Zat, wat was de dreiging van de USA naar de betreffende landen?quote:Op zondag 17 november 2024 22:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Nog meer van die sterke vergelijkingen?
Jij denkt daadwerkelijk dat het Russische peacekeepers waren?quote:Op zondag 17 november 2024 22:01 schreef sp3c het volgende:
de Russen zijn Georgie binnen gevallen omdat de Georgiers de Russische peacekeepers met geweld het land uit propeerden te werken
niet omdat hun NATO lidmaatschap er door is gedrukt
gaat er niet om wat ik denkquote:Op zondag 17 november 2024 22:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat het Russische peacekeepers waren?
peacekeeping zal niet de intentie zijn geweest maar dat was wel de redenquote:
die snapt er ook niks vanquote:Op zondag 17 november 2024 22:10 schreef Bananenbennie het volgende:
Paternothing zit iig alweer met een hard plassertje op de bank.
[ x ]
Omdat sinds de NAVO top in 2008 te Boekarest Putin is begonnen met de Sovjet rijk propaganda en onrust stoken in beide landen.quote:Op zondag 17 november 2024 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
peacekeeping zal niet de intentie zijn geweest maar dat was wel de reden
dus tot een historicus iets bewijst noem ik het peacekeepers, voor het argument is het niet relevant
jpkf zat daar al sinds 1992quote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat sinds de NAVO top in 2008 te Boekarest Putin is begonnen met de Sovjet rijk propaganda en onrust stoken in beide landen.
Daarom denk ik wat anders, ben niet bezig met de schuldvraag wel met redenen.
Dat was een antwoord op de oranje revolutiequote:Op zondag 17 november 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat sinds de NAVO top in 2008 te Boekarest Putin is begonnen met de Sovjet rijk propaganda en onrust stoken in beide landen.
Daarom denk ik wat anders, ben niet bezig met de schuldvraag wel met redenen.
dat waren die peacekeepersquote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Dat was in Oekraine toch?quote:Op zondag 17 november 2024 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was een antwoord op de oranje revolutie
Zie je de link echt niet?quote:Op zondag 17 november 2024 22:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat was in Oekraine toch?
Heeft dat ook met Georgie te maken?
Georgiers Russen en Ossetiersquote:Op zondag 17 november 2024 22:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar dat waren toch niet alleen maar Russen?
Dat vind ik een eerlijk antwoord.quote:Op zondag 17 november 2024 22:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk maar ben eerlijk gezegd ook niet erg bekend met die materie.
Elke partij in dit conflict vindt dat ze gelijk heeft en daar kunnen ze nog argumenten voor aandragen ookquote:Op zondag 17 november 2024 22:31 schreef sp3c het volgende:
ik zeg ook niet dat de een of de ander gelijk had hoor
het een leidde tot het ander ... zelfde geld voor Oekraine
De USA loopt al jaren te stoken en sinds de NAVO besprekingen is dat alleen maar extremer geworden.quote:Op zondag 17 november 2024 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Georgiers Russen en Ossetiers
de Georgiers probeerden de Russen eruit te werken en de Ossetiers weer in te lijven
daarna Russische invasie
heeft geen kut met de NAVO te maken
ow okquote:Op zondag 17 november 2024 22:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De USA loopt al jaren te stoken en sinds de NAVO besprekingen is dat alleen maar extremer geworden.
Ik probeer altijd eerlijk te zijn, geen zin om me anders voor te doen dan dat ik ben.quote:Op zondag 17 november 2024 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind ik een eerlijk antwoord.
Het is vooral een signaal naar een land en in dit geval het politieke landschap dat je je dient te schikken naar wat er van je verwacht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |