Heb e-mail gestuurd maar is die aangekomen? Maar idd heb contact met Tinkquote:Op zaterdag 9 november 2024 08:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Regel jij het met @:Scorpie? Dan kunnen we koppelen en is er voldoende tijd nog om te shoppen.
Nee! Er is geen nieuwe mail? Ook niet in de spam folderquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb e-mail gestuurd maar is die aangekomen? Maar idd heb contact met Tink
Ugh, heb wel al contact met Tink gestuurd is de mail nog nodig? Dan stuur ik vanavond nieuwe maar in principe heeft ze genoeg info denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee! Er is geen nieuwe mail? Ook niet in de spam folder
Ik heb wel Tink haar email al in bezit om een koppeling te sturen. Dan krijg jij geen mail verder, is dat oke?quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ugh, heb wel al contact met Tink gestuurd is de mail nog nodig? Dan stuur ik vanavond nieuwe maar in principe heeft ze genoeg info denk ik
Mij maakt het niet uit, vanaf nu is Tink de baas in bed uh ik bedoel in de shoppingquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb wel Tink haar email al in bezit om een koppeling te sturen. Dan krijg jij geen mail verder, is dat oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op zondag 10 november 2024 15:01 schreef summer2bird het volgende:
Hier ook al lekker op weg met de kadootjes. Zal binnenkort de donateur ff een update geven
Even in een spoiler voor persoonlijk verhaaltjeAchtbaanverhaal, damn, maar goed om te zien dat het zo te lezen wel de goede kant op gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier ook al lekker op weg met de kadootjes. Zal binnenkort de donateur ff een update geven
Even in een spoiler voor persoonlijk verhaaltjeAah gefeliciteerd met de baby en wat een rollercoaster zo.. Het verhaal is enorm herkenbaar, dus ik weet precies waar je zus doorheen is gegaan/ momenteel doorheen gaat. Hopelijk sterkt de baby snel aan en mogen ze lekker gauw naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:18 schreef Speedfight het volgende:
Heerlijk met kerstmuziek aan alles ingepakt. Ik ga nog een tegoedbon erbij doen, misschien nog een goed boek en wat leuks voor de beestjes van 1 van de ontvangers en dan zijn ze alweer compleet. Het bedenken en verzamelen ging sneller dan vorig jaar maar ik ben tevreden
Ik stuurde net een mail maar is niet doorgekomen want afzender las het als spamquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee! Er is geen nieuwe mail? Ook niet in de spam folder
Naar het fok kerst email adres? Je vorige mails zijn wel aangekomen dus dat is gek.quote:Op maandag 11 november 2024 12:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik stuurde net een mail maar is niet doorgekomen want afzender las het als spam
Ja raar idd, kan ik ff dm dan?quote:Op maandag 11 november 2024 13:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Naar het fok kerst email adres? Je vorige mails zijn wel aangekomen dus dat is gek.
Yes test is aangekomen maar daar staat je vraag ook in zo te zien? Ik ga 'm doorzetten.quote:Op maandag 11 november 2024 13:21 schreef Magica het volgende:
Ik ga eerst nog 1 keee proberen te mailen.
Heb een test bericht gestuurd weet niet of je hier zoiets aan hebt die is wel aangekomen zo te zien![]()
Even in een spoiler voor persoonlijk verhaaltjeWat een vreselijke situatie en stress voor jullie allemaal. Maar wat fijn dat het kindje is gehaald en dat ze niet meer in gevaar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk lukt het je om alles een plekje te geven en om te genieten van het feit dat je tante bent geworden van een prachtig neefje of nichtje![]()
Even in een spoiler voor persoonlijk verhaaltjeGefeliciteerd Tante summer2bird. Fijn dat het met allebei goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu lekker onbezorgd shoppen voor je pakket!Ik heb je lief mijn hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Onze Zweedse @:Viv weet hier vast wel raad mee!
Ze zijn nu niet meer te koop, is een seizoensdingetje.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin is nu in Zweden. Ik twijfel, zal ik haar wel of niet vragen om een blikje surströmming mee te nemen voor in het kerstpakket?
Nadeel: huis van de ontvanger meurt de komende 19 jaar naar rotte vis![]()
Voordeel: de kerstpakkettenactie zal altijd een mooie herinnering blijven
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zijn nu niet meer te koop, is een seizoensdingetje.
O en ik vind het best lekker
Dacht dat ze in augustus in de winkel kwamen en dan ook best snel uitverkocht raken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
Welk seizoen? Dus een beetje zoals we hier van pakweg september tot begin december kruidnoten kunnen kopen?
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dacht dat ze in augustus in de winkel kwamen en dan ook best snel uitverkocht raken.
En maak het niet binnenshuis open, maar buiten en onder water.
Je eet het met flatbread, zuurkool, aardappel en room. Een klein beetje vis gaat er maar op.
Dat is inderdaad niet handig want voor je het weet maakt iemand het open en denkt lekker op een toastjequote:Op dinsdag 12 november 2024 09:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat
Dat je het niet binnenshuis open moet maken wist ik gelukkig wel, ik zou het uiteraard ook niet écht in een kerstpakket voor een onbekende stoppen(in elk geval niet zonder duidelijke waarschuwing)
Dat is toch van die challenge waarbij iedereen zowat over zn huig ging bij het opentrekken van dat blik?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin is nu in Zweden. Ik twijfel, zal ik haar wel of niet vragen om een blikje surströmming mee te nemen voor in het kerstpakket?
Yep.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is toch van die challenge waarbij iedereen zowat over zn huig ging bij het opentrekken van dat blik?
Kruidnoten zijn er al in juli ;-)quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
Welk seizoen? Dus een beetje zoals we hier van pakweg september tot begin december kruidnoten kunnen kopen?
Jij wil gewoon een evil Santa doen ipv een secret Santa.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Herkenbaar :-D de dieren van mijn ontvangers worden goed verwend.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:27 schreef camaron het volgende:
Aan huisdieren wordt ook gedacht:, zo'n leuk cadeautje gekocht, je zou er bijna zelf ook een kat voor aanschaffen
Kan altijd hequote:Op woensdag 13 november 2024 17:27 schreef camaron het volgende:
Aan huisdieren wordt ook gedacht:, zo'n leuk cadeautje gekocht, je zou er bijna zelf ook een kat voor aanschaffen
quote:Op zondag 22 september 2024 19:06 schreef summer2bird het volgende:
In het teken van barmhartigheid wil ik deze link ook even delen
https://onlinedierenvoeds(...)kket-A4-SEP24-v2.pdf
Je kan een dierenkerstpakket aanvragen bij hun, de kerstactie is zonder minima check en kan iedereen aanvragen ongeacht afkomst of wat dan ook.
Het steunt een ontzettend goed doel, vanaf november kan je dan een kerstpakket aanvragen voor jouw eigen huisdier, het huisdier van je buurman/zus/neef in Brazilie, wie dan ook.
Vorig jaar zelf ook gedaan en het was echt bizar hoeveel er in zat, het was zo zwaar dat ik hem in mijn eentje niet mee kreeg van het pakketpunt
Ik wou het zaterdag nog eens posten hier, maar bedankt voor de kickquote:Op donderdag 14 november 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Over Dieren gesproken... ik roep deze even in herinnering!
Vanaf 16 november
(let op: je betaalt verzendkosten à ¤ 19,95 per pakket. Weet niet of je op 1 mailadres meerdere pakketten kan aanvragen (voor verschillende adressen natuurlijk)).
[..]
Ik wil hier even bij vermelden dat zoals ik de pakketten ken, ze echt loodzwaar zijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:21 schreef Cod_player het volgende:
Ik wou het dierenpark met genoemd door Sally graag aanvragen voor mijn kalf aka hond Billie. Nu was er echter een user die dit voor me wou sponsoren, oa omdat ik én het budget nu niet heb én geen iDeal kan.
Vanaf zaterdag kun je het aanvragen en gegevens invullen.
Echter heb ik ook me aangemeld voor het fok kerstpakket.
Wat is het handigst? Naar de user die wou sponsoren de invul gegevens sturen? Had het wel in het aanmeldformulier van het pakket gezet dat ik dit graag wou en er ook een user was die dit voor me wou doen.
Ik moet even terugzoeken welke user het was (Marsan, marsu, zoiets iig).
Hij staat al heeeeeel lang in mijn bookmarks van mijn eigen browser!quote:Op donderdag 14 november 2024 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wou het zaterdag nog eens posten hier, maar bedankt voor de kickleuk dat je het onthouden hebt
Mss overleggen met de ontvanger of het rechtstreeks naar die persoon verzonden kan worden?quote:Op donderdag 14 november 2024 16:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wil hier even bij vermelden dat zoals ik de pakketten ken, ze echt loodzwaar zijn.
Zeg maar een verhuisdoos compleet volgestouwd tot de brim met zakken brokken, natvoer, kattengrit (als je het voor je kat aanvraagt) speeltjes, vogelvoer ect.
Echt heel zwaar.
Dat is handig om te onthouden voor degenen die het voor je bestellen
Lijkt me wel zo handig, of je moet van sjouwen houwenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss overleggen met de ontvanger of het rechtstreeks naar die persoon verzonden kan worden?
En niet te vergeten dat de verzendkosten van het kerstpakket dan ook hoger uitvallen, zo niet dubbel zijnquote:Op donderdag 14 november 2024 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig, of je moet van sjouwen houwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |