Ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:44 schreef Droopie het volgende:
Context, en wie zegt dat het CC was?
Oke, laten we hopen dat het gezeur dit seizoen tot een minimum beperkt blijft.quote:
2. Respect voor je medegebruikersquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:30 schreef Twieki het volgende:
Serieus? Mijn bericht van eerder vanavond is gewoon verwijderd? Kritiek op een crewlid, wat niet eens een mod is van deze sectie, mag je niet hebben?
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:43 schreef Twieki het volgende:
Wauw, CC heeft gewoon mijn bericht verwijderd, en zegt vervolgens dat dat is vanwege een doodsbedreiging. Echt, hoe dan? Lees mijn bericht na, er staat geen doodsbedreiging in.
... van het bewuste subforum?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
door middel van een TR of in de DM van één van de moderators
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
2. Respect voor je medegebruikers
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd. Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan, meld dit dan in de FB, door middel van een TR of in de DM van één van de moderators en verlaag je niet tot het niveau van die ander.
F1 / F1 huisregels en richtlijnen
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.
Maat rustig aan, laat het even de echte moderator van dienst.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Ban mij maar, maar CC moet écht oprotten. Hij vernaggelt het F1 topic door continue tegendraads te zijn.
Je mag een andere mening hebben, maar hij maakt er keer op keer een sport van om hoe dan ook tegendraads te zijn en mensen uit te lokken tot reacties.
Nogmaals: Ban mij maar, Maar ik denk dat vele users hem uitkotsen en zouden willen dat hij gewoon oprot, Hij verwijdert zelfs berichten van mij, en zegt later dat ik geen doodsbedreiging deed, maar een doodsverwensing. Serieus? Bewijs? En wat is in godesnaam 't verschil?
CC zit cotinue op de grens van 't toelaatbare. Het is aan jullie om grenzen te stellen. Mij hebben jullie in ieder geval weggepest. Die gast zit voor iedereen 't plezier gewoon te verpesten met zijn gedrag.
En het is niet de eerste keer, dat er berichten worden verwijderd door andere mod(s) dan diegene die hier in dit subforum horen te modden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Hij verwijdert zelfs berichten van mij
Nou, dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:39 schreef Droopie het volgende:
Zelf ben ik van mening dat een moderator niet in een ander subforum zijn eigen incident mag onderzoeken en bepalen.
Een gastbreak prima, maar de beoordeling aan de moderator van dienst.
als je een abo hebt is die functie ook voor jou beschikbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Hebben wij ook al jaren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?
Het valt vast niet in je straatje, en daarom heb je mijn post verwijderd. Omdat je er niet mee om kon gaan en het te confronterend voor je was.
Iedereen weet dat je gewoon een slungelige trieste jongen bent. Je weet 't zelf alleen nog niet.
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @yvonnequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.
Dat, dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
gewoon een TR of een dm naar mij of NK kunnen sturen, zodat wij er naar hadden kunnen kijken.
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @:yvonne
(en eerder had ook @:Danny al eens door mij gewaardeerde feedback gegeven hier in het FB-topic).
Want het is eigenlijk gewoon niet leuk meer om mee te posten in de Live-topics. Vooral niet als er oneerlijke zaken plaatsvinden.
Kijk, een doodsverwensing is sowieso tegen de FOK! policy.
Maar complete posts verwijderen is imHo not done.
[..]
Dat, dus.
En hooguit de gewraakte tekst weghalen, als Gastmoderatie. Gebeurt bij DTS ook wel eens.
Hear hear.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
Ik ga Yvonne geen steward noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
I hear you...quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hear hear.
Helaas tegen dovemansoren naar een zekere 'mod' van FOK! hier in het F1-subforum![]()
![]()
En niet 1 keer, maar al meerdere malen, de afgelopen jaren.
Dan flik...quote:
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.quote:
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.
Zullen we het er dan nu ook bij laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |