Ik ken het nummer niet. Toni Braxton had ik er wellicht wel uitgehaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier heb je livelink voor nodig. Ik denk Toni Braxton
Als je het over de duvel hebt.quote:
Nog iets later dan ik had gedacht wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt.
Welkom.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mel C & Bryan Adams When you’re gone
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
Is dit niet zij van The Spice Girls met Brian Adams?
Die kan ik me niet meer echt voor de geest halen.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Fresh prince met dj jazzy jeff getting jiggy with it
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Elton John & George Michael - Don't let the sun go down on me
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ladies and gentlemen: mister Elton John
Breng de biet terug!quote:
Ik ga proberen er zoveel mogelijk bij te zijn. Weet echter nog niet vanaf hoe laat ik kan intunen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:41 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond is er weer een DJ11-uitzending, voorafgaand aan Melting. Aanvang 19:00 uur, misschien eerder. Hangt af van hoe de middag loopt. Update volgt.
We proberen zo vroeg mogelijk in te tunenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:41 schreef DJ11 het volgende:
Ook vanavond is er weer een DJ11-uitzending, voorafgaand aan Melting. Aanvang 19:00 uur, misschien eerder. Hangt af van hoe de middag loopt. Update volgt.
Vooraf-track om 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Clockwise
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Superquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn erbij hoor. Nog wel even bezig, maar we luisteren al wel
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Het toeval wil dat het tweede nummer gaat over 'bezig zijn', met werk, welteverstaan:2 Unlimited - Workaholic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned.
Ben tussendoor wel een beetje voedsel aan het bereiden.Ook goedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |