ok ?quote:
Nee zeker niet nu de VS druk uitoefent op Oekraine om de mobilisatieleeftijd te verlagen naar 18quote:en het einde is nog lang niet in zicht
Serieus ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Nee zeker niet nu de VS druk uitoefent op Oekraine om de mobilisatieleeftijd te verlagen naar 18
Ik vind het niks bijzonders eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Hoe kijken we hier aan tegen de berichten dat er +/- 15.000 Noord-Koreanen zijn gevrijwilligerd geronseld naar de Oekraïne? Dit lijkt mij verdere bewuste escalatie/provocatie.
Lege woorden ondertussenquote:
Goed punt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het niks bijzonders eigenlijk.
Oekraine heeft een vreemdelingenlegioen dus Rusland ook.
Je denkt van wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok ?
[..]
Nee zeker niet nu de VS druk uitoefent op Oekraine om de mobilisatieleeftijd te verlagen naar 18
Ja, Biden eist dat er meer Oekraïners in de strijd tegen de Russen worden geworpen.quote:
quote:VS: leeftijdsgrens mobilisatie in Oekraïne verlagen van 25 naar 18 jaar
De VS lijken druk uit te oefenen op Oekraïne om de leeftijdsgrens voor mobilisatie te verlagen van 25 jaar. naar 18 jaar Dit meldde presidentieel adviseur Serhiy Leshchenko op Telegram. "Amerikaanse politici van beide partijen zetten president Zelensky onder druk met de vraag waarom Oekraïne geen 18- tot 25-jarigen mobiliseert", schreef Leshchenko.
De Amerikanen noemden als argument dat er ook 19-jarigen werden opgeroepen in de Vietnamoorlog. De Amerikanen suggereerden dus dat westerse wapens alleen niet genoeg waren. Zelensky probeert echter de leeftijdsgrens op 25 jaar te houden.
VS: leeftijdsgrens mobilisatie in Oekraïne verlagen van 25 naar 18 jaar
quote:Het Europees Parlement is akkoord met een lening van 35 miljard euro aan Oekraïne. Het geld wordt geleend met het rendement op bevroren Russische tegoeden als onderpand. Oekraïne mag zelf bepalen waaraan het geld wordt besteed.
De steun in het Europees Parlement is breed, zo bleek tijdens het debat dinsdag. Europarlementariërs van de centrumrechtse EVP, de sociaaldemocraten, de liberale Renew, de Groenen en de rechts-conservatieve ECR zijn voor het snel beschikbaar stellen van de miljarden aan het door oorlog getroffen Oekraïne.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-betalen~a95d2948/
'Alles komt terug, inclusief rente'!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
"Lening" - op z'n Grieks zeker.
Echt schandalig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, Biden eist dat er meer Oekraïners in de strijd tegen de Russen worden geworpen.
[..]
Beter gezegd : ik hoop van wel.quote:
Bloodmoneyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
'Alles komt terug, inclusief rente'!
Misschien is het wel interessant om te achterhalen of bepaalde (Amerikaanse) politici rond het uitbreken van de invasie ineens een ruimere portefeuille met aandelen in de wapenindustrie hebben bemachtigd. Even speculatief dan he.quote:
Ik zie op de korte termijn geen oplossingquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Beter gezegd : ik hoop van wel.
Dat is in het begin van de oorlog al naar buiten gebracht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Misschien is het wel interessant om te achterhalen of bepaalde (Amerikaanse) politici rond het uitbreken van de invasie ineens een ruimere portefeuille met aandelen in de wapenindustrie hebben bemachtigd. Even speculatief dan he.
Ach het verslaan van Rusland zoals het westen dat voor ogen heeft blijft een utopie. En mocht het toch lukken gaan we er met zn allen aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:54 schreef sp3c het volgende:
Ik zie op de korte termijn geen oplossing
Zie jij het snel opgelost worden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach het verslaan van Rusland zoals het westen dat voor ogen heeft blijft een utopie. En mocht het toch lukken gaan we er met zn allen aan.
Rest ons enkel nog hoeveel miljarden $$$/¤¤¤ we in de bodemloze put willen blijven gooien, en hoeveel oekrainers er nog voor moeten sterven.
De enige die ervan (financieel) profiteert is de VS, daarvoor alleen al moet het zo snel mogelijk stoppen.
Verder blijft de EU er in investeren want zij azen op de grondstofvoorraden. (lithium voor de toekomst enzo)
En de VS omdat BlackRock er ook al aan het graaien is, en het niet leuk is dat je gronden 'koopt' die dan nadien door Rusland ingepalmd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |