SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2024 20:39:25 ]![]()
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemieF.K.A. SuperwormJim![]()
jij bolkt mij expres maar anderen bolk je niet![]()
boehoehoe
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat ie goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemie
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Lekker smilies postenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
Het is zo oneerlijk zij mogen wel spammen maar als ik een smiley post wordt ik aangesproken miemiemiemiemiemie
How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat SwJ ff een pilletje moet innemen
Goudmijn hier op FOK!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nieuwe carriere als psycholoog?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een blauw pilletje?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat SwJ ff een pilletje moet innemen![]()
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de Mac....
Kun je een mooie schadeclaim indienenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DTS is niet meer wat t was vroeger was t allemaal beter nu is t een huisvrouwen clubje geworden die altijd hun zin krijgen miemiemiemiemiemie
F.K.A. SuperwormJim![]()
In die lege McDonalds met zijn eigen personeel als klant?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.![]()
True story.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:45 schreef SwJ het volgende:
DTS is niet meer wat t was vroeger was t allemaal beter nu is t een huisvrouwen clubje geworden die altijd hun zin krijgen miemiemiemiemiemieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar zat ik ook aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel toevallig dat nieuws net nadat de President daar is geweest.
Hij was wel zo beleefd om zijn concurrentie te feliciteren met haar zestigste verjaardag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:39 schreef SwJ het volgende:
Kliekjes die nieuwkomers wegpesten
*insert steek onder waterIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had laatst nog een paintje gepost met die zin er in!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze zin heb ik al 40 jaar niet meer gehoord![]()
Hee peeps!
![]()
ToT!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een paintje gepost met die zin er in!Hee peeps!
parelhoen kan je wel wat lekkers van makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van een lief of slaap bolkjequote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
Hmmmm heb ik nog geen paintje van gemaakt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Oja, het gaat. Nog 2 dagen werken en dan is het weer weekendquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het gaat. Nog 2 dagen werken en dan is het weer weekend![]()
![]()
![]()
Nou ik zou zeggen maak ze maarquote:
Morgen nog even thuiswerken en dan is het weekendTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij slingert alle schijt zo de kamer door?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Electrische kattenbak in storing man4![]()
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij slingert alle schijt zo de kamer door?![]()
![]()
Gewoon mokerhard de lucht in kakken!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Electrische kattenbak in storing man4
Er is teveel gepoept in dat ding, integer overflow
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hij stond ondersteboven dus de katten konden niet poepen![]()
Dat wordt 's ochtends uitgebreid gedaan, als ik de posts zo leesquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!
Of crap overflow!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is teveel gepoept in dat ding, integer overflow
De cavia's hier hebben de afgelopen 3 dagen ook als enorme randdebielen zitten bouten zeg, niet normaal hoe vol hun poepbak zat!Ik had net alles verschoond! Maar het voer vliegt er ook enorm hard doorheen en die kortharige die altijd heel klein was, heeft nu een behoorlijk vette pens!
![]()
![]()
Dat zou in de grondwet moeten staanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
We moeten ALLEMAAL kunnen poepen!![]()
quote:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou in de grondwet moeten staan![]()
Staat daar nog iets leuks op?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pff. De tijd vliegt om. Zo nog even YouTuben dan maar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: