SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het niet minder zuur.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Zonde, maar ja, buitenspel is buitenspel.
Maar wel eerlijk.quote:
Best prima denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.
Ik denk dat ie weer leeg wasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Osman had je met z’n snelheid juist goed kunnen gebruiken nu…
Kan niet langer dan een uur denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:20 schreef Haringkop het volgende:
Nu ga je alleen maar verdedigen.quote:
Paixao eerder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Als je dan zo wil spelen had ik Ueda gewisseld.
Ja, dat vind ik vooral een slecht plan. Maar het is ook wel klote dat je niemand op de bank hebt met een beetje snelheid. Nieuwkoop stuk, Sauer weg, en Ivanusec en Moussa kunnen niet rennenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:20 schreef CR7 het volgende:
Nu al een verdedigende wissel. Echt totaal onnodig.
Had ik nog liever Hadj Poepjoofd gehad dan dat je nu 5-3-2 gaat spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:20 schreef Haringkop het volgende:
For sure.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Een half uur lang alleen maar ballen keihard naar voren of over de zijlijn schieten gaat hem natuurlijk niet worden he
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Haringkop het volgende:
30 minuten ballen wegschieten, ik weet het niet
#eensgezindheidquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Een half uur lang alleen maar ballen keihard naar voren of over de zijlijn schieten gaat hem natuurlijk niet worden he
Baal enkel nog wat van de buitenspel goal, maar het is erg vermakelijk & goed iddquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
Jongens wel positief blijven he, dit is DE pot van je leven!
Ik ga het proberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat het sceptische los jongens.
1-2quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Baal enkel nog wat van de buitenspel goal, maar het is erg vermakelijk & goed idd
Gedraag jequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
Jongens wel positief blijven he, dit is DE pot van je leven!
Feyenoord doet wat Feyenoord het beste doetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef snabbi het volgende:
we hadden het momentum en nu zit je weer te knijpen
Wel mee eens, maarja, toen Bijlow er in stond zei ik soms ''doe Wellenreuther maar''quote:
Hele wedstrijd al slechtste aan Feyenoord kant.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Paixao heb je ook geen reet aan, wanneer je met het mes tussen de tanden moet spelen.
We hebben geen realistische alternatieven, toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wel mee eens, maarja, toen Bijlow er in stond zei ik soms ''doe Wellenreuther maar''
Tis het allebei mss niet
Ik begrijp niet waarom Priske die fout blijft maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wissel Osman eruit, Beelen erin. Zeg het maar jongens.
Een gelijkspel is een G.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun dit jullie niet boys
een gelijkspel is nog steeds een W.
Ik stond altijd volledig achter Bijlow.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wel mee eens, maarja, toen Bijlow er in stond zei ik soms ''doe Wellenreuther maar''
Tis het allebei mss niet
Osman leeg. Aanvallend lternatief is kut. Zerrouki wil niemand meer. Kom je uit bij Beelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Osman-arrest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zag hem al aankomen toen Hwang ineens de cornervlag aantikte.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:27 schreef ashardalan het volgende:
Was niet alleen de keeper die daar er niet lekker uit zag
Trauner is top.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie hem eerlijk gezegd al niet meer gewonnen worden
Tweede helft is sowieso matig
Baggerslechte wissel
Veel smallere bank
Kutscheids
Timon kan er niks van
Priske had gisteren Dortmund gekeken en dacht wat Sahin kan, kan ik ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso een speler die vooral voor zichzelf speelt..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele wedstrijd al slechtste aan Feyenoord kant.
Nee klopt. Bedoel ook meer dat het gewoon 50-50 is en niet echt iemand duidelijk beter is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hebben geen realistische alternatieven, toch?
En Timber de Tankquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Trauner is top.
Hancko geweldig.
Bueno speelt voortreffelijk.
Milambo is een diamant.
Hwang kan alles.
Eens, ik hoopte op een alternatiefquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee klopt. Bedoel ook meer dat het gewoon 50-50 is en niet echt iemand duidelijk beter is.
Vind ze allebei te veel fouten maken
Ik kan deze post wel waarderenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Trauner is top.
Hancko geweldig.
Milambo is een diamant.
Hwang kan alles.
Eerder een type Graafland.quote:
Ik mis hier een type Ayase.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:29 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Trauner is top.
Hancko geweldig.
Milambo is een diamant.
Hwang kan alles.
Typische Zerrouki wedstrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een column over Ijzeren Rinus en Theo de Tank voor de front page geschreven vorige week.quote:
Tsja dan mag je nog steeds blij zijn mocht het toch 2-2 worden. In ieder geval niet verliezen hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze redden het niet meer.
Die afgekeurde goals en onze ongelooflijke kutkeeper gaan ons zo achtervolgen. Terwijl we het echt verdienen.
Of we het redden of niet: trots op die gasten tegen 12-man.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze redden het niet meer.
Die afgekeurde goals en onze ongelooflijke kutkeeper gaan ons zo achtervolgen. Terwijl we het echt verdienen.
6'jes mentaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of we het redden of niet: trots op die gasten tegen 12-man.
Ik vrees er ook voor. Net zo'n scenario als tegen Atleticoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze redden het niet meer.
Brienenoordquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze redden het niet meer.
Man van glas?quote:
433 met Beelen rechtsback. Of 532 met Hadj Moussa als rechter wingbackquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:34 schreef snabbi het volgende:
nu snap ik niks meer van de opstelling
Onhandig met Nieuwkoop ook nog geblesseerd.quote:
Haha die had toen echt twee leuke dribbels in het begin bij Vitesse en toen dachten ze bij Feyenoord die moeten we hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
Lol die rechtsbuiten van Vitesse zou bij NAC niet eens in de basis staan. Welke gek heeft die gekocht.
Kan alleen pingelen op veld ter grootte van zaalvoetbalveldje.
Door alle blessures.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Onze bank is helaas bijzonder beroerd. Iedere wissel maakt je een stuk zwakker
Vooraf gezien wel. En op basis van het huidige spelbeeld ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja dan mag je nog steeds blij zijn mocht het toch 2-2 worden. In ieder geval niet verliezen hier.
Als je in het heetst van de strijd je principes opeens weggooit kan je net zo goed geen principes hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tegen Portugezen is alles geoorloofd
Nu vind ik het een keer niet erg, alles is geoorloofd. Één van de weinige fouten onder Arne was dat we destijds bij Roma het niet dood speelden waardoor we in de blessuretijd nog een goal tegen krijgen.quote:
MvPquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
Die bal van Trauner net.
Dat is Gernot, jongons.
Wat een bal.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is waarom Beelen inviel.
Die jongen kan leuk voetballen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Moussa is ook geen jongen met overzicht
Heeft niets te maken met de temperatuur van de strijd,maar met de ratten waar we tegen strijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in het heetst van de strijd je principes opeens weggooit kan je net zo goed geen principes hebben.
Paixao moet nu door terwijl je Luka, Mitchell en Zerrouki nog op de bank hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Man man , hoezo loopt niet gewoon alles warm. Iedereen zit er doorheen
Vermoeden van matchfixing.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Die Portugezen gaan gewoon geen kaart krijgen he
Zijn de wisselmomenten nu op?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Paixao moet nu door terwijl je Luka, Mitchell en Zerrouki nog op de bank hebt
Bizarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef De_Pel het volgende:
Die Portugezen hebben gewoon nog 0 kaarten hè
Heeft een club een mogelijkheid om te klagen over de arbitrage bij de UEFA?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing.
Valt de 2-2 nog denk je?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vermoeden van matchfixing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |