SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het mss ook een idee dat iets hoogs heeft om op te zitten in de keuken?
quote]Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
[/quote]
Mwoah
met jou?Smile, it's free therapy.![]()
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef kree het volgende: [..] ik sas met fok ff keertje
althans via video verder ben ijk eigenlijk ook altijd alleen arme ik n
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mwoahquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat vindt hij sowieso fijn! Hij kijkt graag naar buiten bij het keukenraam. 2.5 meter van de keuken staat een krabpaal tot ongeveer 70 cm onder het plafond.. hij ligt ook graag bovenin om alles te bekijken
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 oktober 2024 14:05 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Alles oke?
met jou?
[/quote]
Whatsup? met mij wel oke.![]()
Gezellig diepe gesprekken iedere avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig diepe gesprekken iedere avond
tja wie weet hequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Muis lijkt me een hele geschikte partner voor jou.
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.![]()
🤨quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.F.K.A. SuperwormJim![]()
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Vind je totaal niet onaardig lijken hier.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss meningen over verdeeld wel beetje/. of mss soms vervelend.
maar het valt in het echt allemaal wel mee kan ik zeggen![]()
![]()
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wenkies zijn weer mooi en wat lekkers gehaald voor vanavond
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zij ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
tja wie weet he
Ik ben niet zo onaardig als ik hier trouwens lijk soms, zal dat wel ff zeggen, hahaha.
Was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijksF.K.A. SuperwormJim![]()
sjah klopt wel, maar is ook beetje omdat het hier makkelijk is en mening zo neer te zetten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschien
in het echt ben ik ietwat toch meer aan verlegen kant denk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij ook niet denk ik.
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
mensen van een online forum hatenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
jou haatte ik alleen maar omdat je blauw was, niks persoonlijks
Smile, it's free therapy.![]()
Wait what?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type![]()
![]()
relatief is het he.... bij gebrek aan ander woord, in het echt zou ik het wss prima met hem kunnen vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen van een online forum haten
maar hij is baas hier en ik slaaf in wat ik kan zeggen of doen, vandaar.Do what you love, love what you do!![]()
Kree en iniemiequote:
Geen matchieder een andere type nodig denk ik.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
'nog niet', of 'niet meer'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zit nog niet genoegin bij hem
F.K.A. SuperwormJim![]()
Katwijkers zijn onverzettelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Onaardig absoluut niet. Een klein beetje stug misschienProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eens!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kree en iniemie
![]()
Ik loop met je meequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Opposites attractsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee ik vind ze niet elkaars type![]()
Soms zie je weleens een stel zou je denken: is net broer en zus en dan ook qua uiterlijk
Nou er zijn er wel één of twee waar ik irl nog niet overheen zou pissen als ze in de fik stonden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mensen van een online forum haten
Maar dat ben ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee een labradoodle tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2,1 kind en een golden retriever![]()
En 2 konijnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2,1 kind en een golden retrieverAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
relatief is het he.... bij gebrek aan ander woord, in het echt zou ik het wss prima met hem kunnen vinden.
maar hij is baas hier en ik slaaf in wat ik kan zeggen of doen, vandaar.![]()
okee dan
Smile, it's free therapy.![]()
geen idee ken ieneminie er niet genoeg voor. jullie zeggen het he?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kree en iniemie
Lijkt me de kans toch al klein om hier iemand die ik dan echt meer leuk vind te vinden als alleen verhaaltjes posten.
maar andere kant is, zal de eerste keer niet zijn
Het ommetjequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de liefde kan allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ken ieneminie er niet genoeg voor. jullie zeggen het he?
Lijkt me de kans toch al klein om hier iemand die ik dan echt meer leuk vind te vinden als alleen verhaaltjes posten.
maar andere kant is, zal de eerste keer niet zijn
Ook niet als je heel erg hard nodig moet pissen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou er zijn er wel één of twee waar ik irl nog niet overheen zou pissen als ze in de fik stonden.
Maar dat ben ik.![]()
Dude gewoon wegblijven. Ik hak je hele zaakje eraf in de eerste 5 minuten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is precies zijn fetishquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dude gewoon wegblijven. Ik hak je hele zaakje eraf in de eerste 5 minuten.![]()
Pis nog liever in m’n broek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook niet als je heel erg hard nodig moet pissen?
Nee niet die is niet kapotquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat ommetje, die je gaat maken
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zatquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang kapotje mar niet kapot isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ja je weet nooit idd. kan soms raar lopen.quote:
maar eerlijk ff van mij, mis het soms wel en soms dus ook totaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
maken dat je wegkomtquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zatUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja echt, ik heb totaal geen zin meer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelijk heb je tis tenslotte bijna weekendquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga niks meer maken vandaag. Ik ben het wel zat
LOL. nouja voor zover dat ik moet rekening houden met wat jullie denkenquote:
Ja, nog even de tanden op elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelijk heb je tis tenslotte bijna weekendAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kan hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nog effetjes de tanden op elkaar.
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja. Behoeftes doen er ook toe. Ook niet raar dat je wisselende gevoelens erover kan hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja je weet nooit idd. kan soms raar lopen.
maar eerlijk ff van mij, mis het soms wel en soms dus ook totaal niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ga eerst even een stukje lopenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met een knietjequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Loopze!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een stukje lopen
Playing hard to get, daar houdt kree wel van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan echt van alles in je hoofd halen, maar ik heb totaal geen interesse. Elke man die avances maakt, gaat er flink voor betalen. Hoe? Zeg ik niet.
Ik zie niet op t werk, dus ik kan t best googlen maar doe ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou hier niet naar googlen op je werk, tippie mijnerzijds
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: