Als een kleuter omver gebeukt worden en er nog een penalty aan over houden ook. Dat vergt een speciaal talent hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
Welke WLR-user zou het beter doen dan Rasmussen bij Ajax vanavond?
Ik zal Mario op de trein naar Amsterdam zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:43 schreef franklop het volgende:
Ik weet het zeker
Waar Feyenoord en PSV strijden om een been, gaat Ajax er mee heen
Denk het niet Jobquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een stuntje van Twente tegen Lazio zou lekker zijn.
Ik vind de Utrecht-hype ook erg leuk. Benieuwd wanneer die trein gaat ontsporen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ook weer genoten van het feit dat mensen (ik kijk naar de witte chinees) wéér in de AZ hype trappen, die vervolgens keihard het ravijn in denderen.
Moet Ron Jans trainer van Real Madrid worden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de Utrecht-hype ook erg leuk. Benieuwd wanneer die trein gaat ontsporen.
Fans van Twente. Dat geeft wel weg met wat voor mensen je te maken hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?
Lazio meldt racisme door fans FC Twente en verwacht actie van UEFA
Absoluut, dat is een dingetje onder racisten. Alleen ons racisme is het goede racisme. Je ziet het ook bij islamofoben die daarom een genocide op moslims helemaal geweldig vinden, en zichzelf zien als de grote strijders tegen antisemitisme.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?
Lazio meldt racisme door fans FC Twente en verwacht actie van UEFA
Welke Wout?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nemen we Wout nog serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |