SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK VIND HET WEL GEZELLIG, ZAL IK EEN SCHREEUWEIGE ELLENLANGE TT MAKEN ANDERS?IK BEN BENIEUWD WAT HET WORDT!!!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
NU ZIE IK ALLEMAAL SCHREEUWENDE MENSEN OP STRAAT VOOR ME, ALS EEN SOORT REAL LIFE CAPSLOCKDAYCause there is always a wrong to your right 🎶
HAHAATJESOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
IK BLIJF GEWOON MAAR BINNENCause there is always a wrong to your right 🎶
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als ik gewoon typ vlieg ik buiten zekers![]()
![]()
IK VIND DE MENTIONS VAN LIKES OOK EXTRA LEUK MET DEZE EINDELOZE TTTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
WROW AGAIN.
HET IS WEER BOEL BIJ DAGBESTEDING.
IEDEREEN IS WEER HEVIG.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
heb heel slecht geslapen maar ik ben nu niet eens zo moe, het is een wonderUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
had nog krieltjes in mijn curry, die aardappel komt wel hel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
De aardappel is onvermijdelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
had nog krieltjes in mijn curry, die aardappel komt wel hel dichtbij zo![]()
MENSEN ER ZIT LINKS OP JE TOETSENBORD EEN MOOIE KNOPJE: CAPSLOCK. GEBRUIK DAT EENS. ZO MOEILIJK IS HET NIET.Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eet jij ook wel toch aardappelen met jus![]()
![]()
![]()
HET AANTAL TR'S DAT IK MOET ZETTEN OMDAT MEN NIET NORMAAL KAN TIKKEN
Trotste mama van Ambar
IK HEB HACHE EN PUREE VANAVOND, GEEN JUSquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eet jij ook wel toch aardappelen met jusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MAAR DAT IS WEL HEEL ERG LEKKERquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
IK HEB HACHE EN PUREE VANAVOND, GEEN JUS![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Assiequote:
Hey Lovelyquote:
ZOVEEL FOUTS IN DEZE POSTquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:56 schreef devzero het volgende:
Ik wilde nog zeggen, worst met vette jus
maar dat vindt @:mizzezamy niet goed
MAAR OOK ZOVEEL GOEDS
Cause there is always a wrong to your right 🎶
ik ga zo een bakkie kibbeling halen en vanavond verder met de grote bak Japanse curry leegeten
Uw ADH vitamine Worst
IK HEB AL HEEEEEL LANG GEEN OUDERWETSE AARDAPPELEN MET JUS GEHAD. MIS HET NIET ECHT
Die heb ik lang niet meer gehad. Vind ze echt te duur geworden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga zo een bakkie kibbeling halen en vanavond verder met de grote bak Japanse curry leegetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben al heel lang niet meer bij deze vlakbij werk geweest, hoop niet dat ik een hoedje schrik van de prijzenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehad. Vind ze echt te duur geworden.Uw ADH vitamine Worst
Je weet nu dat het flink aan de prijs is, dus echt schrikken zal je niet denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben al heel lang niet meer bij deze vlakbij werk geweest, hoop niet dat ik een hoedje schrik van de prijzen
Ik vind het niet meer leuk. Haalde bijna iedere vrijdag een bakje kibbeling maar nu echt al heel lang niet meer gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op Terschelling was een bakkie 8 euro ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben al heel lang niet meer bij deze vlakbij werk geweest, hoop niet dat ik een hoedje schrik van de prijzen
Trotste mama van Ambar
dat wordt de visboer op een andere manier gedag zeggen @devzeroquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet nu dat het flink aan de prijs is, dus echt schrikken zal je niet denk ik.
Ik vind het niet meer leuk. Haalde bijna iedere vrijdag een bakje kibbeling maar nu echt al heel lang niet meer gehadWat een Teleurschellingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op Terschelling was een bakkie 8 euro ofzo
Uw ADH vitamine Worst
Was duur, maar wel het lekkerste bakje kibbeling dat ik in tijden heb gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt de visboer op een andere manier gedag zeggen @:devzero
[..]
Wat een TeleurschellingTrotste mama van Ambar
Dat is best duur voor een bakkie kibbelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vis moet zwemmen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De vis wordt soms duur betaaldquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat wordt de visboer op een andere manier gedag zeggen @:devzeroDus dan maar pruimduimen
![]()
Hoeveel curry heb je wel niet gemaakt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga zo een bakkie kibbeling halen en vanavond verder met de grote bak Japanse curry leegeten![]()
Eerste besmetting nieuwe apenpokken-variant in Duitsland
https://www.telegraaf.nl/(...)variant-in-duitsland
Nou dan kan je er op wachten, dan is het ook zo hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vind ik niet lekker, alleen als toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig is de haring nog betaalbaar
Als je niet weet hoe je kibbeling bestelt, volg dan de gids van @Dr_Flash
Zie OP GC / [KSC #18190] First world problems "- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash"I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Echte kabeljauw?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was duur, maar wel het lekkerste bakje kibbeling dat ik in tijden heb gehad.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mag ik een kabeljauw zonder kabel?I'm surrounded by morons!
Hij heeft er wel werk van gemaakt hequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:23 schreef Fogel het volgende:
Als je niet weet hoe je kibbeling bestelt, volg dan de gids van @:dr_flash
Zie OP GC / [KSC #18190] First world problems "- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt, ik voel me nu een stuk zekerderquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:23 schreef Fogel het volgende:
Als je niet weet hoe je kibbeling bestelt, volg dan de gids van @:dr_flash
Zie OP GC / [KSC #18190] First world problems "- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash"![]()
Draadlozejauw.quote:quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er wel werk van gemaakt heik heb het in glossy formaat gekregen
I'm surrounded by morons!
JAUW - da's een foutieve schrijfwijze van het bezittelijk voornaamwoord 'jouw'quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik bezit die kabel helemaal niet dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
JAUW - da's een foutieve schrijfwijze van het bezittelijk voornaamwoord 'jouw'
kan nog twee keer eten, minstensquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel curry heb je wel niet gemaakt?
Uw ADH vitamine Worst
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3427 / +89 / +103 / 4579 / 5341
2. JustinK / 1365 / +36 / +44 / 4973 / 5589
3. Lovely / 815 / +66 / +26 / 3259 / 3804
4. KillemWieft / 779 / +44 / +13 / 532 / 869
5. devzero / 770 / +21 / +10 / 768 / 1011
6. AardappelSchotel / 747 / +19 / +19 / 3036 / 3587
7. Sally / 502 / +4 / +18 / 422 / 580
8. ieniminimuis / 483 / +14 / +21 / 1613 / 1850
9. hemarookworst / 455 / +17 / +18 / 1071 / 1325
10. MizzezAmy / 445 / +12 / +14 / 2126 / 2458
11. mascara-klodder / 434 / +23 / +24 / 678 / 840
12. loveyoulongtime / 419 / +0 / +0 / 1568 / 1805
13. Pinnenmutske / 370 / +4 / +16 / 980 / 1217
14. mario390 / 356 / +7 / +0 / 259 / 373
15. ToT / 346 / +11 / +0 / 2120 / 2302
16. Kissingbird / 320 / +24 / +13 / 1802 / 2042
17. sp3c / 261 / +5 / +15 / 518 / 627
18. gebrokenglas / 248 / +37 / +0 / 1032 / 1196
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 231 / 356
20. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 288 / 350SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Da's pech, maar ik doelde op de eh... vipsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bezit die kabel helemaal niet dus
(zojuist geleerd uit het Handboek)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HAhahaha, de lokroep is geluktquote:
Pets op je bips!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's pech, maar ik doelde op de eh... vips
goeiemoggel 5 kiklo intvips?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's pech, maar ik doelde op de eh... vips
Uw ADH vitamine Worst
Dit is de afdeling transsploft niet de afdeling sproedjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goeiemoggel 5 kiklo intvips?Trotste mama van Ambar
Nee nee. inktvip he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goeiemoggel 5 kiklo intvips?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
WE DOEN ALLEEN MAAR CAPSquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat kan mijn werklaptop niet aanquote:
DUURT WEL LANGquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DIT IS WEL DE BESTE TT VAN DE MAAND MET AFSTAND ZEG!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Heeft het geschreeuw je wakker gemaaktquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
DIT IS WEL DE BESTE TT VAN DE MAAND MET AFSTAND ZEG!
MOOI IS IE HE?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
DIT IS WEL DE BESTE TT VAN DE MAAND MET AFSTAND ZEG!Trotste mama van Ambar
NEE IK WAS AL LANG WAKKER TOCHquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft het geschreeuw je wakker gemaakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
FANTASTICH!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is dat je openingszin voor de visvrouw?quote:
Gelukkig maar, wakker geschreeuwd worden is nooit leuk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DEZE GA IK PROBEREN!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat je openingszin voor de visvrouw?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik heb wel een kabel voor "jauw"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat je openingszin voor de visvrouw?Uw ADH vitamine Worst
IN CAPS WORDEN JE TYPOS ZO GROOT DAT JE ER GEWOON OVERHEEN KIJKT TOCHquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb wel een kabel voor "jauw"
NORMAAL BEN IK ECHT ALLERGISCH VOOR CAPS MAAR NU HET OFFICIEEL MAG VANDAAG SNAP IK DIE MENSEN EIGENLIJK WEL.
SCHREKKER LEEUWEN TOCH
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb nog uit mijn achterste gebruld vandaagquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
NORMAAL BEN IK ECHT ALLERGISCH VOOR CAPS MAAR NU HET OFFICIEEL MAG VANDAAG SNAP IK DIE MENSEN EIGENLIJK WEL.
SCHREKKER LEEUWEN TOCHUw ADH vitamine Worst
Nee, ik blijf ver bij visvrouwen vandaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat je openingszin voor de visvrouw?
Welke openingszin zou bij jou werken? #vraagditvooreenvriend
![]()
IK HAD VANOCHTEND OOK WEL EVEN DE GLORIX NODIG HAHAATJESquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nog uit mijn achterste gebruld vandaag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
IK GA WEER EVEN IETS NUTTIGS DOEN HOOR"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zoalszoals?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
IK GA WEER EVEN IETS NUTTIGS DOEN HOORUw ADH vitamine Worst
M'n capslock uitzetten, man, al dat schreeuwen is doodvermoeiend.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh haha ja, die zijn natuurlijk gevaarlijk voor jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik blijf ver bij visvrouwen vandaan.
Welke openingszin zou bij jou werken? #vraagditvooreenvriend
Oh, dat weet ik zo niet, is een combinatie van factoren. Maar ben wel benieuwd naar die vriend, pics?
Geen geld! Hier is het 6 euro! Maar ja, ik woon natuurlijk ook ver bij de kust vandaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Bakje kibbeling 4,75 hier zonder saus
Ja, kunnen ze zijn, dus dan maar overslaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh haha ja, die zijn natuurlijk gevaarlijk voor jou
Oh, dat weet ik zo niet, is een combinatie van factoren. Maar ben wel benieuwd naar die vriend, pics?
Het ligt eraan hoe hij er uitziet wat de beste openingszin is?I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Bakje kibbeling 4,75 hier zonder sausMaar hoeveel zit erin?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen geld! Hier is het 6 euro! Maar ja, ik woon natuurlijk ook ver bij de kust vandaan.![]()
![]()
bolkjeI'm surrounded by morons!
Ik vind het ook een beetje apart dat je niet even alle stukjes geteld en gewogen hebt. Hoe kunnen we nu oordelen of die 4.75 euro een goede prijs was.quote:![]()
Bij waar ik woon is het 2 euro duurder en zelfde hoeveelheid ongeveerquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje apart dat je niet even alle stukjes geteld en gewogen hebt. Hoe kunnen we nu oordelen of die 4.75 euro een goede prijs was.Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat @MizzezAmy gewoon dik zwaar behoorlijk wordt afgezetquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij waar ik woon is het 2 euro duurder en zelfde hoeveelheid ongeveer![]()
![]()
Wat voor eten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
PAAR BAKJES ETEN BIJ DE TOKO GEHAALD.. 51 EURIES
Uw ADH vitamine Worst
ZE ZEI DAT PITTIG BIJ HUN ECHT PITTIG IS.. MAAR NIET GEPAKT.. HETE PEPERTJES VIELEN EEN PAAR WEKEN TERUG NIET ZO GOED BIJ ME
MENU IS WEL GOEDKOOP BIJ HUN.. 12.50 VOOR 1 HOOFDGERECHT 2X VLEES EN 1X GROENTE.
VOLGENDE KEER PAK IK ZOIETS..
NU KIJKEN WAT IK LEKKER VIND BIJ HUN.
TOKO BOPP IN GELEEN IS EEN DURE VOGELSmile, it's free therapy.![]()
wel duur voor 54 jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ALLE KABELJAUW WAS OP.. HAD IK GRAAG NOG ERBIJ GEHAD
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
kwam stukje uit AT5 tegen, serveren ze in een restaurant 18,50 voor een stamppotAmsterdam centrum
Uw ADH vitamine Worst
even oortjes in en stilletjes raven
vandaag heel rumoerig in kantoortuin![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:mizzezamy gewoon dik zwaar behoorlijk wordt afgezetben je hier subtiel mij aan het fatshamen dev?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:26 schreef Kissingbird het volgende:
ZE ZEI DAT PITTIG BIJ HUN ECHT PITTIG IS.. MAAR NIET GEPAKT.. HETE PEPERTJES VIELEN EEN PAAR WEKEN TERUG NIET ZO GOED BIJ ME
MENU IS WEL GOEDKOOP BIJ HUN.. 12.50 VOOR 1 HOOFDGERECHT 2X VLEES EN 1X GROENTE.
VOLGENDE KEER PAK IK ZOIETS..
NU KIJKEN WAT IK LEKKER VIND BIJ HUN.
TOKO BOPP IN GELEEN IS EEN DURE VOGEL
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* Fogel zet Ring of Fire aan.quote:I'm surrounded by morons!
neemt wat pepertjes en maak zelf een ring of firequote:Uw ADH vitamine Worst
Misschien straks als ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neemt wat pepertjes en maak zelf een ring of fireI'm surrounded by morons!
Ja, je weet toch hoe belangrijk ik het uiterlijk vind?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze zijn, dus dan maar overslaan.
Het ligt eraan hoe hij er uitziet wat de beste openingszin is?
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je weet toch hoe belangrijk ik het uiterlijk vind?
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Killemquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:I'm surrounded by morons!
MonkeypoxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als het goede stamppot isquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
kwam stukje uit AT5 tegen, serveren ze in een restaurant 18,50 voor een stamppotAmsterdam centrum
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Dankuenbedanktbolkzondersteepjesomdathetdanveelergerisomtelezenquote:
MOETJIJLEKKERHEMELAALZELFWETENquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dankuenbedanktbolkzondersteepjesomdathetdanveelergerisomtelezen![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
HEBBEN JULLIE AL NIEUWE SCHOENEN?![]()
DOLFIJN! HEMELAAL DOET ME DENKEN AANquote:
nee ik koop pas als deze versleten zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
HEBBEN JULLIE AL NIEUWE SCHOENEN?Uw ADH vitamine Worst
NOPE IK HEB MEZELF EEN SCHOENKOOPVERBOD OPGELEGDquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
HEBBEN JULLIE AL NIEUWE SCHOENEN?
Smile, it's free therapy.![]()
Wauw ze (werk) sturen net een uitnodiging voor de kerstborrel
Trotste mama van Ambar
Ik heb a.s. dinsdag ook een werkborrel waar ik geacht word op te dravenTrotste mama van Ambar
We hebben kerstlunch en gaan lekker op kosten van de belastingbetaler smerigveel vretenUw ADH vitamine Worst
Wij doen het op kosten van de boeren en dus EU, dus ook de belastingbetaler.Trotste mama van Ambar
Netjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij doen het op kosten van de boeren en dus EU, dus ook de belastingbetaler.![]()
Wij hebben ook een soort kerstborrel, volgens mij moet je je inschrijven op een tijdvak van een uur. Vind het wel prima, duurt het iig niet te lang. De informele kerstborrel in de stad duurt wel van 18 tot 2 uur, maar dan kan ik niet.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Niemand is tegenwoordig nog dronken bij ons. Het eerste drankje dat op is, is het alcoholvrij bier.quote:Trotste mama van Ambar
Ik heb wel wat ideeen opgedaan nav het topic en de voorbeelden van gisterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
HEBBEN JULLIE AL NIEUWE SCHOENEN?![]()
![]()
Nóg niet, maar wel in de planning...
Iets voor de feestdagen, denk ik.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Voor de feestdagen koop ik meestal een nieuw huispakquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ideeen opgedaan nav het topic en de voorbeelden van gister![]()
![]()
Nóg niet, maar wel in de planning...
Iets voor de feestdagen, denk ik.
Trotste mama van Ambar
braafjes hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand is tegenwoordig nog dronken bij ons. Het eerste drankje dat op is, is het alcoholvrij bier.Uw ADH vitamine Worst
Volgens mij heb ik dit jaar maar 2 paar nieuwe schoenen gekocht en allebei wandelschoenen![]()
Maar vorig jaar wel 6 paar geloof ik, dus kan ook nog wel even vooruit
Mijn budget is niet oneindigquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de feestdagen koop ik meestal een nieuw huispak![]()
Mijne ook niet. Ik lees net dat ik 1 puber verwijderd ben van armoedequote:Trotste mama van Ambar
Neu.quote:
Zijn mijn kansen dan verkeken?
Lijkt mij niet echt fijn zitten.quote:
En het gezegde "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" gaat hierbij ook niet echt op wat mij betreft.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Die zijn gewoon raarrrrrquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt fijn zitten.
En het gezegde "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" gaat hierbij ook niet echt op wat mij betreft.![]()
![]()
GEEN WONDER DAT MIJN BUURMAN AAN HET SCHREEUWEN IS. HET IS CAPSLOCKDAY.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh, jammer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Bolken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de week doen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Schoenen kijken/kopen? Of was dat al gelukt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan noem ik het thuiswerkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je mag mijn huis komen schoonmaken?
Doe jij dan mijn huis?Trotste mama van Ambar
klussen? werken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de week doen?Uw ADH vitamine Worst
Bijna klaar met werken...
Gelukkig... had al geen zin meer![]()
Ja hallo, ik ben niet diegene die zich verveeltquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan noem ik het thuiswerken
Doe jij dan mijn huis?![]()
Nog even en je hebt geen harem meer overquote:
Nat hier…I'm surrounded by morons!
Je herfstdorp opzetten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de week doen?![]()
De verveling is er op werk. Als ik niet zou hoeven te werken, was er ook geen vervelingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben niet diegene die zich verveeltTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt fijn zitten.
En het gezegde "wie mooi wil zijn moet pijn lijden" gaat hierbij ook niet echt op wat mij betreft.
Voor wanneer je je bokkenpruik op hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik schijn een geëmancipeerde feminist te zijn, dus moet ik werken ipv thuis mijn handje op te houden
Trotste mama van Ambar
Zon hierquote:
Gelukkig heb ik Schotie nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog even en je hebt geen harem meer over![]()
![]()
![]()
Vrij nemen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De verveling is er op werk. Als ik niet zou hoeven te werken, was er ook geen vervelingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tsja, had je maar een trophy-wife moeten wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schijn een geëmancipeerde feminist te zijn, dus moet ik werken ipv thuis mijn handje op te houden![]()
![]()
Sta je ook in de wasstraat met je auto?quote:
Met d'r scoot.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sta je ook in de wasstraat met je auto?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Verrassend genoeg was dat niet een optie die mijn moeder mij voorspiegeldequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, had je maar een trophy-wife moeten wordenTrotste mama van Ambar
Extra nat!quote:I'm surrounded by morons!
Zonde welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg was dat niet een optie die mijn moeder mij voorspiegelde![]()
Ik zou er uitermate goed in geweest zijnquote:Trotste mama van Ambar
Ik mag naar huis
Nog even brood scoren in de winkel enzoTrotste mama van Ambar
Als je Schotie hebt, heb je sowieso geen behoefte meer aan iemand anders, jij bofkont, ik ben jaloersquote:
Terecht welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je Schotie hebt, heb je sowieso geen behoefte meer aan iemand anders, jij bofkont, ik ben jaloers![]()
![]()
Ontslag nemen is ook nog een optie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet eindeloos vrij nemenCause there is always a wrong to your right 🎶
Jij hebt meer nodig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je Schotie hebt, heb je sowieso geen behoefte meer aan iemand anders, jij bofkont, ik ben jaloers![]()
![]()
Ja, sommige mensen hebben ook al het gelukquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben ook al het geluk![]()
![]()
![]()
Nee? Ik snap juist dat je niet meer dan jou nodig hebtquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee? Ik snap juist dat je niet meer dan jou nodig hebt![]()
![]()
RIP metroquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die had @:hemarookworst nodig in de metro![]()
Gisteren iets speciaals gegeten?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee, waarschijnlijk het resultaat van 2 weken wat minder optimaal fit zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteren iets speciaals gegeten?![]()
Ahw *knuffel*quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk het resultaat van 2 weken wat minder optimaal fit zijnCause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: