... van het bewuste subforum?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
door middel van een TR of in de DM van één van de moderators
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
2. Respect voor je medegebruikers
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd. Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan, meld dit dan in de FB, door middel van een TR of in de DM van één van de moderators en verlaag je niet tot het niveau van die ander.
F1 / F1 huisregels en richtlijnen
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.
Maat rustig aan, laat het even de echte moderator van dienst.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Ban mij maar, maar CC moet écht oprotten. Hij vernaggelt het F1 topic door continue tegendraads te zijn.
Je mag een andere mening hebben, maar hij maakt er keer op keer een sport van om hoe dan ook tegendraads te zijn en mensen uit te lokken tot reacties.
Nogmaals: Ban mij maar, Maar ik denk dat vele users hem uitkotsen en zouden willen dat hij gewoon oprot, Hij verwijdert zelfs berichten van mij, en zegt later dat ik geen doodsbedreiging deed, maar een doodsverwensing. Serieus? Bewijs? En wat is in godesnaam 't verschil?
CC zit cotinue op de grens van 't toelaatbare. Het is aan jullie om grenzen te stellen. Mij hebben jullie in ieder geval weggepest. Die gast zit voor iedereen 't plezier gewoon te verpesten met zijn gedrag.
En het is niet de eerste keer, dat er berichten worden verwijderd door andere mod(s) dan diegene die hier in dit subforum horen te modden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Hij verwijdert zelfs berichten van mij
Nou, dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:39 schreef Droopie het volgende:
Zelf ben ik van mening dat een moderator niet in een ander subforum zijn eigen incident mag onderzoeken en bepalen.
Een gastbreak prima, maar de beoordeling aan de moderator van dienst.
als je een abo hebt is die functie ook voor jou beschikbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Hebben wij ook al jaren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?
Het valt vast niet in je straatje, en daarom heb je mijn post verwijderd. Omdat je er niet mee om kon gaan en het te confronterend voor je was.
Iedereen weet dat je gewoon een slungelige trieste jongen bent. Je weet 't zelf alleen nog niet.
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @yvonnequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.
Dat, dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
gewoon een TR of een dm naar mij of NK kunnen sturen, zodat wij er naar hadden kunnen kijken.
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @:yvonne
(en eerder had ook @:Danny al eens door mij gewaardeerde feedback gegeven hier in het FB-topic).
Want het is eigenlijk gewoon niet leuk meer om mee te posten in de Live-topics. Vooral niet als er oneerlijke zaken plaatsvinden.
Kijk, een doodsverwensing is sowieso tegen de FOK! policy.
Maar complete posts verwijderen is imHo not done.
[..]
Dat, dus.
En hooguit de gewraakte tekst weghalen, als Gastmoderatie. Gebeurt bij DTS ook wel eens.
Hear hear.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
Ik ga Yvonne geen steward noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
I hear you...quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hear hear.
Helaas tegen dovemansoren naar een zekere 'mod' van FOK! hier in het F1-subforum![]()
![]()
En niet 1 keer, maar al meerdere malen, de afgelopen jaren.
Dan flik...quote:
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.quote:
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.
Zullen we het er dan nu ook bij laten.
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking alsquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking als
Dan flik...
dat zie ik namelijk meer olie op het vuur te gooien
...graag opgelost zie voor en/of in het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Hey zit ik nu onder je rok? 😉quote:
JAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey zit ik nu onder je rok? 😉
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 01:39 schreef Twieki het volgende:
Ach. CC zit nu vast met een stijfje achter zijn toetsenbord. Er zijn wéér mensen die in zijn gelul zijn getrapt. Ik idem dito. Hopelijk ejaculeert hij over zijn toetsenbord, zodat die niet meer werkt. Echt. Hoe lang gaat FOK! hem de hand nog boven 't hoofd houden terwijl iedereen hem uitkotst?
Ach ja, tijd voor bed. Zoek 't lekker uit met die gast.
Hoeraaaaaaaa!quote:
Thanks skattiequote:
2025 komt het vervolg van 2025 aan vastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:00 schreef Sally het volgende:
Was F1 / [Live] Formula 1 Australian Grand Prix 2025 #1 gereekst?
Of is dat pas later in het jaar?
(of helemaal nooit met racetopics?
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Red_85 het volgende:
*Zucht*
Eindelijk een leuke sfeer hier.
Verademing
Complimenten, mods.
Wie was dat dan? Jij?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
ik ben geen mod hierquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
en even daarvoorquote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel nuance in deze post, ik schrik hier van
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Sally het volgende:
Sally in F1 / [Live] Formula 1 Chinese Grand Prix 2025 #8
Nav
[..]
en even daarvoor
[..]
Omdat je een ander de maat neemt. En op een denigrende manierquote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.
wat in F1 niet voor komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
Het betreft een mod, die zijn eigen TR's kan zien - en afhandelen.
Ehm, algemeen.quote:
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijvenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, algemeen.
En ja, wel voorgekomen. Maar met een niet-F1-mod, in F1
Maar in elk geval wel dank voor de uitleg,quote:
Ik zei kán afhandelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijven
Je beweerde hier dat Nattekat dat zou doen als er een TR over hem stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |