quote:
Volgens het Nieuwsblad kregen Wout en Mathieu vorig jaar tussen de 15.000 en 20.000 euro aan startgeld. Dit zal toch niet veel meer zijn, of zwemmen ze bij de Belgische TV in het geld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel veldritjes zou dit zijn qua pegels?
Laat Wout een kwartiertje meeposten in NWS en je draait wel bij.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Veel van WLR zal het denk niet met me eens zijn, maar ik vind Wout echt een goede gast.
Ach, hou op man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Wout een kwartiertje meeposten in NWS en je draait wel bij.
Eens jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Veel van WLR zal het denk niet met me eens zijn, maar ik vind Wout echt een goede gast.
Ik ben nog niet eens begonnen.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook ja, maar verder wel een lieve jongen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:40 schreef Pistolero het volgende:
Wout is 100% een Vlaams Belang stemmer.
Waar zou Mathieu op stemmen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:40 schreef Pistolero het volgende:
Wout is 100% een Vlaams Belang stemmer.
Fvd?quote:
Niet.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar zou een patjepeeër met een Lamborghini op stemmen? Vragen, vragen...
Die fietst en gamet alleen en het interesseert hem verder geen moerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet.
Het zou me verbazen als proleet Mathieu überhaupt weet welke partijen op dit moment de regering vormen in Nederland, laat staan welke andere partijen er zijn.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:55 schreef franklop het volgende:
Jeetje krijgen we daar ook pushberichten voor tegenwoordig?
Jammer dat die oervervelende babbelclub weer op de weg terug is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
FC Barcelona en invaller Frenkie de Jong vernederen Real
Meedogenloosheidquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:40 schreef Szura het volgende:
Zijn we na dit weekend weer verlost van Henk Freser?
Teletekst 101quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:55 schreef franklop het volgende:
Jeetje krijgen we daar ook pushberichten voor tegenwoordig?
Xavifraud, die bakte er weinig van met dit materiaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat die oervervelende babbelclub weer op de weg terug is.
Ik probeer die babbelclub zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Teletekst 101
[..]
Xavifraud, die bakte er weinig van met dit materiaal
Heerlijke kopquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
FC Barcelona en invaller Frenkie de Jong vernederen Real
Als Trump president wordt, nooit meer Amerikaanse verkiezingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:22 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo weer die bananenrepubliek leiden, nu al zin in.
Natuurlijk wel, maar dan gewoon zo dat de uitslag al vast staat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Trump president wordt, nooit meer Amerikaanse verkiezingen
Benita van Heracles deed ook een goede poging.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vermoeden van.
Die 2-0 van NAC Breda gisteren.
Roshon van Eijma, dat kan echt niet.
Gelukkig is er koning Arne!quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:11 schreef Pistolero het volgende:
We mogen weer jongens!
Ten H'ach. Prachtige 14e plek.
Vind de Helmond Cup leukerquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Hebben jullie ook zo’n zin in Helmond Sport in de Eredivisie?
Je zou verwachten dat Excelsior en Volendam dit nog wel recht trekken. Voor de rest zijn de teams ook bagger, dus als ze niet enorm inzinken kan het maar zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Is Kevin Hofland een fenomeen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Zolang de Graafschap het maar weer eens haalt vind ik alles best.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Eens. Verwacht er helemaal niks van. Ze zijn ontzettend labiel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zolang de Graafschap het maar weer eens haalt vind ik alles best.
Vur welleke club bende gai?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden waren ondanks winst echt slecht, ik verwacht een Utrecht scenario
Is toch lekker man. Spannender dan de eredivisie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?
Jeetje.
Geen wielrennen, geen schaatsen en in de Eredivisie alleen het altijd saaie Ajax. Makkelijke keuzequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?
Jeetje.
Die hebben 3 fans waarvan er 2 verstandelijk uitgedaagd zijn want Helmond en jij bent blijkbaar de derde. Dus in principe lijkt me dat er betere kandidaten zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Vol uitvak vandaag in Maastricht!quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die hebben 3 fans waarvan er 2 verstandelijk uitgedaagd zijn want Helmond en jij bent blijkbaar de derde. Dus in principe lijkt me dat er betere kandidaten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rot deze persoon toch lekker op naar Denemarken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was van de zomer in Jutland (Denemarken). Veel rondgereisd.
Wat een verademing. Een gebied zo groot als half Nederland, maar geen AZC te bespeuren. Geen Palestina vlag gezien, geen Pride vlag. De enige vlag die je overal ziet wapperen is gewoon hun eigen Deense vlag. Geen files, nergens drukte. Zelfs op een opvallend warme dag voor Deense begrippen kon je gewoon nog parkeren bij een zwembad en had je je eigen bedje naast het water.
Fok levert weer.
De zelfdestructie in Gaza is toch echt primair de schuld van de Palestijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan rot deze persoon toch lekker op naar Denemarken?
Oh wacht, dat gaat helemaal niet meer.
Er loopt hier een hoop narigheid rond. Van een aantal users hoop je dan maar dat ze daadwerkelijk op een zolderkamer zitten en die kamer nooit verlaten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De zelfdestructie in Gaza is toch echt primair de schuld van de Palestijnen.
Het zijn de Palestijnen die steeds weer een nieuwe oorlog beginnen. Vorig jaar op 7 oktober. Je oogst wat je zelf zaait.
Wanneer beginnen de Palestijnen een vredesbeweging? Organiseren ze verkiezingen waarbij ze een progressieve pacifistische kandidaat kiezen? Een persoon a la Mahatma Gandhi?
De Palestijnen moeten een keer ZELF stoppen met geweld, aanslagen en onderdrukking. Vrede met Israël is dan zo gesticht. Over territorium strijd en zo kan je weer in overleg in bemiddeling van derden. Ga terug bijvoorbeeld naar de Oslo akkoord en ga dan wel een keer akkoord. Dan heb je gewoon je eigen staat!
Nog zo´n pareltje. Ik vermoed dat jij het erg goed zou kunnen vinden met dit figuur.
Tikkeltje overdreven van de stewards welquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft de altijd valsspelende MAX weer eens vals gespeeld?
Er zitten er een paar zwaar doorheen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Popcorn pakken en naar t f1 topic!
Hijheeft zo tijd om een sjekkie te roken in de pitstraat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft de altijd valsspelende MAX weer eens vals gespeeld?
En Edhouse ook niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Smerig zwijn Wattimena erkennen we niet
83 gemiddeldquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Smerig zwijn Wattimena erkennen we niet
De eeuwige AZ-lobby in de Nederlandse journalistiek. Nooit worden ze afgebrand, maar journalisten staan altijd vooraan om de bandwagon in gang te zetten.quote:
Dan is de auto al compleet kut, ga je zelf ook nog de randdebiel uithangen. Lekker de titel in de schoot werpen van de immer irritante Britjes.quote:
Fun fact: eerder dit jaar naar Denemarken geweest en op een compleet willekeurige dag in Århus geweest. En je raadt het nooit, maar er was een pro-Palestina demonstratie! Derhalve is deze quote dus FAKE NEWS!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was van de zomer in Jutland (Denemarken). Veel rondgereisd.
Wat een verademing. Een gebied zo groot als half Nederland, maar geen AZC te bespeuren. Geen Palestina vlag gezien, geen Pride vlag. De enige vlag die je overal ziet wapperen is gewoon hun eigen Deense vlag. Geen files, nergens drukte. Zelfs op een opvallend warme dag voor Deense begrippen kon je gewoon nog parkeren bij een zwembad en had je je eigen bedje naast het water.
Fok levert weer.
Ditmaal genaaid door zijn eigen spelers. De afronding in de eerste helft was echt comedy capers, het terugkijken waard. Vooral Dalot en Garnachoquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:11 schreef Pistolero het volgende:
We mogen weer jongens!
Ten H'ach. Prachtige 14e plek.
Met een ruime voorsprongquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:38 schreef VoMy het volgende:
Trump zou in Nederland de presidentsverkiezingen ook kunnen winnen.
Ik mis de meest waarschijnlijke optie:quote:
Ja ik ook niet hoor. Denk dat het toch beter is om Amerika maar gewoon van de wereld te gaan isoleren als hij wintquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je op Trump stemt na al zijn rechtszaken en allerlei domme uitspraken afgelopen weken maar goed een mens is gemiddeld debieler dan ik dacht. Elke dag een stuk debieler.
Terwijl de reflex van de EU/rechts gaat zijn om juist extra veel te kruipen voor de VS om Trump maar niet boos te maken. Wie Trump niet zijn zin geeft ten koste van zijn eigen land is geen echte nationalist.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor. Denk dat het toch beter is om Amerika maar gewoon van de wereld te gaan isoleren als hij wint
Het zou de ideale kans zijn om EU wat meer te gaan positioneren als een grootmacht en invloed van USA te verminderen maar dat gaat niet gebeuren. Zeker niet nu we ook verrechtsen qua geluid.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor. Denk dat het toch beter is om Amerika maar gewoon van de wereld te gaan isoleren als hij wint
Nou, in Nederland zijn zijn meningen misschien wat te neutraal. De meningen van Wilders zijn veel extremer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:38 schreef VoMy het volgende:
Trump zou in Nederland de presidentsverkiezingen ook kunnen winnen.
ERG mooi.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten er een paar zwaar doorheen.
Vliegtuig3000 heeft het niet meer.
Die kans hadden WE tijdens zijn vorige regeerperiode al, niks mee gedaan. America first.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou de ideale kans zijn om EU wat meer te gaan positioneren als een grootmacht en invloed van USA te verminderen maar dat gaat niet gebeuren. Zeker niet nu we ook verrechtsen qua geluid.
Presidentsverkiezingen komen aab op twee keuzes: Trump of iets anders. VVD+SGP+CU+FvD+JA21+CDA+PVV+BBB(+NSC maar die partij bestaat straks toch niet meer) zullen zich om wat voor reden ook achter Trump scharen. Want het alternatief is te radicaal links, te hypocriet, te onrealistisch over migratie, te weinig conservatief/kerkelijk. De media nemen dit uiteraard over, met programma's als Nieuwsuur die het debat volledig kapot false-balancen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, in Nederland zijn zijn meningen misschien wat te neutraal. De meningen van Wilders zijn veel extremer.
Trump heeft zelfs Abbas boven Netanyahu gerefereerd, moet je je dat bij Wilders (of yesilgoz) voorstellen.
Je kijkt net te zuur, Trump is echt te knettergek voor CDA/CU, en isoleert zichzelf te veel voor (een deel van) de VVD. Dus dan krijg je toch al gauw een centrumrechts alternatief wat het idiootrechtse opslokt, want daar kunnen GL/PvdA, D66 en Volt ook wel mee verder.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Presidentsverkiezingen komen aab op twee keuzes: Trump of iets anders. VVD+SGP+CU+FvD+JA21+CDA+PVV+BBB(+NSC maar die partij bestaat straks toch niet meer) zullen zich om wat voor reden ook achter Trump scharen. Want het alternatief is te radicaal links, te hypocriet, te onrealistisch over migratie, te weinig conservatief/kerkelijk. De media nemen dit uiteraard over, met programma's als Nieuwsuur die het debat volledig kapot false-balancen.
Uiteindelijk wint Trump dus.
In een 2 partijenstelsel krijg je vanzelf extremen. Dit is een soort Timmermans tegen Wilders en we weten wat de VVD zou kiezen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kijkt net te zuur, Trump is echt te knettergek voor CDA/CU, en isoleert zichzelf te veel voor (een deel van) de VVD. Dus dan krijg je toch al gauw een centrumrechts alternatief wat het idiootrechtse opslokt, want daar kunnen GL/PvdA, D66 en Volt ook wel mee verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |