Ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:44 schreef Droopie het volgende:
Context, en wie zegt dat het CC was?
Oke, laten we hopen dat het gezeur dit seizoen tot een minimum beperkt blijft.quote:
2. Respect voor je medegebruikersquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:30 schreef Twieki het volgende:
Serieus? Mijn bericht van eerder vanavond is gewoon verwijderd? Kritiek op een crewlid, wat niet eens een mod is van deze sectie, mag je niet hebben?
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:43 schreef Twieki het volgende:
Wauw, CC heeft gewoon mijn bericht verwijderd, en zegt vervolgens dat dat is vanwege een doodsbedreiging. Echt, hoe dan? Lees mijn bericht na, er staat geen doodsbedreiging in.
... van het bewuste subforum?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
door middel van een TR of in de DM van één van de moderators
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
2. Respect voor je medegebruikers
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd. Als je van mening bent dat je medegebruiker over de scheef is gegaan, meld dit dan in de FB, door middel van een TR of in de DM van één van de moderators en verlaag je niet tot het niveau van die ander.
F1 / F1 huisregels en richtlijnen
Ik heb nergens gezegd een doodsbedreiging. Doodsverwensing was het namelijk.
Maat rustig aan, laat het even de echte moderator van dienst.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Ban mij maar, maar CC moet écht oprotten. Hij vernaggelt het F1 topic door continue tegendraads te zijn.
Je mag een andere mening hebben, maar hij maakt er keer op keer een sport van om hoe dan ook tegendraads te zijn en mensen uit te lokken tot reacties.
Nogmaals: Ban mij maar, Maar ik denk dat vele users hem uitkotsen en zouden willen dat hij gewoon oprot, Hij verwijdert zelfs berichten van mij, en zegt later dat ik geen doodsbedreiging deed, maar een doodsverwensing. Serieus? Bewijs? En wat is in godesnaam 't verschil?
CC zit cotinue op de grens van 't toelaatbare. Het is aan jullie om grenzen te stellen. Mij hebben jullie in ieder geval weggepest. Die gast zit voor iedereen 't plezier gewoon te verpesten met zijn gedrag.
En het is niet de eerste keer, dat er berichten worden verwijderd door andere mod(s) dan diegene die hier in dit subforum horen te modden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:30 schreef Twieki het volgende:
Hij verwijdert zelfs berichten van mij
Nou, dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:39 schreef Droopie het volgende:
Zelf ben ik van mening dat een moderator niet in een ander subforum zijn eigen incident mag onderzoeken en bepalen.
Een gastbreak prima, maar de beoordeling aan de moderator van dienst.
als je een abo hebt is die functie ook voor jou beschikbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Hebben wij ook al jaren hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:06 schreef THEFXR het volgende:
op andere forums heb je de functie user blokkade, zodat je die berichten niet ziet.
alleen is deze forum software oud en sociale media is in populariteit toegenomen.
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus te roepen dat users respect moeten hebben, iets wat jij keer op keer niet hebt? Zit jij ook aan te geven dat users, ongeacht hun standpunt, respect moeten hebben voor anderen? Iets wat jij ook keer op keer niet hebt?
Het valt vast niet in je straatje, en daarom heb je mijn post verwijderd. Omdat je er niet mee om kon gaan en het te confronterend voor je was.
Iedereen weet dat je gewoon een slungelige trieste jongen bent. Je weet 't zelf alleen nog niet.
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @yvonnequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat de post fors aangezet was en de doodsverwensing niet nodig was. Ik zou de verwensingen weggehaald hebben en de post laten staan verder. Maar er zijn ook nog andere dingen weggehaald en dan ga ik daar niet meer pieren want want wordt het zo'n zooitje.
Dat, dus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
gewoon een TR of een dm naar mij of NK kunnen sturen, zodat wij er naar hadden kunnen kijken.
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank dat je nog even je licht erover wilde schijnen, @:yvonne
(en eerder had ook @:Danny al eens door mij gewaardeerde feedback gegeven hier in het FB-topic).
Want het is eigenlijk gewoon niet leuk meer om mee te posten in de Live-topics. Vooral niet als er oneerlijke zaken plaatsvinden.
Kijk, een doodsverwensing is sowieso tegen de FOK! policy.
Maar complete posts verwijderen is imHo not done.
[..]
Dat, dus.
En hooguit de gewraakte tekst weghalen, als Gastmoderatie. Gebeurt bij DTS ook wel eens.
Hear hear.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
Ik ga Yvonne geen steward noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een complete post weghalen, nou dan moet het iets heel erg zijn hoor.
Je kunt gewraakte delen eruit halen.
En niet blijven ruziën in een topic maar dm/pm/tr en of naar feedback komen.
Ik ben sowieso van mening dat je niet in posts moet gaan ruimen die over jou gaan. Roep dan een collega.
I hear you...quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hear hear.
Helaas tegen dovemansoren naar een zekere 'mod' van FOK! hier in het F1-subforum![]()
![]()
En niet 1 keer, maar al meerdere malen, de afgelopen jaren.
Dan flik...quote:
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.quote:
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze zegt i hear you wil zeggen dat ze je mening heeft gehoord.
Zullen we het er dan nu ook bij laten.
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking alsquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat. ik bedoelde dan ook meer dan het niet door hoeft te gaan met een opmerking als
Dan flik...
dat zie ik namelijk meer olie op het vuur te gooien
...graag opgelost zie voor en/of in het nwe seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat ik haar begrijp en dat ik het ook graag opgelost zie voor het nwe seizoen.
Hey zit ik nu onder je rok? 😉quote:
JAAAAAquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey zit ik nu onder je rok? 😉
Mooi onder woorden gebr8!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 01:39 schreef Twieki het volgende:
Ach. CC zit nu vast met een stijfje achter zijn toetsenbord. Er zijn wéér mensen die in zijn gelul zijn getrapt. Ik idem dito. Hopelijk ejaculeert hij over zijn toetsenbord, zodat die niet meer werkt. Echt. Hoe lang gaat FOK! hem de hand nog boven 't hoofd houden terwijl iedereen hem uitkotst?
Ach ja, tijd voor bed. Zoek 't lekker uit met die gast.
Hoeraaaaaaaa!quote:
Thanks skattiequote:
2025 komt het vervolg van 2025 aan vastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:00 schreef Sally het volgende:
Was F1 / [Live] Formula 1 Australian Grand Prix 2025 #1 gereekst?
Of is dat pas later in het jaar?
(of helemaal nooit met racetopics?
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:31 schreef Red_85 het volgende:
*Zucht*
Eindelijk een leuke sfeer hier.
Verademing
Complimenten, mods.
Wie was dat dan? Jij?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
ik ben geen mod hierquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de grootste relschopper mod maken was een goede keuze.
en even daarvoorquote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel nuance in deze post, ik schrik hier van
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Sally het volgende:
Sally in F1 / [Live] Formula 1 Chinese Grand Prix 2025 #8
Nav
[..]
en even daarvoor
[..]
Omdat je een ander de maat neemt. En op een denigrende manierquote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wat je probleem is, wat de relevantie is wat moderatie betreft en waarom je het hier deelt.
wat in F1 niet voor komt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
Het betreft een mod, die zijn eigen TR's kan zien - en afhandelen.
Ehm, algemeen.quote:
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijvenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm, algemeen.
En ja, wel voorgekomen. Maar met een niet-F1-mod, in F1
Maar in elk geval wel dank voor de uitleg,quote:
Ik zei kán afhandelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die oude koe mag gewoon in de sloot blijven
Je beweerde hier dat Nattekat dat zou doen als er een TR over hem stond.
wat dus idd de insinuatie is.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei kán afhandelen.
Niet dát hij dat zou doen.
Een volgende keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dus idd de insinuatie is.
Kortom gewoon niet doen dus.
TR zetten ook gewoon als een post van een F1mod je niet aan zou staan dan kijkt 1 van de andere mods er naar.
Even voor de goede orde; dit was een 1-2'tje tussen mij en LTVDK. Geen denigrerende posts en er wordt niemand de maat genomen. Misschien moet je eens wat minder overal kwade wil achter zoeken, want het duurde echt lang voor het kwartje bij mij viel van waar je op doelde.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Een volgende keer.
(als ik dan nog weer hier kijk en meepost.)
Dan kijk ik hier te weinig nog mee om te weten dat dit een 1-2'tje was.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even voor de goede orde; dit was een 1-2'tje tussen mij en LTVDK. Geen denigrerende posts en er wordt niemand de maat genomen. Misschien moet je eens wat minder overal kwade wil achter zoeken, want het duurde echt lang voor het kwartje bij mij viel van waar je op doelde.
Mss het weergeven van een feitelijke situatie?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel interessant hoe het onderwerp Russell zo polariserend is in dit topic. Gelijk twee kanten volle bak met de hakken in het zand de loopgraven in, de nuance wordt in het niemandsland meteen begraven.
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar je bent het al een week aan het afreageren in het gehele forum met allemaal baitposts en toxische comments.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Origami94 het volgende:
F1 / Red Bull is toxic
Wat is dat nou voor een onzin? Haal de Mycroft er maar bij, want ik ben altijd kritisch geweest op Red Bull en onderbouw mijn OP gewoon netjes.
En maar huilen dat het forum dood is. Niet gek als je telkens topics sluit die niet passen in het circlejerk narratief van een subforum.
Niks mis met een beetje kritisch zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen idee wat er met je aan de hand is, maar je bent het al een week aan het afreageren in het gehele forum met allemaal baitposts en toxische comments.
Chill...
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.
Jammer dat deze userbash blijft staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We weten wie t is en wat zn favo hondenfluitjes zijn.
Laat gaan.
Ik behandel je toch met respect?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat deze userbash blijft staan.
Deze regel staat toch gewoon nog?
Behandel iedereen op het forum met respect, ongeacht hun mening of standpunt. Persoonlijke aanvallen, kwetsende uitspraken of beledigingen worden zonder uitzondering niet getolereerd.
Ik snapte je quote "en wat zn favo hondenfluitjes zijn" niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik behandel je toch met respect?
Waar heb ik je beledigd of gekwetst dan?
Ik zeg tegen iemand anders om niet zo met je in discussie te gaan en direct naar een '' post te grijpen en het verder te laten duikelen. Zoals zo vaak met je en je bekende MO.
Dat je hierdoor weer eens snel op je teentjes getrapt doet, kan ik vrij weinig mee.
Daarbij weet jij precies welke mening je moet tonen om medeusers op je te laten reageren en weer een sfeertje te creëren. Je verschuilt je achter 'mening geven' maar ondertussen.....quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snapte je quote "en wat zn favo hondenfluitjes zijn" niet helemaal.
Ik zei maar 1 ding hiervoor, en nog correct ook: iedereen heeft zijn eigen mening. (op een reactie die deed leken alsof de regel "impeding" te lastig zou zijn voor sommigen). Iedereen is het weleens niet eens met de FIA, dat is vrij normaal.
Wie zegt dat dat mijn intentie is?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarbij weet jij precies welke mening je moet tonen om medeusers op je te laten reageren en weer een sfeertje te creëren. Je verschuilt je achter 'mening geven' maar ondertussen.....
Stop daar eens mee.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mijn intentie is?
Met dank aan @TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 25 mei 2025 09:32 schreef Perox het volgende:
Ik vind het de laatste tijd juist wat beter gaan. Laten we geduld hebben met elkaar.
quote:
Ik moest even de boel nalezen, dus het was even puzzelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef Szura het volgende:
Echt, wie zit steeds die posts te verwijderen. Je mag dus wel andere users indelen als een bepaalde categorie die het clubje blijkbaar niet aanstaat (‘foes-list’), maar je mag je niet daaraan storen en het benoemen of wat? Ik post hier vrijwel elke week mee, daarom zitten die topics ook automatisch in de MyAT geloof ik, ik wens niet te worden weggezet als iets in de categorie ‘VBL-volk’ omdat er blijkbaar ook anderen zijn die terechte kritiek leveren op zijne majesteit Verstappen.
neequote:Op zondag 1 juni 2025 16:39 schreef Szura het volgende:
Wat wordt er nou weer gemod als je max een tokkie noemt en psychopaat mag wel?
Om hier heel even op in te haken: dat is functionaliteit van het forum en heeft niets met een clubje te maken.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:15 schreef Szura het volgende:
Echt, wie zit steeds die posts te verwijderen. Je mag dus wel andere users indelen als een bepaalde categorie die het clubje blijkbaar niet aanstaat (‘foes-list’), maar je mag je niet daaraan storen en het benoemen of wat? Ik post hier vrijwel elke week mee, daarom zitten die topics ook automatisch in de MyAT geloof ik, ik wens niet te worden weggezet als iets in de categorie ‘VBL-volk’ omdat er blijkbaar ook anderen zijn die terechte kritiek leveren op zijne majesteit Verstappen.
Je komt in het livetopic en begint vrijwel meteen met stoken. Hou daar maar gewoon mee op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:22 schreef Rijksambtenaar het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post wordt verwijderd? Ik mag toch best concluderen dat mensen juichen voor een coureur die in Monaco woont en in Belgie is geboren. Voor een "sport" waarvan dezelfde coureur zegt dat het verschil tussen een top coureur en goede coureur 0.10 is. En de rest de auto is.
Hey Roesjesjager aka Eend aka 10 andere kloontjes daar ben je weer.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:22 schreef Rijksambtenaar het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn post wordt verwijderd? Ik mag toch best concluderen dat mensen juichen voor een coureur die in Monaco woont en in Belgie is geboren. Voor een "sport" waarvan dezelfde coureur zegt dat het verschil tussen een top coureur en goede coureur 0.10 is. En de rest de auto is.
Je komt nooit in F1 en begint vrijwel meteen daarmee. Daarom.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:34 schreef Gunner het volgende:
Waarom mag ik in het F1 live topic niet zeggen dat VER een klaagmeneer is? hoe had ik dat moeten inpakken?
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je komt nooit in F1 en begint vrijwel meteen daarmee. Daarom.
Zo gaat het soms.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.
Begrijp me niet verkeerd; modereren hier zal wel heel vervelend zijn maar begrijp je dat zo’n reden dan wel een klein beetje onbevredigend is?
(Nooit is trouwens ook niet helemaal juist maar okay)
Er zijn geen dubbele standaarden, het is heel normaal om het verleden van een gebruiker in acht te nemen bij het modereren. Als twee personen een identieke post plaatsen, kan dat gepost door persoon A overduidelijk een hele andere insteek hebben dan als persoon B het gepost had. Als iemand bekend staat als iemand die alleen maar opduikt als er weer eens gelachen kan worden om Verstappen, hebben wij geen zin in die persoon als dat voor de zoveelste keer weer gedaan wordt.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:39 schreef Gunner het volgende:
[..]
Okay vreemd onderscheid dat je dat blijkbaar wel mag als je er vaker komt. Dubbele standaarden vind ik wat raar. Snap je? Want waar ligt die grens? Maar toch bedankt voor je toelichting.
Begrijp me niet verkeerd; modereren hier zal wel heel vervelend zijn maar begrijp je dat zo’n reden dan wel een klein beetje onbevredigend is?
(Nooit is trouwens ook niet helemaal juist maar okay)
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.quote:Op zondag 6 juli 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Je bent hier om lekker herrie te schoppen en niets anders, en dan wijzen wij je vriendelijk de deur. Welwillende mensen gaan niet direct klagen in de FB om die post.
Dat is wel waar, getuige je posts.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.
(29 notes in 25 jaar hier. Ik ben geen onruststoker)
Welwillende mensen gaan niet verhaal halen als een post van die strekking verwijderd wordt. Kom op, zo veel leeswerk was dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Maar ik zal er in de toekomst rekening mee houden. Als ik er nog welkom ben tenminste.
(29 notes in 25 jaar hier met nog nooit een ban ergens. Ik ben geen onruststoker)
Je maakt het groter dan het is. Ik stel gewoon een vraag.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welwillende mensen gaan niet verhaal halen als een post van die strekking verwijderd wordt. Kom op, zo veel leeswerk was dat nou ook weer niet.
En daar heb je antwoord op gekregen.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je maakt het groter dan het is. Ik stel gewoon een vraag.
Ik zal er bij m’n volgende bijdrages rekening mee houden en me anders verwoorden. Of de reactie achterwege laten.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar heb je antwoord op gekregen.
Top.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zal er bij m’n volgende bijdrages rekening mee houden en me anders verwoorden. Of de reactie achterwege laten.
jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:50 schreef Sally het volgende:
Is er geveegd?
F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen #13
Check.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |