quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Ben tussendoor wel een beetje voedsel aan het bereiden.Klinkt goed en lekker. Wij hebben de bbq vanavond maar weer eens aangeslingerd. Was zo'n mooi weer. Gepofte aardappels, groene asperges en spiesjes werd het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik de bbq maar ingepakt voor de winter…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker. Wij hebben de bbq vanavond maar weer eens aangeslingerd. Was zo'n mooi weer. Gepofte aardappels, groene asperges en spiesjes werd het.
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond probeer ik de 80s een beetje te omzeilen. Gelukkig werd in de late 70s ook bijzonder veel goede muziek gemaakt:Earth, Wind & Fire - Fantasy
Soulful klopt wel inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:17 schreef DJ11 het volgende:
New Music, on Radio 49:Elmiene - Anyways
Warme chocolademelk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanmiddag op het strand, heerlijk. Helaas had de ijssalon besloten om geen schepijs meer te maken en softijs vind ik vies (en krijg ik buikpijn van).
Het heeft ook wat gospel-achtigs (let op de opbouw). En ik moet ook denken aan de zanger die ik hierna draai.quote:
Er liepen mensen met winterjassen mutsen en sjaals om.quote:
Was het zo warm? Dat is me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar word ik misselijk van. En bij 20 graden en blote voeten past het ook niet echt
Deze is wat energieker. Had je tegen het einde van de uitzending de vraag gesteld, was het die andere gewordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik kon zelf niet kiezen tussen Everytime I think of you of deze. Allebei zo mooi. Dus heb ik onze DJ maar laten kiezen. Kon niet mis gaan.
Ik moet dan toch meteen aan Linda de Mol denken. Of had zij geen programma met die naam?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens het nieuwe muziek luisteren kwam ik een (matig) liedje met dezelfde titel tegen. Daardoor moest ik ineens weer aan deze plaat denken. Paar jaartjes oud alweer, maar het klinkt nog veel gedateerder...Metronomy - Love Letters
Zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan toch meteen aan Linda de Mol denken. Of had zij geen programma met die naam?
Oh ja, dat was het inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEen programma waarin mensen live op TV gingen trouwen. Ze heeft dat ook voor de Duitse TV gemaakt.
De versie van Pat Boone is ook mooi…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens het nieuwe muziek luisteren kwam ik een (matig) liedje met dezelfde titel tegen. Daardoor moest ik ineens weer aan deze plaat denken. Paar jaartjes oud alweer, maar het klinkt nog veel gedateerder...Metronomy - Love Letters
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Eentje uit de 80s dan. Die gaat @:Melting vast niet draaienThe Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
Nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Recent een paar keer gedraaid, dit liedje uit Denemarken. Ik vind het erg goed, het verdient meer aandacht:The William Blakes - Murder In The Moonlight
Hierna: muzikale opvoeding én een verzoekje voor en van dezelfde luisteraar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
In het kader van de INXS Opfriscursus:INXS - Suicide Blonde
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Leuk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit volkomen nieuw, ben benieuwd. Verzoekje van Symph:Randy Newman - Birmingham
Ongeveer een jaarquote:
Geen probleem. Je kunt ze ook straffeloos een poot uitdraaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:54 schreef DJ11 het volgende:
DDM heeft een verzoekje ingediend dat er naadloos achter past. Want barbiepoppen kun je ook breken![]()
Ben l'Oncle Soul - Barbie Girl
Dit geluid is zo geweldig en goed verbouwd ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het kwartje valt nu ook hoe Symphonic bij dit nummer kwam.... ( Ik snapte even niet waarom)
Grappig genoeg stond dit al klaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:06 schreef Symphonic het volgende:
En dit past er ook weer perfect bij
Geen ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
Waarom zou iemand de klok willen slaan?
Daar heb ik soms zo mijn redenen voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb ik soms zo mijn redenen voor
Ik sla mijn wekker zo'n 5 dagen per week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
Een melodielijn hierin lijkt als 2 druppels op ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit duo gaat komend jaar toeren met hun debuutalbum Happiness als uitgangspunt, volgend jaar alweer 15 jaar oud.Hurts - Better Than Love
Een mooie plek om alleen te zijn in de zomer als het de hele dag licht is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Even naar de poolcirkel...Polarkreis 18 - Allein Allein
Hierna: nieuwe muziek van een jonge artiest waarvan ik erg onder de indruk ben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla mijn wekker zo'n 5 dagen per week.
Verrassend weinig. Dit is mijn 3e in ongeveer 40 jaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel wekkers zijn er al overleden?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrassend weinig. Dit is mijn 3e in ongeveer 40 jaar.
Het is ouder dan Human.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zit zoveel bekends in, waaronder Human van The Killers
Zal later eens terugluisteren. Welkom, trouwensquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Een melodielijn hierin lijkt als 2 druppels op dit
Het is wel even wennen hoor. Er gebeurt muzikaal heel veel. Maar het album duurt maar 31 minutenquote:
Ik vind het een tikje overgeproduceerd maar het zit wel knap in elkaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is wel even wennen hoor. Er gebeurt muzikaal heel veel. Maar het album duurt maar 31 minuten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Een DDMomentjeZo aan de vooravond van Halloween
moet deze keuze natuurlijk wel op dit nummer vallen:
New Order - Spooky
Ik vind dat rifje wel leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste eendagsvliegen ooit. Maakt nog steeds wel muziek, deze man. Ergens op z'n zolderkamer, ver bij de hitlijsten vandaan:White Town - Your Woman
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leukerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste eendagsvliegen ooit. Maakt nog steeds wel muziek, deze man. Ergens op z'n zolderkamer, ver bij de hitlijsten vandaan:White Town - Your Woman
Komt uit een jaren 20 of 30-nummer. Ik heb het origineel ooit weleens gedraaid. Er is later ook nog een dancetrack geweest waar het in zat. En Dua Lipa heeft het voor Love Again ook weer gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leuker![]()
Dat was meteen het eind van ons gezellig samenzijn.
[..]
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leuker![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |