SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het mss ook een idee dat iets hoogs heeft om op te zitten in de keuken?
quote]Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
[/quote]
Mwoah
met jou?Smile, it's free therapy.![]()
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef kree het volgende: [..] ik sas met fok ff keertje
althans via video verder ben ijk eigenlijk ook altijd alleen arme ik n
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mwoahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijken
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
met jou?
[/quote]
Whatsup? met mij wel oke.![]()
Gezellig diepe gesprekken iedere avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig diepe gesprekken iedere avond
tja wie weet hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.![]()
🤨quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.F.K.A. SuperwormJim![]()
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggen![]()
![]()
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wenkies zijn weer mooi en wat lekkers gehaald voor vanavond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zij ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.
Was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksF.K.A. SuperwormJim![]()
sjah klopt wel, maar is ook beetje omdat het hier makkelijk is en mening zo neer te zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschien
in het echt ben ik ietwat toch meer aan verlegen kant denk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij ook niet denk ik.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
mensen van een online forum hatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijks
Smile, it's free therapy.![]()
Wait what?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type![]()
![]()
relatief is het he.... bij gebrek aan ander woord, in het echt zou ik het wss prima met hem kunnen vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen van een online forum haten
maar hij is baas hier en ik slaaf in wat ik kan zeggen of doen, vandaar.Do what you love, love what you do!![]()
Kree en iniemiequote:
Geen matchieder een andere type nodig denk ik.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
'nog niet', of 'niet meer'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit nog niet genoegin bij hem
F.K.A. SuperwormJim![]()
Katwijkers zijn onverzettelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eens!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kree en iniemie
Geen matchieder een andere type nodig denk ik.
![]()
Ik loop met je meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Opposites attractsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type
Forum Opties Forumhop: Hop naar: