Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is toch wel een vreemde aanpak voor een mod?Je zou als mod enkel moeten faciliteren en zorgen dat alles in goede banen loopt. Nu ga je buiten je rol en bemoei je je met de inhoud en laat je zelfs sturen door je eigen voorkeuren. We zijn geen bananenrepubliek. Verschillende meningen moeten kunnen.
²
Is dat niet pseudomodden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?
Dit heb je serieus mooi gezegd. Maar veel veranderingen beginnen wel bij een goede theorie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:40 schreef CoolGuy het volgende:
Oh wacht, samen met het hier terug lezen + dat nieuwe topic snap ik al wel weer hoe de vork in de steel zit. Lekker roeptoeteren hoe mannen of vrouwen zouden moeten zijn volgens een of ander theoretisch kader en dan vervolgens als je de browser hebt gesloten met de realiteit geconfronteerd worden dat dat theoretische kader niet per sé op gaat.
En hier is deze mod toch user?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu een mod al zeggen wat hij of zij wel of niet moet doen?
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Nieuw topic?
Oh, die zie ik blijkbaar niet. Is dat erg? Nee.
neemt niet weg dat de user denkt te moeten bepalen wat een mod al dan wel of niet moet doenquote:
mannelijkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:39 schreef Droopie het volgende:
Coolguy is las dat je ziek was de afgelopen dagen, beterschap en hopelijk voel je je de komende iedere dag een stuk beter.
Ja nogal, maar goed, ik ben te mannelijk om me er onder te laten krijgen natuurlijk, dus ziek, maar ondertussen wel het huishouden doen want ik ben toch thuis en het gaat beter dus ik hoef niet meer continue plat te liggen, en ook dát is weer mannelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:39 schreef Droopie het volgende:
Coolguy is las dat je ziek was de afgelopen dagen, beterschap en hopelijk voel je je de komende iedere dag een stuk beter.
aaah mannengriepquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja nogal, maar goed, ik ben te mannelijk om me er onder te laten krijgen natuurlijk, dus ziek, maar ondertussen wel het huishouden doen want ik ben toch thuis en het gaat beter dus ik hoef niet meer continue plat te liggen, en ook dát is weer mannelijk.
Als je 39,6 koorts hebt, valt dat dan nog onder mannengriep?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah mannengriep
check![]()
maar alle gekheid op een stokje nu zijn er 2 topics waarin mannen met een tekort aan testosteron doen of ze bokito zijn
Nee het is de bedoeling dat je niet elk topic misbruikt voor je eigen stokpaardje.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:25 schreef BansheeBoy het volgende:
@:coolguy we zijn toch lekker in gesprek in dat topic. Er worden hele normale posts verwijderdMensen stellen mij vragen en ik antwoord waar nodig.
Is het per se de bedoeling dat ik een mening heb zoals de rest? Dan is dit geen forum maar een sekte.²
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat je niet elk topic misbruikt voor je eigen stokpaardje.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.
Als iemand mij vraagt hoe oud ik ben blijf ik 35 zeggen.²
Sorry maar dit is echt onzin, in bijna elk topic zie ik hetzelfde gebeuren bij je, groepen , vooral vrouwen in een hokje stoppen met vooroordelen uit het jaar nulquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan gestelde vragen niet anders beantwoorden. Het is bijna niet te doen om niet in een so called stokpaardje te vallen.
Als iemand mij vraagt hoe oud ik ben blijf ik 35 zeggen.²
Toch niet helemaal. Ik heb een genuanceerd en evenwichtig standpunt die soms afwijkt van de mainstream opinie. Prima, moet kunnen. Dit is een forum. Daar worden dan vragen over gesteld die ik zo netjes mogelijk tracht te beantwoorden. Het is niet zo dat ik geen argumenten aanlever. Daar ben ik te redelijk voor.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt onzin, in bijna elk topic zie ik hetzelfde gebeuren bij je, groepen , vooral vrouwen in een hokje stoppen met vooroordelen uit het jaar nul
Doe nou niet alsof wij dat vragen aan je
Logisch dat er vragen komen omdat jouw gedachtes ver afwijken van de standaard die we hebben in West Europa en dat weet je best , het lijkt het je er om te doen zodat het inderdaad zoals Coolguy mooi zegt een Bansheeboyshow wordt en daar zit bijna niemand op te wachten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch niet helemaal. Ik heb een genuanceerd en evenwichtig standpunt die soms afwijkt van de mainstream opinie. Prima, moet kunnen. Dit is een forum. Daar worden dan vragen over gesteld die ik zo netjes mogelijk tracht te beantwoorden. Het is niet zo dat ik geen argumenten aanlever. Daar ben ik te redelijk voor.²
Uiteraard, ik vind het logisch dat ik op mijn beurt die vragen beantwoord.quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Logisch dat er vragen komen omdat jouw gedachtes ver afwijken van de standaard die we hebben in West Europa
Goedemorgen Lenny. Ontzettend bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik denk dat ik daar wel wat mee kan mits je nog wat meer bruikbare piketpaaltjes kunt aanreiken. Ik denk nl. dat ik best vriendelijk ben en speel eigenlijk zelden tot nooit op de man. Schelden doe ik ook niet. Maar wellicht kan ik het nog tot perfectie polijsten. Ik hoor het graag van je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:14 schreef Lenny77 het volgende:
Je zou je boodschap op een andere manier kunnen brengen zodat users niet meteen de haren recht hebben staan.
Je trekt een onderwerp van een TS dermate uit context tot het bij jou narratief past.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goedemorgen Lenny. Ontzettend bedankt voor je opbouwende kritiek. Ik denk dat ik daar wel wat mee kan mits je nog wat meer bruikbare piketpaaltjes kunt aanreiken. Ik denk nl. dat ik best vriendelijk ben en speel eigenlijk zelden tot nooit op de man. Schelden doe ik ook niet. Maar wellicht kan ik het nog tot perfectie polijsten. Ik hoor het graag van je.²
Stel dat dat waar is, voor the sake of the argument: dan nog is het slechst mijn/een mening. Hoeft niet de mening van de rest te zijn. Een forum is een verzamelplaats van verschillende meningen die geuit zouden mogen worden als deze plaatsvinden binnen bepaalde logische kaders. M.i. zijn die kaders:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je trekt een onderwerp van een TS dermate uit context tot het bij jou narratief past.
En niks meer te maken heeft met het onderwerp an sich
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekekenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel dat dat waar is, voor the sake of the argument: dan nog is het slechst mijn/een mening. Hoeft niet de mening van de rest te zijn. Een forum is een verzamelplaats van verschillende meningen die geuit zouden mogen worden als deze plaatsvinden binnen bepaalde logische kaders. M.i. zijn die kaders:
Basic
• Speel niet op de man
• Maak iemand niet belachelijk
• Heb respect voor andermans standpunten en meningen
• Scheld elkaar niet uit
• Beledig elkaar niet
• Vermijd Ad Hominems
Premium
• Onderbouw je mening met argumenten
Advanced Pro
• Onderbouw je standpunten met externe (verifieerbare) bronnen
Ik probeer toch wel actief binnen deze kaders te blijven. En de so called Bansheeboy-show:
@:bansheeboy heeft een standpunt/mening
@:mascara-klodder stelt een vraag daarover
@:bansheeboy geeft antwoord
@:lenny77 stelt ook een vraag
@:bansheeboy geeft antwoord
Moet ik geen vragen beantwoorden? Dan moeten ze niet gesteld worden.²
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekeken
TS begint een topic , users geven advies of delen ervaringen, Bansheeboy begint over peren en wil een discussie over peren.
Het is niet jouw topic, hou dan op er jouw topic van te maken
Kun je aub reageren op postnr 29?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.²
Met alle plezier Boca, zie post 30.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kun je aub reageren op postnr 29?
Dat is totáál geen antwoord. Je roept daar maar wat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle plezier Boca, zie post 30.²
Dit. Keihard dit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je überhaupt naar de regels van R en P gekeken
TS begint een topic , users geven advies of delen ervaringen, Bansheeboy begint over peren en wil een discussie over peren.
Het is niet jouw topic, hou dan op er jouw topic van te maken
Jij moet je vooral druk maken over je eigen posts en niet afleiden door over posts van andren te beginnen. Dat is een leuk rookgordijntje maar erg doorzichtig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze gelezen en ik zie tot mijn grote spijt dat in een onzettend groot deel van de reacies de TS belachelijk wordt gemaakt. Daar kunnen we ons beter druk om maken. Die posts blijven derhalve staan.²
Ik zal het onderbouwen. Check dit topic waar TS met grote kopzorgen zit:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is totáál geen antwoord. Je roept daar maar wat.
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Allebei houden?
Z'n vrouw kan hem het beste afleveren bij z'n vriendin (en de kinderen in het weekeinde). Laat haar de vieze onderbroeken maar wassen. Kijken hoe lang de liefde het dan volhoudt.
TS wordt belachelijk gemaakt. Deze posts staan er nog.quote:Op maandag 28 oktober 2024 00:18 schreef Bill_Hillie het volgende:
Gewoon emigreren...ben je van het gezeik af en scheelt ook weer alimentatie
Moet je nagaan hoe kut je posts dan zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
TS wordt belachelijke gemaakt. Deze posts staan er nog.²
Je LUISTERT NIETquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het onderbouwen. Check dit topic waar TS met grote kopzorgen zit:
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
TS wordt belachelijk gemaakt. Deze posts staan er nog.²
Als ik me daar niet druk om zou maken zou ik niet naar feedback komen. Ik kom hier voor feedback. Maar ik geef ook feedback terug: Je laat posts die overduidelijk TS belachelijk maken wel staan. Zie de voorbeelden die ik heb gegeven. Indien gewenst kan ik er meer geven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij moet je vooral druk maken over je eigen posts en niet afleiden door over posts van andren te beginnen. Dat is een leuk rookgordijntje maar erg doorzichtig.
Terecht dat die weg hadden gemoeten. En zijn nu ook weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb jij een bord voor je kop of ben je gewoon hardleers?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik me daar niet druk om zou maken zou ik niet naar feedback komen. Ik kom hier voor feedback. Maar ik geef ook feedback terug: Je laat posts die overduidelijk TS belachelijk maken wel staan. Zie de voorbeelden die ik heb gegeven. Indien gewenst kan ik er meer geven.²
Hij snapt het prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer BSB! Dat je het (ogenschijnlijk?) niet snapt. Jammer.
Top! Dank je wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Terecht dat die weg hadden gemoeten. En zijn nu ook weg.
Maar uiteraard, dat was enkel om aan te geven dat de weegschaal wat defect lijkt. Wat bedoel ik daarmee? Ik bedoel daarmee: nette posts worden verwijderd en overduidelijk belachelijk makende en beledigende posts blijven staan. En ik begrijp dat soms niet. Ik ben te goeder trouw.quote:In plaats van af te leiden door het over anderen te hebben, pas je eigen postgedrag aan, ongeacht wat anderen wel of niet doen. Of doe dat niet, en accepteer de consequenties daarvan.
Ga de film Fatal Attraction eens kijken, dan weet je waar ik het over had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
R&P / Vreemdgaan
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zijn geen nette posts die worden verwijderd. Het zijn offtopics posts die worden verwijderd. Je kunt wel blijven doen alsof de hele wereld gek is maar jij niet, maar de realiteit haalt je in. Dan kun je naar anderen blijven wijzen en in je act blijven volharden, maar de consequenties zijn voor jezelf.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Top! Dank je wel.
[..]
Maar uiteraard, dat was enkel om aan te geven dat de weegschaal wat defect lijkt. Wat bedoel ik daarmee? Ik bedoel daarmee: nette posts worden verwijderd en overduidelijk belachelijk makende en beledigende posts blijven staan. En ik begrijp dat soms niet. Ik ben te goeder trouw.
Zoals ik het ervaar is dat ik een mening of standpunt verkondig die velen niet welgevallig is. Maar dat moet helemaal geen graadmeter zijn.
Ik laat even alles goed op mij inwerken. Ik denk dat ik wel wat mooie bruikbare tips kan extraheren uit de posts van vandaag. Nog even kijken hoe ik dat in het vat giet. Maar ben er blij. Dit zal echt wel bijdragen aan een mooi stukje reflectie (vice-versa).
Dank allemaal voor de betrokkenheid.![]()
²
Agree to disagree. Offtopic is als het onderwerp over zeehonden gaat en ik praat over flatgebouwen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het zijn geen nette posts die worden verwijderd. Het zijn offtopics posts die worden verwijderd. Je kunt wel blijven doen alsof de hele wereld gek is maar jij niet, maar de realiteit haalt je in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |