Beetje ruim begrip, we hebben ook geen oorlog aan Oekraine verklaard vanwege die pijpleidingen.quote:Op zondag 17 november 2024 23:14 schreef sp3c het volgende:
moord is gewoon moord, zelfs als je geen bewijs is
hybrid warfare is een theorie, een mythe, je hebt warfare en je hebt niet warfare en die regels zijn heel duidelijk
als Rusland hier dingen gaat zitten saboteren dan is dat per definitie een act of war
dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het een act of war isquote:Op zondag 17 november 2024 23:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Beetje ruim begrip, we hebben ook geen oorlog aan Oekraine verklaard vanwege die pijpleidingen.
Ook al geloof ik niet dat Oekraine er achter zit, ze krijgen wel de schuld.
Als Rusland hier het 1 of ander plat legt wilt niet zeggen dat we gelijk in oorlog zijn met Rusland.
quote:Op zondag 17 november 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, ik zeg dat het een act of war is
en 100% dat oekraine achter die pijpleiding zit
Volgens mij snappen we elkaar niet helemaal of praten we langs elkaar heen.quote:Op zondag 17 november 2024 23:25 schreef sp3c het volgende:
ik heb niet zo'n zin in een discussie waarin ik op jouw argumenten reageer zolang jij ook enkel op jouw argumenten reageert
we snappen elkaar wel maar je past je argument steeds aanquote:Op zondag 17 november 2024 23:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij snappen we elkaar niet helemaal of praten we langs elkaar heen.
Maar dan kappen we er gewoon mee.
Irritatie hebben we ook niks aan.
Welk argument dan?quote:Op zondag 17 november 2024 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
we snappen elkaar wel maar je past je argument steeds aan
je begint met dat het navo lidmaatschap van oekraine en georgie in de navo zijn doorgerdruktquote:
Wij hanteren gewoon andere definities.quote:Op zondag 17 november 2024 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
je begint met dat het navo lidmaatschap van oekraine en georgie in de navo zijn doorgerdrukt
ik zeg nee die zijn geen lid van de navo
jij zegt, geprobeerd toch?
ik zeg nee das wat anders
daarna Rusland gaat helemaal hybrid warfare doen nu man!
ik zeg hybrid warfare geloof ik niet in
jijj zegt ja maar sabotage!
ik zeg das een act of war!
jij zegt sabotage is niet direct oorlog toch
ik zeg nee maar hybrid warfare is een matige theorie, sabotage is en blijft een act of war
jij zegt weer wat anders
doelpalen, doelpalen, doelpalen
prima als je geen zin meer hebt maar het is niet omdat ik heel onredelijk zit te doen hier, jij schuift de palen
we hanteren dezelfde definitesquote:Op zondag 17 november 2024 23:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wij hanteren gewoon andere definities.
Heeft geen donder doelpalen te maken.
Dat ze iets doordrukken wilt niet zeggen dat het ze ook lukt, dat is mijn mening.
Als jij daar anders over denk is dat best maar heeft niks met doelpalen te maken.
Sabotage is een onderdeel van hybride oorlogsvoering.
Dat kan je toch niet ontkennen?
Jaja ik probeer het ontopic te houden, jij begint over bloemkolen en ik verschuif de doelpalen?quote:Op zondag 17 november 2024 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hanteren dezelfde definites
jij zegt gras is bruin, ik zeg das geen gras, het is bloemkool, jij zegt is toch wit?
je schuift de duilpalen
Nou laten we dan eerst de definitie van hybride oorlogsvoering gaan bespreken.quote:
quote:Elementen
In een hybride oorlogsvoering staat de deelnemers naast de conventionele militaire mogelijkheden een divers spectrum aan technieken en methoden ter beschikking:
onbemande vaartuigen
cyberoorlogsvoering
het verspreiden van nepnieuws, desinformatie en propaganda, via de klassieke massamedia en over digitale sociale media
het voeren van diplomatieke en juridische procedures
pogingen tot regimeverandering
verkiezingsinterventie
sabotage
onschadelijk maken van satellieten (voor communicatie, navigatie, spionage)
energieinfrastructuur
spoorwegen
communicatieinfrastructuur
Het gelijktijdige inzetten van meerdere instrumenten heeft als doel de vijand op zijn zwakke punten te treffen en synergistische effecten te bereiken.
quote:Op zondag 17 november 2024 23:48 schreef Candymannetje het volgende:
naast de conventionele militaire mogelijkheden
naast de conventionele militaire mogelijkhedenquote:
Ja nou dan zijn we er toch?quote:Op zondag 17 november 2024 23:51 schreef sp3c het volgende:
ja naast op elkaar schieten kun je idd elkaars shit hacken
bravo
niet in mijn boekquote:Op zondag 17 november 2024 23:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja nou dan zijn we er toch?
Sabotage is hybride oorlogsvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |