je blijft in de reactie gaan he? Zo goed als elke user geeft aan dat je een zeer vervelende user bent, dat je moet ophouden met jouw zuigende manier van posten. Nog steeds geef je aan dat jij het probleem niet bent maar de rest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Agree to disagree. Offtopic is als het onderwerp over zeehonden gaat en ik praat over flatgebouwen.Het is niet off topic als het onderwerp over vreemdgaan gaat en er wordt gevraagd waarom blijft ze bij die vreemdganger en ik roep "Waarschijnlijk geld". Dat vinden sommigen dan een onwelgevallig standpunt waar vragen over komen. Soms zelfs persoonlijke aanvallen. Hoe ga ik daar op in? Inhoudelijk en beantwoord de vragen.
˛
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:35 schreef Lenny77 het volgende:
Zo goed als elke user geeft aan dat je een zeer vervelende user bent, dat je moet ophouden met jouw zuigende manier van posten.
We zijn het thans allemaal eens dat jij een vervelende user bent, jij bent de enige die het daar niet mee eens is. Laat dat maar even inwerken..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.˛
Je momentje van reflectie heb je dus al gehad? Bijzonder snel....quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hoeven het niet eens te zijn, maar laat ik voorop stellen dat ik je input ontzettend waardeer. Ik zal straks een momentje van reflectie nemen. Ik kan het iedereen aanraden.
Dat gezegd hebbende. Is dit ok?
BansheeBoy in R&P / Niet meer naar familie willen met kerst ivm heel erg naar mens˛
Nog steeds niet door hebben dat Bansheeboy op ieder subforum gewoon lekker loopt te trollen om mensen gek te makenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je momentje van reflectie heb je dus al gehad? Bijzonder snel....
Je kunt nu wel opeens aan komen zetten met een van je zeldzame normale posts om je postgedrag goed te praten.
Je hebt massaal vrouwonvriendelijke posts geplaatst vanuit je rare ideologie wat geen plaats heeft in Nederland. Zolang jij daar niet op reflecteert maakt het niet uit hoeveel posts je plaatst om je gedrag te maskeren, men weet hier hoe jij bent en hoe jij in leven staat en hoe jij naar de maatschappij kijkt.
Maar niet in het topic over Vreemdgaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
Klaar nu met dat gezeik. Ik flikker vanaf nu gewoon elke post weg hier.
Waar? Ik zit ook te werken, ik zag dit FB topic oppoppen met een TR.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar niet in het topic over Vreemdgaan?
Edit: of nog bezig.... ?
Eens! Walgelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77 check deze vent eens:
matigeuser in R&P / De standaard types in het leven waar je een hekel aan hebt.˛
Geen mod die even iets kan laten horen?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Coolguy en @:Lenny77 check deze vent eens:
matigeuser in R&P / De standaard types in het leven waar je een hekel aan hebt.˛
Elke willekeurige andere tekst/reactie was goed geweest. Sterker nog, dit is feedback die ik geef. Nu heb ik (terecht) geklaagd en bleef er een reactie uit. Dat is niet altijd zo, vandaar de onzettende selectieve verontwaardiging mijnerzijds.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
Alsof de mods niet genoeg te doen hebben.
En kom niet klagen over een hart onder je riem.
Daar is Feedback niet voor.
Edit: oh sorry, soort van pseudomodden. Excuus.
Ik zocht in het échte Feedback forum de opmerking dat Admins, FA's en/of moderators niet altijd zullen reageren op de feedback of TR. Helaas stond zoiets alleen bij Bugmeldingen.
Meende dat het ook ergens stond bij de feedback policy maar helaas.
Dat is mijn feedback en daar laat ik het bij. Ik lig trouwens al onder de wol.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Lijkt mij een gevalletje "We zijn het met je eens."quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Idd het zou ook van de gekke zijn dat een mod een gewiste post ook nog zou moeten toelichten.
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?quote:Op maandag 11 november 2024 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn topic over inlichten van mijn broer heb ik even een opmerking in de OP toegevoegd, niks verandert verder, is dat oké?
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OPquote:Op maandag 11 november 2024 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom die opmerking niet oké zou zijn?
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou omdat er regels zijn over het laten staan van de OP
quote:Op maandag 11 november 2024 18:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In de zin van niet weg halen maar jij mag toch wel iets toevoegen?
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:21 schreef Sally het volgende:
Bijzonder dat je zelf als mod een post quote die verwijderd is? En dan met volle inhoud ook nog?
CoolGuy in R&P / Levenseindekliniek
Nou, die dwingende denigrerende toon ergert mij ook steeda meer om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog steeds... en hoe langer deze staat, hoe erger het me is - om eerlijk te zijn.
Walgelijk stigmatiserend.
(had ook al TR gezet gisteren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |