Precies, en vergeet de media-hetze tegen Mia en Dion niet. Ja die zongen niet best, dat mag je benoemen maar nergens verdienden ze het om maandenlang zo afgemaakt te worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zelfs onze meest recente Eurovisie-winnaar is tegenwoordig persona non grata. Zo gaat het gewoon in Nederland, als je dat niet ziet ben je best wel blind.
Dat is gewoon de lijst van vorig jaar en Montenegro.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat we ergens deze week of volgende week wel de lijst met deelnemende landen kunnen verwachten.
Ik vind dat de Aran Bades van deze wereld best wel wat aan soul searching mogen doen. Moet je zien wat voor een rij slachtoffers ze inmiddels al hebben achtergelaten... misschien wat extreem, maar deelname aan het songfestival moet natuurlijk niet een trauma worden voor vrijwel iedereen. Het blijft "maar" een liedjeswedstrijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en vergeet de media-hetze tegen Mia en Dion niet. Ja die zongen niet best, dat mag je benoemen maar nergens verdienden ze het om maandenlang zo afgemaakt te worden.
Mia en Dion met hun gemaakte gedrag, maniertjes, gebaartjes. Terecht afgemaaktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en vergeet de media-hetze tegen Mia en Dion niet. Ja die zongen niet best, dat mag je benoemen maar nergens verdienden ze het om maandenlang zo afgemaakt te worden.
Nou ja, hij zei het zelf in Europapa: it's now or never.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien 2026 deelname.Denk ik dan.
Ik sluit niet uit dat Australië zich nog terugtrekt vanwege budgetproblemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is gewoon de lijst van vorig jaar en Montenegro.
Helemaal eensquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind dat de Aran Bades van deze wereld best wel wat aan soul searching mogen doen. Moet je zien wat voor een rij slachtoffers ze inmiddels al hebben achtergelaten... misschien wat extreem, maar deelname aan het songfestival moet natuurlijk niet een trauma worden voor vrijwel iedereen. Het blijft "maar" een liedjeswedstrijd.
Ik dacht dat hij iets zei dat het nu te vroeg was, maar ik heb echt maar 2 minuten gezien ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei het zelf in Europapa: it's now or never.
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Oh ik vergat nog één ding hier:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
Ik vond ze ook niet heel sympathiek over komen en kritiek hebben mag, maar het wordt tegenwoordig al snel een soort social media-hetze met allerlei giftige commentaren direct aan de personen zelf gericht in hun DM of mailbox etc. Er is geen enkele vorm van filter meer en de traditionele media doen er ook aan mee omdat ze bang zijn dat ze het verliezen van de clicks en de likes.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mia en Dion met hun gemaakte gedrag, maniertjes, gebaartjes. Terecht afgemaakt
Ja kloptquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Zei hij nou tussen neus en lippen door dat er een boek komt? Of verstond ik dat verkeerd?
Eens maar aan de andere kant is deze generatie wel heel snel lichtgeraakt waardoor je nooit kritisch mag zijn. Rubberen tegel generatie.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze ook niet heel sympathiek over komen en kritiek hebben mag, maar het wordt tegenwoordig al snel een soort social media-hetze met allerlei giftige commentaren direct aan de personen zelf gericht in hun DM of mailbox etc. Er is geen enkele vorm van filter meer en de traditionele media doen er ook aan mee omdat ze bang zijn dat ze het verliezen van de clicks en de likes.
Eens, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het middenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eens maar aan de andere kant is deze generatie wel heel snel lichtgeraakt waardoor je nooit kritisch mag zijn. Rubberen tegel generatie.
Joost lacht ons allemaal uit. Inmiddels al multimiljonair, boekje erbij lekker man.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja klopt
Kun je je reet mee afvegen
Dank, dan kijk ik daar naar uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat verstond je niet verkeerd. Zijn boek zou “Droom groot” heten.
Charming.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja klopt
Kun je je reet mee afvegen
Ik denk dat een boek wel iets zou zijn voor over een paar jaar ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
Wel benieuwd naar dat boek, want hij kan goed schrijven en wellicht komt daar nog veel meer in terug. Ik vond het wel opvallend dat hij zijn diskwalificatie een 'politiek' iets noemde. Daar gingen natuurlijk sowieso al ideeën over, maar dat heeft hij dus zelf ook zo ervaren. En dat hij 8 uur lang in z'n warme blauwe pak zonder drinken opgesloten zat, niet wetende wat er ging gebeuren om daarna als zowaar ondergronds afgevoerd te worden.. Ook weer bepaald niet goed gehandeld door de EBU.
Ik denk al vanaf het begin dat het louter politiek is. Joost MOCHT niet winnen. Wij zowat de halve finale, daarop moest worden ingegrepen. Dit lijkt ook aardig te kloppen gezien er geen bewijzen zijn, geen vervolging, niets 0,0. Hij moest er gewoon uitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:17 schreef d_elise het volgende:
Wel benieuwd naar dat boek, want hij kan goed schrijven en wellicht komt daar nog veel meer in terug. Ik vond het wel opvallend dat hij zijn diskwalificatie een 'politiek' iets noemde. Daar gingen natuurlijk sowieso al ideeën over, maar dat heeft hij dus zelf ook zo ervaren. En dat hij 8 uur lang in z'n warme blauwe pak zonder drinken opgesloten zat, niet wetende wat er ging gebeuren om daarna als zowaar ondergronds afgevoerd te worden.. Ook weer bepaald niet goed gehandeld door de EBU.
@Greys @Greys Ik heb het playback filmpje gevonden!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Aran ligt zich as we speak af te trekken dat ie een bijdrage heeft geleverd aan het feit dat Joost bepaalde media beu is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou graag zien dat we Aran volgend jaar lekker in NL laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |