Is Kevin Hofland een fenomeen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Hebben jullie ook zo’n zin in Helmond Sport in de Eredivisie?
Zolang de Graafschap het maar weer eens haalt vind ik alles best.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Eens. Verwacht er helemaal niks van. Ze zijn ontzettend labiel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zolang de Graafschap het maar weer eens haalt vind ik alles best.
Vur welleke club bende gai?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden waren ondanks winst echt slecht, ik verwacht een Utrecht scenario
Is toch lekker man. Spannender dan de eredivisie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?
Jeetje.
Geen wielrennen, geen schaatsen en in de Eredivisie alleen het altijd saaie Ajax. Makkelijke keuzequote:Op zondag 27 oktober 2024 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wacht, jij kijkt daadwerkelijk vrijwillig naar wedstrijden van Helmond Sport?
Jeetje.
Die hebben 3 fans waarvan er 2 verstandelijk uitgedaagd zijn want Helmond en jij bent blijkbaar de derde. Dus in principe lijkt me dat er betere kandidaten zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:48 schreef hhh38 het volgende:
Vol uitvak vandaag in Maastricht!quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die hebben 3 fans waarvan er 2 verstandelijk uitgedaagd zijn want Helmond en jij bent blijkbaar de derde. Dus in principe lijkt me dat er betere kandidaten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rot deze persoon toch lekker op naar Denemarken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik was van de zomer in Jutland (Denemarken). Veel rondgereisd.
Wat een verademing. Een gebied zo groot als half Nederland, maar geen AZC te bespeuren. Geen Palestina vlag gezien, geen Pride vlag. De enige vlag die je overal ziet wapperen is gewoon hun eigen Deense vlag. Geen files, nergens drukte. Zelfs op een opvallend warme dag voor Deense begrippen kon je gewoon nog parkeren bij een zwembad en had je je eigen bedje naast het water.
Fok levert weer.
De zelfdestructie in Gaza is toch echt primair de schuld van de Palestijnen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan rot deze persoon toch lekker op naar Denemarken?
Oh wacht, dat gaat helemaal niet meer.
Er loopt hier een hoop narigheid rond. Van een aantal users hoop je dan maar dat ze daadwerkelijk op een zolderkamer zitten en die kamer nooit verlaten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De zelfdestructie in Gaza is toch echt primair de schuld van de Palestijnen.
Het zijn de Palestijnen die steeds weer een nieuwe oorlog beginnen. Vorig jaar op 7 oktober. Je oogst wat je zelf zaait.
Wanneer beginnen de Palestijnen een vredesbeweging? Organiseren ze verkiezingen waarbij ze een progressieve pacifistische kandidaat kiezen? Een persoon a la Mahatma Gandhi?
De Palestijnen moeten een keer ZELF stoppen met geweld, aanslagen en onderdrukking. Vrede met Israël is dan zo gesticht. Over territorium strijd en zo kan je weer in overleg in bemiddeling van derden. Ga terug bijvoorbeeld naar de Oslo akkoord en ga dan wel een keer akkoord. Dan heb je gewoon je eigen staat!
Nog zo´n pareltje. Ik vermoed dat jij het erg goed zou kunnen vinden met dit figuur.
Tikkeltje overdreven van de stewards welquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft de altijd valsspelende MAX weer eens vals gespeeld?
Er zitten er een paar zwaar doorheen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Popcorn pakken en naar t f1 topic!
Hijheeft zo tijd om een sjekkie te roken in de pitstraat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft de altijd valsspelende MAX weer eens vals gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |