SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 20:39:25 ]![]()
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemieF.K.A. SuperwormJim![]()
jij bolkt mij expres maar anderen bolk je niet![]()
boehoehoe
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat ie goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemie
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Lekker smilies postenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemie
How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat SwJ ff een pilletje moet innemen
Goudmijn hier op FOK!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nieuwe carriere als psycholoog?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een blauw pilletje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat SwJ ff een pilletje moet innemen![]()
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Mac....
Kun je een mooie schadeclaim indienenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DTS is niet meer wat t was vroeger was t allemaal beter nu is t een huisvrouwen clubje geworden die altijd hun zin krijgen miemiemiemiemiemie
F.K.A. SuperwormJim![]()
In die lege McDonalds met zijn eigen personeel als klant?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.![]()
True story.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:45 schreef SwJ het volgende:
DTS is niet meer wat t was vroeger was t allemaal beter nu is t een huisvrouwen clubje geworden die altijd hun zin krijgen miemiemiemiemiemieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zat ik ook aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.
Hij was wel zo beleefd om zijn concurrentie te feliciteren met haar zestigste verjaardag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:39 schreef SwJ het volgende:
Kliekjes die nieuwkomers wegpesten
*insert steek onder waterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik had laatst nog een paintje gepost met die zin er in!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze zin heb ik al 40 jaar niet meer gehoord![]()
Hee peeps!
![]()
ToT!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een paintje gepost met die zin er in!Hee peeps!
parelhoen kan je wel wat lekkers van makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Van een lief of slaap bolkjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
Hmmmm heb ik nog geen paintje van gemaakt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oja, het gaat. Nog 2 dagen werken en dan is het weer weekendquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het gaat. Nog 2 dagen werken en dan is het weer weekend![]()
![]()
![]()
Nou ik zou zeggen maak ze maarquote:
Morgen nog even thuiswerken en dan is het weekendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij slingert alle schijt zo de kamer door?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Electrische kattenbak in storing man4![]()
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij slingert alle schijt zo de kamer door?![]()
![]()
Gewoon mokerhard de lucht in kakken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Electrische kattenbak in storing man4
Er is teveel gepoept in dat ding, integer overflow
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepen![]()
Dat wordt 's ochtends uitgebreid gedaan, als ik de posts zo leesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!
Of crap overflow!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is teveel gepoept in dat ding, integer overflow
De cavia's hier hebben de afgelopen 3 dagen ook als enorme randdebielen zitten bouten zeg, niet normaal hoe vol hun poepbak zat!Ik had net alles verschoond! Maar het voer vliegt er ook enorm hard doorheen en die kortharige die altijd heel klein was, heeft nu een behoorlijk vette pens!
![]()
![]()
Dat zou in de grondwet moeten staanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!![]()
quote:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou in de grondwet moeten staan![]()
Staat daar nog iets leuks op?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pff. De tijd vliegt om. Zo nog even YouTuben dan maar.![]()
Geen serie of filmpje kijken?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pff. De tijd vliegt om. Zo nog even YouTuben dan maar.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
De laatste uitzending van RoddelPraat.quote:
En verder kijk ik echt van alles.How can I make this topic about me?![]()
RoddelPraatquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De laatste uitzending van RoddelPraat.
En verder kijk ik echt van alles.![]()
![]()
![]()
Altijd goed ik ben zondag aan Dennis zijn boek begonnen had het Dinsdag middag uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De laatste uitzending van RoddelPraat.
En verder kijk ik echt van alles.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat boek zal ik dus nooit kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd goed ik ben zondag aan Dennis zijn boek begonnen had het Dinsdag middag uit.How can I make this topic about me?![]()
Had bijna een tr gezet meneertjequote:![]()
Een bittere pil maar je moet het ermee doen. Het is niet anders....quote:How can I make this topic about me?![]()
Je kunt haar helpen met het in elkaar zetten van de IKEA spulletjes die ze vanmiddag gekocht heeftquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik... ik zou het graag goed willen maken![]()
Ik kon het lenen van een vriendin.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat boek zal ik dus nooit kopen.
R.I.P DTS.![]()
Met alle plezierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt haar helpen met het in elkaar zetten van de IKEA spulletjes die ze vanmiddag gekocht heeft![]()
![]()
Zondag slaap je een gat in de dagquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is het nog vroeg. Ik dacht dat het een kot in de nacht was
Heel volgende weekquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag slaap je een gat in de dag
Werewolf![]()
Nee je hebt nog evenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is het nog vroeg. Ik dacht dat het een kot in de nacht was![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik... ik zou het graag goed willen maken![]()
Wel interessant vooral over zijn moeder en zijn moeilijke jeugd dat hele doodwens gebeuren werd helemaal aan het einde in twee kleine hoofdstukken vaag verteld wel apart dat de titel van het boek anders doet vermoeden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Valt niet veel in elkaar te zettenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt haar helpen met het in elkaar zetten van de IKEA spulletjes die ze vanmiddag gekocht heeft
O, dat komt wel goed. Een man heeft altijd heel veel ideeën hoe hij iets kan goedmakenquote:
Uit elkaar dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt niet veel in elkaar te zetten![]()
![]()
Oeh lekkuh..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat dacht je van een lekker grote punt gebak?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
En natuurlijk...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zag dat het goed wasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft werpt al helikopterend een blik op DTS![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft werpt al helikopterend een blik op DTS
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
En natuurlijk...BloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja? Met bloemen kunnen wij iets wat wij als man per ongeluk fout hebben gedaan, weer bij je goedmaken?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft werpt al helikopterend een blik op DTS
R.I.P DTS.![]()
Nou niet altijd natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja? Met bloemen kunnen wij iets wat wij als man per ongeluk fout hebben gedaan, weer bij je goedmaken?
..
Grote lol met Mini-ToT tijdens het verhaaltje voorlezen in bed (kind zat op een gegeven moment bijvoorbeeld bovenop m'n hoofd!), en ineens had hij honger en wilde een banaan, dus zit ik nu weer te DTS'en en zit hij hier te schransen!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
Grote lol met Mini-ToT tijdens het verhaaltje voorlezen in bed (kind zat op een gegeven moment bijvoorbeeld bovenop m'n hoofd!), en ineens had hij honger en wilde een banaan, dus zit ik nu weer te DTS'en en zit hij hier te schransen!
![]()
![]()
Bananenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
Werewolf![]()
Dan valt mini straks als een blok in slaapquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
Helicopteren is een gavequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:32 schreef KillemWieft het volgende:
* KillemWieft werpt al helikopterend een blik op DTS![]()
300 rpmquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Helicopteren is een gaveHow can I make this topic about me?![]()
Zijn oogjes waren net al zo klein!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan valt mini straks als een blok in slaap![]()
![]()
Niet in pyjamas?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zingt altijd een liedje van school: "BaNAAAAAAAAAN, bahanahaaaaan....Werewolf![]()
Ah en dan wil ie toch nog wat eten..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Bananenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en dan wil ie toch nog wat eten..Werewolf![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas koopt direct de hele voorraad op bij de Jumbowat heb jij allemaal goed te maken?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Nou, volgens mij momenteel niks. Maar dan heb ik in elk geval bloemen paraat om direct 'sorry' te zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat heb jij allemaal goed te maken?
Lekker sliepequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dolfje Weerwolfje gaat nu echt slapen![]()
![]()
Jawel, hij had zijn tandjes gepoetst, pyjama aangedaan, boek gepakt die ik moest voorlezen en ik was zo van:quote:
"Woezel en pip werden wakker....en Mini-ToT zit met zijn wiebelteentjes vlak bij papa's gezicht.
Er brak een nieuwe dag aan in de Tovertuin, en Mini-ToT zit rare gezichten te trekken naar papa.
De vogels begonnen één voor één te zingen: LAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA!!!!!
Woezel en pip rekten zich nog een keer uit.....en Mini-ToT ging bij papa op z'n hoofd zitten! Ga weg, jongen! Zo kan ik niet lezen!"
En toen wilde hij een banaan eten, met zijn vers gepoetste tandjes!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dolfje Weerwolfje gaat nu echt slapen![]()
Hee maf ze!
![]()
Ik heb ze hier voro de deur liggen; witte rozen op die gedenkstenen voor de Joodse mensen die hier gewoond hebben. 1 voor elk slachtoffer.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas koopt direct de hele voorraad op bij de Jumbo![]()
![]()
Ik doelde op bananas in pyjamasquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, hij had zijn tandjes gepoetst, pyjama aangedaan, boek gepakt die ik moest voorlezen en ik was zo van:
"Woezel en pip werden wakker....en Mini-ToT zit met zijn wiebelteentjes vlak bij papa's gezicht.
Er brak een nieuwe dag aan in de Tovertuin, en Mini-ToT zit rare gezichten te trekken naar papa.
De vogels begonnen één voor één te zingen: LAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA!!!!!
Woezel en pip rekten zich nog een keer uit.....en Mini-ToT ging bij papa op z'n hoofd zitten! Ga weg, jongen! Zo kan ik niet lezen!"
En toen wilde hij een banaan eten, met zijn vers gepoetste tandjes!
Werewolf![]()
Ik zou die toch maar laten liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze hier voro de deur liggen; witte rozen op die gedenkstenen voor de Joodse mensen die hier gewoond hebben. 1 voor elk slachtoffer.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Een verwelkt bosje rozenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, volgens mij momenteel niks. Maar dan heb ik in elk geval bloemen paraat om direct 'sorry' te zeggen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
🌜🌛🌚🌚🌛🌜
Jijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
ALLEEN maar gezellige mensen online![]()
![]()
PATATTIEquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ow!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik doelde op bananas in pyjamas![]()
![]()
Stiekem net toch nog wat van het stoofpotje op.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah en dan wil ie toch nog wat eten..
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou die toch maar laten liggen
Mini-ToT wilde er al van alles mee doen, toch maar ff tegengehouden.
Verder in de stad waren ze kapot getrapt.![]()
Respect is ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder in de stad waren ze kapot getrapt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem net toch nog wat van het stoofpotje op.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder in de stad waren ze kapot getrapt.![]()
![]()
![]()
![]()
tsss. respectloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder in de stad waren ze kapot getrapt.How can I make this topic about me?![]()
Kan per ongeluk zijn, maar ik vermoed van niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Respect is ver te zoeken tegenwoordig.![]()
Sommige lui moeten als besmeuren en of slopen
Nah, is gewoon bewust tegenwoordig. Van die types die vervolgens met een Palestina vlag lopen want ze vinden het zo zielig wat daar gebeurd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan per ongeluk zijn, maar ik vermoed van niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Insinueer je nou iets?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Ja ze lagen wel in een winkelstraat, maar wel dicht bij een islamitische toko....![]()
![]()
Dat zegt natuurlijk weinig. Ik denk zelf eerder dat het kinderen zijn geweest. Ik zie die ook wel eens in het bos alle paddenstoelen kapot trappen. Met ouders die er niets van zeggen danquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef ToT het volgende:
Ja ze lagen wel in een winkelstraat, maar wel dicht bij een islamitische toko....
True, we zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk weinig. Ik denk zelf eerder dat het kinderen zijn geweest. Ik zie die ook wel eens in het bos alle paddenstoelen kapot trappen. Met ouders die er niets van zeggen dan![]()
Ja dat kan dus niet he dat je daar al vanuit gaat!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat winkelend publiek er per ongeluk op gestapt kan hebben!![]()
![]()
man7quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Net zoals die dwaas gisteren die als zelfverklaard biseksueel Che Guevara als UI heeft_!
![]()
En die Mao aanbidt enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Net zoals die dwaas gisteren die als zelfverklaard biseksueel Che Guevara als UI heeft![]()
Totzoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu echt weg anders overslaap ik me weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu echt weg anders overslaap ik me weer![]()
quote:quote:![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3567 / +107 / +136 / 4719 / 5514
2. JustinK / 1509 / +78 / +110 / 5571 / 6257
3. Lovely / 876 / +31 / +56 / 3536 / 4120
4. KillemWieft / 865 / +17 / +82 / 603 / 971
5. devzero / 780 / +14 / +6 / 786 / 1037
6. AardappelSchotel / 775 / +33 / +14 / 3272 / 3844
7. Sally / 536 / +20 / +32 / 451 / 622
8. ieniminimuis / 528 / +28 / +38 / 1768 / 2031
9. mascara-klodder / 492 / +27 / +55 / 753 / 944
10. hemarookworst / 484 / +35 / +12 / 1150 / 1427
11. MizzezAmy / 467 / +34 / +2 / 2263 / 2606
12. mario390 / 431 / +0 / +75 / 261 / 381
13. loveyoulongtime / 419 / +0 / +0 / 1568 / 1805
14. Pinnenmutske / 415 / +22 / +39 / 1078 / 1346
15. ToT / 353 / +0 / +7 / 2216 / 2404
16. Kissingbird / 334 / +21 / +6 / 1914 / 2168
17. sp3c / 261 / +15 / +0 / 526 / 636
18. gebrokenglas / 257 / +2 / +7 / 1119 / 1289
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 201 / +6 / +0 / 295 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Doodsverwensing, ban!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan gaan we vaker proberen te bolken![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]Directe doodsverwensing!
DANNYYYYYY!
![]()
![]()
als de CIA achter me aan zit, het was leuk jullie gekend te hebbenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja het waren een paar mooie dagenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als de CIA achter me aan zit, het was leuk jullie gekend te hebben![]()
![]()
Ik maak een ramp mee. Youtube is er na 8 jaar achter gekomen dat ik helemaal niet in Argentinië woon.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik maak een ramp mee. Youtube is er na 8 jaar achter gekomen dat ik helemaal niet in Argentinië woon.!!!
![]()
Man3!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik maak een ramp mee. Youtube is er na 8 jaar achter gekomen dat ik helemaal niet in Argentinië woon.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik maak een ramp mee. Youtube is er na 8 jaar achter gekomen dat ik helemaal niet in Argentinië woon.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vaarwel Youtube Premium voor 1 euro per maand![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
Moet Argentinië nu voor Aardappel huilen?![]()
![]()
sowiesoquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
Moet Argentinië nu voor Aardappel huilen?![]()
Beter wel, anders roep ik de ambassadeur op het matjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:41 schreef ToT het volgende:
Moet Argentinië nu voor Aardappel huilen?Uw ADH vitamine Worst
En dan hebben we de poppen aan het dansenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter wel, anders roep ik de ambassadeur op het matje![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan hebben we de poppen aan het dansen
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: