SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Een verbouwing van 20k afschrijven gaat ook niet heel snel met die inkomsten. Plus hij wilde een punt makenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef hoechst het volgende:
Hoe kan Anton 1000 euro per maand verlies maken duur de nieuwe regels van Hugo??
Iets minder rendement is meer realistisch.
Nou, alles kapot maken..... de badkamer was erg vies, maar voor de rest heb ik geen bewijs gezien dat de huurder dingen kapot had gemaakt, terwijl er wel sprake was van flink achterstallig onderhoud.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:58 schreef bianconeri het volgende:
Lekker je huis smerig maken en alles kapot laten gaan en je huurbaas ervoor laten opdraaien.
En voor een habbekrats op de duurste plek zitten, maar wel janken en je lichaam kapot roken.
En maar janken op het systeem.
Dat denk ik ook, koop dan zo’n bed bij de IKEA die je helemaal in kunt klappen en dat je dan een kast hebt. Of een 1 persoon. Geloof niet dat er veel dates willen blijven slapenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:17 schreef Friday12 het volgende:
Zit die kerel niet in zijn slaapkamer met zijn huiskamer en andersom? Ziet eruit als een woonkeuken ipv slaapkeuken
Huizen verhuren is box 3 bij de belasting (vermogen). Hugo de Jonge heeft er voor gezorgd dat het met 2% van de WOZ waarde wordt belast. Daarom is verhuur ook niet meer in trek en zijn al die woningen in de verkoop gekomen de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef hoechst het volgende:
Hoe kan Anton 1000 euro per maand verlies maken duur de nieuwe regels van Hugo??
Iets minder rendement is meer realistisch.
Oh dat zou verklaren waarom volgens de huurder de keuken te groot is geworden nu. Als je daar verder moet leven..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:17 schreef Friday12 het volgende:
Zit die kerel niet in zijn slaapkamer met zijn huiskamer en andersom? Ziet eruit als een woonkeuken ipv slaapkeuken
Ik geef eerlijk toe dat ik ook een beetje laks kan zijn met de badkamer schoonmaken maar dat ziet er niet zo uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:07 schreef JanGroen het volgende:
Conclusie:
Huurder is tegen het zwak begaafde aan en hoort eigenlijk begeleid te wonen zoals verhuurder al zei. Hij is niet in staat zichzelf te onderhouden in de vorm van huis op orde houden en schoonmaken.
Verhuurder probeert er zo makkelijk mogelijk vanaf te komen en wil alles “zelf doen” (lekker goedkoop, echte vakman wordt te duur).
Zus van verhuurder zou schoonmaken maar doet dat niet. Die badkamer kan best gevoelig zijn voor terugkerende schimmel, maar dit was niet van een week of maand. Deze badkamer is al jaren niet schoongemaakt.
wat zou ie anders moeten doen volgens jou dan ??quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:34 schreef Vincent_student het volgende:
En trouwens, wie staat er nog als 80-jarige nog in een winkel en gaat nog met een gereedschapskist zijn pandjes af?
Dan is er volgens mij iets niet helemaal goed gegaan in je leven.
Topshowtjequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:01 schreef Aberkullie het volgende:
Deze aflevering had het allemaal. Oude kerels die beide niet sporen, een hoop gescheld en getier, Victor die met de HG aan de slag ging. Ik miste alleen meester Visser.
oplossingsgericht werkenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:
Dat verhaal van die stront was hopelijk voor de show. Hoop niet dat hij dit echt doet
Misschien kan hij beter van die hondenzakjes halen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:06 schreef roos94 het volgende:
Dat verhaal van die stront was hopelijk voor de show. Hoop niet dat hij dit echt doet
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat zou ie anders moeten doen volgens jou dan ??
Bij het zwembad gaan liggen ?? Een camper kopen en heel europa door crossen ?
ik ben 72 en werk ook nog drie dagen per week , blijf je fit van
Hij heeft bijna genoeg gespaard om terug te keren naar Limburg..quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:34 schreef Vincent_student het volgende:
En trouwens, wie staat er nog als 80-jarige nog in een winkel en gaat nog met een gereedschapskist zijn pandjes af? Dan is er volgens mij iets niet helemaal goed gegaan in je leven.
Mijn vader had ergens eind jaren negentig een baan waarbij hij de moeilijke dossiers afging van telefoonabonnementen. Die kwam nog weleens erg schrijnende situaties tegen, zoals die ene bejaarde dame die inderdaad in zakjes scheet. Van die bruine papieren broodzakjes. Die vouwde ze dan dicht en zo stapelde ze ze op tegen de muur. Het zag er heel georganiseerd uit en stonk ook niet zo erg als je zou verwachten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien kan hij beter van die hondenzakjes halen.
Viel me wel op dat er geen enkele klant in die winkel was van die toupettenmeneer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij heeft bijna genoeg gespaard om terug te keren naar Limburg..
Dat is tijdens de opnames toch niet zo gek?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:26 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Viel me wel op dat er geen enkele klant in die winkel was van die toupettenmeneer.
content creator houdingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mariska ziet er totaal niet sympathiek uit met haar lichaamshouding.
Ze vinden dat Ronald de oude vloer niet weg had moeten halen als er geen nieuwe in kanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom bij de vloerboer klagen over vochtprobleem, terwijl je bij de verkopers van het huis moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |