abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215354002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zelfs onze meest recente Eurovisie-winnaar is tegenwoordig persona non grata. Zo gaat het gewoon in Nederland, als je dat niet ziet ben je best wel blind.
Precies, en vergeet de media-hetze tegen Mia en Dion niet. Ja die zongen niet best, dat mag je benoemen maar nergens verdienden ze het om maandenlang zo afgemaakt te worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215354014
Ik denk dat we ergens deze week of volgende week wel de lijst met deelnemende landen kunnen verwachten.
pi_215354029
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat we ergens deze week of volgende week wel de lijst met deelnemende landen kunnen verwachten.
Dat is gewoon de lijst van vorig jaar en Montenegro.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 20:07:53 #204
163650 Greys
pi_215354044
Oh ik vergat nog één ding hier:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215354050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Precies, en vergeet de media-hetze tegen Mia en Dion niet. Ja die zongen niet best, dat mag je benoemen maar nergens verdienden ze het om maandenlang zo afgemaakt te worden.
Ik vind dat de Aran Bades van deze wereld best wel wat aan soul searching mogen doen. Moet je zien wat voor een rij slachtoffers ze inmiddels al hebben achtergelaten... misschien wat extreem, maar deelname aan het songfestival moet natuurlijk niet een trauma worden voor vrijwel iedereen. Het blijft "maar" een liedjeswedstrijd.
pi_215354051
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mia en Dion met hun gemaakte gedrag, maniertjes, gebaartjes. Terecht afgemaakt
pi_215354052
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Misschien 2026 deelname. :) Denk ik dan.
Nou ja, hij zei het zelf in Europapa: it's now or never.
Koel en donker bewaren
pi_215354054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat is gewoon de lijst van vorig jaar en Montenegro.
Ik sluit niet uit dat Australië zich nog terugtrekt vanwege budgetproblemen.
pi_215354068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind dat de Aran Bades van deze wereld best wel wat aan soul searching mogen doen. Moet je zien wat voor een rij slachtoffers ze inmiddels al hebben achtergelaten... misschien wat extreem, maar deelname aan het songfestival moet natuurlijk niet een trauma worden voor vrijwel iedereen. Het blijft "maar" een liedjeswedstrijd.
Helemaal eens
pi_215354070
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Nou ja, hij zei het zelf in Europapa: it's now or never.
Ik dacht dat hij iets zei dat het nu te vroeg was, maar ik heb echt maar 2 minuten gezien ofzo.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215354101
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.
C’est Davie :o)
pi_215354103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mia en Dion met hun gemaakte gedrag, maniertjes, gebaartjes. Terecht afgemaakt
Ik vond ze ook niet heel sympathiek over komen en kritiek hebben mag, maar het wordt tegenwoordig al snel een soort social media-hetze met allerlei giftige commentaren direct aan de personen zelf gericht in hun DM of mailbox etc. Er is geen enkele vorm van filter meer en de traditionele media doen er ook aan mee omdat ze bang zijn dat ze het verliezen van de clicks en de likes.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 20:11:26 #213
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_215354111
quote:
Ja klopt
Kun je je reet mee afvegen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_215354131
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vond ze ook niet heel sympathiek over komen en kritiek hebben mag, maar het wordt tegenwoordig al snel een soort social media-hetze met allerlei giftige commentaren direct aan de personen zelf gericht in hun DM of mailbox etc. Er is geen enkele vorm van filter meer en de traditionele media doen er ook aan mee omdat ze bang zijn dat ze het verliezen van de clicks en de likes.
Eens maar aan de andere kant is deze generatie wel heel snel lichtgeraakt waardoor je nooit kritisch mag zijn. Rubberen tegel generatie.
pi_215354142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Eens maar aan de andere kant is deze generatie wel heel snel lichtgeraakt waardoor je nooit kritisch mag zijn. Rubberen tegel generatie.
Eens, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden :P
pi_215354143
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ja klopt
Joost lacht ons allemaal uit. Inmiddels al multimiljonair, boekje erbij lekker man.
  roze woensdag 23 oktober 2024 @ 20:15:08 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215354174
Ik zou graag zien dat we Aran volgend jaar lekker in NL laten.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 oktober 2024 @ 20:16:09 #218
163650 Greys
pi_215354196
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef Dave het volgende:

[..]
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.
Dank, dan kijk ik daar naar uit.

quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Ja klopt
Charming.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215354222
Wel benieuwd naar dat boek, want hij kan goed schrijven en wellicht komt daar nog veel meer in terug. Ik vond het wel opvallend dat hij zijn diskwalificatie een 'politiek' iets noemde. Daar gingen natuurlijk sowieso al ideeën over, maar dat heeft hij dus zelf ook zo ervaren. En dat hij 8 uur lang in z'n warme blauwe pak zonder drinken opgesloten zat, niet wetende wat er ging gebeuren om daarna als zowaar ondergronds afgevoerd te worden.. Ook weer bepaald niet goed gehandeld door de EBU.
pi_215354256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
Wel benieuwd naar dat boek, want hij kan goed schrijven en wellicht komt daar nog veel meer in terug. Ik vond het wel opvallend dat hij zijn diskwalificatie een 'politiek' iets noemde. Daar gingen natuurlijk sowieso al ideeën over, maar dat heeft hij dus zelf ook zo ervaren. En dat hij 8 uur lang in z'n warme blauwe pak zonder drinken opgesloten zat, niet wetende wat er ging gebeuren om daarna als zowaar ondergronds afgevoerd te worden.. Ook weer bepaald niet goed gehandeld door de EBU.
Ik denk dat een boek wel iets zou zijn voor over een paar jaar ofzo.

Verder kwam deze diskwalificatie de EBU enorm gelegen, dus die gedachte is niet zo raar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215354258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
Ik denk al vanaf het begin dat het louter politiek is. Joost MOCHT niet winnen. Wij zowat de halve finale, daarop moest worden ingegrepen. Dit lijkt ook aardig te kloppen gezien er geen bewijzen zijn, geen vervolging, niets 0,0. Hij moest er gewoon uit
pi_215354270
Tot morgen @Greys O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215354305
Joost Klein kan altijd nog meedoen aan het Junior Songfestival.
pi_215354509
quote:
@Greys @Greys Ik heb het playback filmpje gevonden!

Op 9.24 ongeveer

pi_215354547
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou graag zien dat we Aran volgend jaar lekker in NL laten.
Aran ligt zich as we speak af te trekken dat ie een bijdrage heeft geleverd aan het feit dat Joost bepaalde media beu is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')