Ja dat is het, en eigenlijk is er geen goede.quote:Op zondag 17 november 2024 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Elke partij in dit conflict vindt dat ze gelijk heeft en daar kunnen ze nog argumenten voor aandragen ook
Ik vind het ook wel behoorlijk laf van Biden om dit toe te staan vlak voor het einde van zijn ambstermijn.quote:
Zeg dat wel. Maar ja oekraine mag niet vallen terwijl hij nog president is. Wederom typisch usa gestook, niets nieuwquote:Op zondag 17 november 2024 22:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel behoorlijk laf van Biden om dit toe te staan vlak voor het einde van zijn ambstermijn.
O enlighten us you great onequote:
ik zie geen mogelijkheid voor de Russen om binnen 2 maanden te winnen en ik zie niet hoe long range strikes daar wat aan zouden veranderenquote:
Hybride oorlogsvoering tegen het westen opvoeren.quote:Op zondag 17 november 2024 22:50 schreef sp3c het volgende:
en wat zou die tegenreactie zijn?
het land binnenvallen?
doen ze al
steden beschieten?
doen ze al
elektrainfrastructuur bescieten?
doen ze al
quote:Op zondag 17 november 2024 22:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet?
Sabotage e.d geloof jij niet in?
Schei nog eens uit met die doelpalen en geef normaal antwoord.quote:
ik geef de hele tijd normale antwoorden maar als je argument iedere keer veranderd aan de hand van mijn antwoord dan kan ik niet zo heel veelquote:Op zondag 17 november 2024 23:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Schei nog eens uit met die doelpalen en geef normaal antwoord.
Als we nou langs elkaar heen praten komen we daar vanzelf achter.
Ik hoef niet te "winnen" van je ofzo, probeer gewoon van gedachten te wisselen en info te delen.
Als Rusland hier dingen gaat saboteren is het toch hybride oorlogsvoering?quote:Op zondag 17 november 2024 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geef de hele tijd normale antwoorden maar als je argument iedere keer veranderd aan de hand van mijn antwoord dan kan ik niet zo heel veel
ja ik snap sabotage, nee ik geloof niet in hybride oorlogvoeren
dat zijn twee hele verschillende dingen
nee dat is letterlijk wat het isquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |