quote:
Dit klinkt niet als een verbetering.quote:Er is niets veranderd aan mijn vertrouwen in Pieter Omtzigt en de andere 19 Kamerleden. Er is niets veranderd aan mijn loyaliteit aan NSC. Integendeel. Nu ik een aantal Kamerleden achter de schermen iets beter heb leren kennen, zal ik me met nog meer enthousiasme inzetten om hun werk op dit platform zichtbaar te maken voor iedereen die het wil blijven volgen.
...
Daarom meteen ook de mededeling dat ik meer ga schrijven. Veel meer.
Eerder als een dreigementquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt niet als een verbetering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antifa
Zelf met 8 blessures winnen die vrijwel alle eredivisie potjes op 70%.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk stort PSV nog een beetje in. Dan kan het een leuk seizoen worden.
quote:
quote:natuurlijk ga ik hier niet lopen beweren dat Ludovico Einaudi (zes keer in de lijst) nooit geboren had mogen worden, ik had gewoon liever gezien dat hij iets in de retail was gaan doen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:47 schreef VoMy het volgende:
Columnist Merlijn Kerkhof (wie?) moet overigens een FOK-account aanmaken en wielerwedstrijden gaan becommentariëren. Wat een genot.
Wat opvalt in de Klassieke Top 400 is de grote hoeveelheid kutmuziekGetsie, wat snobistisch. Zo zijn wij totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik wil even melden dat ik NIET Merlijn Kerkhof ben. Helaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Getsie, wat snobistisch. Zo zijn wij totaal niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weet je wie ook dwars door Thorbecke heen ging?
quote:'STOER'
De minister heeft het project "STOER' opgetuigd, wat staat voor het "Schrappen van Tegenstrijdige en Overbodige Regelgeving". Gevraagd waar de E voor staat zei Keijzer dat dat de laatste E van Overbodige is. "STOR" klinkt inderdaad minder dan Stoer, erkende de Kamer.
Op Reddit lees ik vaak de term "unalive"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inhoudelijk mee oneens, maar wat een geniale formulering. Die moet ik wel onthouden.
Ik zie die vaak op Youtube, maar volgens mij is dat omdat video's met de woorden 'kill' of 'suicide' erin automatisch worden demonetized (hoe vertaal je dat eigenlijk? ontgeld?). Dus het is een eufemisme om consequenties van een algoritme te omzeilen (quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op Reddit lees ik vaak de term "unalive"
Als een kleuter omver gebeukt worden en er nog een penalty aan over houden ook. Dat vergt een speciaal talent hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
Welke WLR-user zou het beter doen dan Rasmussen bij Ajax vanavond?
Ik zal Mario op de trein naar Amsterdam zettenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:43 schreef franklop het volgende:
Ik weet het zeker
Waar Feyenoord en PSV strijden om een been, gaat Ajax er mee heen
Denk het niet Jobquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een stuntje van Twente tegen Lazio zou lekker zijn.
Ik vind de Utrecht-hype ook erg leuk. Benieuwd wanneer die trein gaat ontsporen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ook weer genoten van het feit dat mensen (ik kijk naar de witte chinees) wéér in de AZ hype trappen, die vervolgens keihard het ravijn in denderen.
Moet Ron Jans trainer van Real Madrid worden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind de Utrecht-hype ook erg leuk. Benieuwd wanneer die trein gaat ontsporen.
Fans van Twente. Dat geeft wel weg met wat voor mensen je te maken hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?
Lazio meldt racisme door fans FC Twente en verwacht actie van UEFA
Absoluut, dat is een dingetje onder racisten. Alleen ons racisme is het goede racisme. Je ziet het ook bij islamofoben die daarom een genocide op moslims helemaal geweldig vinden, en zichzelf zien als de grote strijders tegen antisemitisme.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Kan dit?
Lazio meldt racisme door fans FC Twente en verwacht actie van UEFA
Welke Wout?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nemen we Wout nog serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |