SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Wie kwam ik in de Efteling tegen dan?quote:
Dat was ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wie kwam ik in de Efteling tegen dan?
Bobbysocks?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven?
Bryan Adams toevallig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Huiskamervraag: wie heeft dit nummer geschreven?
Een no hit wonder?quote:
Ik had dat nooi geraden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam er door Symph achter, die zat op wdr4 een concert van Nik Kershaw te luisteren
Ja, diequote:
Andreas, dat had ik nooit geradenquote:
Zweeds inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is Scandinavisch, Zweeds volgens mij
Zo... dat is wel heftig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-in-noorwegen.html
Damn
Dat ‘waarschijnlijk’ kunnen ze wel wegstrepen. Er ligt een enorm rotsblok op het spoor daar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:30 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ng-in-noorwegen.html
Damn
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ‘waarschijnlijk’ kunnen ze wel wegstrepen. Er ligt een enorm rotsblok op het spoor daar.
[ afbeelding ]
Nee, vandaar dat ze dat waarschijnlijk door een rotsblok wat mij betreft wel weg kunnen halenquote:
Goed hoor. Hoe gaat het met jou?quote:
Bijna vakantie. Morgen nog een paar uurtjes. Morgen ga ik onze systemen uitzetten, dan kan in de vakantie het nieuwe leerlingvolgsysteem worden gekoppeld. En dan zien we na de vakantie wel weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoe gaat het met jou?
[ afbeelding ]
Een weekje vrij. Lekker hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Morgen nog een paar uurtjes. Morgen ga ik onze systemen uitzetten, dan kan in de vakantie het nieuwe leerlingvolgsysteem worden gekoppeld. En dan zien we na de vakantie wel weer.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier heb je livelink voor nodig. Ik denk Toni Braxton
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken het nummer niet. Toni Braxton had ik er wellicht wel uitgehaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het over de duvel hebt.quote:
Nog iets later dan ik had gedacht wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt.
Welkom.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mel C & Bryan Adams When you’re gone
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Is dit niet zij van The Spice Girls met Brian Adams?
Die kan ik me niet meer echt voor de geest halen.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Fresh prince met dj jazzy jeff getting jiggy with it
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Elton John & George Michael - Don't let the sun go down on me
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ladies and gentlemen: mister Elton John
Breng de biet terug!quote:
Ik ga proberen er zoveel mogelijk bij te zijn. Weet echter nog niet vanaf hoe laat ik kan intunen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:41 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond is er weer een DJ11-uitzending, voorafgaand aan Melting. Aanvang 19:00 uur, misschien eerder. Hangt af van hoe de middag loopt. Update volgt.
We proberen zo vroeg mogelijk in te tunenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:41 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond is er weer een DJ11-uitzending, voorafgaand aan Melting. Aanvang 19:00 uur, misschien eerder. Hangt af van hoe de middag loopt. Update volgt.
Vooraf-track om 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Clockwise
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Superquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn erbij hoor. Nog wel even bezig, maar we luisteren al wel
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Het toeval wil dat het tweede nummer gaat over 'bezig zijn', met werk, welteverstaan:2 Unlimited - Workaholic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Ben tussendoor wel een beetje voedsel aan het bereiden.Ook goedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Ben tussendoor wel een beetje voedsel aan het bereiden.Klinkt goed en lekker. Wij hebben de bbq vanavond maar weer eens aangeslingerd. Was zo'n mooi weer. Gepofte aardappels, groene asperges en spiesjes werd het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik de bbq maar ingepakt voor de winter…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed en lekker. Wij hebben de bbq vanavond maar weer eens aangeslingerd. Was zo'n mooi weer. Gepofte aardappels, groene asperges en spiesjes werd het.
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond probeer ik de 80s een beetje te omzeilen. Gelukkig werd in de late 70s ook bijzonder veel goede muziek gemaakt:Earth, Wind & Fire - Fantasy
Soulful klopt wel inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:17 schreef DJ11 het volgende:
New Music, on Radio 49:Elmiene - Anyways
Warme chocolademelk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanmiddag op het strand, heerlijk. Helaas had de ijssalon besloten om geen schepijs meer te maken en softijs vind ik vies (en krijg ik buikpijn van).
Het heeft ook wat gospel-achtigs (let op de opbouw). En ik moet ook denken aan de zanger die ik hierna draai.quote:
Er liepen mensen met winterjassen mutsen en sjaals om.quote:
Was het zo warm? Dat is me niet opgevallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar word ik misselijk van. En bij 20 graden en blote voeten past het ook niet echt
Deze is wat energieker. Had je tegen het einde van de uitzending de vraag gesteld, was het die andere gewordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik kon zelf niet kiezen tussen Everytime I think of you of deze. Allebei zo mooi. Dus heb ik onze DJ maar laten kiezen. Kon niet mis gaan.
Ik moet dan toch meteen aan Linda de Mol denken. Of had zij geen programma met die naam?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens het nieuwe muziek luisteren kwam ik een (matig) liedje met dezelfde titel tegen. Daardoor moest ik ineens weer aan deze plaat denken. Paar jaartjes oud alweer, maar het klinkt nog veel gedateerder...Metronomy - Love Letters
Zekerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan toch meteen aan Linda de Mol denken. Of had zij geen programma met die naam?
Oh ja, dat was het inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEen programma waarin mensen live op TV gingen trouwen. Ze heeft dat ook voor de Duitse TV gemaakt.
De versie van Pat Boone is ook mooi…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Tijdens het nieuwe muziek luisteren kwam ik een (matig) liedje met dezelfde titel tegen. Daardoor moest ik ineens weer aan deze plaat denken. Paar jaartjes oud alweer, maar het klinkt nog veel gedateerder...Metronomy - Love Letters
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Eentje uit de 80s dan. Die gaat @:Melting vast niet draaienThe Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
Nicequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Recent een paar keer gedraaid, dit liedje uit Denemarken. Ik vind het erg goed, het verdient meer aandacht:The William Blakes - Murder In The Moonlight
Hierna: muzikale opvoeding én een verzoekje voor en van dezelfde luisteraar
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
In het kader van de INXS Opfriscursus:INXS - Suicide Blonde
Hierna: een verzoekje van Symphonic
Leuk!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij is dit volkomen nieuw, ben benieuwd. Verzoekje van Symph:Randy Newman - Birmingham
Ongeveer een jaarquote:
Geen probleem. Je kunt ze ook straffeloos een poot uitdraaienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:54 schreef DJ11 het volgende:
DDM heeft een verzoekje ingediend dat er naadloos achter past. Want barbiepoppen kun je ook breken![]()
Ben l'Oncle Soul - Barbie Girl
Dit geluid is zo geweldig en goed verbouwd ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het kwartje valt nu ook hoe Symphonic bij dit nummer kwam.... ( Ik snapte even niet waarom)
Grappig genoeg stond dit al klaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:06 schreef Symphonic het volgende:
En dit past er ook weer perfect bij
Geen ideequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
Waarom zou iemand de klok willen slaan?
Daar heb ik soms zo mijn redenen voorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb ik soms zo mijn redenen voor
Ik sla mijn wekker zo'n 5 dagen per week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef Melting het volgende:
Een melodielijn hierin lijkt als 2 druppels op ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit duo gaat komend jaar toeren met hun debuutalbum Happiness als uitgangspunt, volgend jaar alweer 15 jaar oud.Hurts - Better Than Love
Een mooie plek om alleen te zijn in de zomer als het de hele dag licht is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Even naar de poolcirkel...Polarkreis 18 - Allein Allein
Hierna: nieuwe muziek van een jonge artiest waarvan ik erg onder de indruk ben
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sla mijn wekker zo'n 5 dagen per week.
Verrassend weinig. Dit is mijn 3e in ongeveer 40 jaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel wekkers zijn er al overleden?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Verrassend weinig. Dit is mijn 3e in ongeveer 40 jaar.
Het is ouder dan Human.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zit zoveel bekends in, waaronder Human van The Killers
Zal later eens terugluisteren. Welkom, trouwensquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Een melodielijn hierin lijkt als 2 druppels op dit
Het is wel even wennen hoor. Er gebeurt muzikaal heel veel. Maar het album duurt maar 31 minutenquote:
Ik vind het een tikje overgeproduceerd maar het zit wel knap in elkaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is wel even wennen hoor. Er gebeurt muzikaal heel veel. Maar het album duurt maar 31 minuten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Een DDMomentjeZo aan de vooravond van Halloween
moet deze keuze natuurlijk wel op dit nummer vallen:
New Order - Spooky
Ik vind dat rifje wel leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste eendagsvliegen ooit. Maakt nog steeds wel muziek, deze man. Ergens op z'n zolderkamer, ver bij de hitlijsten vandaan:White Town - Your Woman
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leukerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste eendagsvliegen ooit. Maakt nog steeds wel muziek, deze man. Ergens op z'n zolderkamer, ver bij de hitlijsten vandaan:White Town - Your Woman
Komt uit een jaren 20 of 30-nummer. Ik heb het origineel ooit weleens gedraaid. Er is later ook nog een dancetrack geweest waar het in zat. En Dua Lipa heeft het voor Love Again ook weer gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leuker![]()
Dat was meteen het eind van ons gezellig samenzijn.
[..]
Heb deze deze week toevallig aan mijn zoon laten horen. Hij vond de versie van Dua Lipa leuker![]()
[..]
WAT IS DITquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Deze man is ook bezig met nieuwe muziek; ik zie ernaar uit. Te lang niet gedraaid:Charlie Winston - Lost In The Memory
Ik hoor dat niet hoor. Vind het breekbaar mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
WAT IS DIT
dit zit niet ver van gewoon vals af
Vals is het zeker niet, maar hij heeft een karakteristieke manier van dingen. En deze studioversie is wat zwaar geproduceerd. Op YouTube staan ook meer ingetogen, akoestische versies van het nummerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
WAT IS DIT
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
WAT IS DIT
Doe maar niet. Al die zoetsappige duettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
The Beloved bestaan trouwens een uit echtpaar. Daar hobbelen er ongemerkt best veel van rond in de muziekwereld. Geen idee hoe ver ik zou komen met een thema-uitzending...
Womack&womackquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
The Beloved bestaan trouwens een uit echtpaar. Daar hobbelen er ongemerkt best veel van rond in de muziekwereld. Geen idee hoe ver ik zou komen met een thema-uitzending...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe maar niet. Al die zoetsappige duetten
Had ik nog niet eens aan gedacht...quote:
Oh, die stem...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan dit er eentje is:Jeff Wayne - The Eve Of The War
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan dit er eentje is:Jeff Wayne - The Eve Of The War
Mijn dochter doet dat ook wel eens ter ontspanning. Ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft bedacht dat hij kleuren voor volwassenen wilde proberen, dus ik heb alle kleurpotloden die we in huis hadden verzameld en hij heeft zo’n kleurboekje van de Action meegenomen.
Zijn moeder had een fikse verzameling van die kleurboeken en potloden en stiften, we hebben het (2 shoppers vol) zo weggegeven toenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter doet dat ook wel eens ter ontspanning. Ik snap dat wel.
Alvast bedankt voor de fijne muziekjes, die ik nog wel gehoord heb.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Clockwise
01 Junior Senior - Move Your Feet (extended play)
02 2 Unlimited - Workaholic
03 Josef Salvat - Paradise
04 Earth, Wind & Fire - Fantasy
05 Elmiene - Anyways
06 Stevie Wonder - Sir Duke
07 The Babys - Isn't It Time
08 Metronomy - Love Letters
09 The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
10 The William Blakes - Murder In The Moonlight
11 INXS - Suicide Blonde
12 Randy Newman - Birmingham
13 Electric Light Orchestra - Sweet Talkin' Woman
14 Garbage - Breaking Up The Girl
15 Ben l'Oncle Soul - Barbie Girl
16 Bob Junior x The Walters - Forever On My Mind
17 Michael Bublé - Me And Mrs. Jones
18 Rufus Wainwright - Perfect Man
19 Sparks - Beat The Clock
20 Hurts - Better Than Love
21 Polarkreis 18 - Allein Allein
22 Berq - Alleine
23 New Order - Spooky
24 Röyksopp - Only This Moment (radio edit)
25 White Town - Your Woman
26 Charlie Winston - Lost In The Memory
27 The Beloved - Sweet Harmony
28 Jeff Wayne - The Eve Of The War
29 Pet Shop Boys - Only The Wind
30 C Duncan - It's Only A Love Song
Mooiquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Eén week oud inmiddels. Gewoon weer een pareltje.C Duncan - It's Only A Love Song
Ik was het alweer vergetenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu kunnen we die klok niet vergeten, dankjewel
Leuk cadeautje! Wist al wat het was voordat ik het had uitgepakt zelfs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
Welkom bij deze jaren 80 show.
En zoals altijd is de eerste ook weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk cadeautje! Wist al wat het was voordat ik het had uitgepakt zelfs.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk cadeautje! Wist al wat het was voordat ik het had uitgepakt zelfs.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:06 schreef Symphonic het volgende:
As long as you follow Fleetwood Mac
Symph is op dreef!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Gene pitney en Marc Almond Something has got hold of my heart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik had tijdens de uitzending niet de wedstrijd PSV-PEC gevolgd... (niet op spoiler klikken als je de uitslag niet wilt weten)Goed gegoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Deze single heb ik redelijk grijs gedraaid.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph is op dreef!
[ afbeelding ]
Is ook een fijne plaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze single heb ik redelijk grijs gedraaid.
Marc Almond
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door een Brabantse carnavalsvereniging geheid gecoverd als More Than I Can Beer
Meer dan ik kan bieren, jonguhquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar had ik echt niet opgekomen.quote:
Ik heb deze outfit liggen. Met zo'n metalen hand...... helaas kent tegenwoordig bijna niemand deze gozer meer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die moet nog even een paar dagen wachten
Ik vond het een geweldige filmquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb deze outfit liggen. Met zo'n metalen hand...... helaas kent tegenwoordig bijna niemand deze gozer meer.
Ik hoor Barbra gewoon invallen met haar Hello.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Culture club do you realy want to hurt me
De Labi Siffre versie is ook prachtigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Zo, het duurde even, maar ik heb de Bruine Bonensoep achter de kiezen
Fijne muziek in de tussentijd.
It Must Be Love, geweldig nummer. Leuke cover van Madness, maar ik vind het origineel toch nog mooier.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Roachford - titel weet ik niet zeker. Feel For Me?
Feel for me, my Cuddly Toy. Ik hoorde het duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ja, zo kan ik het ook. Komt die titel überhaupt wel in de tekst voor?
Geen idee. Is bij instrumentale nummers ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ja, zo kan ik het ook. Komt die titel überhaupt wel in de tekst voor?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Starship - Nothing's Going To Stop Us Now
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Is bij instrumentale nummers ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |