abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215640053
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2024 00:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

Rusland is sowieso niet onze vijand. Zijn ze ook nooit geweest trouwens.

Wel hebben ze ons bevrijd in 1945, maar veel dankbaarheid zit er bij ons niet in blijkbaar.
Bevrijd vind ik een groot woord. In feite kwamen de landen die zij bevrijdden onder een ander totalitair regime. Voor het Oostblok duurde WO2 tot de val van de Sovjet Unie.
  donderdag 21 november 2024 @ 07:18:26 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215640065
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2024 00:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

Wel hebben ze ons bevrijd in 1945, maar veel dankbaarheid zit er bij ons niet in blijkbaar.
Volgens mij hebben de Canadezen, Amerikanen en Britten dat gedaan. Er is geen Rus in Nederland geweest.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215640129
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2024 07:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens mij hebben de Canadezen, Amerikanen en Britten dat gedaan. Er is geen Rus in Nederland geweest.
Dit.

Wel heeft de harde strijd die de Russen aan het Oostfront voerden natuurlijk een belangrijke bijdrage geleverd aan hoe de strijd hier in het Westen verliep. Zonder strijd aan het Oostfront zouden de Amerikanen, Britten en Canadezen nog een heel stuk lastiger hebben gehad om in hun strijd tegen de Duitsers.
pi_215640182
Ik heb geen zorgen. Rutte gaat ons verdedigen.
  donderdag 21 november 2024 @ 08:02:18 #155
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215640234
Van klimaathysterie naar Russenhysterie. We gaan allemaal dooooooood.
Graag op anoniem
pi_215640299
De Rus in onbetrouwbaar, hoelang heeft Luns wel niet geroepen dat ze komen? En doen ze het? :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 21 november 2024 @ 08:29:07 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215640318
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2024 08:02 schreef Twiitch het volgende:
Van klimaathysterie naar Russenhysterie. We gaan allemaal dooooooood.
De enige die hysterisch doet, ben jij.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 21 november 2024 @ 08:29:23 #158
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215640320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 08:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
De enige die hysterisch doet, ben jij.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii een RUS
Graag op anoniem
pi_215640335
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 07:37 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Dit.

Wel heeft de harde strijd die de Russen aan het Oostfront voerden natuurlijk een belangrijke bijdrage geleverd aan hoe de strijd hier in het Westen verliep. Zonder strijd aan het Oostfront zouden de Amerikanen, Britten en Canadezen nog een heel stuk lastiger hebben gehad om in hun strijd tegen de Duitsers.
Uiteindelijk zou een Duitse overwinning aan het oostfront in WO II beter zijn geweest kunnen we nu stellen. Ook Patton's plan om na de Japanse capitulatie iedere gereed gekomen atoombom op Rusland te gooien zou absoluut beter zijn geweest.
pi_215640421
quote:

[..]
Dit inderdaad.

Wellicht dat we niet bevrijd hadden hoeven worden als Russen de oorlog niet gestart waren als bondgenoot van Nazi Duitsland. En wat ze in Oost Europa gedaan hebben zou ik geen bevrijding noemen, maar een nieuwe bezetting.
pi_215640436
quote:

[..]
Dit inderdaad.

Als je dit serieus denkt doe je aan geschiedvervalsing, ga maar vragen aan de Polen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215640459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef Oud_student het volgende:
Een oud hollands spreekwoord zegt; beter een goede buur dan een verre vriend.

Wat zijn we opgeschoten met de vijandschap tegen Rusland?
En waarom moeten we het corrupte Oekraine steunen?
Het had allemaal vermeden kunnen worden, maar helaas is het nu een gepasserd station, defacto zijn wij al in oorlog met Rusland.
Alle hoop is gericht op Trump, die zal een soort deal maken waardoor het zinloze sterven een einde heeft.
Maar dat willen de oorlogszuchtige westerse leiders niet, weten ze wel waar ze mee bezig zijn?
Laten we dit punt voor punt afgaan.
Wat zijn we opgeschoten? Dat jij vrij bent om zonder angst dit soort domme posts te maken.
Waarom is Oekraïne altijd het corrupte Oekraïne, maar gebruik je dat woordje niet voor Rusland?
Dus we zijn in oorlog met Rusland en jij kiest liever voor de vijand, dan je eigen land. Wat zegt dat over jou?
Genoeg oorlogszuchtige westerse leiders ja, maar dit is nu net een conflict dat Rusland in zijn eentje is gestart. Ik verbaas mij echt hoe het meest imperialistische land in de geschiedenis een vrijpas heeft gekregen en mag wemelen in slachtofferschap terwijl ze het merendeel van hun koloniën nog bruut onderdrukken.
pi_215640463
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2024 07:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Snap uberhaupt niet dat je dit soort gasten nog aandacht geeft hoor :')
pi_215640472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 08:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als je dit serieus denkt doe je aan geschiedvervalsing, ga maar vragen aan de Polen.
Hij is gewoon helemaal van het padje af. Heb je ooit een boomknuffelaar gezien die meer fossiele brandstoffen wil importeren? Nou vandaag heb je een post naar hem gemaakt.
  donderdag 21 november 2024 @ 09:34:44 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215640766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 08:53 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Snap uberhaupt niet dat je dit soort gasten nog aandacht geeft hoor :')
Eens maar weerspreken van bullshit is belangrijk :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215640867
Zorgen hebben = angst en angst is een goed verdienmodel en breekijzer om (politiek) allerlei dingen er doorheen te drukken.
pi_215644007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 08:52 schreef Glazenmaker het volgende:

Laten we dit punt voor punt afgaan.
quote:
Wat zijn we opgeschoten? Dat jij vrij bent om zonder angst dit soort domme posts te maken.
Dat kon ik ook al voordat "wij" Rusland de oorlog verklaarden.
Verder moeten we gigantische bedragen ophoesten voor Oekraine. En met de sancties treffen we voornamelijk Europa. Verder moeten we duur gas uit de VS invoeren
(fijne vrienden)
quote:
Waarom is Oekraïne altijd het corrupte Oekraïne, maar gebruik je dat woordje niet voor Rusland?
Dat woord is idd overbodig, want je zegt ook niet witte sneeuw en zwarte neger. Oekarine is het zinbeeld van corruptie, met een acteur als puppet en een (corrupte) oligarch die aan de touwtjes trekt.
quote:
Dus we zijn in oorlog met Rusland en jij kiest liever voor de vijand, dan je eigen land. Wat zegt dat over jou?
Ik kies niet voor Rusland, ik zei "dat is een gepasseerd station". Volgens jou zijn wij in oorlog met Rusland?
Zo ver is het nog niet, maar we staan op de drempel van een grote oorlog.
Wat zegt het over mij? ik wil de oorlog vermijden. De EU slaat alleen maar oorlogstaal uit dus het wachten is op Trump. Biden probeert op de valreep nog even de zaak te escaleren, met inzet van de Atacms. Rusland reageert met intercontinentale raketten, de escalatie gaat weer een stap verder.
De oorlog zal vrnl op europees grondgebied worden uitgevochten (fijne vrienden de VS)

quote:
Genoeg oorlogszuchtige westerse leiders ja, maar dit is nu net een conflict dat Rusland in zijn eentje is gestart. Ik verbaas mij echt hoe het meest imperialistische land in de geschiedenis een vrijpas heeft gekregen en mag wemelen in slachtofferschap terwijl ze het merendeel van hun koloniën nog bruut onderdrukken.
We hadden het kunnen vermijden :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_215644331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Oud_student het volgende:

[..]
[..]
Dat kon ik ook al voordat "wij" Rusland de oorlog verklaarden.
Verder moeten we gigantische bedragen ophoesten voor Oekraine. En met de sancties treffen we voornamelijk Europa. Verder moeten we duur gas uit de VS invoeren
(fijne vrienden)
[..]
Dat woord is idd overbodig, want je zegt ook niet witte sneeuw en zwarte neger. Oekarine is het zinbeeld van corruptie, met een acteur als puppet en een (corrupte) oligarch die aan de touwtjes trekt.
[..]
Ik kies niet voor Rusland, ik zei "dat is een gepasseerd station". Volgens jou zijn wij in oorlog met Rusland?
Zo ver is het nog niet, maar we staan op de drempel van een grote oorlog.
Wat zegt het over mij? ik wil de oorlog vermijden. De EU slaat alleen maar oorlogstaal uit dus het wachten is op Trump. Biden probeert op de valreep nog even de zaak te escaleren, met inzet van de Atacms. Rusland reageert met intercontinentale raketten, de escalatie gaat weer een stap verder.
De oorlog zal vrnl op europees grondgebied worden uitgevochten (fijne vrienden de VS)
[..]
Volgens mij ben jij niet in staat een gesprek te voeren. Je post is een grote jij-bak/ontwijking en is tegenstrijdig met zichzelf.
  donderdag 21 november 2024 @ 18:27:29 #169
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215644805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:31 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Door Putin overal zijn egoïstische klote-zin in te geven, ja.

twitter
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215645384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij niet in staat een gesprek te voeren. Je post is een grote jij-bak/ontwijking en is tegenstrijdig met zichzelf.
hahahahahahahahha :) 8)7 :W
Exaudi orationem meam
pi_215645425
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Door Putin overal zijn egoïstische klote-zin in te geven, ja.

[ x ]
Nee,
wel garanties geven dat Oekraine niet bij de Navo komt en dus geen VS raketten geplaatst gaan worden in de achtertuin van Rusland.
Als je kijkt hoe ver de Navo na 1989 (val van de muur) naar het oosten is opgeschoven, dan is het logisch dat Putin dit niet zomaar accepteert.
Maar dit is alles achteraf, nu zitten we bijna met een oorlog met Rusland.
Alleen de VS kan het nog oplossen
Exaudi orationem meam
pi_215645474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Nee,
wel garanties geven dat Oekraine niet bij de Navo komt en dus geen VS raketten geplaatst gaan worden in de achtertuin van Rusland.
Als je kijkt hoe ver de Navo na 1989 (val van de muur) naar het oosten is opgeschoven, dan is het logisch dat Putin dit niet zomaar accepteert.
Maar dit is alles achteraf, nu zitten we bijna met een oorlog met Rusland.
Waar is hij bang voor dan? Het is zijn eigen schuld dat de landen om Rusland heen bij de NAVO willen.
pi_215645522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:38 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Waar is hij bang voor dan? Het is zijn eigen schuld dat de landen om Rusland heen bij de NAVO willen.
Denk even terug aan de raketten crisis in de jaren 60, toen stonden er raketten van Rusland gericht op de VS in cuba (de achtertuin van de VS) Kennedy heeft toen terecht hier tegen actie genomen, ultimatum gesteld en de raketten werden terug getrokken.
Daarom zal Putin nooit accepteren dat Oekraine bij de Navo komt
Exaudi orationem meam
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 19:43:31 #174
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215645550
quote:

[..]
Nee,
Kijk eens waar Finland, de Baltische staten en Turkije liggen
quote:
Maar dit is alles achteraf,
Kut voor 'm, daar heeft hij nou eens lekker helemaal niks over te zeggen. Snap deze landen ook helemaal dat ze na de "zegeningen" van het leven onder het Warschaupact helemaal klaar zijn met Moskou.

quote:
nu zitten we bijna met een oorlog met Rusland.
Hahah nee. De persoon die het kan oplossen zit in het Kremlin, maar die wil niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215645689
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Kijk eens waar Finland, de Baltische staten en Turkije liggen
Ja en, ook dicht bij Rusland bedoel je? Erdogan kan het goed vinden met Putin.

quote:
Kut voor 'm, daar heeft hij nou eens lekker helemaal niks over te zeggen. Snap deze landen ook helemaal dat ze na de "zegeningen" van het leven onder het Warschaupact helemaal klaar zijn met Moskou.
OK, dat zijn onafhankelijke landen, Oekraine was ooit deel van de USSR.
Maar Putin ziet een bedreiging als Oekraine bij de Navo komt, dat is niet mijn standpunt maar dat van Putin.
quote:
Hahah nee. De persoon die het kan oplossen zit in het Kremlin, maar die wil niet.
Putin wil niet dus moet iemand anders het oplossen. Ik hoop op Trump, anders wordt het oorlog.
Exaudi orationem meam
pi_215645710
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:41 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Denk even terug aan de raketten crisis in de jaren 60, toen stonden er raketten van Rusland gericht op de VS in cuba (de achtertuin van de VS) Kennedy heeft toen terecht hier tegen actie genomen, ultimatum gesteld en de raketten werden terug getrokken.
Wat heeft dat met het heden te maken?
Poetin heeft zijn hand overspeeld, deze oorlog beginnen was oliedom en heeft hem alleen gebracht wat hij niet wilde. Namelijk een hele lange grens met de NAVO.
pi_215645748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:53 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Wat heeft dat met het heden te maken?
Je kunt er misschien van leren, hoewel dat voor de meeste mensen niet opgaat.
De situatie toen met Cuba is vergelijkbaar met de situatie nu of straks als Oekraine bij de Navo zou komen.
Exaudi orationem meam
  donderdag 21 november 2024 @ 19:58:01 #178
pi_215645770
quote:
wel garanties geven
Rusland was 1 van de landen die veiligheidsgaranties gaf aan Ukraine. De andere landen houden zich daar wel aan.

Rusland is door en door onbetrouwbaar. Dat bewijzen ze met ieder verdrag dat ze schenden. Ze hebben het echt helemaal zelf verbruit.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_215645778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:55 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Je kunt er misschien van leren, hoewel dat voor de meeste mensen niet opgaat.
De situatie toen met Cuba is vergelijkbaar met de situatie nu of straks als Oekraine bij de Navo zou komen.
Ik snap zijn angst niet. NAVO is geen agressor, Rusland wel. Immers, zo de waard is..
Misschien moet Rusland eens een keer iets leren.
  donderdag 21 november 2024 @ 20:00:07 #180
pi_215645792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:41 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Putin valt landen binnen waardoor landen bij de NATO willen. Hij creëert zijn eigen excuus om herrie te trappen, het is zo cynisch als de pest.
pi_215645800
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2024 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Rusland was 1 van de landen die veiligheidsgaranties gaf aan Ukraine. De andere landen houden zich daar wel aan.

Rusland is door en door onbetrouwbaar. Dat bewijzen ze met ieder verdrag dat ze schenden. Ze hebben het echt helemaal zelf verbruit.
Nou fijn als straks deze tekst op jouw radioactieve graf wordt gezet.
Ik bedoel: je gelijk heeft weinig waarde in een atoomoorlog
Exaudi orationem meam
pi_215645814
Misschien is Poetin bang dat hij zijn grip verliest op een bevolking die murw is door alle armoede en achterbakse ellende, en dan ziet dat het veel beter kan. Want dat kan al snel voor de gemiddelde Rus.
  donderdag 21 november 2024 @ 20:05:17 #183
pi_215645877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Nou fijn als straks deze tekst op jouw radioactieve graf wordt gezet.
Ik bedoel: je gelijk heeft weinig waarde in een atoomoorlog
Ik laat me niet door jou of Putin chanteren en bang maken. Als mensen oorlog willen kunnen ze het krijgen. Dat gelul van Putin heeft lang genoeg geduurd, Ukraine zegt nu keihard nee en daar moeten we ze keihard in steunen.
pi_215645929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:01 schreef Seeburg54 het volgende:
Misschien is Poetin bang dat hij zijn grip verliest op een bevolking die murw is door alle armoede en achterbakse ellende, en dan ziet dat het veel beter kan. Want dat kan al snel voor de gemiddelde Rus.
Wat de reden ook mag zijn, bijv het streven naar een groot russisch rijk, maakt niet uit.
Putin ziet het anders en denkt minimaal recht te hebben op bepaalde gebieden waar veel Russen wonen, Luhansk en Donbas (en uiteraard de Krim). Hij ziet de oorlog met Oekraine als een proxy oorlog tussen de VS en Rusland, waarbij de EU gebruikt wordt als useful idiot door de VS.
Exaudi orationem meam
pi_215645938
Ik heb sinds kort een hoge druk inmaakkoker, om zelf mijn maaltijden te maken. Ok, dat is voornamelijk omdat ik nu naar de voedselbank ga en dan krijg je 1 keer per week eten dat bijna over de datum is. Dus dan moet je er meteen wat mee.

Maar zo kun je het lang bewaren.
pi_215645955
China is/wordt een veel groter probleem dan Rusland
pi_215645963
In wat voor wereld leven we als je een tiran zijn zin moet blijven geven? Daar gaat onze wereld niet van opknappen. Misschien voor heel even, maar een tiran wil vroeg of laat meer. En waarom ook niet als er slappelingen zijn die voor de zogenaamde lieve vrede alles maar best lijken te vinden. Goed signaal man. :N
pi_215645971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:08 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Wat de reden ook mag zijn, bijv het streven naar een groot russisch rijk, maakt niet uit.
Putin ziet het anders en denkt minimaal recht te hebben op bepaalde gebieden waar veel Russen wonen, Luhansk en Donbas (en uiteraard de Krim). Hij ziet de oorlog met Oekraine als een proxy oorlog tussen de VS en Rusland, waarbij de EU gebruikt wordt als useful idiot door de VS.
De oplossing is dus heel simpel; de Russische diaspora terugbonjouren naar hun eigen land. ^O^
pi_215646017
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef eenjongen... het volgende:
China is/wordt een veel groter probleem dan Rusland
Idd, net als Noord Korea of Iran en wrs nog een lijst met landen.
Iran heeft wrs, nog geen kernwapens, dus daar kan je nu nog wat aan doen.
(Onder Trump waren er sancties waardoor Iran weinig olie kon verkopen)
Exaudi orationem meam
pi_215646046
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik laat me niet door jou of Putin chanteren en bang maken. Als mensen oorlog willen kunnen ze het krijgen. Dat gelul van Putin heeft lang genoeg geduurd, Ukraine zegt nu keihard nee en daar moeten we ze keihard in steunen.
Ik maak je niet bang, maar wijs op mogelijke consequenties.
In het westen kennen we oorlog alleen uit geromantiseerde Hollywood films of uit de ver van mijn bed conflicten.
Maar een grote oorlog in Europa is gelijk het einde van Europa (geen wederopbouw zoals na WO1 en 2)
Exaudi orationem meam
pi_215646110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:08 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Dat zeg ik, zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Paranoïde types die Russen.
  donderdag 21 november 2024 @ 21:10:33 #192
pi_215646592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:17 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ik maak je niet bang, maar wijs op mogelijke consequenties.
Ja, dat zegt Putin ook altijd.
pi_215688294
Angst onder de Nederlandse jeugd:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215688723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de hoeveelheid mensen die nog steeds denken dat dit een ver van mijn bed show is waar wij nooit last van zullen krijgen.
Je kunt je zorgen maken. Het is niet dat je op een bepaald moment kunt zeggen 'ik heb voorraad; laat die oorlog maar komen' Het is geen voetbalwedstrijd. Iets gebeurd of gebeurd niet of veel later ander dan verwacht en gegeven we (in tegenstelling tot 40-45) inmiddels in een rijker land leven waarbij de voorraadverstrekking altijd voorrang heeft op vele andere delen van de wereld, maak ik me over de supermarktbevoorrading eerst nog geen zorgen.

Ik heb in verschillende delen van de wereld gewoond, ik pas me wel aan. Maar wat ik in een naderend hoofdstuk 'oorlog' zou doen is waarschijnlijk al vroegtijdig orienteren op waar het veiliger is.
  dinsdag 26 november 2024 @ 16:30:10 #195
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215688738

[ Bericht 100% gewijzigd door phpmystyle op 26-11-2024 16:34:27 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215688747
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat ze vooral zorgen hebben om het feit dat mensen minder de staatsmedia volgen.
Tot staatsmedia behoren toch ook de eindeloze tweets van Trump?

of neem ik het te letterlijk nu
pi_215688766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Angst onder de Nederlandse jeugd:

[ x ]
Mijn zoontje kwam ook thuis, helemaal bang gemaakt op school.
Papa wat als de Russen komen?
De Russen hoef je niet bang voor te zijn jongen, de deepstate en de CIA moet je voor oppassen.
Die veroorzaken oorlog en ellende, brengen ziektes in de wereld enzo.
  dinsdag 26 november 2024 @ 16:34:58 #198
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215688767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Tot staatsmedia behoren toch ook de eindeloze tweets van Trump?

of neem ik het te letterlijk nu
Per abuis in foute topic gepost, ik was even in verwarring. Zie mijn bijdrage in het topic over nieuwsmijders.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 26 november 2024 @ 16:36:25 #199
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215688775
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Mijn zoontje kwam ook thuis, helemaal bang gemaakt op school.
Papa wat als de Russen komen?
De Russen hoef je niet bang voor te zijn jongen, de deepstate en de CIA moet je voor oppassen.
Die veroorzaken oorlog en ellende, brengen ziektes in de wereld enzo.

Maar papa, draag je daarom een muts van aluminiumfolie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215688808
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar papa, draag je daarom een muts van aluminiumfolie?
Gast, ik ben geen amateur.
Dak van m'n huis is bekleed met lood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')