijn als dat niet zo was![]()
Maar is hij nou gewoon lang en smal (huehuehue)? Of lijkt dat ook maar zo dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Keuken is ook gewoon lastig te fotograferen. Ook echt de meest aparte keuken die ik ooit heb gehad.
Maar ben er blij mee
En ik ben toch altijd de enige in de keuken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ruim 5 meter langquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is hij nou gewoon lang en smal (huehuehue)? Of lijkt dat ook maar zo dan?![]()
![]()
Lekker neuken in de keuken, vriend!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
ik ben ook altijd enige in de keuken, zou raar zijn als dat niet zo wasProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een kleine snack nog en dan zal ik eens kleren aan doen en wat huishouden doenTrotste mama van Ambar
Als je een man was geweest had ik dat vertaald naar maximaal 3 meter.quote:
ken ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker neuken in de keuken, vriend!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik heb het aan keuken trouwens redelijk hetzelfde. had nog getwijfeld moet ik tegenover keukenblok dan nog wat zetten. maar toch net te smal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is hij nou gewoon lang en smal (huehuehue)? Of lijkt dat ook maar zo dan?Do what you love, love what you do!![]()
Kan ook vast naakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een kleine snack nog en dan zal ik eens kleren aan doen en wat huishouden doenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In willekeurige volgordequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een kleine snack nog en dan zal ik eens kleren aan doen en wat huishouden doen![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou de kat van @:Kissingbird zou daar op het aanrecht springen?jup boeit hem ook niet als er spullen staan.. die vallen wel op de grond dan. Als hij maar op het aanrecht kan.
![]()
Is het mss ook een idee dat iets hoogs heeft om op te zitten in de keuken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup boeit hem ook niet als er spullen staan.. die vallen wel op de grond dan. Als hij maar op het aanrecht kan.
Trotste mama van Ambar
Ik heb dus 3 meter aan stellingkasten er neergezet. Werk/wand-blad had vader van het overgebleven laminaat gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het aan keuken trouwens redelijk hetzelfde. had nog getwijfeld moet ik tegenover keukenblok dan nog wat zetten. maar toch net te smal.
Vader vond 't ook te smal worden maar ik ben toch de enige die hier kookt en afwast.
Nog geen seconde spijt van gehad.![]()
ik sas met fok ff keertjequote:althans via video verder ben ijk eigenlijk ook altijd alleen
arme ik nDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: