Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vreemde aanpak voor een mod?Je zou als mod enkel moeten faciliteren en zorgen dat alles in goede banen loopt. Nu ga je buiten je rol en bemoei je je met de inhoud en laat je zelfs sturen door je eigen voorkeuren. We zijn geen bananenrepubliek. Verschillende meningen moeten kunnen.
²
Is dat niet pseudomodden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?
Dit heb je serieus mooi gezegd. Maar veel veranderingen beginnen wel bij een goede theorie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
Oh wacht, samen met het hier terug lezen + dat nieuwe topic snap ik al wel weer hoe de vork in de steel zit. Lekker roeptoeteren hoe mannen of vrouwen zouden moeten zijn volgens een of ander theoretisch kader en dan vervolgens als je de browser hebt gesloten met de realiteit geconfronteerd worden dat dat theoretische kader niet per sé op gaat.
En hier is deze mod toch user?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Nieuw topic?
Oh, die zie ik blijkbaar niet. Is dat erg? Nee.
neemt niet weg dat de user denkt te moeten bepalen wat een mod al dan wel of niet moet doenquote:
mannelijkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:39 schreef Droopie het volgende:
Coolguy is las dat je ziek was de afgelopen dagen, beterschap en hopelijk voel je je de komende iedere dag een stuk beter.
Ja nogal, maar goed, ik ben te mannelijk om me er onder te laten krijgen natuurlijk, dus ziek, maar ondertussen wel het huishouden doen want ik ben toch thuis en het gaat beter dus ik hoef niet meer continue plat te liggen, en ook dát is weer mannelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:39 schreef Droopie het volgende:
Coolguy is las dat je ziek was de afgelopen dagen, beterschap en hopelijk voel je je de komende iedere dag een stuk beter.
aaah mannengriepquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja nogal, maar goed, ik ben te mannelijk om me er onder te laten krijgen natuurlijk, dus ziek, maar ondertussen wel het huishouden doen want ik ben toch thuis en het gaat beter dus ik hoef niet meer continue plat te liggen, en ook dát is weer mannelijk.
Als je 39,6 koorts hebt, valt dat dan nog onder mannengriep?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah mannengriep
check![]()
maar alle gekheid op een stokje nu zijn er 2 topics waarin mannen met een tekort aan testosteron doen of ze bokito zijn
Nee het is de bedoeling dat je niet elk topic misbruikt voor je eigen stokpaardje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
@:coolguy we zijn toch lekker in gesprek in dat topic. Er worden hele normale posts verwijderdMensen stellen mij vragen en ik antwoord waar nodig.
Is het per se de bedoeling dat ik een mening heb zoals de rest? Dan is dit geen forum maar een sekte.²
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat je niet elk topic misbruikt voor je eigen stokpaardje.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.
Als iemand mij vraagt hoe oud ik ben blijf ik 35 zeggen.²
Sorry maar dit is echt onzin, in bijna elk topic zie ik hetzelfde gebeuren bij je, groepen , vooral vrouwen in een hokje stoppen met vooroordelen uit het jaar nulquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.
Als iemand mij vraagt hoe oud ik ben blijf ik 35 zeggen.²
Toch niet helemaal. Ik heb een genuanceerd en evenwichtig standpunt die soms afwijkt van de mainstream opinie. Prima, moet kunnen. Dit is een forum. Daar worden dan vragen over gesteld die ik zo netjes mogelijk tracht te beantwoorden. Het is niet zo dat ik geen argumenten aanlever. Daar ben ik te redelijk voor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt onzin, in bijna elk topic zie ik hetzelfde gebeuren bij je, groepen , vooral vrouwen in een hokje stoppen met vooroordelen uit het jaar nul
Doe nou niet alsof wij dat vragen aan je
Logisch dat er vragen komen omdat jouw gedachtes ver afwijken van de standaard die we hebben in West Europa en dat weet je best , het lijkt het je er om te doen zodat het inderdaad zoals Coolguy mooi zegt een Bansheeboyshow wordt en daar zit bijna niemand op te wachten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch niet helemaal. Ik heb een genuanceerd en evenwichtig standpunt die soms afwijkt van de mainstream opinie. Prima, moet kunnen. Dit is een forum. Daar worden dan vragen over gesteld die ik zo netjes mogelijk tracht te beantwoorden. Het is niet zo dat ik geen argumenten aanlever. Daar ben ik te redelijk voor.²
Uiteraard, ik vind het logisch dat ik op mijn beurt die vragen beantwoord.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Logisch dat er vragen komen omdat jouw gedachtes ver afwijken van de standaard die we hebben in West Europa
Goedemorgen Lenny. Ontzettend bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik denk dat ik daar wel wat mee kan mits je nog wat meer bruikbare piketpaaltjes kunt aanreiken. Ik denk nl. dat ik best vriendelijk ben en speel eigenlijk zelden tot nooit op de man. Schelden doe ik ook niet. Maar wellicht kan ik het nog tot perfectie polijsten. Ik hoor het graag van je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:14 schreef Lenny77 het volgende:
Je zou je boodschap op een andere manier kunnen brengen zodat users niet meteen de haren recht hebben staan.
Je trekt een onderwerp van een TS dermate uit context tot het bij jou narratief past.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny. Ontzettend bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik denk dat ik daar wel wat mee kan mits je nog wat meer bruikbare piketpaaltjes kunt aanreiken. Ik denk nl. dat ik best vriendelijk ben en speel eigenlijk zelden tot nooit op de man. Schelden doe ik ook niet. Maar wellicht kan ik het nog tot perfectie polijsten. Ik hoor het graag van je.²
Stel dat dat waar is, voor the sake of the argument: dan nog is het slechst mijn/een mening. Hoeft niet de mening van de rest te zijn. Een forum is een verzamelplaats van verschillende meningen die geuit zouden mogen worden als deze plaatsvinden binnen bepaalde logische kaders. M.i. zijn die kaders:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je trekt een onderwerp van een TS dermate uit context tot het bij jou narratief past.
En niks meer te maken heeft met het onderwerp an sich
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel dat dat waar is, voor the sake of the argument: dan nog is het slechst mijn/een mening. Hoeft niet de mening van de rest te zijn. Een forum is een verzamelplaats van verschillende meningen die geuit zouden mogen worden als deze plaatsvinden binnen bepaalde logische kaders. M.i. zijn die kaders:
Basic
• Speel niet op de man
• Maak iemand niet belachelijk
• Heb respect voor andermans standpunten en meningen
• Scheld elkaar niet uit
• Beledig elkaar niet
• Vermijd Ad Hominems
Premium
• Onderbouw je mening met argumenten
Advanced Pro
• Onderbouw je standpunten met externe (verifieerbare) bronnen
Ik probeer toch wel actief binnen deze kaders te blijven. En de so called Bansheeboy-show:
@:bansheeboy heeft een standpunt/mening
@:mascara-klodder stelt een vraag daarover
@:bansheeboy geeft antwoord
@:lenny77 stelt ook een vraag
@:bansheeboy geeft antwoord
Moet ik geen vragen beantwoorden? Dan moeten ze niet gesteld worden.²
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekeken
TS begint een topic , users geven advies of delen ervaringen, Bansheeboy begint over peren en wil een discussie over peren.
Het is niet jouw topic, hou dan op er jouw topic van te maken
Kun je aub reageren op postnr 29?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.²
Met alle plezier Boca, zie post 30.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun je aub reageren op postnr 29?
Dat is totáál geen antwoord. Je roept daar maar wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle plezier Boca, zie post 30.²
Dit. Keihard dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekeken
TS begint een topic , users geven advies of delen ervaringen, Bansheeboy begint over peren en wil een discussie over peren.
Het is niet jouw topic, hou dan op er jouw topic van te maken
Jij moet je vooral druk maken over je eigen posts en niet afleiden door over posts van andren te beginnen. Dat is een leuk rookgordijntje maar erg doorzichtig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.²
Ik zal het onderbouwen. Check dit topic waar TS met grote kopzorgen zit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is totáál geen antwoord. Je roept daar maar wat.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Allebei houden?
Z'n vrouw kan hem het beste afleveren bij z'n vriendin (en de kinderen in het weekeinde). Laat haar de vieze onderbroeken maar wassen. Kijken hoe lang de liefde het dan volhoudt.
TS wordt belachelijk gemaakt. Deze posts staan er nog.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gewoon emigreren...ben je van het gezeik af en scheelt ook weer alimentatie
Moet je nagaan hoe kut je posts dan zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
TS wordt belachelijke gemaakt. Deze posts staan er nog.²
Je LUISTERT NIETquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het onderbouwen. Check dit topic waar TS met grote kopzorgen zit:
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
TS wordt belachelijk gemaakt. Deze posts staan er nog.²
Als ik me daar niet druk om zou maken zou ik niet naar feedback komen. Ik kom hier voor feedback. Maar ik geef ook feedback terug: Je laat posts die overduidelijk TS belachelijk maken wel staan. Zie de voorbeelden die ik heb gegeven. Indien gewenst kan ik er meer geven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij moet je vooral druk maken over je eigen posts en niet afleiden door over posts van andren te beginnen. Dat is een leuk rookgordijntje maar erg doorzichtig.
Terecht dat die weg hadden gemoeten. En zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb jij een bord voor je kop of ben je gewoon hardleers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik me daar niet druk om zou maken zou ik niet naar feedback komen. Ik kom hier voor feedback. Maar ik geef ook feedback terug: Je laat posts die overduidelijk TS belachelijk maken wel staan. Zie de voorbeelden die ik heb gegeven. Indien gewenst kan ik er meer geven.²
Hij snapt het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer BSB! Dat je het (ogenschijnlijk?) niet snapt. Jammer.
Top! Dank je wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Terecht dat die weg hadden gemoeten. En zijn nu ook weg.
Maar uiteraard, dat was enkel om aan te geven dat de weegschaal wat defect lijkt. Wat bedoel ik daarmee? Ik bedoel daarmee: nette posts worden verwijderd en overduidelijk belachelijk makende en beledigende posts blijven staan. En ik begrijp dat soms niet. Ik ben te goeder trouw.quote:In plaats van af te leiden door het over anderen te hebben, pas je eigen postgedrag aan, ongeacht wat anderen wel of niet doen. Of doe dat niet, en accepteer de consequenties daarvan.
Ga de film Fatal Attraction eens kijken, dan weet je waar ik het over had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zijn geen nette posts die worden verwijderd. Het zijn offtopics posts die worden verwijderd. Je kunt wel blijven doen alsof de hele wereld gek is maar jij niet, maar de realiteit haalt je in. Dan kun je naar anderen blijven wijzen en in je act blijven volharden, maar de consequenties zijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Top! Dank je wel.
[..]
Maar uiteraard, dat was enkel om aan te geven dat de weegschaal wat defect lijkt. Wat bedoel ik daarmee? Ik bedoel daarmee: nette posts worden verwijderd en overduidelijk belachelijk makende en beledigende posts blijven staan. En ik begrijp dat soms niet. Ik ben te goeder trouw.
Zoals ik het ervaar is dat ik een mening of standpunt verkondig die velen niet welgevallig is. Maar dat moet helemaal geen graadmeter zijn.
Ik laat even alles goed op mij inwerken. Ik denk dat ik wel wat mooie bruikbare tips kan extraheren uit de posts van vandaag. Nog even kijken hoe ik dat in het vat giet. Maar ben er blij. Dit zal echt wel bijdragen aan een mooi stukje reflectie (vice-versa).
Dank allemaal voor de betrokkenheid.![]()
²
Agree to disagree. Offtopic is als het onderwerp over zeehonden gaat en ik praat over flatgebouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het zijn geen nette posts die worden verwijderd. Het zijn offtopics posts die worden verwijderd. Je kunt wel blijven doen alsof de hele wereld gek is maar jij niet, maar de realiteit haalt je in.
je blijft in de reactie gaan he? Zo goed als elke user geeft aan dat je een zeer vervelende user bent, dat je moet ophouden met jouw zuigende manier van posten. Nog steeds geef je aan dat jij het probleem niet bent maar de rest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Agree to disagree. Offtopic is als het onderwerp over zeehonden gaat en ik praat over flatgebouwen.Het is niet off topic als het onderwerp over vreemdgaan gaat en er wordt gevraagd waarom blijft ze bij die vreemdganger en ik roep "Waarschijnlijk geld". Dat vinden sommigen dan een onwelgevallig standpunt waar vragen over komen. Soms zelfs persoonlijke aanvallen. Hoe ga ik daar op in? Inhoudelijk en beantwoord de vragen.
²
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:35 schreef Lenny77 het volgende:
Zo goed als elke user geeft aan dat je een zeer vervelende user bent, dat je moet ophouden met jouw zuigende manier van posten.
We zijn het thans allemaal eens dat jij een vervelende user bent, jij bent de enige die het daar niet mee eens is. Laat dat maar even inwerken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.²
Je momentje van reflectie heb je dus al gehad? Bijzonder snel....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.
Dat gezegd hebbende. Is dit ok?
BansheeBoy in R&P / Niet meer naar familie willen met kerst ivm heel erg naar mens²
Nog steeds niet door hebben dat Bansheeboy op ieder subforum gewoon lekker loopt te trollen om mensen gek te makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je momentje van reflectie heb je dus al gehad? Bijzonder snel....
Je kunt nu wel opeens aan komen zetten met een van je zeldzame normale posts om je postgedrag goed te praten.
Je hebt massaal vrouwonvriendelijke posts geplaatst vanuit je rare ideologie wat geen plaats heeft in Nederland. Zolang jij daar niet op reflecteert maakt het niet uit hoeveel posts je plaatst om je gedrag te maskeren, men weet hier hoe jij bent en hoe jij in leven staat en hoe jij naar de maatschappij kijkt.
Maar niet in het topic over Vreemdgaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
Klaar nu met dat gezeik. Ik flikker vanaf nu gewoon elke post weg hier.
Waar? Ik zit ook te werken, ik zag dit FB topic oppoppen met een TR.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar niet in het topic over Vreemdgaan?
Edit: of nog bezig.... ?
Eens! Walgelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77 check deze vent eens:
matigeuser in R&P / De standaard types in het leven waar je een hekel aan hebt.²
Geen mod die even iets kan laten horen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77 check deze vent eens:
matigeuser in R&P / De standaard types in het leven waar je een hekel aan hebt.²
Elke willekeurige andere tekst/reactie was goed geweest. Sterker nog, dit is feedback die ik geef. Nu heb ik (terecht) geklaagd en bleef er een reactie uit. Dat is niet altijd zo, vandaar de onzettende selectieve verontwaardiging mijnerzijds.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Daar is Feedback niet voor.
Edit: oh sorry, soort van pseudomodden. Excuus.
Ik zocht in het échte Feedback forum de opmerking dat Admins, FA's en/of moderators niet altijd zullen reageren op de feedback of TR. Helaas stond zoiets alleen bij Bugmeldingen.
Meende dat het ook ergens stond bij de feedback policy maar helaas.
Dat is mijn feedback en daar laat ik het bij. Ik lig trouwens al onder de wol.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Lijkt mij een gevalletje "We zijn het met je eens."quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?quote:Op maandag 11 november 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn topic over inlichten van mijn broer heb ik even een opmerking in de OP toegevoegd, niks verandert verder, is dat oké?
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OPquote:Op maandag 11 november 2024 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OP
quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
Bijzonder dat je zelf als mod een post quote die verwijderd is? En dan met volle inhoud ook nog?
CoolGuy in R&P / Levenseindekliniek
Nou, die dwingende denigrerende toon ergert mij ook steeda meer om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.
Walgelijk stigmatiserend.
(had ook al TR gezet gisteren).
Help even, heb je een directe link?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:13 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom de quote in de post van Lordofleaves in aangepast daar. Of is dat een foutje
Surequote:Op donderdag 19 december 2024 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Help even, heb je een directe link?
Je refereert in je vorige bericht naar 'de post van lordofleaves' maar je link gaat daar niet heen? Of snap ik het gewoon niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 18:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sure
CoolGuy in R&P / Levenseindekliniek
De post boven die van jouquote:Op donderdag 19 december 2024 18:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je refereert in je vorige bericht naar 'de post van lordofleaves' maar je link gaat daar niet heen? Of snap ik het gewoon niet?
What the hell?? Het doel was om de quote van libertarisch door mij aan te passen. Hm, dat heb ik dus niet goed gedaan. Even aanpassen.quote:
Ah, geen probleem. Vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 19 december 2024 18:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
What the hell?? Het doel was om de quote van libertarisch door mij aan te passen. Hm, dat heb ik dus niet goed gedaan. Even aanpassen.
Is nu (correct) aangepast.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ah, geen probleem. Vroeg het me gewoon af
Oh pardon, was niet geheel de bedoeling, maar het onderwerp gaat me aan het hart...quote:Op donderdag 19 december 2024 18:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, die dwingende denigrerende toon ergert mij ook steeda meer om eerlijk te zijn.
Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 23 december 2024 14:51 schreef ZarB het volgende:
T.a.v. het levenseindekliniek topic: er zijn terecht reacties verwijderd, maar het zou volgens mij wel op z'n plaats zijn om de user die anderen ervan beticht TS de dood in te pushen een waarschuwing of weet ik veel te geven. Wat een mafketel. Volgens mij is het een respectvol topic waarin iedereen z'n best doet om TS te horen. Ik vind het juist goed om te zien dat ook zo'n onderwerp hier besproken kan worden. Daarnaast kan TS volgens mij prima voor zichzelf opkomen.
Wat is dan precies de hulpvraag voor de huisarts? Ik ben immers reeds gestopt met het gebruik dus daar hoeft de huisarts me niet voor door te verwijzen naar de jellinek.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die chagrijnigheid is een symptoom van je stoppen met gebruiken, en dáár ga je dan mee naar de huisarts. Dat snap je wel. Dit is gewoon trollen om het trollen.
Dat doe je maar ergens anders. Wij kunnen geen medisch advies geven anders dan ga naar de huisarts. Die tip is geweest, dat wil je niet, dat moet je zelf weten. Hier gaat gewoon een slotje op.
Nee, we gaan hier niet verder.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Wat is dan precies de hulpvraag voor de huisarts? Ik ben immers reeds gestopt met het gebruik dus daar hoeft de huisarts me niet voor door te verwijzen naar de jellinek.
Waarom plaats je dan een comment in het topic en vervolgens pleur je hem dicht? Daar krijg je natuurlijk gewoon een reactie op dan, dat kan je verwachten.quote:
Hij heeft genoeg tips en empathie gehad, maar doet er niks mee. Dit forum helpt alleen als hij actie onderneemt. En als hij niet naar de huisarts wil dan gaat hij niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
CoolGuy in R&P / Chagrijnig en moe ivm 'dry january'
Wat is dit voor onzinslotje? hem adviseren naar huisarts gaan omdat hij een paar dagen chagrijnig is nadat hij is gestopt met je normale uitlaatklep, slaat toch nergens op. Die huisarts ziet hem al aankomen.. Hij heeft gewoon wat tips/empathie/ervaringen nodig over het stoppen en daar is dit forum toch prima geschikt voor.
Het topic is nog geen 3 uur oudquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:53 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg tips en empathie gehad, maar doet er niks mee. Dit forum helpt alleen als hij actie onderneemt. En als hij niet naar de huisarts wil dan gaat hij niet.
Het valt op dat hij meerdere topics heeft geopend, ook onder andere namen, waarin een vergelijkbaar patroon zichtbaar is: adviezen worden niet opgevolgd en vaak afgedaan met weerstand. Dit lijkt meer op een herhaling dan op een poging om daadwerkelijk stappen te zetten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:04 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Het topic is nog geen 3 uur oudhet is niet als de topics van eerdmans020 die over 3 jaar tijd tien topics maakt met zelfde onderwerp waarin iedereen hetzelfde adviseert maar hij nooit bij haar weggaat.
Hoop je dat je mod mag worden als je ze hier verdedigt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:09 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het valt op dat hij meerdere topics heeft geopend, ook onder andere namen, waarin een vergelijkbaar patroon zichtbaar is: adviezen worden niet opgevolgd en vaak afgedaan met weerstand. Dit lijkt meer op een herhaling dan op een poging om daadwerkelijk stappen te zetten.
Ja, ik snap wat je zegt. Nee, ik verwijder je post niet, waarom zou ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:14 schreef Droopie het volgende:
R&P / Levenseindekliniek
In theorie kan je het laten staan.
Alleen zou dit een laagdrempelig topic moeten zijn voor mensen die hier ook mee worstelen, ipv een beef waar straks diverse users zich mee gaan bemoeien.
Zou het topic wel meer volk krijgen, alleen niet met de insteek om ervaringen of informatie te krijgen over het onderwerp.
Heb het even hier geplaatst, voor je straks meerdere keren moet vegen.
Wees vrij om deze post ook te verwijderen
het zijn voor sommige mensen meer dan woordjes over deze problematiek.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je zegt. Nee, ik verwijder je post niet, waarom zou ik?![]()
Mijn insteek was meer, hey, mensen kunnen boze woordjes in het topic gooien, maar het zijn niet meer dan dat, boze woordjes. Die hebben alleen maar gewicht en macht als je dat gewicht en macht er aan toe kent, en dus wat ik probeerde was om de post, die bozig overkomt, en op de persoon gespeeld wordt, te relativeren.
Zo van, laat je niet tegen houden door de bozige mening van iemand die er vooral staat om iets anders te bewerkstelligen dan datgene waar de TS om vraagt, want daar prikken we hier doorheen, die nemen we ter kennisgeving aan maar daar hechten we, in het licht van de vraag in de OP, verder geen waarde aan.
Tenminste, dat was min of meer mijn doel, maar wat ik al zei, ik weet niet of dat de juiste aanpak is in deze. Daar ben ik dus met mezelf nog niet uit.
Ik vind het zonde van je topic.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:22 schreef Aberkullie het volgende:
Jongens het is viesdik maar he. Zonde van je tijd om daar zo lang mee bezig te zijn. Staat bij mij al lang op de foe
Het onderwerp maakt altijd veel los bij mensen, als zorgmedewerker kom ik vaak in aanraking met euthanasie, en het maakt altijd wel weer wat los bij mensen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je zegt. Nee, ik verwijder je post niet, waarom zou ik?![]()
Mijn insteek was meer, hey, mensen kunnen boze woordjes in het topic gooien, maar het zijn niet meer dan dat, boze woordjes. Die hebben alleen maar gewicht en macht als je dat gewicht en macht er aan toe kent, en dus wat ik probeerde was om de post, die bozig overkomt, en op de persoon gespeeld wordt, te relativeren.
Zo van, laat je niet tegen houden door de bozige mening van iemand die er vooral staat om iets anders te bewerkstelligen dan datgene waar de TS om vraagt, want daar prikken we hier doorheen, die nemen we ter kennisgeving aan maar daar hechten we, in het licht van de vraag in de OP, verder geen waarde aan.
Tenminste, dat was min of meer mijn doel, maar wat ik al zei, ik weet niet of dat de juiste aanpak is in deze. Daar ben ik dus met mezelf nog niet uit.
Inderdaad. Helaas lijkt @CoolGuy alleenheerser hier. Vroeger had je nog admins als @yvonne die de mods nog een beetje in het gareel hielden, dat is er nou niet meer bij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
CoolGuy in R&P / Chagrijnig en moe ivm 'dry january'
Wat is dit voor onzinslotje? hem adviseren naar huisarts gaan omdat hij een paar dagen chagrijnig is nadat hij is gestopt met je normale uitlaatklep, slaat toch nergens op. Die huisarts ziet hem al aankomen.. Hij heeft gewoon wat tips/empathie/ervaringen nodig over het stoppen en daar is dit forum toch prima geschikt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |