Topshowtjequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Aberkullie het volgende:
Deze aflevering had het allemaal. Oude kerels die beide niet sporen, een hoop gescheld en getier, Victor die met de HG aan de slag ging. Ik miste alleen meester Visser.
oplossingsgericht werkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:
Dat verhaal van die stront was hopelijk voor de show. Hoop niet dat hij dit echt doet
Misschien kan hij beter van die hondenzakjes halen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:
Dat verhaal van die stront was hopelijk voor de show. Hoop niet dat hij dit echt doet
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat zou ie anders moeten doen volgens jou dan ??
Bij het zwembad gaan liggen ?? Een camper kopen en heel europa door crossen ?
ik ben 72 en werk ook nog drie dagen per week , blijf je fit van
Hij heeft bijna genoeg gespaard om terug te keren naar Limburg..quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:34 schreef Vincent_student het volgende:
En trouwens, wie staat er nog als 80-jarige nog in een winkel en gaat nog met een gereedschapskist zijn pandjes af? Dan is er volgens mij iets niet helemaal goed gegaan in je leven.
Mijn vader had ergens eind jaren negentig een baan waarbij hij de moeilijke dossiers afging van telefoonabonnementen. Die kwam nog weleens erg schrijnende situaties tegen, zoals die ene bejaarde dame die inderdaad in zakjes scheet. Van die bruine papieren broodzakjes. Die vouwde ze dan dicht en zo stapelde ze ze op tegen de muur. Het zag er heel georganiseerd uit en stonk ook niet zo erg als je zou verwachten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien kan hij beter van die hondenzakjes halen.
Viel me wel op dat er geen enkele klant in die winkel was van die toupettenmeneer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft bijna genoeg gespaard om terug te keren naar Limburg..
Dat is tijdens de opnames toch niet zo gek?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:26 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Viel me wel op dat er geen enkele klant in die winkel was van die toupettenmeneer.
content creator houdingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mariska ziet er totaal niet sympathiek uit met haar lichaamshouding.
Ze vinden dat Ronald de oude vloer niet weg had moeten halen als er geen nieuwe in kanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom bij de vloerboer klagen over vochtprobleem, terwijl je bij de verkopers van het huis moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |